|
|
Boudewijn
|
|
|
De Boer passeert Vermeer Cillessen tegen Go Ahead onder de lat!
AMSTERDAM Zijn fout tegen PSV is Kenneth Vermeer (27) fataal geworden. Jasper Cillessen (24) kreeg gisteren op sportpark De Toekomst van Frank de Boer te horen, dat hij vanaf nu eerste keeper van Ajax is. Vermeer is door de trainer gepasseerd en zit morgen tegen Go Ahead Eagles in de Amsterdam ArenA op de reservebank.
Het is geen moeilijke beslissing. Als ik denk dit gaat niet goed, dan hak ik de knoop door. Of ik voor Jasper of Kenneth kies, ik zal dat doen met gegronde redenen, zei De Boer woensdag vooruitlopend op zijn salomonsoordeel.
Bron: Telegraaf (op moment van plaatsing nog geen online artikel beschikbaar) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
En terecht ik denk niet dat er iemand is die dat een rare beslissing vind, alleen had het wat eerder gemoeten jammer voor Vermeer maar zijn tijd komt wel weer, ik denk alleen niet meer bij Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat het na het voor de zoveelste keer loslaten van een bal door Kenneth, tijd is voor Jasper Cillissen. Maar.... laten we nu niet gelijk denken dat hiermee het probleem is opgelost, want er kwamen de laatste weken meerdere spelers in aanmerking voor een wissel. Laat dit het moment zijn voor de ommekeer!
AJAX FOREVER ***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je meent het ook nog he? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou niet echt, maar heb overigens nog een lijstje met namen die hij weleens uit de basis mag trappen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik vind het erg jammer. Blijf voor 100% achter Vermeer staan. Blijft voor mij de nr 1. Vind het erg kortzichtig hoe men denkt dat Cillissen het wel even gaat maken.Die jongen heeft alleen bij NEC onder de lat gestaan en KNVB beker.En heb Cillissen in dat soort wedstrijdjes ook zien blunderen. Vind sommige ook stel honden hoe ze Vermeer met de grond gelijk maken. Zeker daar hij AJAX ook vaak genoeg gered heeft. Ik hoop dat Vermeer ijzersterk terug komt deze jongen verdient veel meer krediet. Bovendien is de verdeiging ook niet om over na huis te schrijven. Als Frank dan toch zo bezig is zou hij van mij Van Rhijn iig mogen passeren voor Ligeon!!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Vermeer verdient ten eerste respect voor zijn prestaties de afgelopen jaren. Hij heeft het goed gedaan. Krediet heeft hij genoeg, alleen hij is dit lopende seizoen uit vorm. Dan is het logisch dat er gewisseld wordt anders kun je net zo goed met 1 doelman de competitie ingaan. De Boer heeft hem lang genoeg laten staan zodat hij zich kon herpakken, het werd echter slechter ipv beter. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Hoe heeft Cillessen het tegen Volendam gedaan? Ik heb de bekerwedstrijd afgelopen woensdag niet kunnen zien. Hoe kwamen de tegengoals tot stand en waren de ballen houdbaar of niet?
Ik vind Cillessen een hele goede keeper en in potentie beter dan Vermeer, maar ik heb niet echt het gevoel dat dit het probleem oplost. Ik vind Jasper wel een stuk rustigere uitstraling en houding hebben dan Kenneth (dus dat kan best positief uitpakken), maar ik denk dat dit ook te maken heeft met de druk die Vermeer voelt. Lijkt me niet prettig voor die jongen. Desondanks vind ik dat als tweede keeper het goed doet en je eerste keeper zit even niet helemaal lekker in z'n vel, dat je dit moet kunnen doen. Anders ben je niet eerlijk naar je spelers toe. De beste speelt. Dat moet het uitgangspunt zijn. Maar alsnog: niet het gevoel dat de keeper het probleem is. Ook Cillessen zal weer moeten wennen aan de verdedigers en andersom. En wat als het een paar wedstrijden niet goed loopt? Hoeveel geduld heeft het publiek dan met Cillessen. En als ze dat niet hebben: kan hij dan omgaan met de druk? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:17 schreef Guyt het volgende:Ik vind het erg jammer. Blijf voor 100% achter Vermeer staan. Blijft voor mij de nr 1. Vind het erg kortzichtig hoe men denkt dat Cillissen het wel even gaat maken.Die jongen heeft alleen bij NEC onder de lat gestaan en KNVB beker.En heb Cillissen in dat soort wedstrijdjes ook zien blunderen. Vind sommige ook stel honden hoe ze Vermeer met de grond gelijk maken. Zeker daar hij AJAX ook vaak genoeg gered heeft. Ik hoop dat Vermeer ijzersterk terug komt deze jongen verdient veel meer krediet. Bovendien is de verdeiging ook niet om over na huis te schrijven. Als Frank dan toch zo bezig is zou hij van mij Van Rhijn iig mogen passeren voor Ligeon!!! Hou toch eens op over die super reddingen van vermeer.. Iedere keeper maakt die. Het zijn de speciale momenten die een keeper moet pakken of niet moet pakken, om zich te kunnen onderscheiden.
