BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer miljoenenwinst Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 25 september 2013 - 14:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Weer miljoenenwinst Feyenoord (Feyenoord Clubsite)

Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 14:56   quote  deeplink  
Mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Goed bezig, nu de resultaten op het veld nog..
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 15:30   quote  deeplink  
Gefeliciteerd! En nog maar een schuld van een kleine 9 miljoen chappeau! Ondanks ik Gudde regelmatig vervloekt hebt nu mijn felicitaties! Gudde en co///helden!
sportverteller
 sportverteller - woensdag 25 september 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Als in de genoemde netto winst van 2,7 miljoen euro ook het resultaat van de transfers is begrepen, dan vind ik het in een eerste reactie een teleurstellend financieel resultaat. Ik wacht de publicatie van het financieel jaarverslag op 30 september a.s. af voor een definitieve reactie.
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 16:44   quote  deeplink  
Vertellert we hadden ook een negatief resultaat kunnen schrijven he?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Sommige mensen eten liever citroenen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 september 2013 - 18:05   quote  deeplink  
Er is altijd wat te zeiken. Maakt ook gelukkig.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 25 september 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 16:44 schreef Milo het volgende:
Vertellert we hadden ook een negatief resultaat kunnen schrijven he?
Als ik het goed begrepen heb zat in het financieel resultaat over het seizoen 2011-2012 nog niet de transferopbrengst van Vlaar en El Ahmadi begrepen.

Vlaar heeft bruto circa 3,8 miljoen opgebracht en El Ahmadi circa 2,8 miljoen. Daar gaan kosten van af, en waarschijnlijk het aandeel van de beleggers. Voor El Ahmadi zou ook Twente nog een aandeel krijgen. Als van de transfer van Vlaar circa drie miljoen netto overblijft en El Ahmadi twee miljoen, dan bedraagt de netto winst bij elkaar opgeteld circa € 5 miljoen. Daar gaat dan waarschijnlijk de aankoop van Pelle ad € 3 miljoen van af, dan moet het transferresultaat circa € 2 miljoen zijn. Dan bedraagt de winst uit het bedrijfsresultaat € 0,7 miljoen, om aan de totale winst van € 2,7 miljoen te komen.

Ik ging er van uit dat de transfer van Pelle in het nieuwe boekjaar 2012-2013 verwerkt zou worden, maar vermoedelijk is dat ook over het afgelopen seizoen meegenomen. Daarnaast geldt dan nog de reservering in het kader van het nieuw stadion en de kosten van de crisisheffing (geschat ruim € 1 miljoen op jaarbasis).

Ik wil maar aangeven dat ik niet negatief ben, dat blijkt wel uit mijn bijdragen aan dit forum, maar meer nog dat ik aan het zoeken ben naar wat en wel of niet meegerekend is.
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 18:19 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb zat in het financieel resultaat over het seizoen 2011-2012 nog niet de transferopbrengst van Vlaar en El Ahmadi begrepen.

Vlaar heeft bruto circa 3,8 miljoen opgebracht en El Ahmadi circa 2,8 miljoen. Daar gaan kosten van af, en waarschijnlijk het aandeel van de beleggers. Voor El Ahmadi zou ook Twente nog een aandeel krijgen. Als van de transfer van Vlaar circa drie miljoen netto overblijft en El Ahmadi twee miljoen, dan bedraagt de netto winst bij elkaar opgeteld circa € 5 miljoen. Daar gaat dan waarschijnlijk de aankoop van Pelle ad € 3 miljoen van af, dan moet het transferresultaat circa € 2 miljoen zijn. Dan bedraagt de winst uit het bedrijfsresultaat € 0,7 miljoen, om aan de totale winst van € 2,7 miljoen te komen.

Ik ging er van uit dat de transfer van Pelle in het nieuwe boekjaar 2012-2013 verwerkt zou worden, maar vermoedelijk is dat ook over het afgelopen seizoen meegenomen. Daarnaast geldt dan nog de reservering in het kader van het nieuw stadion en de kosten van de crisisheffing (geschat ruim € 1 miljoen op jaarbasis).

Ik wil maar aangeven dat ik niet negatief ben, dat blijkt wel uit mijn bijdragen aan dit forum, maar meer nog dat ik aan het zoeken ben naar wat en wel of niet meegerekend is.
verstandig.altijd zelf blijven denken,niet zomaar klakkeloos aannemen.
het valt inderdaad tegen door de :onvoorziene reserveringen)er was begin van het seizoen gehoopt op 6 .en evt nog meer door n transfer of europese vergoedingen.
desalnietemin in ieder geval n positief resultaat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Dat staat ook in de tekst.....
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 18:35   quote  deeplink  
niet in alle teksten.bedoel de dagbladen etc.
en ook niet in de tekst die jij bedoeld ,ook daar worden de evt transfers en europese gelden niet benoemd..
in die zin ben ik het met sportverteller eens.
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 18:19 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb zat in het financieel resultaat over het seizoen 2011-2012 nog niet de transferopbrengst van Vlaar en El Ahmadi begrepen.

