BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (28 september 2013, 20:45): 6 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 00:06   quote  deeplink  
De Boer blij met agressief Ajax

Door: AD redactie
28-9-13 - 23:31 bron: ANP

Frank de Boer kan verder met een agressief Ajax. © anp.
Trainer Frank de Boer was zaterdag na afloop van de ruime zege van Ajax op Go Ahead Eagles (6-0) de eerste om toe te geven dat zijn elftal nog veel beter kan en moet. 'Maar ik heb wel het Ajax gezien wat ik wilde zien', zei hij.
'Ik wilde een agressief Ajax zien en dat heb ik 90 minuten gezien. We hebben Go Ahead Eagles voortdurend opgejaagd en uiteindelijk fouten laten maken. In de eerste helft kregen we al 5 of 6 goede kansen. Ik heb in de rust gezegd dat het helemaal niet erg is als we er in de tweede helft weer 5 of 6 zouden missen. Die bal moest er wel een keer ingaan. We speelden met passie en daar ontbrak het de laatste weken nog wel eens aan. Hier kunnen we mee verder.

## en zo is het Frank....het positieve er uit halen!!!##
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 september 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niks zalvend narreke....je moet juist het positieve vasthouden naar onze thuiswrdstrijd tegen Milan....ik vond met name dat we sneller waren in de combinatie...er zat wat meer peper in....hoe lang is het geleden dat we met 6-0 wonnen??? vorig seizoen hebben we deze cijfers never nooit niet gehaald....met dit positief gegeven in het achterhoofd moeten ze gaan voetballen de komende wedstrijden...onze tegenstanders moeten het weer dun in de broek krijgen als ze naar de ArenA komen....
Wat een gelul ouwe...tegen god damded gae....mafkees......jaja milan wil niet meer....die doet het op papier af

Luister ouwe...jij denkt dat dit de omme keer is.....pik your ash ouwe....tegen 11 strobalen winnen wij nog ouwe...Joduh CVM....ik op doel en jij als spits met je dikke bier pens ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 00:46   quote  deeplink  
Heb geen dikke bier pens Narreke....ben zo strak als een biljartlaken....maar geloof me er stond vanavond een team dat er voor wilde knokken...natuurlijk geholpen door het eigen doelpunt...maar ik voelde op dat moment dat er meer in zat....eindelijk was er meer snelheid in de combinaties...eindelijk was er het afjagen....je wint alleen wedstrijden door er boven op te zitten...en dat was vanavond...niet dat het lek nu boven is maar er was een wil om te winnen met een buitenspeler die een fatsoenlijke voorzet in huis had...de Sa lekker laten staan...dit elftal even niet wijzigen...kijk de samenvatting(hahaha) nog maar eens terug....
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 00:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb geen dikke bier pens Narreke....ben zo strak als een biljartlaken....maar geloof me er stond vanavond een team dat er voor wilde knokken...natuurlijk geholpen door het eigen doelpunt...maar ik voelde op dat moment dat er meer in zat....eindelijk was er meer snelheid in de combinaties...eindelijk was er het afjagen....je wint alleen wedstrijden door er boven op te zitten...en dat was vanavond...niet dat het lek nu boven is maar er was een wil om te winnen met een buitenspeler die een fatsoenlijke voorzet in huis had...de Sa lekker laten staan...dit elftal even niet wijzigen...kijk de samenvatting(hahaha) nog maar eens terug....
Je bent n aardige gozer mr ook lachwekkend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 00:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je bent n aardige gozer mr ook lachwekkend
Dank je wel infamous...niet om te dollen maar..beetje bij beetje wordt het beter...net zoals de voorgaande 3 seizoenen....maar wat bedoel je precies met lachwekkend??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2013 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 01:21   quote  deeplink  
Ben erg blij dat we weer eens ruim winnen.

