|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En echte klootzak in het veld! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarvoor bellen ze mij. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mij zegen heb je, maar of je daar echt wat aan hebt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou, ik ben een echte klootzak hoor. Ben alleen bang dat ik het record aan rode kaarten ga pakken. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou, ik ben een echte klootzak hoor. Ben alleen bang dat ik het record aan rode kaarten ga pakken. ;-) een ECHTE KLOOTZAK.....nix aan gelogen....hahahahaha....keuteltikker |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Helemaal gelijk joh. Inderdaad een echte klootzak. Keuteltikker? Is dat iets Brabants? Klinkt net als Guus Meeuwis ouwe. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helemaal gelijk joh. Inderdaad een echte klootzak. Keuteltikker? Is dat iets Brabants? Klinkt net als Guus Meeuwis ouwe. ;-) Geen idee ben geen brabander en Guus ken ik niet.....ja Guus Hupperts....een goeie voor Ajax....van de winter halen die knakker |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Geen idee ben geen brabander en Guus ken ik niet.....ja Guus Hupperts....een goeie voor Ajax....van de winter halen die knakker Hahahahahaha wie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Guus Huppert.....je kan toch lezen slome |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ken ik niet man. Waar speelt die? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Roda....rechts buiten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok dan. Is me nog niet opgevallen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja en? Ik zou zeggen, schrijf een boek. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Moet dat echt? Niet iedereen hoeft alles van hem te weten toch! (wij trouwens ook niet ;-))) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:44 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Moet dat echt? Niet iedereen hoeft alles van hem te weten toch! (wij trouwens ook niet ;-))) Heb je het over mij of over warrior......wees eens duidelijk man |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: kwestie van begrijpend lezen, ouwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:44 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Moet dat echt? Niet iedereen hoeft alles van hem te weten toch! (wij trouwens ook niet ;-))) Je hebt helemaal gelijk man. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh....schat me niet te hoog in gap :-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha, is goed kleintje. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 't ia al laat het, dat scheelt ook al heel veel op onze leeftijd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh.... je moet niet zoveel naar het songfestival kijken ouwe...snap je niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat is dus precies wat ik bedoel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ga naar m'n meissie boven! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent dan ook ouder hé......pffff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
AJAX heeft behoefte aan buitenspelers die een man kunnen passeren, snelheid hebben, een voorzet kunnen geven en ook nog scorend vermogen hebben. O ja en ze mogen niet te duur zijn. Ik zeg Ibarra van Vitesse (aflopend contract) en Kostic van Groningen. Voor de rest lekker doorgaan met de jeugd dan komt het helemaal goed! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat mij betreft halen ze helemaal niemand. Het is veel belangrijker zaak dit jonge grut te laten beseffen hoe goed ze eigenlijk kunnn voetballen. Zoals men de tweede helft speelde. Echter moet FdB nu wel keuzes gaan maken en een vast team gaan krijgen. Dus wie wordt de vaste CvM. Wie wordt de vaste rechtsbuiten. Wie de vaste linksback. De rest van het team staat wel vast. Ajax heeft geen "klootzak" nodig. Poulsen voldoet nog best tegen sterkere teams in de eredivisie heb je zon speler niet nodig want je bent normaal gesproken superieur votballend tegen wel team ook. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Klootzak: ik doel dan meer op een speler die z'n teamgenoten ook eens verrot scheld, omdat ze weer niet opletten of staan te kijken in plaats van in te grijpen! Dat gebeurt naar mijn idee veel te weinig. Hierdoor krijgen we te veel tegengoals!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dan moeten ze Nenam erin zetten. Die houd wel van schelden :P |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Whahahahahaha hahahahaha lekker bezig Nenam! Jij bent grappig, eindelijk weer de echte Nenam van weleer. Welkom terug ouwe. ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 11:31 schreef Twanus het volgende:AJAX heeft behoefte aan buitenspelers die een man kunnen passeren, snelheid hebben, een voorzet kunnen geven en ook nog scorend vermogen hebben. O ja en ze mogen niet te duur zijn. Ik zeg Ibarra van Vitesse (aflopend contract) en Kostic van Groningen. Voor de rest lekker doorgaan met de jeugd dan komt het helemaal goed! Ja dreigende spelers en niet al te duur.. Kostic of Zivcovic en Ibarra zijn nuttig om er bij te hebben. Maar opzich ben ik ook wel tevreden over de Sa zag het nooit in hem maar heeft me toch verrast. Voor Sigtorsson is het wel lekker als hij voorzetten krijgt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waar ik vandaan kom is dat dood normaal hoor.....kan ook vloeken als de beste.....ik hou me nog in Boudewijn heeft me regelmatig op mijn taal gebruik gewezen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 20:40 schreef Stanley het volgende:Whahahahahaha hahahahaha lekker bezig Nenam! Jij bent grappig, eindelijk weer de echte Nenam van weleer. Welkom terug ouwe. ;-) ben nooit weggeweest Stan....tis alleen allemaal wat minder |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja ik ben wat liever Sjakie....;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: O dacht wat minder lelijk. Ik dacht al. Niks veranderd :-p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ook....die brabandse vrouwtjes zijn gek op me ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja, die eenzame vrouwtjes die in de bejaardensoos aan hun advocaatje met slagroom zitten bedoel je zeker ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 21:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja, die eenzame vrouwtjes die in de bejaardensoos aan hun advocaatje met slagroom zitten bedoel je zeker ;-) Yep.....maar dan alleen die met een vermogen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar je blijft een Nar 1e klas...hahaha....toch als er een of andere etterbak hier zijn gal spuwt...dan klim jij er ouderwets in gap...hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 85 jaar en een buitenzwembad.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar je blijft een Nar 1e klas...hahaha....toch als er een of andere etterbak hier zijn gal spuwt...dan klim jij er ouderwets in gap...hahahaha Tsja kan slecht tegen die etterbakkies.....vooral als ze met kanker gaan schelden.....dan ga ik los |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha een butler met blond haar en dikke tieten zeker.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....en dan zeggen ze van mij dat ik altijd off topic ga |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gelukkig wel...anders is het helemaal grijs hier.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah.....er zijn daarom mensen weggegaan.....die zie ik nu op SN posten |
|
|
|