|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 14:15 schreef remco k het volgende:[..] Tege Milan heb je weinig kans door de lucht, juist voetballend moet je dan sterker zijn. En dan had ik liever Bojan gezien.. Heb hem nog geen doelpunt zien maken in het Ajax shirt....de ballen op goal waren krachteloos...zie hem liever op het middenveld...omdat hij graag naar binnen trekt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Deed jij maar eens een keer wat uitleggen...je lig alleen maar iedereen af te zeiken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 15:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik vond dat Ajax goed speelde, zeker gezien gae de hele eerste helft gewoon heel hard werkte en imo dus niet slecht speelde. 2e helft is een ander verhaal, wel de verdienste van ajax na heel hard werken. Fisher op de weg terug, de Jong weer stijgende lijn en sigi wat goaltjes. Niet te vergeten, Poulsen belangrijk en van rhijn weer vel. De sa heeft iedereen gezien, hopen dat het niet de nieuwigheid is en dat hij zich door ontwikkeld. Dan hebben wij exact dezelfde wedstrijd gezien vriend!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 14:19 schreef remco k het volgende:Wat ik me trowuens wel afvraag.. Als Ajax dik van een tegenstander wint, dan is de tegenstander altijd heel erg zwak, als een andere ploeg dik wint is dat altijd omdat die ploeg zo goed speelt.. Denkt iemand er weleens over na dat er een reden is dat ploegen tegen ons vaak slecht spelen??? Kan dat niet komen omdat ze niet onder de druk uit kunnen voetballen?? Omdat wij positioneel beter zijn en de tegenstander daar door dus niet in hun spel kan komen?? Hier ben ik het helemaal mee eens...tenminste zoals we gisteren speelden niet de wedstrijden daar voor!! zeker de voorgaande jaren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Sjakie !!....ben je op oorlogs pad ??.....hahahaha jij lijkt mij wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahah heb er wel 1 op het oog ja... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk dat wij uit het zelfde hout zijn gesneden...alleen ben jij op dat gebied nog veel gebekter als ik gappie!!! hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nu wordt zelfs ik nieuwsgierig ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij niet hoor Ronald...geen enkele reden voor... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk dat wij uit het zelfde hout zijn gesneden...alleen ben jij op dat gebied nog veel gebekter als ik gappie!!! hahaha Nee man...gewoon jezelf blijven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt maar soms kan je niet altijd de juiste woorden vinden als je zit te koken.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar was ik ook niet zo bang voor, maar nieuwsgierig ben ik wel ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah....mag je af en toe ook wel een schop onder zijn hol geven.....geintje Ron ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: KOm maar op, ik kan je hebben gap ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tuluk wel....gewoon losgaan ....had hier laatst ook zo'n mafketel.....krijg je een ban....so what |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik.....gaat niet gebeuren ouwe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Shit man, jij laat je door mij ook niet gek maken! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tuluk wel....gewoon losgaan ....had hier laatst ook zo'n mafketel.....krijg je een ban....so what Was dat niet Hollands Glorie of zo iets dergelijks ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....maar jij ook niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....maar ach..... was nog heel rustig tegen hem |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is alleen maar goed man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wat een bal gehakt was dat zeg....het was zeer zeker een bekende van vroeger....ben alleen zijn naam kwijt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee je moet niet voor een ander lullen...we hebben nog geen balans in het elftal en zo lang die er niet is hoop ik op 1 a 2 aankopen...1x CVM en 1x vleugelspeler(links) Ik praat helemaal voor niemand kerel. Noem ik een naam dan??? Nee hoor. Zo denk en veel supporters nu eenmaal.. Of wou je zeggen dat de waan van de dag niet regeert in het voetbal?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb hem nog geen doelpunt zien maken in het Ajax shirt....de ballen op goal waren krachteloos...zie hem liever op het middenveld...omdat hij graag naar binnen trekt... Omdat hij graag naar binnen trekt op het middenveld??? Leg eens uit als je wil, Overmars trekte ook graag naar binnen, had dat ook een middenvelder moeten zijn?? Of Robben?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb hem nog geen doelpunt zien maken in het Ajax shirt....de ballen op goal waren krachteloos...zie hem liever op het middenveld...omdat hij graag naar binnen trekt... Maar sinds hij in de spits staat gaat het stukken beter. Bij milan staan allemaal fysiek sterke en grote spelers achterin. Daar moet je voetballend proberen doorheen te komen. Sightorsson is daar dus geen type voor. Bojan kan prima mee voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mij wel he brabo? Bitchfight! Whahahahaha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Deed jij maar eens een keer wat uitleggen...je lig alleen maar iedereen af te zeiken... Huh? zeik ik mensen af? Iedereen weet dat ik alleen maar reageer op dat afzeiken van Ajaxbestuur/Ajaxstaf en Ajaxspelers. Als er spelers uit vorm zijn moet er steeds weer wat gekocht worden, terwijl iedereen weet dat we een nieuwe weg in zijn geslagen. Dus ja, nu was ik blij met zoveel positieve woorden. Misschien is dat HET Ajax gevoel! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Omdat hij graag naar binnen trekt op het middenveld??? Leg eens uit als je wil, Overmars trekte ook graag naar binnen, had dat ook een middenvelder moeten zijn?? Of Robben?? Ik zie hem liever op het middenveld komt graag op de as uit....niet vergelijken met Overmars en Robben trekken naar binnen maar gaan zeer zeker ook buiten om....je moet geen tuinkabouter in de spits zetten...dat is mijn visie...ieder zijn inzicht... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 00:01 schreef Loetje het volgende:[..] Maar sinds hij in de spits staat gaat het stukken beter. Bij milan staan allemaal fysiek sterke en grote spelers achterin. Daar moet je voetballend proberen doorheen te komen. Sightorsson is daar dus geen type voor. Bojan kan prima mee voetballen Hoeveel complete wedstrijden heeft Bojan daar gestaan?? Ik zeg niet dat Sigthorsson de juiste spits is tegen Milan....zie daar veel liever de Jong... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 00:18 schreef riveco het volgende:[..] Huh? zeik ik mensen af? Iedereen weet dat ik alleen maar reageer op dat afzeiken van Ajaxbestuur/Ajaxstaf en Ajaxspelers. Als er spelers uit vorm zijn moet er steeds weer wat gekocht worden, terwijl iedereen weet dat we een nieuwe weg in zijn geslagen. Dus ja, nu was ik blij met zoveel positieve woorden. Misschien is dat HET Ajax gevoel! Oke was even lekker fel....maar jij reageert op supporters al hier die vinden dat er wat aanvulling moet komen...het Ajaxbestuur wou ook aanvulling alleen is dat niet gelukt....waarom levert jij dan wel fel commentaar op ons en met name op mij en niet op het Ajax bestuur??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zie hem liever op het middenveld komt graag op de as uit....niet vergelijken met Overmars en Robben trekken naar binnen maar gaan zeer zeker ook buiten om....je moet geen tuinkabouter in de spits zetten...dat is mijn visie...ieder zijn inzicht... Nee een lange kerel in de spits die he fysiek alsnog aflegt is de oplossing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoeveel complete wedstrijden heeft Bojan daar gestaan?? Ik zeg niet dat Sigthorsson de juiste spits is tegen Milan....zie daar veel liever de Jong... Die daar eigenlijk ook al een half jaar niet gespeeld heeft.. |
|
|
|