BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 15 oktober 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen, Jack. Ook maakte de radio e.e.a. bekend, dat Ajax serieus werk wil maken van Sneijder. Eerlijk gezegd, hoop ik er stiekem op, want een Wesley Sneijder in goeden doen (maar dat is hij momenteel helaas nog niet...) kan erg veel toegevoegde waarde hebben voor Ajax en zijn vele jonge spelers. Ik zou zeggen: laat maar komen!!!
Ik vind dat er heel erg slecht gepraat wordt over de prestaties van Sneijder terwijl hij daar gewoon echt goed voetbalt. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens..

Ben alleen van mening dat het niet goed zijn van Seijder gewoon een media hype is. Vond hem afgelopen jaar ook gewoon vaak goed in Turkije..
Overigens niet top, maar wel gewoon goed
remco k
 remco k - dinsdag 15 oktober 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 18:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus niets aankopen betekent geen titel?
En dat vind je best?? Daarom zijn we het dus nooit eens
je heb geen ambitie om de beste te zijn! ;)
Je eerste zin is niet iets dat ik heb gezegd.

Af en toe moet je een stapje terug doen om er vervolgens twee vooruit te doen. Soms moet je even logisch nadenken en rustig blijven doorwerken om je ambities tot werkelijkheid om te toveren..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 oktober 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 18:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Mooie post, alleen 3 spelersnamen kloppen niet pik :)
Sorry als je maar weet wie ik bedoel! ;)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Je eerste zin is niet iets dat ik heb gezegd.

Af en toe moet je een stapje terug doen om er vervolgens twee vooruit te doen. Soms moet je even logisch nadenken en rustig blijven doorwerken om je ambities tot werkelijkheid om te toveren..
We hebben inderdaad een stapje terug gedaan maar dat was geen noodzaak.
Daarom vind ik dat niet verstandig..
Talenten mogen van mij prima ingepast worden maar de rest is degelijk
zonder al teveel rek. Je weet wel welke spelers ik bedoel en gezien de financiƫn
hadden we sterker kunnen/moeten zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, kan ook best een jaartje zonder titel. Alleen mocht men een speler halen denk ik dat deze jongen wel een goede optie kan zijn.
Best een jaar zonder titel? En jij bent een Ajacied?

Een Ajacied streeft ten alle tijde naar het hoogst haalbare en neemt geen genoegen met "best een jaartje zonder titel". WIJ WILLEN ELK JAAR DE TITEL!
remco k
 remco k - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 20:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hebben inderdaad een stapje terug gedaan maar dat was geen noodzaak.
Daarom vind ik dat niet verstandig..
Talenten mogen van mij prima ingepast worden maar de rest is degelijk
zonder al teveel rek. Je weet wel welke spelers ik bedoel en gezien de financiƫn
hadden we sterker kunnen/moeten zijn.
Wat ik momenteel goed vind, is dat men ongeacht de financiele status van de club vasthoud aan een bepaald beleid, en dat is gewoon rechtlijnig, je kunt daar van vinden wat je wil, maar consequent is het zeker.

En ik sta daar helemaal achter, ik denk namelijk niet dat Ajax met die aankopen veel beter was geweest dan dat nu de mogelijkheden van de selectie zijn.. Alleen op CVM zijn we te zwak, of daar staan de verkeerde spelers..
remco k
 remco k - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Best een jaar zonder titel? En jij bent een Ajacied?

Een Ajacied streeft ten alle tijde naar het hoogst haalbare en neemt geen genoegen met "best een jaartje zonder titel". WIJ WILLEN ELK JAAR DE TITEL!
Waar staat dat ik geen kampioen wil worden dan??

Natuurlijk wil ik dat, maar ben wel zo realistisch dat er ook jaren tussen zullen zitten dat je het niet zult worden..

