|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Soccer News......pfff moet alles voorkauwen voor jou |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ooooohhhh sorry maar afkortingen vind ik kut met peren....heb ik niets mee... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De A moet een B zijn...de B van Brabanders |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ben geen brabander ouwe.....dus laat die A maar staan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
beter de A want ik ben zeer zeker een rasechte Ajacied!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 20:29 schreef Ronald 1960 het volgende:Klootzak: ik doel dan meer op een speler die z'n teamgenoten ook eens verrot scheld, omdat ze weer niet opletten of staan te kijken in plaats van in te grijpen! Dat gebeurt naar mijn idee veel te weinig. Hierdoor krijgen we te veel tegengoals! Afgelopen zaterdag leken het ook wel een stel kinderen. Niemand durfde de ander eens een keer verrot te schelden na de zoveelste verkeerde klotepass. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Afgelopen zaterdag leken het ook wel een stel kinderen. Niemand durfde de ander eens een keer verrot te schelden na de zoveelste verkeerde klotepass. Mensen met karater zijn niet welkom in het eerste van Ajax. Mr. de Boer is de meester en de jongentjes moeten braaf zijn. Ik kan er ook geen een met karakter noemen of bravoure noemen allemaal grijze muizen. Blind poulsen schone de Jong van Rhijn enz enz |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mensen met karater zijn niet welkom in het eerste van Ajax. Mr. de Boer is de meester en de jongentjes moeten braaf zijn. Ik kan er ook geen een met karakter noemen of bravoure noemen allemaal grijze muizen. Blind poulsen schone de Jong van Rhijn enz enz Inderdaad. En zijn reactie na de wedstrijd was ook veelzeggend. Zelfde als de reactie op het eerdere interview van Bergkamp. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 16:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad. En zijn reactie na de wedstrijd was ook veelzeggend. Zelfde als de reactie op het eerdere interview van Bergkamp. Daarom mis ik spelers als Heitinga, Sneijder, Zlatan, Suarez enz enz zo erg. Zelfs ooijer, Janssen die wisten hoe ze het vuurtje op konden stoken Ja Poulsen vulde dat vorig seizoen goed in maar die is echt te ver teruggevallen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 20:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom mis ik spelers als Heitinga, Sneijder, Zlatan, Suarez enz enz zo erg. Zelfs ooijer, Janssen die wisten hoe ze het vuurtje op konden stoken Ja Poulsen vulde dat vorig seizoen goed in maar die is echt te ver teruggevallen Welkom in de nieuwe App generatie.....vroeger speelde wij op straat....leerde je vanzelf een grote bek aan....tegenwoordig zie je de blauwe schijn op de slaapkamers van die knakkers.....geen ballen meer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Laptop en mobieltjes....en owee als je ze afpakt .....staat de politie voor je deur |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Ajax gaat niet shoppen in de winterstop'
De kans is volgens VI klein dat Ajax in de winterstop op zoek gaat naar versterkingen. Simon Zwartkruis zei maandagavond dat de club niet nadrukkelijk op zoek zal gaan naar nieuwe spelers.
'Frank de Boer is niet zo snel in paniek. Op de vraag of ze in de winterstop op zoek gaan naar versterkingen reageerde hij dan ook verbaasd. Hij begon direct over talenten uit de jeugd te spreken, dus de kans is klein dat er spelers bij komen', aldus de VI-verslaggever. 'Lucas Andersen is een groot talent en ook over Dejan Meleg is de staf positief. De rechtsbuiten positie is een zorgenkindje, maar zal waarschijnlijk ook intern opgevuld gaan worden.' Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 23:01 schreef Eide het volgende:'Ajax gaat niet shoppen in de winterstop'De kans is volgens VI klein dat Ajax in de winterstop op zoek gaat naar versterkingen. Simon Zwartkruis zei maandagavond dat de club niet nadrukkelijk op zoek zal gaan naar nieuwe spelers. 'Frank de Boer is niet zo snel in paniek. Op de vraag of ze in de winterstop op zoek gaan naar versterkingen reageerde hij dan ook verbaasd. Hij begon direct over talenten uit de jeugd te spreken, dus de kans is klein dat er spelers bij komen', aldus de VI-verslaggever. 'Lucas Andersen is een groot talent en ook over Dejan Meleg is de staf positief. De rechtsbuiten positie is een zorgenkindje, maar zal waarschijnlijk ook intern opgevuld gaan worden.' Bron Guus Huppert halen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 23:01 schreef Eide het volgende:'Ajax gaat niet shoppen in de winterstop'De kans is volgens VI klein dat Ajax in de winterstop op zoek gaat naar versterkingen. Simon Zwartkruis zei maandagavond dat de club niet nadrukkelijk op zoek zal gaan naar nieuwe spelers. 'Frank de Boer is niet zo snel in paniek. Op de vraag of ze in de winterstop op zoek gaan naar versterkingen reageerde hij dan ook verbaasd. Hij begon direct over talenten uit de jeugd te spreken, dus de kans is klein dat er spelers bij komen', aldus de VI-verslaggever. 'Lucas Andersen is een groot talent en ook over Dejan Meleg is de staf positief. De rechtsbuiten positie is een zorgenkindje, maar zal waarschijnlijk ook intern opgevuld gaan worden.' Bron De Boer is een kei goede trainer...ergens wel jammer dat hij enkel jonge ja knikkers in zijn selectie wil hebben....zo blijven we te lief in Europa... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sorry Narreke maar die kan het ongelooflijke zeer hoge niveau niet aan...hahahaha... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De Boer is een kei goede trainer...ergens wel jammer dat hij enkel jonge ja knikkers in zijn selectie wil hebben....zo blijven we te lief in Europa... Ach. Zo lang iemand succes heeft is een het goede trainer en als het niet goed moet ie oprotten en kan ie er niks van. Sorry hoor, maar ik blijf nog altijd bij mijn standpunt. Hij heeft nog helemaal niets in mijn ogen bewezen waaruit blijkt dat hij zo'n goede trainer is.