Een bal nakijken en denken van hij gaat er niet in, of zorgen dat je in de lucht hangt en dan ervan af blijven omdat ie er langs gaat. Twee duidelijke verschillen..
Kenneth vermeer is een goede tweede keeper voor ajax, maar het blijft een gemiddelde keeper die niets speciaals toevoegd.
En zeg niet dat ik haatdragend of negatief ben, want dit zijn feiten. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:17 schreef Guyt het volgende:Ik vind het erg jammer. Blijf voor 100% achter Vermeer staan. Blijft voor mij de nr 1. Vind het erg kortzichtig hoe men denkt dat Cillissen het wel even gaat maken.Die jongen heeft alleen bij NEC onder de lat gestaan en KNVB beker.En heb Cillissen in dat soort wedstrijdjes ook zien blunderen. Vind sommige ook stel honden hoe ze Vermeer met de grond gelijk maken. Zeker daar hij AJAX ook vaak genoeg gered heeft. Ik hoop dat Vermeer ijzersterk terug komt deze jongen verdient veel meer krediet. Bovendien is de verdeiging ook niet om over na huis te schrijven. Als Frank dan toch zo bezig is zou hij van mij Van Rhijn iig mogen passeren voor Ligeon!!! Voor jou is het handig om mijn post eens te lezen in het andere topic. Dan houd dit soort dom gezever misschien een keer op. Waarom van Rhijn wel passeren en Vermeer niet? Is beiden hun werk om naar behoren te functioneren. Doe je dit niet? Opzouten. Geen uitzondering of je een keeper bent of niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:23 schreef Robinho het volgende:Vermeer verdient ten eerste respect voor zijn prestaties de afgelopen jaren. Hij heeft het goed gedaan. Krediet heeft hij genoeg, alleen hij is dit lopende seizoen uit vorm. Dan is het logisch dat er gewisseld wordt anders kun je net zo goed met 1 doelman de competitie ingaan. De Boer heeft hem lang genoeg laten staan zodat hij zich kon herpakken, het werd echter slechter ipv beter. Helemaal juist geformuleerd. Enige waar ik in mee kan gaan is dat je idd langer geduld hebt met een keeper, omdat het een gevoeliger onderwerp is. Zijn kans is nu voorlopig verspeeld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laat ik als eerste zeggen dat ik Vermeer zeer dankbaar ben voor wat hij de afgelopen anderhalf jaar heeft laten zien. Ook voor die laatste 6 wedstrijden toen we onze 3e ster pakten. Met verhoeven was het immers nooit gelukt.
Veel mensen zeiken Vermeer enorm af en vergeten gewoon dat hij anderhalf jaar heel belangrijk was en zeer veel punten voor Ajax heeft gepakt.
Echter wil het dit seizoen nog niet lukken... laten we wederom duidelijk zijn dat dit zeer zeker niet alleen aan Vermeer ligt. Het verschil is gewoon dat als je als keeper zijnde een fout maakt het direct een goal is.
Voor Vermeer is het goed dat hij even tegen zichzelf in bescherming wordt genomen. Jasper heeft zich altijd als een zeer goede vervanger opgesteld en verdient nu de kans.