Je eerste vraag is suggestief en zal ik maar niet beantwoorden, zo kunnen we namelijk wel even doorgaan..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik momenteel goed vind, is dat men ongeacht de financiele status van de club vasthoud aan een bepaald beleid, en dat is gewoon rechtlijnig, je kunt daar van vinden wat je wil, maar consequent is het zeker.

En ik sta daar helemaal achter, ik denk namelijk niet dat Ajax met die aankopen veel beter was geweest dan dat nu de mogelijkheden van de selectie zijn.. Alleen op CVM zijn we te zwak, of daar staan de verkeerde spelers..
Cvm wordt inderdaad niet goed ingevuld op dit moment of Duarte of aankoop
had daar moeten spelen. Ook een extra voorhoede speler had gewenst geweest
dan hadden we verder kunnen zijn als nu
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk wil ik dat, maar ben wel zo realistisch dat er ook jaren tussen zullen zitten dat je het niet zult worden..

Je eerste vraag is suggestief en zal ik maar niet beantwoorden, zo kunnen we namelijk wel even doorgaan..
Daar ben ik het mee eens.punt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat in jouw tekst toch echt dat je best een jaartje zonder titel kan. Is niet iets wat ik hier ter plekke verzin. Ik persoonlijk zou echt niet zeggen dat ik best een jaar zonder titel kan. Ik wil dat Ajax ten alle tijden voor het kampioenschap gaat. Met plaats 2, 3, 4 of welke andere dan plaats 1 neem ik geen genoegen. Je had beter kunnen neerzetten dat je begrip hebt wanneer Ajax een keer de titel niet wint, omdat de ploeg eventueel in opbouw is.

Overigens vind ik een "ploeg in opbouw" ook maar slappe shit, want wanneer je weet dat bepaalde sterkhouders vertrekken zorg je gewoon als club dat er een vervanging staat die niet eerst 2 seizoenen zal moeten acclimatiseren. Daarom vind ik ook dat Ajax slecht is omgesprongen met het vertrek van Alderweireld en Eriksen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.punt
Dus jij kan best een jaartje zonder titel? Of heb je er misschien begrip voor als Ajax een keer de titel niet wint? Zijn namelijk 2 verschillende punten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij kan best een jaartje zonder titel? Of heb je er misschien begrip voor als Ajax een keer de titel niet wint? Zijn namelijk 2 verschillende punten.
Beide...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen, Jack. Ook maakte de radio e.e.a. bekend, dat Ajax serieus werk wil maken van Sneijder. Eerlijk gezegd, hoop ik er stiekem op, want een Wesley Sneijder in goeden doen (maar dat is hij momenteel helaas nog niet...) kan erg veel toegevoegde waarde hebben voor Ajax en zijn vele jonge spelers. Ik zou zeggen: laat maar komen!!!
Helemaal mee eens Pietje!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 17:19 schreef Eide het volgende:
Sneijder, dat is nog eens een interessante naam. In eerste instantie bekruipt mij het gevoel dat de Wes van tegenwoordig helemaal niet in de voetbalopvatting van FdB past. Sneijder is een diepe 10 die dienende spelers om zich heel wil hebben. Sneijder stoort niet vroeg, is geen verdedigende werker. Hij Zoekt de ruimtes, bij balbezit van de tegenstander, zodat hij aanspeelbaar is. FdB daarentegen wil al diep controleren, met 2 middenvelder die meteen druk zetten.

Tegelijkertijd is hij natuurlijk een schitterende speler en heeft hij de diepgang die Ajax op het moment toch iets mist. Serero, Duarte en Siem de Jong kunnen best om een Sneijder heen spelen in een minder prominente rol. Hij zou voetballend een verrijking zijn voor Ajax maar zou het middenveld in de omschakeling kwetsbaarder maken.