Zolang hij continue mensen te lang laat staan en compleet verkeerde wissels maakt op verkeerde momenten dan ben je niet zo'n topper. Kom ook niet met kampioenschappen aanzetten, want ze zijn niet typisch Ajax veruit kampioen geworden maar steeds met de hakken over de sloot. En hoe ze nu alleen maar balletje breed leggen... gatver man daar wil ik nog geen dubbeltje voor neerleggen. Counter ploegen zijn niet om aan te zien, maar deze manier ook niet. Alles wat de Boer nu doet had een andere trainer ook gekund. Hij is gewoon het middel om de doelstelling van de club door te voeren en daardoor word ie op handen gedragen. Sorry dat gaat mij echt te ver. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 02:29 schreef Peterhs het volgende:[..] Ach. Zo lang iemand succes heeft is een het goede trainer en als het niet goed moet ie oprotten en kan ie er niks van. Sorry hoor, maar ik blijf nog altijd bij mijn standpunt. Hij heeft nog helemaal niets in mijn ogen bewezen waaruit blijkt dat hij zo'n goede trainer is. Zolang hij continue mensen te lang laat staan en compleet verkeerde wissels maakt op verkeerde momenten dan ben je niet zo'n topper. Kom ook niet met kampioenschappen aanzetten, want ze zijn niet typisch Ajax veruit kampioen geworden maar steeds met de hakken over de sloot. En hoe ze nu alleen maar balletje breed leggen... gatver man daar wil ik nog geen dubbeltje voor neerleggen. Counter ploegen zijn niet om aan te zien, maar deze manier ook niet. Alles wat de Boer nu doet had een andere trainer ook gekund. Hij is gewoon het middel om de doelstelling van de club door te voeren en daardoor word ie op handen gedragen. Sorry dat gaat mij echt te ver. Tja kampioenschappen verbloemen een heleboel. Hij heeft de selectie ook afgevlakt want met spelers met karakter kan/wil hij niet werken. Janssen en El Hamlap zijn daar een goed voorbeeld van. Zat gisteren jong Ajax te kijken die Lobotka scoort een lucky goal die Groenendijk echt arrogant kijken joh moest lachen. Gaan ze ook achterin rond lopen tikken ze wilden geen meter vooruit gadverdamme gelukkig kregen ze de deksel op hun neus en verloren 5-1 Ga voetballen man! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ontopic. Haal aub een sterke spits of buitenspeler met een goede voorzet Meleg vond ik gisteren bij jong Ajax ook niet boeiend. Lobotka die komt er wel |
|
|
|
|
YouriAjaxFreak
|
|
|
Ik denk dat Tadic halen een mooie is en in de verdediging meer ervaring moet zijn niet meer van die jonge jongens. |
|
|
|
|
YouriAjaxFreak
|
|
|
Bojan en Cuenca samen in één team lijkt mij wel goeie |
|
|
|
|
YouriAjaxFreak
|
|
|
Maar Frank moet gwn geld uitgeven! |
|
|
|
|
YouriAjaxFreak
|
|
|
En een mooie opstelling lijkt mij: 3-6-1 maar dan moet Frank vooral middenvelders halen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ouders praten tegenwoordig over dat soort dingen alsof het virussen en/of ziektes zijn... met de tijd mee gaan is ook een ding... als jongeren tegenwoordig naar buitengaan is het ook niet goed... hangjongeren etc |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Doe maar een handje vol creatieve spelers en een afmaker Opties Cuenca, Kostic, Tadic, Finbogasson en opschieten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:43 schreef Hummel10 het volgende:Doe maar een handje vol creatieve spelers en een afmaker Opties Cuenca, Kostic, Tadic, Finbogasson en opschieten! Jij hebt er ondertussen al 10 aangekocht gek....wees ff reëel ouwe....nu weten we het wel dat jij 50 mud gaat betalen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij hebt er ondertussen al 10 aangekocht gek....wees ff reëel ouwe....nu weten we het wel dat jij 50 mud gaat betalen Ze hoeven niet allemaal te gelijk gap.. Maar als ik het huidige team zie staan er poppetjes verkeerd. Sigtorsson heeft te weinig rendement met huidige buitenspelers dus ja daar kun je sterker worden. Of een ander type spits maar dat is Hoessen ook dus geef die een kans. Of je laat Sigtorsson staan en je hebt een Tadic nodig! Cuenca half jaartje huren als extra aanvaller kan ook geen kwaad! Poulsen tja na dit seizoen exit wie dan? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De vraag is hoelang Ajax wil wachten tot het tij gaat keren. En gaat het tij wel keren met de spelers die er nu zijn? Het lijkt steeds meer struisvogelpolitiek bij Ajax. De loyaliteit en gedrevenheid van de supporters is mooi en bijzonder om te zien. Juist zij verdienen meer en hebben recht op een Ajax waardig niveau. Als het tij niet keert ontstaat uiteindelijk altijd onrust bij de supporters. Wanneer het niet snel veranderd zal er iemand voor verantwoordelijk worden gesteld. Dat is nu eenmaal een gegeven in de wereld van voetbal. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Er zullen toch echt aankopen gedaan moeten worden! Finbogarsonn of een andere echte spits!! En het middenveld moet sterker. Anita een jaartje huren? Die maakt volgens mij weinig tot geen minuten in Newcastle! Cuenca huren lijkt mij een prima optie voor in de breedte! En ik dacht persoonlijk aan Martens van AZ!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door joey -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat een paniek ze hebben gisteren gewoon goed gevoetbald en als die kleine afrikaan en Siggi gewoon die kansen afmaken dan heb je ineens een wereld elftal.Dat er een goede buitenspeler bij moet ben ik het mee eens, in mijn ogen alleen Tadic en dan zijn Duarte en Bojan weer terug en in de winterstop Cuenca huren voor de tweede helft dan wordt je gewoon weer kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt gewoon al vrij goed, de tweede helft tegen Twente, de wedstrijd tegen Milan en gister Celtic waren gewoon goed te noemen..
En hoeveel zin heeft het om een andere spits te halen als ie toch weinig tot geen aanvoer krijgt.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 16:46 schreef nora het volgende:Wat een paniek ze hebben gisteren gewoon goed gevoetbald en als die kleine afrikaan en Siggi gewoon die kansen afmaken dan heb je ineens een wereld elftal.Dat er een goede buitenspeler bij moet ben ik het mee eens, in mijn ogen alleen Tadic en dan zijn Duarte en Bojan weer terug en in de winterstop Cuenca huren voor de tweede helft dan wordt je gewoon weer kampioen. Inderdaad maar wat je zegt er moet in de winterstop wel iets gebeuren want huidige team is gewoon middelmaat. Met Cuenca en Tadic ben je al een heel eind en die geven Sigtorsson wel wat ballen dus kan hij ook beter presteren. |
|
|
|
|
sjakkie
|
|
|
cuenca vond ik het niet helemaal, fischer niet, de sa nou ook niet helemaal, bojan mwah,ja wie, sana mwah. wie dan? andersen en ola jonh. midden graag jens toornstra die vind ik wel goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan de Jong maar op de bank ofzo?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als hij niet goed genoeg is wel ja.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong is juist gewoon goed genoeg, misschien niet in de vorm van zijn leven maar goster alweer een heel stuk beter als de laatste wedstrijd.. Daarnaast de belangrijkste speler van dit elftal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:De Jong is juist gewoon goed genoeg, misschien niet in de vorm van zijn leven maar goster alweer een heel stuk beter als de laatste wedstrijd.. Daarnaast de belangrijkste speler van dit elftal De Jong is geschrokken....en dat heeft zijn impact,dat zie je aan zijn spel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Even een dipje, gebeurt iedereen weleens, vond hem tegen Twente en gister alweer een heel stuk beter.. Komt goed met hem. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:06 schreef remco k het volgende:Even een dipje, gebeurt iedereen weleens, vond hem tegen Twente en gister alweer een heel stuk beter.. Komt goed met hem. Heeft een mentale dreun gehad....is moeilijk om dat op die leeftijd te verwerken,verwacht dat hij tot de winterstop bagger blijft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh, die is met een week of 3 wel weer toppie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heeft een mentale dreun gehad....is moeilijk om dat op die leeftijd te verwerken,verwacht dat hij tot de winterstop bagger blijft Dat zeer zeker...maar dat hij kan voetballen staat als een paal boven water....bloeit misschien weer op tijdens het trainingskamp in de winterstop.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee...ik bedoel dus ja klopt.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh....hoor wie klopt daar kinderen..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha...excuse me...wil Pietje uit de tent lokken zit misschien wel stiekum mee te lezen... |
|
|
|