Vlaar heeft bruto circa 3,8 miljoen opgebracht en El Ahmadi circa 2,8 miljoen. Daar gaan kosten van af, en waarschijnlijk het aandeel van de beleggers. Voor El Ahmadi zou ook Twente nog een aandeel krijgen. Als van de transfer van Vlaar circa drie miljoen netto overblijft en El Ahmadi twee miljoen, dan bedraagt de netto winst bij elkaar opgeteld circa € 5 miljoen. Daar gaat dan waarschijnlijk de aankoop van Pelle ad € 3 miljoen van af, dan moet het transferresultaat circa € 2 miljoen zijn. Dan bedraagt de winst uit het bedrijfsresultaat € 0,7 miljoen, om aan de totale winst van € 2,7 miljoen te komen.

Vertellert ik had je wat hoger ingeschat....we hebben uiteindelijk veel meer omzet gedraait want een grote schuld bijna wegpoetsen in 3 jaar tijd winst draaien doe je het heel goed de meeste zijn te kortzichtig en jij dus ook....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2013 door Milo --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 september 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Precies.
Als Bruno inhet voorjaar wat beter gevoetbald had was ie nu voor vele miljoenen verkocht.
Dan heb jet het niet meer over 0.7 miljoen.
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 20:04   quote  deeplink  
volgend jaar n goed wk met Feyenoorders zou ons goed doen,
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 19:41 schreef Milo het volgende:
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 18:19 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb zat in het financieel resultaat over het seizoen 2011-2012 nog niet de transferopbrengst van Vlaar en El Ahmadi begrepen.

Vlaar heeft bruto circa 3,8 miljoen opgebracht en El Ahmadi circa 2,8 miljoen. Daar gaan kosten van af, en waarschijnlijk het aandeel van de beleggers. Voor El Ahmadi zou ook Twente nog een aandeel krijgen. Als van de transfer van Vlaar circa drie miljoen netto overblijft en El Ahmadi twee miljoen, dan bedraagt de netto winst bij elkaar opgeteld circa € 5 miljoen. Daar gaat dan waarschijnlijk de aankoop van Pelle ad € 3 miljoen van af, dan moet het transferresultaat circa € 2 miljoen zijn. Dan bedraagt de winst uit het bedrijfsresultaat € 0,7 miljoen, om aan de totale winst van € 2,7 miljoen te komen.

Vertellert ik had je wat hoger ingeschat....we hebben uiteindelijk veel meer omzet gedraait want een grote schuld bijna wegpoetsen in 3 jaar tijd winst draaien doe je het heel goed de meeste zijn te kortzichtig en jij dus ook....
je leest er volledig naast.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 25 september 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 20:03 schreef FR-Henk het volgende:
Precies.
Als Bruno inhet voorjaar wat beter gevoetbald had was ie nu voor vele miljoenen verkocht.
Dan heb jet het niet meer over 0.7 miljoen.
Jawel, want die miljoenen zouden pas volgend jaar in de boeken komen! ;)
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

je leest er volledig naast.
Nee hoor, want de winst wordt berekend over het hele jaar niet alleen de transfers
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 21:28   quote  deeplink  
???
doel op het feit dat als je n boekjaar winst maakt niet je schulden heb weggepoetst zoals jij suggereerde.
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Schuld staat los vd winst maar maar we weten niet hoe ze dat hebben weggeboekt dus dan heeft het wel te maken met de NETTO winst