Natuurlijk zie ik een speler van het kaliber Sneijder graag komen. Als iemand Wes kan inpassen en fit krijgen is het Frank de Boer wel. FdB kreeg zelf Theo Janssen bijna afgetraint dus Wes moet ook wel lukken ;) Maar ik twijfel of Sneijder die keuze wel gaat maken. Life of the rich and famous in Istanbul. Warm, glamour, en natuurlijk een waanzinnig hoog salaris. En Ajax is geen garantie op veel speeltijd, net zo min als een verblijf in Turkije dat is.
Mee eens Eide...wie weet???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 oktober 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 19:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat er heel erg slecht gepraat wordt over de prestaties van Sneijder terwijl hij daar gewoon echt goed voetbalt. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens..

Ben alleen van mening dat het niet goed zijn van Seijder gewoon een media hype is. Vond hem afgelopen jaar ook gewoon vaak goed in Turkije..
Overigens niet top, maar wel gewoon goed
Klopt Remco!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 oktober 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cvm wordt inderdaad niet goed ingevuld op dit moment of Duarte of aankoop
had daar moeten spelen. Ook een extra voorhoede speler had gewenst geweest
dan hadden we verder kunnen zijn als nu
Aankoop....Bazoer is te jong en Duarte lekker op zijn vertrouwde positie laten ballen...
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt precies hetzelfde in mijn ogen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 oktober 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Aankoop....Bazoer is te jong en Duarte lekker op zijn vertrouwde positie laten ballen...
Is wel veel gevraagd een aankoop die er gelijk staat maar veel minder
dan Poulsen zal het niet snel zijn. Hij dekt niet goed en zijn passing is zwak of achteruit om
over zijn omschakeling nog maar te zwijgen. Spelers vertrouwen geven ok
maar niet te lang aan vast blijven houden als het slecht is.
Ik vraag me ook echt af of we zonder aankopen wel echt voor de titel kunnen gaan
nora
 nora - woensdag 16 oktober 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Niet dus, maar er is nog een kans de wintertransfer met een inhaal race.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 16 oktober 2013 - 17:56   quote  deeplink  
Ik zie genoeg kans om voor de 4e keer op rij kampioen te worden. Ook al speelt Ajax nog niet geweldig. Ajax maakt wel duidelijk progressie. En zolang de kwaliteit van de andere ploegen ook niet geweldig is, zijn er weinig zorgen. Persoonlijk zie ik niet snel dat de Boer het spel gaat wijzigen. Dus is de kans dat Siggi ineens veel gaat scoren klein. Hij heeft de pech dat het spel van Ajax niet in zijn voordeel werkt. Het is goedkoper om een spits te kopen die vanuit moeilijke situaties kan scoren dan 2 andere vleugelspelers. Dan kan 1 goede individuele spits in de winter al veel brengen. Vergeet niet dat de CL al 13 miljoen extra opbrengt. Hopen dat Overmars ook over voortschrijdend inzicht beschikt. Met de kwaliteit van de rest van Nederland kan Ajax prima opnieuw kampioen worden.
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Ik denk juist dat ie met de Sa op die plek gewoon veel zal gaan scoren, bovendien doet ie het nu ook niet heel slecht qua rendement..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 oktober 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt precies hetzelfde in mijn ogen.
Nee hoor. In het eerste geval interesseert het je allemaal niet. In het tweede geval baal je wel, maar heb je begrip vanwege omstandigheden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 oktober 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 18:20 schreef remco k het volgende:
Ik denk juist dat ie met de Sa op die plek gewoon veel zal gaan scoren, bovendien doet ie het nu ook niet heel slecht qua rendement..
Klopt met de Sa op rechts wel...maar met Fisher op links niet..trekt te veel naar binnen..
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 19:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt met de Sa op rechts wel...maar met Fisher op links niet..trekt te veel naar binnen..
Het is dan gelukkig ook niet zo dat het hele elftal in dienst van de spits moet spelen, met Fischer heb je juist de afwisseling erbij in het elftal.. Vind het ook het grootste talent in de selectie van Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 18:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor. In het eerste geval interesseert het je allemaal niet. In het tweede geval baal je wel, maar heb je begrip vanwege omstandigheden.
Nou, dat zie ik toch echt heel anders.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 oktober 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is dan gelukkig ook niet zo dat het hele elftal in dienst van de spits moet spelen, met Fischer heb je juist de afwisseling erbij in het elftal.. Vind het ook het grootste talent in de selectie van Ajax.
Klopt maar is het talent zijnde al ontgroeid...jammer dat hij op dit moment niet echt in vorm is...maar....als hij zelf nauwelijks scoort en dat is nu...moet hij zich toch meer in dienst stellen voor spelers die wel makkelijk scoren....
remco k
 remco k - woensdag 16 oktober 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar is het talent zijnde al ontgroeid...jammer dat hij op dit moment niet echt in vorm is...maar....als hij zelf nauwelijks scoort en dat is nu...moet hij zich toch meer in dienst stellen voor spelers die wel makkelijk scoren....
Wat een onzin wat je zegt, die jongen zit pas in zijn tweede seizoen bij het eerste en dan zou hij het talent zijn al ontgroeid zijn?? Wat een kul zeg..