Nogmaals voor alle Vermeer haters.... kijk de periode vanaf de wedstrijd FC Utrecht - Ajax 6-4 tot aan de laatste wedstrijd van afgelopen seizoen maar terug. Dan concludeer je dat hij zo slecht niet is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:43 schreef JOOD het volgende:[..] Kenneth vermeer is een goede tweede keeper voor ajax, maar het blijft een gemiddelde keeper die niets speciaals toevoegd. En zeg niet dat ik haatdragend of negatief ben, want dit zijn feiten. Waarom feiten? Prima lijnkeeper die behoudens dit seizoen gewoon enorm veel punten heeft gepakt en belangrijk was in de afgelopen kampioenschappen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:17 schreef Guyt het volgende:Ik vind het erg jammer. Blijf voor 100% achter Vermeer staan. Blijft voor mij de nr 1. Vind het erg kortzichtig hoe men denkt dat Cillissen het wel even gaat maken.Die jongen heeft alleen bij NEC onder de lat gestaan en KNVB beker.En heb Cillissen in dat soort wedstrijdjes ook zien blunderen. Vind sommige ook stel honden hoe ze Vermeer met de grond gelijk maken. Zeker daar hij AJAX ook vaak genoeg gered heeft. Ik hoop dat Vermeer ijzersterk terug komt deze jongen verdient veel meer krediet. Bovendien is de verdeiging ook niet om over na huis te schrijven. Als Frank dan toch zo bezig is zou hij van mij Van Rhijn iig mogen passeren voor Ligeon!!! Ben het wel grotendeels met je eens. Er zijn er meerdere die dramatisch presteren. Van Rhijn... Poulsen... Schone.... Moisander.... Fischer... dus het is zeer zeker niet alleen Vermeer.
Overigens over Ligeon... heerlijke speler |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:23 schreef Robinho het volgende:Vermeer verdient ten eerste respect voor zijn prestaties de afgelopen jaren. Hij heeft het goed gedaan. Krediet heeft hij genoeg, alleen hij is dit lopende seizoen uit vorm. Dan is het logisch dat er gewisseld wordt anders kun je net zo goed met 1 doelman de competitie ingaan. De Boer heeft hem lang genoeg laten staan zodat hij zich kon herpakken, het werd echter slechter ipv beter. Helemaal mee eens, alleen vind ik wel dat spelers die nu ook nog middelmatig presteren, OOK gewisseld dienen te worden en dat hun plaatsvervangers ook een echte kans moeten krijgen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 12:58 schreef Loetje het volgende:Laat ik als eerste zeggen dat ik Vermeer zeer dankbaar ben voor wat hij de afgelopen anderhalf jaar heeft laten zien. Ook voor die laatste 6 wedstrijden toen we onze 3e ster pakten. Met verhoeven was het immers nooit gelukt. Veel mensen zeiken Vermeer enorm af en vergeten gewoon dat hij anderhalf jaar heel belangrijk was en zeer veel punten voor Ajax heeft gepakt. Echter wil het dit seizoen nog niet lukken... laten we wederom duidelijk zijn dat dit zeer zeker niet alleen aan Vermeer ligt. Het verschil is gewoon dat als je als keeper zijnde een fout maakt het direct een goal is. Voor Vermeer is het goed dat hij even tegen zichzelf in bescherming wordt genomen. Jasper heeft zich altijd als een zeer goede vervanger opgesteld en verdient nu de kans. Nogmaals voor alle Vermeer haters.... kijk de periode vanaf de wedstrijd FC Utrecht - Ajax 6-4 tot aan de laatste wedstrijd van afgelopen seizoen maar terug. Dan concludeer je dat hij zo slecht niet is. Helemaal mee eens Loetje.
Dit topic had overigens een post moeten zijn in het Topic: En nu Cillessen!!! Dus wat mij betreft slot er op Boudewijn.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al is het erg sneu voor Kenneth Vermeer. Maar laten we eerlijk wezen: de trainer/coach zal altijd moeten beslissen om een zo sterk mogelijk team neer te zetten. Het is heel erg duidelijk, dat Kenneth op dit moment, niet die zekere doelman is, zoals hij de afgelopen seizoenen wel was. De keus van Frank de Boer en zijn assistenten is hard en moeilijk, maar beslist te billijken. Een team dat niet draait, zal tegen het licht gehouden moeten worden, met name waar de zwakke plekken zitten. Natuurlijk zijn er veel meer zwakke(re) plekken in het team op dit moment, maar om ze allemaal te vervangen...zo breed is de selectie nou ook weer niet. Kenneth kennende, gaat hij keihard trainen en werken, om het -in zijn ogen- ongelijk van de Boer te bewijzen. Echter, niemand is groter dan de club zelf. Zet hem op, Kenneth en veel succes Jasper. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou... ik ben het niet helemaal met je eens.... Hahaha. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 10:17 schreef Guyt het volgende:Ik vind het erg jammer. Blijf voor 100% achter Vermeer staan. Blijft voor mij de nr 1. Vind het erg kortzichtig hoe men denkt dat Cillissen het wel even gaat maken.Die jongen heeft alleen bij NEC onder de lat gestaan en KNVB beker.En heb Cillissen in dat soort wedstrijdjes ook zien blunderen. Vind sommige ook stel honden hoe ze Vermeer met de grond gelijk maken. Zeker daar hij AJAX ook vaak genoeg gered heeft. Ik hoop dat Vermeer ijzersterk terug komt deze jongen verdient veel meer krediet. Bovendien is de verdeiging ook niet om over na huis te schrijven. Als Frank dan toch zo bezig is zou hij van mij Van Rhijn iig mogen passeren voor Ligeon!!! Ik ben het helemaal met je eens. Toch vind ik het nu wel terecht dat Cilissen een kans gaat krijgen, Vermeer kost ons nu punten en een periode op de bank is denk ik niet verkeerd.. Je andere wissel ben ik het ook mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 16:45 schreef Pietje het volgende:Al met al is het erg sneu voor Kenneth Vermeer. Maar laten we eerlijk wezen: de trainer/coach zal altijd moeten beslissen om een zo sterk mogelijk team neer te zetten. Het is heel erg duidelijk, dat Kenneth op dit moment, niet die zekere doelman is, zoals hij de afgelopen seizoenen wel was. De keus van Frank de Boer en zijn assistenten is hard en moeilijk, maar beslist te billijken. Een team dat niet draait, zal tegen het licht gehouden moeten worden, met name waar de zwakke plekken zitten. Natuurlijk zijn er veel meer zwakke(re) plekken in het team op dit moment, maar om ze allemaal te vervangen...zo breed is de selectie nou ook weer niet. Kenneth kennende, gaat hij keihard trainen en werken, om het -in zijn ogen- ongelijk van de Boer te bewijzen. Echter, niemand is groter dan de club zelf. Zet hem op, Kenneth en veel succes Jasper. Sluit ik me 100% bij aan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 16:45 schreef Pietje het volgende:Al met al is het erg sneu voor Kenneth Vermeer. Maar laten we eerlijk wezen: de trainer/coach zal altijd moeten beslissen om een zo sterk mogelijk team neer te zetten. Het is heel erg duidelijk, dat Kenneth op dit moment, niet die zekere doelman is, zoals hij de afgelopen seizoenen wel was. De keus van Frank de Boer en zijn assistenten is hard en moeilijk, maar beslist te billijken. Een team dat niet draait, zal tegen het licht gehouden moeten worden, met name waar de zwakke plekken zitten. Natuurlijk zijn er veel meer zwakke(re) plekken in het team op dit moment, maar om ze allemaal te vervangen...zo breed is de selectie nou ook weer niet. Kenneth kennende, gaat hij keihard trainen en werken, om het -in zijn ogen- ongelijk van de Boer te bewijzen. Echter, niemand is groter dan de club zelf. Zet hem op, Kenneth en veel succes Jasper. Hier spreekt een man die een groot hart heeft voor de club.... -;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Boudewijn waarom een topic openen ...we hadden toch al een topic: "En nu Cillessen" Ik wil ook eens een keer pijpzeiken!!! Hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat Boudewijn er vaak als de kippen bij is als er iets gebeurt bij Ajax dat in negative zin opvallend zou kunnen zijn.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Negatief is het niet echt toch ? een speler die vervangen wordt omdat hij niet goed speelt gebeurd dagelijks en bij elke club en hoort ook bij betaald voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zou kunnen zijn staat er ook, niet voor iedereen is het positief.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is Boudewijn een kakkerlak ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff
more beer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lust Boudewijn bier ??? zijn naam zegt wijn!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Denk van wel man.... Ik vind het jammer voor kenneth.....hij is Amsterdammer en een ajacied! Die jongen kan echt wel keepen man! Het probleem is dat het elftal kut is! Hij keept nu net zo slecht als de rest voetbalt........ Dan moet frank ze allemaal passeren!!!!! maar eerlijk is eerlijk dat cillissen natuurlijk ook niets minder is dan Vermeer en dat heeft hij duidelijk tegen En maakt de keuze van Frankie wel makkelijker.... Kenneth had na vorig seizoen een andere club moeten gaan zoeken. Dit zat er wel een beetje aan te komen ... Zonde.....en terugknokkem wordt moeilijk..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het zal inderdaad lastig worden om terug te vechten. Ik hoop dat ie na dit seizoen ergens een mooie club kan vinden waar ie 1 e keus wordt. Uiteraard mag ie zich ook bij ajax terugvechten. Maar dat zie ik niet gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 16:45 schreef Pietje het volgende:Al met al is het erg sneu voor Kenneth Vermeer. Maar laten we eerlijk wezen: de trainer/coach zal altijd moeten beslissen om een zo sterk mogelijk team neer te zetten. Het is heel erg duidelijk, dat Kenneth op dit moment, niet die zekere doelman is, zoals hij de afgelopen seizoenen wel was. De keus van Frank de Boer en zijn assistenten is hard en moeilijk, maar beslist te billijken. Een team dat niet draait, zal tegen het licht gehouden moeten worden, met name waar de zwakke plekken zitten. Mee eens Pietje. Je weet dat ik de voorgaande seizoenen vaak de criticasters heb tegen gesproken maar na de afgelopen wedstrijden is Vermeer onhoudbaar als je een Jasper Cillissen achter de hand hebt. Dat is hard voor Vermeer maar wel het gevolg van zijn eigen presteren.
