|
|
maaktnieuit
|
|
|
Wat mij aangaat hoeft er niemand gehaald te worden, misschien wat jeugdspelers voor de toekomst, maar that's it |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 17:23 schreef nora het volgende:[..] Klopt omdat ik nog niet overtuigd ben van Duarte ik vind wel dat hij basis bij Ajax is qua niveau maar nog geen vedette (zoals Eriksen) maar hij is mij wel meegevallen qua niveau ik had hem minder verwacht, ik hoop dat hij zich nog verbeterd en dat hij met Bojan samen de belangrijkste spelers gaan worden, en ik hoop op een snelle ontwikkeling van Andersen in mijn ogen het grootste talent in de A selectie. Vind het inderdaad een redelijke speler en hoop eigenlijk dat hij op de plek van Poulsen gaat spelen.
------Duarte-------- De Jong---Sorrero lijkt me wel wat!
Voorin mag nog wel een versterking komen imo maar met een beetje geluk Gaat Bojan--Sigtorsson--Fischer alsnog draaien
De rest van het team moet beter maar staat qua poppetjes niet onaardig |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Ik vind ook dat Duarte het tot zover prima doet,en er nog veel rek zit in die jongen net als De Sa, ook vind ik serero weer fel en goed spelen ,hoop dat hij deze lijn voort gaat zetten.
welkome verstenkingen eventueel in de winterstop:
-kostic -Adorjan beide spelers van fc groningen
-Martens (az) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Zie mensen alleen maar zelfde domme namen zetten kijken jullie weleens andere wedstrijden behalve eredivisie. Denk dat ze enige plek waar we moeten inkopen is de cvm positie dat is ons slechtst bezette positie vind ik poulsen altijd breed of achteruit begint te slijten) bazoer veelbelovend maar nog nie klaar, schone te licht geen body voor die positie hijs geen bijter. We moeten gwn een voorruit voetballende speler daar hebbe met een beetje van alles daar hebbe we europees wat aan geldt achterin eigenlijk ook maja als je echt wil kopen haal veelbelovende gasten niet oude lullen zoals maduro ik lees! Kostic kan je ook mee stoppen die moest je scouten van zn vorige club niet nu willen halen slecht beleid is dat! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 00:31 schreef 3sterren het volgende:Zie mensen alleen maar zelfde domme namen zetten kijken jullie weleens andere wedstrijden behalve eredivisie. Denk dat ze enige plek waar we moeten inkopen is de cvm positie dat is ons slechtst bezette positie vind ik poulsen altijd breed of achteruit begint te slijten) bazoer veelbelovend maar nog nie klaar, schone te licht geen body voor die positie hijs geen bijter. We moeten gwn een voorruit voetballende speler daar hebbe met een beetje van alles daar hebbe we europees wat aan geldt achterin eigenlijk ook maja als je echt wil kopen haal veelbelovende gasten niet oude lullen zoals maduro ik lees! Kostic kan je ook mee stoppen die moest je scouten van zn vorige club niet nu willen halen slecht beleid is dat! Kostic zal nog niet al te duur zijn.. Sneller scouten is ook lastiger omdat zo een speler eerder een kans krijgt bij Groningen om zich te ontwikkelen. Nu leuk bij Groningen is nog steeds geen garantie dat het erbij ons ook uitkomt! Zie Sulejmani, Maher bij Psv enz. enz. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
je hebt nooit een garantie je zal moeten kijken naar de basis techniek/handelingssnelheid en fysiek als dat top is kan je de gok wagen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 18:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind het inderdaad een redelijke speler en hoop eigenlijk dat hij op de plek van Poulsen gaat spelen. ------Duarte-------- De Jong---Sorrero lijkt me wel wat! Voorin mag nog wel een versterking komen imo maar met een beetje geluk Gaat Bojan--Sigtorsson--Fischer alsnog draaien De rest van het team moet beter maar staat qua poppetjes niet onaardig Lijkt mij ook wel wat!