En hij speelt niet in dienst van het elftal?? Misschien dan de goals die Ajax heeft gemaakt dit jaar terug kijken, er is geen speler binnen de ploeg waar meer dreiging van uit gaat dan van Fischer, hierdoor komt er ook ruimte voor andere spelers, doet zijn verdedigende werk naar behoren, dus mag jij me uitleggen waarom hij niet in dienst van het elftal zou spelen volgens jou..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 oktober 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Het is maar net wat je onder een talent verstaat ?? Een speler die al 2 jaar in het eerste speelt is een vaste kracht in het elftal is al lang geen talent meer...hij heeft zich al bewezen...talenten zijn aankomende spelers voor het eerste...ten minste zo zie ik het....ze kunnen niet eeuwig het talentje blijven...Fisher gaat vaak voor eigen succes zorgt daarvoor voor veel gevaar...heel goed ben ook een liefhebber van dist soort voetballers alleen mist hij de juiste voorzet...benoem zijn assists op bijvoorbeeld Sigthorsson eens ??
Een links of rechtsbuiten zijn voorbereiders voor met name de spits of aanvallende middenvelders...of ze moeten zelf in scoringspositie zijn...en ik vind dat hij te weinig voorbereid...
riveco
 riveco - woensdag 16 oktober 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het is maar net wat je onder een talent verstaat ?? Een speler die al 2 jaar in het eerste speelt is een vaste kracht in het elftal is al lang geen talent meer...hij heeft zich al bewezen...talenten zijn aankomende spelers voor het eerste...ten minste zo zie ik het....ze kunnen niet eeuwig het talentje blijven...Fisher gaat vaak voor eigen succes zorgt daarvoor voor veel gevaar...heel goed ben ook een liefhebber van dist soort voetballers alleen mist hij de juiste voorzet...benoem zijn assists op bijvoorbeeld Sigthorsson eens ??
Een links of rechtsbuiten zijn voorbereiders voor met name de spits of aanvallende middenvelders...of ze moeten zelf in scoringspositie zijn...en ik vind dat hij te weinig voorbereid...
2 Jaar in het eerste?
Vorig heeft hij pas een plek in het eerste gekregen en nu zijn we pas 3 maanden onderweg.
En een talent is niet opeens geen talent meer omdat hij meer als 20 wedstrijden heeft gespeeld. Je moet een speler van net 4 maanden 19 jaar niet al af gaan schrijven he, zo iemand heeft nog zat te leren en moet ook fouten kunnen en mogen maken.
De meeste spelers van 19 en 20 lopen meestal gewoon nog bij het 2e.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 oktober 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 23:35 schreef riveco het volgende:

[..]

