|
|
remco k
|
|
|
Vd hoorn had trouwens in de 79e minuut wel een penalty tegen moeten krijgen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Later recht getrokken.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Vond Poulsen zonder bal in het druk zetten wel erg goed tot 60 minuten helaas was het daarna over. alsjeblieft hou op. Hij had zeker weer tien keer onnodig balverlies met die slappe breedtepasses van hem. Verschrikkelijke om naar te kijken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ook de eerste helft ook een paar keer maar ik vind de beste man een veschrikking voor ons ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kom je daar weer voor? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik mis de grasvreters en lijnsnuivers .......kut iPod jeugd....voor straf de mobieltejes een maand afstaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:58 schreef Brandje het volgende:[..] alsjeblieft hou op. Hij had zeker weer tien keer onnodig balverlies met die slappe breedtepasses van hem. Verschrikkelijke om naar te kijken Poulsen was gewoon goed....punt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:59 schreef Brandje het volgende:[..] Ook de eerste helft ook een paar keer maar ik vind de beste man een veschrikking voor ons ajax Vorig jaar zeer nuttig. Komt nu op alle fronten tekort. Zal de leeftijd wel zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij komt alleen maar als het niet goed gaat met ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja echter als een scheids de boel recht probeert te trekken dan ben je dat fluitje niet waard. Wat ik trouwens veel erger vind is dat ze het in de studio, op mulder na, allemaal een pingel vinden. Die Van gelder die alles maar doet om ajax negatief neer te zetten met die vieze grijns altijd op zijn muil. Zoals de Boer het uitlegt zo was het. Dit gebeurd 25 keer in een wedstijd. Balotelli kon nooit meer bij de bal. Duel om de bal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jij bent echt niet goed wijs als je Poulsen goed vond. Hij heeft de tweede helft niks anders gedaan dan domme ovetredingen maken, de bal blind naar voren peren en de bal inleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: stierepoep ouwe.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wanneer heb je wat aan hem. Als je onder druk staat en ook in zoveel wedstrijden was hij het die zijn man liet lopen. Onbegrijpelijk dat mensen wat in hem zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:02 schreef Brandje het volgende:[..] Ja echter als een scheids de boel recht probeert te trekken dan ben je dat fluitje niet waard. Wat ik trouwens veel erger vind is dat ze het in de studio, op mulder na, allemaal een pingel vinden. Die Van gelder die alles maar doet om ajax negatief neer te zetten met die vieze grijns altijd op zijn muil. Zoals de Boer het uitlegt zo was het. Dit gebeurd 25 keer in een wedstijd. Balotelli kon nooit meer bij de bal. Duel om de bal. Je hoeft het mij echt niet uit te leggen. Het was ook geen penalty. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Onzin... niet reageren dan .. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Over mijn geestelijke gesteldheid kunnen we twisten.....de meeste zullen je gelijk geven.... maar ik vond Poulsen zeker niet slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond jij Schone trouwens wel goed spelen?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Over mijn geestelijke gesteldheid kunnen we twisten.....de meeste zullen je gelijk geven.... maar ik vond Poulsen zeker niet slecht Mee eens. Al was het aan de bal niet best hoor. Leverde door de as een paar te makkelijke ballen in. Wel heel goed in het druk zetten. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Was opmerking nr Loet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik. Maar daarvoor naar mij toch. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:04 schreef Brandje het volgende:[..] Wanneer heb je wat aan hem. Als je onder druk staat en ook in zoveel wedstrijden was hij het die zijn man liet lopen. Onbegrijpelijk dat mensen wat in hem zien. Ben ook klaar met Poulsen. Balletjes breed over 5 meter die onderschept worden. Het is voetbal, geen wedstrijdje " wie kan de meeste druk zetten" Laat em maar lekker op de plee gaan zitten schijten. Kan ie zoveel druk zetten als ie wil. Tot ie implodeert. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens. Al was het aan de bal niet best hoor. Leverde door de as een paar te makkelijke ballen in. Wel heel goed in het druk zetten. Hij sleurt en trekt nog meer als ik in mijn vrijgezelle tijd ouwe......maar ik zal dan wel blind gerukt zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hij sleurt en trekt nog meer als ik in mijn vrijgezelle tijd ouwe......maar ik zal dan wel blind gerukt zijn Volgens mij zei ik toch al dat ik het met dat gedeelte eens ben |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Was rechttrekken van penalty , die het niet was in de laatste min... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:04 schreef Brandje het volgende:[..] Wanneer heb je wat aan hem. Als je onder druk staat en ook in zoveel wedstrijden was hij het die zijn man liet lopen. Onbegrijpelijk dat mensen wat in hem zien. Vorig jaar in de grote wedstrijden schakelde hij zijn directe tegenstander altijd uit. Maar dat is verleden tijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoe kom je daar bij ??? We hadden 3 punten moeten pakken!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hij sleurt en trekt nog meer als ik in mijn vrijgezelle tijd ouwe......maar ik zal dan wel blind gerukt zijn Ik zou een wedstrijdje van f'noord gaan kijken als ik jou was. Daar zijn ze gek op sleuren, trekken en anti-voetbal. Werken doe je in een fabriek. Ik wil voetbal zien als ik naar het stadion ga of op tv kijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Veel te chaotisch aan de bal |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Pingels kun je niet rechttrekken. Scheids heeft geld gehad of ze hebben ze kinderen. Dit gebeurt altijd tegen die stink Italianen, ook al heb je 110% balbezit, je wint gewoon niet van ze. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:11 schreef Loetje het volgende:[..] Vorig jaar in de grote wedstrijden schakelde hij zijn directe tegenstander altijd uit. Maar dat is verleden tijd Die paar wedstrijdjes in de CL dat je onder druk stond en dan vind jij hem nuttig? Hij was ook zo vaak de man wiens man scoorde of de assist gaf. Kijk alleen eens hoe de man loopt. Mijn stront is nog sneller dan die aanfluiting |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:48 schreef Brandje het volgende:[..] Ze moeten eens gaan bedenken als een speler wat doet of de andere speler daarvan kan vallen. Met deze aktie kan Balotelli nooit vallen en hij gebruikt zijn handen zelf ook. Waardeloze beslissing. Zeker als je bekijkt wie de pingel krijgt en dat een scheids daar weer in trapt Er was totaal niets aan de hand....veel te zwaar bestraft van die klotenklapper!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:Cilissen vandaag op goal goed. Voetballend niet. Duarte erg goed. Schone erg zwak als invaller. Al het aanvalsspel was eruit na deze wissel. Mee eens!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:13 schreef Robinho het volgende:[..] Pingels kun je niet rechttrekken. Scheids heeft geld gehad of ze hebben ze kinderen. Dit gebeurt altijd tegen die stink Italianen, ook al heb je 110% balbezit, je wint gewoon niet van ze. Is ook cynisch he.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:51 schreef Loetje het volgende:[..] Als eerste pakt Van der Hoorn Balotelli vast, alleen hij doet niks. Trekt hem niet naar beneden laat staan ergens anders heen. Balotelli trekt van der hoorn wel weg Schele blackpoeper is het En zo is het gegaan Loetje!! Goed beoordeeld braboooooooo!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er was totaal niets aan de hand....veel te zwaar bestraft van die klotenklapper!!! Yep en waar was dan de rode kaart want vd Hoorn ontneemt Balotelli toch een scorings kans??? Dezelfde balotelli die onggestraft een schwalbe mag maken. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:13 schreef Brandje het volgende:[..] Die paar wedstrijdjes in de CL dat je onder druk stond en dan vind jij hem nuttig? Hij was ook zo vaak de man wiens man scoorde of de assist gaf. Kijk alleen eens hoe de man loopt. Mijn stront is nog sneller dan die aanfluiting Hahaha,voetballers moeten inderdaad sneller dan 20 seconden over de 100 meter kunnen doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Die kut van Gelder!!! Wat een paardelul is hij zeg!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tering scheids was beslist geen pingel, maar die v/d Hoorn viel weer dramatisch in de eerste beste aktie hing hij alweer bij die kloteviool om zijn nek toen had hij hem wel op de stip kunnen leggen, maar die laatste aktie totaal niet ik hoop dat die zweedse kut lijer een vertraging naar zweden heeft van dagen !!!!!!!!!!111111 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:15 schreef Brandje het volgende:[..] Yep en waar was dan de rode kaart want vd Hoorn ontneemt Balotelli toch een scorings kans??? Nee want in elke situatie was het gewoon een vangballetje voor Jasper geweest. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:53 schreef Loetje het volgende:[..] Had gewoon een overwinning moeten zijn. Als je in die tweeluik met Celtic dan wel het maximaal aantal punten pakt ben je al bijna door. Nu moet je vrezen In Schotland hebben wij niets te zoeken....worden daar op vechtlust afgetroefd al hoop ik van niet!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Het was sarcastisch bedoeld beste man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Waarom Meleg niet in de selectie??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] In Schotland hebben wij niets te zoeken....worden daar op vechtlust afgetroefd al hoop ik van niet!! Ach ze missen hun aanvoerder al en ajax doet het altijd goed tegen britse clubs. je krijgt echt wel de ruimte daar en kansen en zo best is het daar echt niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 1 Duarte 2 Moisander 3 Denswill |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik zou 2 en 3 ommdraaien maar verder ok. Denswil wordt wel een grote meneer zo langzamerhand. |
|
|
|