En dan eens goed de knip trekken voor DE ideale ajaxspits: De broer van Siem!
Zal zijn geld dubbel en dwars opleveren! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 11:51 schreef Stanley het volgende:[..] Lijkt mij ook wel wat! En dan eens goed de knip trekken voor DE ideale ajaxspits: De broer van Siem! Zal zijn geld dubbel en dwars opleveren! Sigtorsson maar verkopen aan Celtic dan.. Luuk had je al van de graafschap moeten kopen ben benieuwd wat ie nu kost |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja Luuk ik ben nog niet echt overtuigd van hem, ik heb geen idee of hij nou zoveel beter is als Siggi hij zit niet voor niks alleen op de bank in Duitsland. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 06:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kostic zal nog niet al te duur zijn.. Sneller scouten is ook lastiger omdat zo een speler eerder een kans krijgt bij Groningen om zich te ontwikkelen. Nu leuk bij Groningen is nog steeds geen garantie dat het erbij ons ook uitkomt! Zie Sulejmani, Maher bij Psv enz. enz. Goed gezegd jochie |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 15:09 schreef nora het volgende:Tja Luuk ik ben nog niet echt overtuigd van hem, ik heb geen idee of hij nou zoveel beter is als Siggi hij zit niet voor niks alleen op de bank in Duitsland. Daarom heb nu ook geen idee hoe hij het zal doen. Maar misschien ontstaat er een bepaalde chemie in het team met tandem Siem en Luuk. Speelde vroeger ook met mijn broer in 1 team gebeurde altijd wel iets.(niet altijd positief maar toch haha) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 11:51 schreef Stanley het volgende:[..] Lijkt mij ook wel wat! En dan eens goed de knip trekken voor DE ideale ajaxspits: De broer van Siem! Zal zijn geld dubbel en dwars opleveren! Waar speelt die nu dan?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ergens op een bank geloof ik ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En.... Bewijst ie daar dat ie wekelijks op heel hoog niveau veel goals kan maken?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wordt een lasting verhaal als je op de bank zit, toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is dan de reden dat ie goed genoeg voor Ajax zou zijn?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Waarschijnlijk omdat hij het bij twente zo goed heeft gedaan...
(btw, ik heb nooit gezegd dat ze hem moeten halen, zou ook veel te duur zijn denk ik)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 15:09 schreef nora het volgende:Tja Luuk ik ben nog niet echt overtuigd van hem, ik heb geen idee of hij nou zoveel beter is als Siggi hij zit niet voor niks alleen op de bank in Duitsland. Luuk is geen betere voetballende spits als Sigthorsson...ze zijn te vergelijken.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: omdat er iemand bij Ajax speelt die familie schijnt te zijn....hihihi... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax hoeft niks te halen... worden toch wel kampioen.
zit veel rek in Fischer etc, team raakt steeds meer ingespeeld. komt allemaal goed jongens.
komen gewoon 30e speelronde weer bovenaan.
Andersen, Meleg, Bazoer er komt nog zat talent aan voor waarschijnlijk dit seizoen al. enige waar we ons zorgen over hoeven te maken is de beker, als we gewoon een beetje geluk hebben met de loting en gewoon tegen iedere tegenstander scherp zijn, kunnen we makkelijk de finale halen en dan komt het aan op de vorm van de dag. komt allemaal goed jongens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 22:10 schreef NatjosFC het volgende:Ajax hoeft niks te halen... worden toch wel kampioen. zit veel rek in Fischer etc, team raakt steeds meer ingespeeld. komt allemaal goed jongens. komen gewoon 30e speelronde weer bovenaan. Andersen, Meleg, Bazoer er komt nog zat talent aan voor waarschijnlijk dit seizoen al. enige waar we ons zorgen over hoeven te maken is de beker, als we gewoon een beetje geluk hebben met de loting en gewoon tegen iedere tegenstander scherp zijn, kunnen we makkelijk de finale halen en dan komt het aan op de vorm van de dag. komt allemaal goed jongens. Hahahaha laten we eerst maar eens winnen van twente en minimaal een gelijkspel halen tegen Celtic...als dat zo is...ga ik met je mee positivo!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha laten we eerst maar eens winnen van twente en minimaal een gelijkspel halen tegen Celtic...als dat zo is...ga ik met je mee positivo!! Als die wedstrijden graadmeters ziijn dan worden we wel kampioen! ;) Ik heb wel vertrouwen in het team niet in Poulsen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha laten we eerst maar eens winnen van twente en minimaal een gelijkspel halen tegen Celtic...als dat zo is...ga ik met je mee positivo!! komt goed Jacko;)
Twente uit gelijk of verliezen hoort bij het herfstdipje en dan nog staan we pas 4 punten achter.
