|
|
Hasjkoph
|
|
|
Blind vind ik ook goed bezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel aanwezig inderdaad de Sa. Probeert het maar heeft het moeilijk.. Voorzetten zijn van alle Ajax spelers zwaar onder de maat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 21:40 schreef remco k het volgende:Wel aanwezig inderdaad de Sa. Probeert het maar heeft het moeilijk.. Voorzetten zijn van alle Ajax spelers zwaar onder de maat.. Die knakker die de Sa moet stoppen hoor je om zijn moeder gillen man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Duarte is ondertussen wel een mannetje geworden...neemt alle hoekschoppen...neemt de vrije trap...en durft soms een actie te maken....die komt er wel!! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Dit is wel Milan 2, dus kom op wat meer verwachting |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die Balloteli....terug sturen naar italie als Loteli.....schop zijn ballen eraf.....wat een lul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schone.....kom er maar in Remco ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zooooo, daar zat Cillissen nog net voldoende aan zeg. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Misschien klinkt het heel lullig . Waarom letten de scheidsrechters nooit op inworpen. Ik erger me er al een paar jaar aan , en het valt me vandaag ook weer op. De meeste zullen waarschijnlijk zeggen : waar maak je je druk om Bij jeugd voetbal wordt er gewoon voor af gefloten . Dit zijn wel de voorbeelden voor die jonge gasten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Drama wedstrijd. En mijn mening, wat is Ajax appatisch als het ook maar iets onder druk komt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smerige overtreding trouwens op Moisander |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben benieuwd hoelang Moisander er uit is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat een slechte passes steeds. Om gek van te worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kunnen niet eens een bal vasthouden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat haat ik die Jeroen Grueter zeg |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klopt. Ik irriteer me echter meer aan sigthorsson. Hij is amper aanspeelbaar en als ie dat een keer wel is, wordt overduidelijk dat hij technisch heel erg beperkt is en zijn we in no time de bal weer kwijt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De tering, bijna een Duitse goal daar |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Whaaaaaaaaa !!!!!! Ik word gek hier !!!! Wat enorm gaaf voor Denswil. Speelt prima. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
weer zo'm makkelijk gegeven pingel....; wat een flauwekul zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Absoluut geen penalty, ze houden elkaar licht vast, schandalig gefloten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die vd Hoorn heeft het ook wel heel erg zwaar zeg..
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Complete bullshit deze penalty. Die commentator praat ook onzin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een kutcommentatorrrrrrrr....v.d Hoorn deed niets verkeerd!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
alhoewel Balotelli, met 3 schwalbes en 2 overtredingen allang niet meer op het veld had mogen staan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoerenscheids.
Altijd weer. Altijd de grote clubs.
Vind Van der Hoorn overigens waardeloos. Los van de penalty
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach dat weer zo'n nazi die ons mag naaien. Die vieze zwarte aap had allang niet meer op het veld mogen staan. mag zich 90 minuten lang misdragen. Schwalbes doen(is nog steeds geels volgens de regels), ovetredingen maken en deze jan doedel trapt er gewoon in. Het was een duel en ze houden elkaar vast. Nooit een pingel!! Muntari die er met donker paars vanaf had gemoeten die Moisander gewoon de wedstrijd uitschopt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vuile teringlijer die commentator geef hem bij deze zijn ontslag bij de NOS!!!!! VD HOORN DEED NIETS!!!!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hoe hij al reageerde op de aanslag van Muntari, "Tsja je zou haast denken dat het opzet was" maar wel constant Poulsen een een gele kaart aanpraten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die overtreding op Moisander is dik rood. Dat ziet ie niet. Dat provoceren van Balotelli mag ook. 70 minuten laat ie alles gaan en ineens krijgt die zijn fluit niet meer uit zijn smoel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:41 schreef Brandje het volgende:[..] Hoe hij al reageerde op de aanslag van Muntari, "Tsja je zou haast denken dat het opzet was" maar wel constant Poulsen een een gele kaart aanpraten. Hahah viel me ook op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die was samen met Poulsen een groot drama. Wat was die traag en slecht zeg. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ben het met je eens. Alleen, moet je iemand vieze zwarte aap noemen ? Hij heeft toch gewoon een naam ?? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Jeroen Greuter, loser eerste klas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:41 schreef Loetje het volgende:Die overtreding op Moisander is dik rood. Dat ziet ie niet. Dat provoceren van Balotelli mag ook. 70 minuten laat ie alles gaan en ineens krijgt die zijn fluit niet meer uit zijn smoel Helemaal mee eens Loetje...we worden vet genaaid!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:41 schreef Loetje het volgende:Die overtreding op Moisander is dik rood. Dat ziet ie niet. Dat provoceren van Balotelli mag ook. 70 minuten laat ie alles gaan en ineens krijgt die zijn fluit niet meer uit zijn smoel Balotelli had allang niet meer op het veld mogen staan want die schwalbe in de eerste helft was gewoon geel. |
|
|
|