Bruto neto verhaal kan dan anders zijn op de balans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2013 door Milo --
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 21:58   quote  deeplink  
verder zijn de oranjevergoedingen ook niet begroot lijkt me.
maar wel ontvangen.
dus als sportverteller zegt dat t enigszins tegenvalt,heeft hij in mijn ogen gelijk.
ik koester de boekwinst,maar had ook meer verwacht.
t is nog te fragiel.
Milo
 Milo - woensdag 25 september 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Juist niet we doen het fantastisch juist, schulden bijna weg netto winst prachtig we hadden ook nog verlies kunnen draaien!? Jammer geen europees voetbal als je champions leaque speelt pak je zo 25 miljoen extra dus titel zou lekker wezen!
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 22:03 schreef Milo het volgende:
Juist niet we doen het fantastisch juist, schulden bijna weg netto winst prachtig we hadden ook nog verlies kunnen draaien!? Jammer geen europees voetbal als je champions leaque speelt pak je zo 25 miljoen extra dus titel zou lekker wezen!
ik waardeer je positiviteit.absoluut!
echter de feiten liggen anders.we zijn nog lang niet schuldenvrij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Nee heb nog een hypotheek
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
en als je die afbetaald,dan heb je n prima leven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 22:14 schreef van geil het volgende:
en als je die afbetaald,dan heb je n prima leven.
0% aflossingsvrij.
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 22:33   quote  deeplink  
dat bedoel ik...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 september 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Catenaccio.nl þ@Catenaccio 3m
Wat #Feyenoord ook kon schrijven: nettowinst van 2,7 miljoen, afname schuld 2 miljoen en toename EV 3,3 miljoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 september 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Catenaccio.nl þ@Catenaccio 7m
Na twee goede boekjaren draait #Feyenoord een redelijk boekjaar. Hoe verkoop je dat? Oude wijn in nieuwe zakken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 september 2013 - 07:25   quote  deeplink  
Maar de winst was eigenlijk 5.2milj.
Door overheid en stadion perikelen 2.5 weggegooid.
Die 2.5 had dus ook naar ev of afname schuld kunnen gaan. Dan had het er veel anders uitgezien, cosmetisch.
Milo
 Milo - donderdag 26 september 2013 - 08:48   quote  deeplink  
Je bepaald zelf wat je met je winst doet tenzij anders is afgesproken! Van ruim 40 miljoen naar bijna 9 miljoen doe je het gewoon perfect! Ze hadden ook verlies kunnen draaien 3 jaar geleden waren sterven na dood! Remember nu draai je winst en de schuld is drastisch verlaagd! Wanneer is het goed? Nooit? Blijf het realisme in het oog houden.
Milo
 Milo - donderdag 26 september 2013 - 08:49   quote  deeplink  
Eens met stylzz
VVout
 VVout - donderdag 26 september 2013 - 09:06   quote  deeplink  
Er is progressie en dat vanuit een moeilijke situatie waar je financieel op het randje stond, moet je nu niet zeuren is het gewoon top.
Milo
 Milo - donderdag 26 september 2013 - 09:34   quote  deeplink  
Eens
twitch
 twitch - donderdag 26 september 2013 - 13:18   quote  deeplink  
komt helemaal goed op deze manier
het is nu wachten op een kampioenschap waar een prijskaartje aan hangt wat ons direct uit de schulden haalt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:21   quote  deeplink  
Eerst zul je gezond moeten worden, om verder te kunnen. Op deze manier duurt dat ook niet lang meer. En dan zijn wij aan de beurt!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 september 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Feyenoord gefeliciteerd,alleen ik begrijp de restschuld niet erg,
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Ik snap er ook allemaal geen reet van, maar snap wel dat ze goed bezig zijn, na dit seizoen moet het toch opgelost zijn, zoiets is toch ook voorspeld, ik doel op dat 5-jaren plan..
tomson
 tomson - donderdag 26 september 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Het 5 jaren plan is volgens mij tot en met het seizoen 2015/2016.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 17:46 schreef tomson het volgende:
Het 5 jaren plan is volgens mij tot en met het seizoen 2015/2016.
Lopen we maar mooi dik voor op schema..
twitch
 twitch - donderdag 26 september 2013 - 19:35   quote  deeplink  
als we europa wel iets hadden kunnen betekenen waardoor indi wel zou worden verkocht waren we nu al uit de schulden
dat was het plan ;p
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 september 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 17:46 schreef tomson het volgende:
Het 5 jaren plan is volgens mij tot en met het seizoen 2015/2016.
Tsja, moet toch wel eens duidelijk zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 26 oktober 2013 - 14:47   quote  deeplink  
Feyenoord lonkt wel heel nadrukkelijk naar transfers.
denk dat t plaatje veel minder rooskleurig is op dit moment als velen denken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 oktober 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 14:47 schreef van geil het volgende:
Feyenoord lonkt wel heel nadrukkelijk naar transfers.
denk dat t plaatje veel minder rooskleurig is op dit moment als velen denken.
mwa, Feyenoord beseft denk ik dat spelers nooit meer duurder worden na een goed WK. Bovendien zijn er best een aantal spelers die zover zijn dat ze een stap naar het buitenland kunnen maken. Dat hou je als club toch niet tegen.
VVout
 VVout - zaterdag 26 oktober 2013 - 16:03   quote  deeplink  
Je wordt bedankt Bosman.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 26 oktober 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 16:03 schreef VVout het volgende:
Je wordt bedankt Bosman.
jep
van geil
 van geil - zaterdag 26 oktober 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 15:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, Feyenoord beseft denk ik dat spelers nooit meer duurder worden na een goed WK. Bovendien zijn er best een aantal spelers die zover zijn dat ze een stap naar het buitenland kunnen maken. Dat hou je als club toch niet tegen.
[/quo

dat is zeker waar.
maar het is pas oktober.?en het drijft de prijs zeker niet op zo.
dus er zal wel n reden zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 oktober 2013 - 18:28   quote  deeplink  
T zijn uitspraken, dat hoeft geen strategie te zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 26 oktober 2013 - 20:29   quote  deeplink  
t scheelt Koeman als evt bondscoach ook wat selectieproblemen als er n paar weggaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weer miljoenenwinst Feyenoord









0.0063970