proost op de 33e man! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop het ook Natjos..maar...alhoewel....het spel is er wel op vooruit gegaan maar het is nog niet zo goed als voorgaande jaren....maar wie weet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax schijnt interesse te hebben in Clich van Zwolle. Denk dat het een hele puike versterking zou kunnen zijn voor de CVM positie.. Al speelt ie bij Zwolle eigenlijk naast Mokotjo.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 19:59 schreef remco k het volgende:Ajax schijnt interesse te hebben in Clich van Zwolle. Denk dat het een hele puike versterking zou kunnen zijn voor de CVM positie.. Al speelt ie bij Zwolle eigenlijk naast Mokotjo.. Mokotjo ?? dat is die gozer die het bij Feijenoord net niet redde toch?? Waarom zou die Klich het bij ons wel dan ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mokotjo ?? dat is die gozer die het bij Feijenoord net niet redde toch?? Waarom zou die Klich het bij ons wel dan ? Dus omdat Mokotjo niet goed genoeg voor Feyenoord is, is Clich dat niet voor Ajax??? Die is heel apart.. Cuenca en Bojan speelden naast Messi, die zijn dus makkelijk goed genoeg voor Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 21:11 schreef remco k het volgende:[..] Dus omdat Mokotjo niet goed genoeg voor Feyenoord is, is Clich dat niet voor Ajax??? Die is heel apart.. Cuenca en Bojan speelden naast Messi, die zijn dus makkelijk goed genoeg voor Ajax.. Nee dat bedoel ik niet...al komt het zo over....gooi die Bazoer er maar in of die Lobotko(?).....waarom weer een buitenstaander halen, die het Ajax cultuur niet kent |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee dat bedoel ik niet...al komt het zo over....gooi die Bazoer er maar in of die Lobotko(?).....waarom weer een buitenstaander halen, die het Ajax cultuur niet kent Dat ben ik met je eens, kan ook best een jaartje zonder titel. Alleen mocht men een speler halen denk ik dat deze jongen wel een goede optie kan zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik met je eens, kan ook best een jaartje zonder titel. Alleen mocht men een speler halen denk ik dat deze jongen wel een goede optie kan zijn. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die beste jongen niet ken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geeft niks, snap ook je strekking en ben het daar grotendeels gewoon mee eens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 19:59 schreef remco k het volgende:Ajax schijnt interesse te hebben in Clich van Zwolle. Denk dat het een hele puike versterking zou kunnen zijn voor de CVM positie.. Al speelt ie bij Zwolle eigenlijk naast Mokotjo.. Is dat die pool die van het 2e van Wolfsburg is overgekomen naar PEC ?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
'De Boer wil Sneijder terughalen naar Ajax'
Auteur: Sam Borremans 15 Oktober 2013 om 12:08
Het is niet ondenkbaar dat Wesley Sneijder in de toekomst terugkeert in de Amsterdam ArenA. De middenvelder begon zijn carrière bij Ajax en trainer Frank de Boer wil de Nederlands international graag terughalen naar Nederland.