Wedstrijd was niet bijzonder goed maar nu zat alles is een keer mee.
Haal je dinsdag een resultaat is het vertrouwen gewoon terug
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 01:22   quote  deeplink  
Volgende week tegen de ploeg die alles kan tegen ons
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 03:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 01:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dank je wel infamous...niet om te dollen maar..beetje bij beetje wordt het beter...net zoals de voorgaande 3 seizoenen....maar wat bedoel je precies met lachwekkend??
Jij niet als persoon mr meer je commentaar na deze partij....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 03:46 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij niet als persoon mr meer je commentaar na deze partij....
Weet wel dat het niet persoonlijk is infamous...maar ik sta nog steeds achter mijn commentaar...heb voor de eerste keer gezien dat ze er voor knokten dit seizoen...elke wedstrijd was de eerste helft redelijk maar de 2e helft rond uit slecht....nu hebben ze voor het eerst 90 min. gas gegeven...natuurlijk was Go Ahead de juiste tegenstander voor ons maar daarnaast zag ik meerdere pluspunten...vond tot nu toe de handelingssnelheid vrij traag en dat was gisteren een stuk beter...maar goed ik snap dat jij teleurgesteld ben tav jouw club...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 01:22 schreef Loetje het volgende:
Volgende week tegen de ploeg die alles kan tegen ons
Zoals we gisteren speelde gaat Utrecht het ons niet lastig maken...Utrecht is niet een schim van de 2 voorgaande seizoenen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 01:21 schreef Loetje het volgende:
Ben erg blij dat we weer eens ruim winnen.

Wedstrijd was niet bijzonder goed maar nu zat alles is een keer mee.
Haal je dinsdag een resultaat is het vertrouwen gewoon terug
Vond ons 90 minuten redelijk goed voetballen...met name de combinaties verliepen vlotter...ook Sigthorsson zl blij zijn met de Sa op rechts...deze jongen heeft tenminste een goede voorzet in huis...Fisher is ook aan het terug komen daarnaast vond ik Denswil, Boilesen en Poulsen ook goed spelen en hield Cillessen de 0...kortom er zit groei in...
nora
 nora - zondag 29 september 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Dat zeggen we elk jaar maar elk jaar laten we ons weer aftroeven, hopelijk dat we dit jaar is Utrecht afdrogen, maar ik ben ook na die 6-0 nog niet overtuigd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:09 schreef nora het volgende:
Dat zeggen we elk jaar maar elk jaar laten we ons weer aftroeven, hopelijk dat we dit jaar is Utrecht afdrogen, maar ik ben ook na die 6-0 nog niet overtuigd.
Natuurlijk zijn we nog niet overtuigd maar het kan alleen maar beter worden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 10:19   quote  deeplink  
Sigthórsson blij met De Sa

Door Daniël de Jonge, 29 september 2013 09:35,

IJslander Kolbeinn Sigthórsson had aanvankelijk een avondje bankzitten in het vooruitzicht zaterdagavond tegen Go Ahead Eagles (6-0). Na het vroege uitvallen van Bojan kon hij toch nog aan de bak en vond hij zich na afloop van het duel ook nog twee maal terug op het scorebord. De spits sprak tegenover AT5 na afloop van het duel zijn tevredenheid uit over rechtsbuiten Lesly de Sa.

'Lesly geeft veel voorzetten en daar hou ik van, aldus Sigthórsson. 'Als je het mij vraagt, heeft De Sa het heel goed gedaan tegen Go Ahead Eagles', voegde hij daar nog aan toe. De spits is gebaat bij vleugelspelers die buitenom gaan en regelmatig een voorzet geven. Als Viktor Fischer en Bojan op de vleugels staan, komen er minder voorzetten, omdat zij vaak naar binnen trekken. Het is daarom niet verwonderlijk dat de aanvaller zo blij was met de jongeling.

Volgens Sigthórsson is de ruime overwinning goed voor het vertrouwen van de Amsterdammers. Op dinsdag wacht AC Milan namelijk. 'We zijn er klaar voor. Hopelijk geeft dit ons een boost voor die Champions League-wedstrijd', zei de doelpuntenmaker ten slotte.

