|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD TREFT HSV HOEK IN DERDE RONDE BEKERTOERNOOI
Feyenoord moet het in de derde ronde van het bekertoernooi in De Kuip opnemen tegen hoofdklasser HSV Hoek. Dat is de uitkomst van de loting die donderdagavond na afloop van de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Dordrecht werd verricht door Martin van Geel in De Kuip. De thuiswedstrijd in de derde ronde van het bekertoernooi wordt gespeeld op dinsdag 29, woensdag 30 of donderdag 31 oktober 2013. De exacte datum van Feyenoord tegen HSV Hoek wordt in een later stadium bekendgemaakt.
HSV Hoek komt dit seizoen uit in de Hoofdklasse B zaterdag. De ploeg versloeg in de tweede ronde van het bekertoernooi Topklasser HBS uit Den Haag.
Feyenoord was als ploeg die dit seizoen Europees voetbal speelde geplaatst tijdens de loting. Dit betekende dat Feyenoord geen van de vijf andere clubs die zich voor dit seizoen plaatsten voor Europees voetbal kon loten.
Feyenoord bereikte donderdag de derde ronde van het bekertoernooi door FC Dordrecht in De Kuip met 3-0 te verslaan. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
De volledige loting: Vitesse - Noordwijk AZ - Achilles '29 Kozakken Boys - FC Utrecht Feyenoord - Hoek PSV - Roda JC Ajaks - ASWH FC Eindhoven - NEC Excelsior - Go Ahead Eagles Cambuur - NAC Breda PEC Zwolle - Wilhelmina '09 Heerenveen - VVV Excelsior 31- Heracles FC Emmen - IJsselmeervogels MVV - ADO Den Haag FC Groningen - Capelle JVC Cuijck - EVV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond de loting wat oneerlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb t niet gezien,was zeker n opzetje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De clubs die europees gespeeld hadden of moeten, konden niet tegen elkaar loten. Dus de kans op een zwak team was heel groot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je ziet t ook bij t europees gebeuren en mondiaal. ik ben er geen voorstander van. de charme gaat er af. maar ik ben ouderwets.ik vond de europacup 1 bv veel leuker als die geldleague. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, als je ze dan zo'n voordeel geeft, geef ze dan t nadeel van een uitwedstrijd bijvoorbeeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat vind ik n zeer goed idee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach...Leuk voor die amateurs: voetballen in De Kuip. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gebeurt in Engeland toch? Profclub tegen amateur is automatisch op terrein van de amateurs. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Die komen net om de Hoek kijken, Als ze maar niet uit de verkeerde Hoek komen. Anders gaan we ze Hoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor iedere Hoek een steen, dat is een gezond fundament voor een overwinning. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoek in de kuip altijd gevaarlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 'Het verbaast me niet dat Feyenoord thuis speelt'
NAC-Keeper Jelle ten Rouwelaar plaatst grote vraagtekens bij de loting voor de derde ronde van de KNVB-beker. Donderdagavond kregen zes clubs een beschermde status, waardoor ze elkaar niet konden loten. 'Schandalig', zegt de goalie tegen Omroep Brabant.
Bij de loting, uitgevoerd door Feyenoord-directeur Martin van Geel, hadden zes clubs van de KNVB een aparte status gekregen. Het idee hierachter was om die clubs, die Europees voetbal zouden spelen, te ontzien.
Wat Ten Rouwelaar vooral stak, was hoe bepaald werd of een van die beschermde ploegen uit of thuis moest spelen. 'Die koker met uit en thuis was schandalig', zegt Ten Rouwelaar over de loting. 'Als je zag hoe Van Geel dat deed. Dat kan je heel makkelijk aanvoelen. Je rolt een paar keer, maar weet je donders goed dat het uit of thuis is. Het verbaast me dan ook niks dat Feyenoord thuis speelt.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou ik ook wel voorstander van zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] 'Het verbaast me niet dat Feyenoord thuis speelt'[ afbeelding ] NAC-Keeper Jelle ten Rouwelaar plaatst grote vraagtekens bij de loting voor de derde ronde van de KNVB-beker. Donderdagavond kregen zes clubs een beschermde status, waardoor ze elkaar niet konden loten. 'Schandalig', zegt de goalie tegen Omroep Brabant.Bij de loting, uitgevoerd door Feyenoord-directeur Martin van Geel, hadden zes clubs van de KNVB een aparte status gekregen. Het idee hierachter was om die clubs, die Europees voetbal zouden spelen, te ontzien. Wat Ten Rouwelaar vooral stak, was hoe bepaald werd of een van die beschermde ploegen uit of thuis moest spelen. 'Die koker met uit en thuis was schandalig', zegt Ten Rouwelaar over de loting. 'Als je zag hoe Van Geel dat deed. Dat kan je heel makkelijk aanvoelen. Je rolt een paar keer, maar weet je donders goed dat het uit of thuis is. Het verbaast me dan ook niks dat Feyenoord thuis speelt.' Bron:FR12 Hij heeft gewoon gelijk... Had graag die neuzen gehad over een paar weekies.... Uit of thuis had me niet eens uitgemaakt maar Feyenoord knikkerd ze er gewoon uit op dit moment... Ik hou van eerlijkheid ook al valt het voor ons dan soms wat tegen. Of voor iedereen eigenlijk soms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 19:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft gewoon gelijk... Had graag die neuzen gehad over een paar weekies.... Uit of thuis had me niet eens uitgemaakt maar Feyenoord knikkerd ze er gewoon uit op dit moment... Ik hou van eerlijkheid ook al valt het voor ons dan soms wat tegen. Of voor iedereen eigenlijk soms Rara wat zit daar achter, wiemoet er voor zorgen dat er abotjes verkocht worden, jawel
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geld aan de macht. normen en waarden verkracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hakkuuuuuhhhh
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik dat FUXX maar 50.000 abonnees heeft??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt? Geloof ik niet echt....kan er best veel
En ik ben alleen maar een ikkuh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijn er 50.001 te veel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tijd geleden hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nu lijk je net een klein ventje..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eindelijk inhoud en dan komt Hoogvliet weer. Zo wordt het nooit wat. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Whahaha gekkenhuis! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je weekendverlof Hoog? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jep, mijn beurt achter de laptop! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slechte invloed die Hoogvliet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie anders? 80% van het Forum raakt onmiddellijk depressief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar heb je d'r al een...
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wally zit mij niet in de weg, sterker nog..vindt het wel gezellig! :)
Wally///held!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe uittesten:
EDDY!!! Daar komt HOOGVLIET! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kúúút.....
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat was Eddy....Komp nooit meer goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opsluiten die gek.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kheb ook nog een blootfoto van Renato....
Zien? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja...Samen met Hoogvliet. Zal 'm leren. |
|
|