Het Turkse medium Milliyet bracht het nieuws met betrekking tot een terugkeer naar buiten. De Boer zou al gesprekken hebben gevoerd met Sneijder om het te hebben over een eventuele rentree op de Nederlandse velden. De oefenmeester zou de speler in de winterse transferperiode al naar Ajax willen halen.
Momenteel staat Sneijder onder contract bij Galatasaray. De in Utrecht geboren speler ondertekende daar begin 2013 een contract tot de zomer van 2016. Of de 29-jarige speler een winters vertrek naar de huidige landskampioen van Nederland ziet zitten, is niet naar buiten gebracht.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/213934/De_Boer_wil_Sneijder_terughalen_naar_Ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2hmsacbiC |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Is mij totaal niet opgevallen, ik vind die Lachman zich steeds meer onderscheiden en die Pool ken ik totaal niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:07 schreef nora het volgende:Is mij totaal niet opgevallen, ik vind die Lachman zich steeds meer onderscheiden en die Pool ken ik totaal niet. Inderdaad sterke verdediger anderen noemden hem al vaker hier. Die pool hem ik ook nog niet gezien... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:'De Boer wil Sneijder terughalen naar Ajax' Auteur: Sam Borremans 15 Oktober 2013 om 12:08 Het is niet ondenkbaar dat Wesley Sneijder in de toekomst terugkeert in de Amsterdam ArenA. De middenvelder begon zijn carrière bij Ajax en trainer Frank de Boer wil de Nederlands international graag terughalen naar Nederland. Het Turkse medium Milliyet bracht het nieuws met betrekking tot een terugkeer naar buiten. De Boer zou al gesprekken hebben gevoerd met Sneijder om het te hebben over een eventuele rentree op de Nederlandse velden. De oefenmeester zou de speler in de winterse transferperiode al naar Ajax willen halen. Momenteel staat Sneijder onder contract bij Galatasaray. De in Utrecht geboren speler ondertekende daar begin 2013 een contract tot de zomer van 2016. Of de 29-jarige speler een winters vertrek naar de huidige landskampioen van Nederland ziet zitten, is niet naar buiten gebracht. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/213934/De_Boer_wil_Sneijder_terughalen_naar_Ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2hmsacbiC Ik heb het ook gelezen, Jack. Ook maakte de radio e.e.a. bekend, dat Ajax serieus werk wil maken van Sneijder. Eerlijk gezegd, hoop ik er stiekem op, want een Wesley Sneijder in goeden doen (maar dat is hij momenteel helaas nog niet...) kan erg veel toegevoegde waarde hebben voor Ajax en zijn vele jonge spelers. Ik zou zeggen: laat maar komen!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:'De Boer wil Sneijder terughalen naar Ajax' Auteur: Sam Borremans 15 Oktober 2013 om 12:08 Het is niet ondenkbaar dat Wesley Sneijder in de toekomst terugkeert in de Amsterdam ArenA. De middenvelder begon zijn carrière bij Ajax en trainer Frank de Boer wil de Nederlands international graag terughalen naar Nederland. Het Turkse medium Milliyet bracht het nieuws met betrekking tot een terugkeer naar buiten. De Boer zou al gesprekken hebben gevoerd met Sneijder om het te hebben over een eventuele rentree op de Nederlandse velden. De oefenmeester zou de speler in de winterse transferperiode al naar Ajax willen halen. Momenteel staat Sneijder onder contract bij Galatasaray. De in Utrecht geboren speler ondertekende daar begin 2013 een contract tot de zomer van 2016. Of de 29-jarige speler een winters vertrek naar de huidige landskampioen van Nederland ziet zitten, is niet naar buiten gebracht. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/213934/De_Boer_wil_Sneijder_terughalen_naar_Ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2hmsacbiC Zal wel duur zijn past ook totaal niet in het huidige beleid. . Zal voor Nederlandse velden nog er goed zijn maar ook al op zijn retour. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We gaan nu toch niet denken dat Wesley Sneijder in de winterstop ons naar ajax komt, toch? Lijkt mij niet dat hij zoveel wil inleveren...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:51 schreef Ronald 1960 het volgende:We gaan nu toch niet denken dat Wesley Sneijder in de winterstop ons naar ajax komt, toch? Lijkt mij niet dat hij zoveel wil inleveren...... Denk het ook niet nee. Misschien kunnen we dan ook Vermaelen en Huntelaar proberen. ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als hij echt nog voor zijn plezier wil voetballen en een goede kans wil maken op het WK en niet onbelangrijk geld wil inleveren omdat hij voldoende heeft, dan zou Ajax natuurlijk geweldig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sneijder, dat is nog eens een interessante naam. In eerste instantie bekruipt mij het gevoel dat de Wes van tegenwoordig helemaal niet in de voetbalopvatting van FdB past. Sneijder is een diepe 10 die dienende spelers om zich heel wil hebben. Sneijder stoort niet vroeg, is geen verdedigende werker. Hij Zoekt de ruimtes, bij balbezit van de tegenstander, zodat hij aanspeelbaar is. FdB daarentegen wil al diep controleren, met 2 middenvelder die meteen druk zetten.
Tegelijkertijd is hij natuurlijk een schitterende speler en heeft hij de diepgang die Ajax op het moment toch iets mist. Serero, Duarte en Siem de Jong kunnen best om een Sneijder heen spelen in een minder prominente rol. Hij zou voetballend een verrijking zijn voor Ajax maar zou het middenveld in de omschakeling kwetsbaarder maken.
Natuurlijk zie ik een speler van het kaliber Sneijder graag komen. Als iemand Wes kan inpassen en fit krijgen is het Frank de Boer wel. FdB kreeg zelf Theo Janssen bijna afgetraint dus Wes moet ook wel lukken ;) Maar ik twijfel of Sneijder die keuze wel gaat maken. Life of the rich and famous in Istanbul. Warm, glamour, en natuurlijk een waanzinnig hoog salaris. En Ajax is geen garantie op veel speeltijd, net zo min als een verblijf in Turkije dat is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 17:19 schreef Eide het volgende:Sneijder, dat is nog eens een interessante naam. In eerste instantie bekruipt mij het gevoel dat de Wes van tegenwoordig helemaal niet in de voetbalopvatting van FdB past. Sneijder is een diepe 10 die dienende spelers om zich heel wil hebben. Sneijder stoort niet vroeg, is geen verdedigende werker. Hij Zoekt de ruimtes, bij balbezit van de tegenstander, zodat hij aanspeelbaar is. FdB daarentegen wil al diep controleren, met 2 middenvelder die meteen druk zetten. Tegelijkertijd is hij natuurlijk een schitterende speler en heeft hij de diepgang die Ajax op het moment toch iets mist. Serero, Duarte en Siem de Jong kunnen best om een Sneijder heen spelen in een minder prominente rol. Hij zou voetballend een verrijking zijn voor Ajax maar zou het middenveld in de omschakeling kwetsbaarder maken. Natuurlijk zie ik een speler van het kaliber Sneijder graag komen. Als iemand Wes kan inpassen en fit krijgen is het Frank de Boer wel. FdB kreeg zelf Theo Janssen bijna afgetraint dus Wes moet ook wel lukken ;) Maar ik twijfel of Sneijder die keuze wel gaat maken. Life of the rich and famous in Istanbul. Warm, glamour, en natuurlijk een waanzinnig hoog salaris. En Ajax is geen garantie op veel speeltijd, net zo min als een verblijf in Turkije dat is. Sneijder in vorm is natuurlijk altijd een aanwinst voor de eredivisie maar past hij wel bij het huidige team is ook mijn vraag. Zo fit vindt ik hem niet meer ogen. Kan hij dit team op sleeptouw nemen? Poulsen en onze verdediging oogt al zwak in de omschakeling als je daar dan ook sneijder voorzet volgens mij komt dat niet goed.