### wij roepen hier dagelijks dat onze buitenspelers buitenom moeten gaan....ze trekken te veel naar binnen....hoop dat de Boer nu tot inzicht komt en dat ook Fisher meer buitenom gaat...###
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 09:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet wel dat het niet persoonlijk is infamous...maar ik sta nog steeds achter mijn commentaar...heb voor de eerste keer gezien dat ze er voor knokten dit seizoen...elke wedstrijd was de eerste helft redelijk maar de 2e helft rond uit slecht....nu hebben ze voor het eerst 90 min. gas gegeven...natuurlijk was Go Ahead de juiste tegenstander voor ons maar daarnaast zag ik meerdere pluspunten...vond tot nu toe de handelingssnelheid vrij traag en dat was gisteren een stuk beter...maar goed ik snap dat jij teleurgesteld ben tav jouw club...
Goedemorgen...
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 10:35   quote  deeplink  
Ik vond Ajax in de combinatie juist uitermate zwak. Vrijwel niks ging daarin goed. Ik vond dat ajax juist als team gister een prima prestatie heeft neergezet. Jet vroeg druk zetten op de helft van de tegenstander heb ik lange tijd niet meer gezien en dat was gister goed. Hier komen ook de meeste goals uit.

Uiteraard beetje vertrouwen tanken. Zowel bij de ploeg als ook bij de supporters. De achterstand in de ED is miniem. Dus mocht Ajax nu een steigende lijn in zetten dan zit je er gewoon goed bij.
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:35 schreef remco k het volgende:
Ik vond Ajax in de combinatie juist uitermate zwak. Vrijwel niks ging daarin goed. Ik vond dat ajax juist als team gister een prima prestatie heeft neergezet. Jet vroeg druk zetten op de helft van de tegenstander heb ik lange tijd niet meer gezien en dat was gister goed. Hier komen ook de meeste goals uit.

Uiteraard beetje vertrouwen tanken. Zowel bij de ploeg als ook bij de supporters. De achterstand in de ED is miniem. Dus mocht Ajax nu een steigende lijn in zetten dan zit je er gewoon goed bij.
Je eerste zin is realistisch want GAE was zwak en hielp ook aardig mee met een aantal tegengoals , wat niet wegneemt dat het een flinke overwinning van je club is...
En goed voor het moraal tegen die Italiaanse gladjakkers.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Alleen de eerste zin??
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Alleen de eerste zin??
De rest ook mr het was eigenlijk een verwijzing nr Jack H.. die is na een verliespartij zeer negatief en bij winst is de CL weer mogelijk ;)
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Is bij heel veel mensen zo. Alle aankopen zijn nu onzin en zinloos. De Boer is geweldig en het elftal is zo goed we worden zeker kampioen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:42 schreef remco k het volgende:
Is bij heel veel mensen zo. Alle aankopen zijn nu onzin en zinloos. De Boer is geweldig en het elftal is zo goed we worden zeker kampioen.
Cynicus..
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 10:43   quote  deeplink  
Ik baal er trouwens flink van dat Bojan er niet meer is de komende weken. Met name thuis tegen Milan heb je zon type nodig in de punt. Siggie gaat daar niks klaar maken.
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 10:43   quote  deeplink  
Ik ben ff weg. Laters.
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:43 schreef remco k het volgende:
Ik baal er trouwens flink van dat Bojan er niet meer is de komende weken. Met name thuis tegen Milan heb je zon type nodig in de punt. Siggie gaat daar niks klaar maken.
Maandje schijnt het fysiek en dan nog mentaal afwachten..
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Ik ben ff weg. Laters.
laters..
riveco
 riveco - zondag 29 september 2013 - 10:47   quote  deeplink  
Heerlijk om iedereen eens positief te zien. Dus aankopen niet meer nodig?
lachennnnnnn
joduh
 joduh - zondag 29 september 2013 - 11:02   quote  deeplink  
pffff wtf moet je nou met deze uitslag man???2x 4-0 verliezen....met moeite langs een jupilertje....en ff winnen met 6-0.....
tering
maar wat was GAE slecht zeg........hadden ook met 6-0 van Volendam verloren denk ik........
voor mij enige lichtpuntje dat siegie scoorde en de sa het lekker deed.....
fijn voor de suporters een keer
bully
 bully - zondag 29 september 2013 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je eerste zin is realistisch want GAE was zwak en hielp ook aardig mee met een aantal tegengoals , wat niet wegneemt dat het een flinke overwinning van je club is...
En goed voor het moraal tegen die Italiaanse gladjakkers.
moet je hier wel gelijk ingeven.
maar zaten natuurlijk ook wat lichtpuntjes in.
de Sa deed het leuk maar zou hem ook wat weleens tegen een sterkere tegenstander willen zien.
Sana werd de eerste wedstrijden ook de hemel in geprezen maar viel ook daarna door de mand en zo heb ik meer spelers gezien.
maar het liet wel duidelijk zien wat we echt missen.
echte buitenspelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:47 schreef riveco het volgende:
Heerlijk om iedereen eens positief te zien. Dus aankopen niet meer nodig?
lachennnnnnn
Waar slaat dat op man!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Of hij moet de juiste voorzetten krijgen...dan heb je met zijn lengte meer als met Bojan...
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals we gisteren speelde gaat Utrecht het ons niet lastig maken...Utrecht is niet een schim van de 2 voorgaande seizoenen...
Let nou is goed op maatje.
Utrecht heeft de laatste 3 seizoenen al 2 keer aangetreden tegen ons day ze hopeloos uit vorm zijn. Continu verliezen en hopeloos spel. Dan tegen ons kan alles. Alles is gebaseerd op inzet en strijd, veel strijd. Volgende week speelt Utrecht weer goed. Nu de taak aan ons om dezelfde strijd te leveren
Eide
 Eide - zondag 29 september 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 12:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Utrecht heeft de laatste 3 seizoenen al 2 keer aangetreden tegen ons day ze hopeloos uit vorm zijn. Continu verliezen en hopeloos spel. Dan tegen ons kan alles. Alles is gebaseerd op inzet en strijd, veel strijd. Volgende week speelt Utrecht weer goed. Nu de taak aan ons om dezelfde strijd te leveren
Behalve in de beker toen we zo makkelijk oprolde. En een week later gelijk spelen tegen ze.