Ik ben benieuwd of FdB dezelfde ingrijpende maatregels durft te gaan nemen op het middenveld waar toch ook iets moet gaan gebeuren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 06:45 schreef joduh het volgende:[..] Kenneth had na vorig seizoen een andere club moeten gaan zoeken. Dit zat er wel een beetje aan te komen ... Mee eens, ik heb al een seizoen lang het gevoel dat er eigenlijk een excuus gezocht wordt om Cillissen te laten doorbreken zonder dat het lijkt dat Ajax Vermeer laat vallen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 13:02 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom feiten? Prima lijnkeeper die behoudens dit seizoen gewoon enorm veel punten heeft gepakt en belangrijk was in de afgelopen kampioenschappen Als je maar de helft quote dan is het niet meer te snappen he. Ben jij journalist ofzo? ;)
Ik bedoel dat iedere geweldige redding die vermeer gemaakt heeft ook door andere keepers (bijv. cillessen) gemaakt had kunnen worden. Ik zeg kunnen omdat er van de 10 misschien 8 gestopt waren. Zijn die 2 reddingen in totaal dan genoeg om te zeggen dat hij een goede keeper is? Tel zijn blunders of slippertjes of slecht uitkomen of grabbelen bij hoge ballen maar eens op.
Ik ben zelf keeper geweest, maar hij maakte te veel stomme fouten. Tegen psv ook, duikt hij achter de bal bijvoorbeeld. En bij de goal van park wil hij de bal achter zich gaan vangen.. Niet de beste manier om een redding in te zetten lijkt mij en iedereen die een beetje logisch na kan denken.
Kortom, blij dat cillessen in de goal staat en dat we een goede tweede keeper hebben die onlangs nog een 3 jarig contract getekend heeft. (vermeer) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 06:45 schreef joduh het volgende:[..] Denk van wel man.... Ik vind het jammer voor kenneth.....hij is Amsterdammer en een ajacied! Die jongen kan echt wel keepen man! Het probleem is dat het elftal kut is! Hij keept nu net zo slecht als de rest voetbalt........ Dan moet frank ze allemaal passeren!!!!! maar eerlijk is eerlijk dat cillissen natuurlijk ook niets minder is dan Vermeer en dat heeft hij duidelijk tegen En maakt de keuze van Frankie wel makkelijker.... Kenneth had na vorig seizoen een andere club moeten gaan zoeken. Dit zat er wel een beetje aan te komen ... Zonde.....en terugknokkem wordt moeilijk..... Hier ben ik het natuurlijk WEL helemaal mee eens !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 09:35 schreef Eide het volgende:[..] Mee eens Pietje. Je weet dat ik de voorgaande seizoenen vaak de criticasters heb tegen gesproken maar na de afgelopen wedstrijden is Vermeer onhoudbaar als je een Jasper Cillissen achter de hand hebt. Dat is hard voor Vermeer maar wel het gevolg van zijn eigen presteren. Ik ben benieuwd of FdB dezelfde ingrijpende maatregels durft te gaan nemen op het middenveld waar toch ook iets moet gaan gebeuren. Uiteraard ben ik het met je eens, Eide, zeker ook wat betreft het middeneveld !! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dit zat er aan tekomen. en natuurlijk is dit niet de oplossing voor het hele probleem. Vermeer heeft mij nog nooit overtuigt maar nu was deze situatie zelfs voor de Boer niet meer houdbaar. en denk zeker dat er meer nu voor de reserve bank in aanmerking komen. maar ook denk ik dat deze selectie gewoon telicht en te jong is. en teveel middelmaat ertussen. en dat een goede oplossing nu niet zo snel tevinden is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Cillessen heeft de 0 gehouden vanavond....hoi hoi...alleen de allereerste wedstrijd van dit seizoen hadden we ook de 0...weliswaar met Vermeer...maar chapeau Jasper!