2 Jaar in het eerste?
Vorig heeft hij pas een plek in het eerste gekregen en nu zijn we pas 3 maanden onderweg.
En een talent is niet opeens geen talent meer omdat hij meer als 20 wedstrijden heeft gespeeld. Je moet een speler van net 4 maanden 19 jaar niet al af gaan schrijven he, zo iemand heeft nog zat te leren en moet ook fouten kunnen en mogen maken.
De meeste spelers van 19 en 20 lopen meestal gewoon nog bij het 2e.
Als je het zo gaat bekijken hebben we alleen maar talenten rond lopen....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 oktober 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Ajax schijnt interesse te hebben in Clich van Zwolle. Denk dat het een hele puike versterking zou kunnen zijn voor de CVM positie.. Al speelt ie bij Zwolle eigenlijk naast Mokotjo..
Klich(klieg) maar is geen cvm. is eigenlijk zelfs van nature een aanvallende middenvelder.
prima speler ja, beste van Zwolle nu Mokthar weg is.
ontzettend populair bij de supporters ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2013 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 oktober 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 13:07 schreef nora het volgende:
Is mij totaal niet opgevallen, ik vind die Lachman zich steeds meer onderscheiden en die Pool ken ik totaal niet.
Lachman?
veel te nonchalant... verdedigend zwak...
kan wel aardig mee voetballen..
remco k
 remco k - donderdag 17 oktober 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als je het zo gaat bekijken hebben we alleen maar talenten rond lopen....
Gemiddelde leeftijd van de spelers niet gezien denk ik dan ofzo??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2013 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Gemiddelde leeftijd van de spelers niet gezien denk ik dan ofzo??
Ja die is vrij laag...dus alleen maar talenten in jouw ogen...kom op zeg!!
remco k
 remco k - vrijdag 18 oktober 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 oktober 2013 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja die is vrij laag...dus alleen maar talenten in jouw ogen...kom op zeg!!
Nou dat valt echt wel mee hoor..

Cilissen 24
van Rhijn 22
Moisander 28
Denswill 20
Blind 23
Poulsen/ Schone 33/27
De Jong 24
Duarte./ Serrero 23/23
Fischer 19
Sigthorson 23
Bojan 23

Zit maar 1 tiener in de basis elf.. Ik snap je punt dus niet??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 oktober 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Sommige talenten komen pas laat door....het heeft niet altijd met leeftijd te maken... als ze basisspeler zijn in het 1e zijn ze het talent zijnde gepasseerd...tenminste dat is mijn definitie...met name als ze al twee jaar in de basis spelen...let wel zo zie ik het... er staan volgens mij geen regels voor...en anders heb je weer je gelijk Remco...
remco k
 remco k - vrijdag 18 oktober 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Het gaat niet om mijn gelijk. Maar een speler die is doorgebroken bij het eerste is toch echt gewoon nog een talent.. Vind zelfs dat Eriksen nog een talent is, 21 jar en net bij Tottenham, zo wordt ie daar ook gewoon gezien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 oktober 2013 - 21:04   quote  deeplink  
En hoe oud is Eriksen ?? Overigens mag jij ze talenten noemen de al door gebroken zijn...heb ik niks op tegen...
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Staat erbij he..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 13:22 schreef remco k het volgende:
Staat erbij he..
21
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Toornstra en Finbogasson
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Castaignos :-)
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Meesi, Pedro, Iniesta, Xavi, Busqets. Suarez. Isco
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Rocky Bilboa......die kan een man uitschakelen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Een centrale verdediger, rechtsachter, linksachter, verdedigende middenvelder, spits en buitenspeler.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Een centrale verdediger, rechtsachter, linksachter, verdedigende middenvelder, spits en buitenspeler.
Ik heb het idee dat je nog wat vergeet....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Toch wel?
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Een nieuw veld? :-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:39 schreef remco k het volgende:
Meesi, Pedro, Iniesta, Xavi, Busqets. Suarez. Isco
Nee joh kunnen we nooit betalen ;)
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee joh kunnen we nooit betalen ;)
Meesi misschien wel, want ik ken die niet. Messi is idd onbetaalbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0155379