Voor utrecht zijn Ajax uit en thuis de hoogtepunten van het seizoen en die ploeg is toch anders in die wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vond ons 90 minuten redelijk goed voetballen...met name de combinaties verliepen vlotter...ook Sigthorsson zl blij zijn met de Sa op rechts...deze jongen heeft tenminste een goede voorzet in huis...Fisher is ook aan het terug komen daarnaast vond ik Denswil, Boilesen en Poulsen ook goed spelen en hield Cillessen de 0...kortom er zit groei in...
De geleverde strijd was goed. Maar voetballend nog niet hoor. Zo goed liepen de combinaties niet. Het was redelijk. Meer niet. Het druk zetten, dat was het pluspunt. En vergeet niet dat het 'maar' Go Ahead' is he.

Fischer speelde redelijk. Maar om direct te zeggen dat het een stijgende lijn is vind ik te vroeg. Eerder dinsdag maar eens kijken. Niemand was bijzonder goed. Allemaal redelijk. Iedereen een 6 en De Sa een 7. Poulsen een 6, 5
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 12:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Behalve in de beker toen we zo makkelijk oprolde. En een week later gelijk spelen tegen ze.

Voor utrecht zijn Ajax uit en thuis de hoogtepunten van het seizoen en die ploeg is toch anders in die wedstrijden.
Klopt. In de beker was het een keer anders.
Voorafgaand aan de 6-4 en de 3-0 daar was Ajax ook beter in vorm. En ineens kon Utrecht alles
bully
 bully - zondag 29 september 2013 - 12:53   quote  deeplink  
buiten dat,met het kwaliteits verschil moet je van Utrecht ten alle tijden winnen.
bij Utrecht komen er extra krachten boven,maar dat weet je van tevoren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 12:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hey brabootje...dat weet onze technische staf toch ook....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 12:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

De geleverde strijd was goed. Maar voetballend nog niet hoor. Zo goed liepen de combinaties niet. Het was redelijk. Meer niet. Het druk zetten, dat was het pluspunt. En vergeet niet dat het 'maar' Go Ahead' is he.

Fischer speelde redelijk. Maar om direct te zeggen dat het een stijgende lijn is vind ik te vroeg. Eerder dinsdag maar eens kijken. Niemand was bijzonder goed. Allemaal redelijk. Iedereen een 6 en De Sa een 7. Poulsen een 6, 5
Ik zal vanavond de beelden nog eens bekijken maatje...
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 11:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of hij moet de juiste voorzetten krijgen...dan heb je met zijn lengte meer als met Bojan...
Tege Milan heb je weinig kans door de lucht, juist voetballend moet je dan sterker zijn. En dan had ik liever Bojan gezien..
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Wat ik me trowuens wel afvraag..