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Cillessen heeft de 0 gehouden vanavond....hoi hoi...alleen de allereerste wedstrijd van dit seizoen hadden we ook de 0...weliswaar met Vermeer...maar chapeau Jasper!!! Was nou niet de pot om Jasper een veer in z'n hol te steken. Ik denk dat hij kouder uit die wedstrid kwam dan dat hij hem in ging. Jasper hoeft alleen maar te douchen omdat hij een warming up heeft afgewerkt ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 01:16 schreef Eide het volgende:[..] Was nou niet de pot om Jasper een veer in z'n hol te steken. Ik denk dat hij kouder uit die wedstrid kwam dan dat hij hem in ging. Jasper hoeft alleen maar te douchen omdat hij een warming up heeft afgewerkt ;) Dat dan weer wel maar het eerste begin is er... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In minuutje 12 toch niet zeker maar laten we zien hoe Jasper zich ontwikkeld. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Cillessen heeft de 0 gehouden vanavond....hoi hoi...alleen de allereerste wedstrijd van dit seizoen hadden we ook de 0...weliswaar met Vermeer...maar chapeau Jasper!!! ook met Vermeer had je denk ik deze wedstrijd de nul gehouden. en ook cillessen had nog wat schoonheidsfoutjes. maar dat vind ik wel logisch ook hij moet nu langere tijd de kans krijgen en vertrouwen kweken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het gaat er om dat hij techn/veel beter is en die ballen die Kenneth al 3 jaar los laat dat Cillissen amper zal gebeuren, en hij veel meer rust uitstraalt wat de achterhoede ook meer rust geeft in hun spel en hun ook meer zelfvertrouwen geeft hoop ik, dan kan dat Ajax weer een beetje vorm geven want die is nog lang niet op niveau. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:21 schreef nora het volgende:Het gaat er om dat hij techn/veel beter is en die ballen die Kenneth al 3 jaar los laat dat Cillissen amper zal gebeuren, en hij veel meer rust uitstraalt wat de achterhoede ook meer rust geeft in hun spel en hun ook meer zelfvertrouwen geeft hoop ik, dan kan dat Ajax weer een beetje vorm geven want die is nog lang niet op niveau. Denk wel dat hij meer rust gaat geven maar laten we het nog even afwachten |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:21 schreef nora het volgende:Het gaat er om dat hij techn/veel beter is en die ballen die Kenneth al 3 jaar los laat dat Cillissen amper zal gebeuren, en hij veel meer rust uitstraalt wat de achterhoede ook meer rust geeft in hun spel en hun ook meer zelfvertrouwen geeft hoop ik, dan kan dat Ajax weer een beetje vorm geven want die is nog lang niet op niveau. dat een Gillissen meer potentie heeft zeg ik al jaren. maar ook hij zal deze eerste wedstrijden nu niet foutloos keepen. bij een keeper gaat het toch om vertrouwen en ritme. en denk niet dat het met de vorm van Ajax een verschil zal maken. ook in de periodes dat ajax wel goed speelde heb ik Vermeer zien blunderen. denk wel dat het voor de verdediging lekkerder speelt omdat Gilissen meer rust uitstraalt wat je zelf ook al zegt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:21 schreef nora het volgende:Het gaat er om dat hij techn/veel beter is en die ballen die Kenneth al 3 jaar los laat dat Cillissen amper zal gebeuren, en hij veel meer rust uitstraalt wat de achterhoede ook meer rust geeft in hun spel en hun ook meer zelfvertrouwen geeft hoop ik, dan kan dat Ajax weer een beetje vorm geven want die is nog lang niet op niveau. De ballen die Vermeer niet klem pakte, pakte Cilissen gister ook gewoon niet klem. Die hoge bal is precies waar Vermeer op veroordeelt wordt, en Cilissen gebeurt dit ook met regelmaat..
Dat hij nu de kans moet krijgen vind ik ook en dat heb ik al gezegd, maar geweldig vind ik hem gewoon nog niet keepen, ook niet in het tweede.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb een heel erg rotgevoel over dit, Vermeer heeft zoveel keer reddingen gemaakt die je uiteindelijk gewoon kampioen hebben gemaakt. Ja ook veel fouten en die worden ook door spitsen en verdedigers gemaakt. Ik ben fan van Keneth! |
|
|
|