--------------Cilissen----------- Rhijn----Moisander--Denswil--Boilissen
-------------Duarte----------- Sorrero--------------Sneijder
Bojan--De Jong----Fischer
Kan in mijn ogen dan nog wel omdat Duarte en Sorrero ontzettend veel energie in een wedstrijd steken. Siem maar in de spits dan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Inderdaad, de combinatie Sneijder en Poulsen is weinig hoopgevend in de omschakeling. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 oktober 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik met je eens, kan ook best een jaartje zonder titel. Alleen mocht men een speler halen denk ik dat deze jongen wel een goede optie kan zijn. Dus niets aankopen betekent geen titel? En dat vind je best?? Daarom zijn we het dus nooit eens je heb geen ambitie om de beste te zijn! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik vind Poulsen weinig hoopgevend.. Weet niet hoe het er op tv uitzag maar ook tegen Utrecht vond ik hem weer bijster slecht.
----------Duarte------ De Jong------Sorrero
Wil ik wel eens aan het werk zien |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 17:19 schreef Eide het volgende:Sneijder, dat is nog eens een interessante naam. In eerste instantie bekruipt mij het gevoel dat de Wes van tegenwoordig helemaal niet in de voetbalopvatting van FdB past. Sneijder is een diepe 10 die dienende spelers om zich heel wil hebben. Sneijder stoort niet vroeg, is geen verdedigende werker. Hij Zoekt de ruimtes, bij balbezit van de tegenstander, zodat hij aanspeelbaar is. FdB daarentegen wil al diep controleren, met 2 middenvelder die meteen druk zetten. Tegelijkertijd is hij natuurlijk een schitterende speler en heeft hij de diepgang die Ajax op het moment toch iets mist. Serero, Duarte en Siem de Jong kunnen best om een Sneijder heen spelen in een minder prominente rol. Hij zou voetballend een verrijking zijn voor Ajax maar zou het middenveld in de omschakeling kwetsbaarder maken. Natuurlijk zie ik een speler van het kaliber Sneijder graag komen. Als iemand Wes kan inpassen en fit krijgen is het Frank de Boer wel. FdB kreeg zelf Theo Janssen bijna afgetraint dus Wes moet ook wel lukken ;) Maar ik twijfel of Sneijder die keuze wel gaat maken. Life of the rich and famous in Istanbul. Warm, glamour, en natuurlijk een waanzinnig hoog salaris. En Ajax is geen garantie op veel speeltijd, net zo min als een verblijf in Turkije dat is. Klinkt als een ideale ajax spits... Die anderen fucking goed in stelling kan brengen, of de middenvelders over zich heen laat komen, altijd aanspeelbaar is, het spelleke ziet, enz enz... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Sneijder in vorm is natuurlijk altijd een aanwinst voor de eredivisie maar past hij wel bij het huidige team is ook mijn vraag. Zo fit vindt ik hem niet meer ogen. Kan hij dit team op sleeptouw nemen? Poulsen en onze verdediging oogt al zwak in de omschakeling als je daar dan ook sneijder voorzet volgens mij komt dat niet goed. --------------Cilissen----------- Rhijn----Moisander--Denswil--Boilissen -------------Duarte----------- Sorrero--------------Sneijder Bojan--De Jong----Fischer Kan in mijn ogen dan nog wel omdat Duarte en Sorrero ontzettend veel energie in een wedstrijd steken. Siem maar in de spits dan. Mooie post, alleen 3 spelersnamen kloppen niet pik :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 18:36 schreef JOOD het volgende:[..] Klinkt als een ideale ajax spits... Die anderen fucking goed in stelling kan brengen, of de middenvelders over zich heen laat komen, altijd aanspeelbaar is, het spelleke ziet, enz enz... Behalve dan dat Sneijder zijn toenmalige coach bij Inter een idioot noemde omdat die hem als spits wilde laten spelen. |
|
|
|