Als Ajax dik van een tegenstander wint, dan is de tegenstander altijd heel erg zwak, als een andere ploeg dik wint is dat altijd omdat die ploeg zo goed speelt..

Denkt iemand er weleens over na dat er een reden is dat ploegen tegen ons vaak slecht spelen??? Kan dat niet komen omdat ze niet onder de druk uit kunnen voetballen?? Omdat wij positioneel beter zijn en de tegenstander daar door dus niet in hun spel kan komen??
riveco
 riveco - zondag 29 september 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar slaat dat op man!!
Moet ik jou dat nou echt uitleggen?????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 september 2013 - 15:51   quote  deeplink  
Ik vond dat Ajax goed speelde, zeker gezien gae de hele eerste helft gewoon heel hard werkte en imo dus niet slecht speelde. 2e helft is een ander verhaal, wel de verdienste van ajax na heel hard werken.

Fisher op de weg terug, de Jong weer stijgende lijn en sigi wat goaltjes. Niet te vergeten, Poulsen belangrijk en van rhijn weer vel. De sa heeft iedereen gezien, hopen dat het niet de nieuwigheid is en dat hij zich door ontwikkeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 september 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Dit was de ommekeer! Ik zeg niet dat het elke westrijd beter zal gaan, maar het begin is er.
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 13:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hey brabootje...dat weet onze technische staf toch ook....
Lukte ze voorheen ook niet
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 14:19 schreef remco k het volgende:
Wat ik me trowuens wel afvraag..

Als Ajax dik van een tegenstander wint, dan is de tegenstander altijd heel erg zwak, als een andere ploeg dik wint is dat altijd omdat die ploeg zo goed speelt..

Denkt iemand er weleens over na dat er een reden is dat ploegen tegen ons vaak slecht spelen??? Kan dat niet komen omdat ze niet onder de druk uit kunnen voetballen?? Omdat wij positioneel beter zijn en de tegenstander daar door dus niet in hun spel kan komen??
Leuk dat je dat zegt. Heb deze discussie namelijk vanmiddag met een kameraad gehad.
Als Ajax het positiespel goed uitvoert met veel druk is er voor Nederlandse tegenstanders gewoon weinig te halen. Heb Ajax zelden zo dominant gezien. Tegenstanders kunnen dan niet beter
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 21:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt. Heb deze discussie namelijk vanmiddag met een kameraad gehad.
Als Ajax het positiespel goed uitvoert met veel druk is er voor Nederlandse tegenstanders gewoon weinig te halen. Heb Ajax zelden zo dominant gezien. Tegenstanders kunnen dan niet beter
Ik roep dit wel vaker, vind het flink irritant ook..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 september 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 21:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat verhaal zal vanavond in studio psv ook wel weer te horen zijn: Niet dat ajax zo goed speelde, maar WEL dat GAE zo slecht was. En idd, als een ander team met 6-0 wint hebben ze geweldig gespeeld.
Loetje
 Loetje - zondag 29 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik roep dit wel vaker, vind het flink irritant ook..
Ben het met je eens dat het bloedirritant is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Goedemorgen...
Goedeavond...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

De rest ook mr het was eigenlijk een verwijzing nr Jack H.. die is na een verliespartij zeer negatief en bij winst is de CL weer mogelijk ;)
Hahahaha nee ik zag een ploeg die er voor ging....die er voor knokten....ik ben negatief wanneer het niet goed is en positief als het goed is...ik lig niet een heel jaar te ouwehoeren...goed is goed en slecht is slecht...maar als Ajax met 6-0 wint is dat goed voor het moraal en dat moet je weer niet gelijk afzwakken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 10:42 schreef remco k het volgende:
Nee je moet niet voor een ander lullen...we hebben nog geen balans in het elftal en zo lang die er niet is hoop ik op 1 a 2 aankopen...1x CVM en 1x vleugelspeler(links)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (28 september 2013, 20:45): 6 - 0

0.0100011