|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 14:21 schreef van geil het volgende:als rust de motivatie is.. dan zou ik gelijk denken aan Clasie en Janmaat.die laatste staat er wel in. omdat die veel energie verbruiken in n wedstrijd extra met Oranje. leuk detail is om te kijken wie de band krijgt... Koeman zou zomaar Mulder kunnen pakken.:) Nee joh, Wesley Verhoek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tevreden of Armenteros. 8_1 foutje van Mulder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou je denken idd... Vind het vreemd maar t zal wel.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien zien we wel ineens het licht en blijkt Elvis erg goed (en dat vind ik ook)als deze mannen morgen niet vechten voor hun positie (niet zoals Pelle) dan moet je ze direct in de winterstop verkopen..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:Misschien zien we wel ineens het licht en blijkt Elvis erg goed (en dat vind ik ook)als deze mannen morgen niet vechten voor hun positie (niet zoals Pelle) dan moet je ze direct in de winterstop verkopen..... Ja je weet t maar nooit Piet.... Niet geschotenis altijd mis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker dagje voetbal hopelijk vandaag, kunnen ze de misère van afgelopen wedstrijden een beetje van zich af spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet in het stadion maar thuis voor de buis, wennen.
Kwart voor 7 was me beter uitgekomen maar snap wel dat ze het verplaatst hebben. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Waarom speelt kongolo niet.. als hij nooit speelt, zal hij wel weer weg willen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit wordt een verschrikkelijke wedstrijd en de officiële opstelling is nog niet bekend, dus we weten niet wie er wel of niet speelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik ook jammer. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zo'n bekerwedstrijd als vanavond is ideaal om hem meters te laten maken. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Er kunnen op ticketbox geen kaarten meer gekocht worden? Heeft iemand enig idee waar ik nog kaarten vandaan kan krijgen voor vanavond? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 13:08 schreef Xapter het volgende:Er kunnen op ticketbox geen kaarten meer gekocht worden? Heeft iemand enig idee waar ik nog kaarten vandaan kan krijgen voor vanavond? Was je net te laat. Verkoop via ticketbox liep tot 1 uur. Heb om 12 uur nog net een kaartje voor iemand bijgekocht, toen zei de sigarenboer dat ik nog net op tijd was. Aan de kassa zijn er vanavond nog onbeperkt kaarten denk ik hoor.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 - 13:51 schreef tomson het volgende:[..] Was je net te laat. Verkoop via ticketbox liep tot 1 uur. Heb om 12 uur nog net een kaartje voor iemand bijgekocht, toen zei de sigarenboer dat ik nog net op tijd was. Aan de kassa zijn er vanavond nog onbeperkt kaarten denk ik hoor.. tenzij de 2e ring niet open gaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daarstraks waren er op heel veel vakken nog kaarten verkrijgbaar. Lijkt me stug dat het helemaal uitverkoopt. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Heb even gebeld naar de servicelijn om nog te bestellen.. Ze zeiden dat het een kleine storing was, tickets zijn nu gewoon weer verkrijgbaar op feyenoord.nl.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoelaat spelen die amateurs vanavond tegen Hoek? |
|
|
|