|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is dat zo?? was ik aan het piesen zeker... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gaf soms een bal weg maar over het algemeen niet slecht.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:15 schreef Brandje het volgende:[..] Yep en waar was dan de rode kaart want vd Hoorn ontneemt Balotelli toch een scorings kans??? Dezelfde balotelli die onggestraft een schwalbe mag maken. Goed opgemerkt Brandje!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:13 schreef Brandje het volgende:[..] Die paar wedstrijdjes in de CL dat je onder druk stond en dan vind jij hem nuttig? Hij was ook zo vaak de man wiens man scoorde of de assist gaf. Kijk alleen eens hoe de man loopt. Mijn stront is nog sneller dan die aanfluiting Ben dat niet met je eens. Viel toen best mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Balotelli moest weer reclame maken voor zijn sponsor
Black en dekker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Laatste half uur een drama. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vond Duarte een dijk van een wedstrijd spelen....was altijd aanspeelbaar...vocht voor elke bal...nam alle hoekschoppen en een vrije trap...durfde daarnaast ook een aktie te maken....vandaar Duarte bij mij op 1 !!! Hij lijkt nu al vertrouwd te zijn met het Ajax spel!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Op de laatste minuten na.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook toen. Waardeloze speler als hij iets voorwaarts moet brengen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ga me steeds meer iriteren aan de uitspraken van die Jack van Gelder...vuile etterbak!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik ga me steeds meer iriteren aan de uitspraken van die Jack van Gelder...vuile etterbak!!!! Vooral dat toontje waarmee hij het zegt.
Gladjakker is het |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Je hebt het over Poulsen...dacht over Ajax...Poulsen was de eerste helft goed...de 2e helft een stuk minder...terwijl hij toen de rust moest bewaren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Helemaal mee eens!! Jack van Gelder met zijn uitspraak....Ajax publiek is "theaterpubliek"....populaire gladdekker...hondekop!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gewoon een matig elftal....niets meer en niets minder |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Je vergeet er 1 Jack -----namelijk Jasper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Je hebt gelijk Nora...hij hield zijn doel goed schoon....alhoewel hij soms vreemd uit speelde.... 1 Duarte 2 Moisander en Denswill 3 Cillessen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:11 schreef Brandje het volgende:[..] Ik zou een wedstrijdje van f'noord gaan kijken als ik jou was. Daar zijn ze gek op sleuren, trekken en anti-voetbal. Werken doe je in een fabriek. Ik wil voetbal zien als ik naar het stadion ga of op tv kijk. Moet je dan wel het personeel voor hebben ouwe.....die hebben wij niet....tis allemaal middelmatig....verwende iPod gasten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Over wie heb je het nu narreke ??? Ajax speelde toch niet verkeerd ??? Ik vond alleen Sigthorsson en Fisher minder!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Moet je dan wel het personeel voor hebben ouwe.....die hebben wij niet....tis allemaal middelmatig....verwende iPod gasten Een beetje overdreven pik!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan jij vinden.....Ajax had agressiever moeten spelen en meer druk moeten zetten.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wie vindt jij de beste Ajacied dan ???.....in '95 kon ik niet eens kiezen man.....ja Jari maar Rijkaard en Finidi had ook gekund...Davids en Seedorf ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan hadden er achter meer gaten gevallen....hadden wij het niet gered.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelul ouwe....met gogme kan je wedstrijden winnen Sjakie....en dat mis ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Wie vindt jij de beste Ajacied dan ???.....in '95 kon ik niet eens kiezen man.....ja Jari maar Rijkaard en Finidi had ook gekund...Davids en Seedorf ook Heel duidelijk....DUARTE!!!! Wordt een hele grote...maakte veel meters....verdedigde goed mee...maakte zijn akties...nam elke hoekschop en vrije trap voor zijn rekening...jammer dat hij geblesseerd uit viel....speelt nog maar kort bij ons maar zie een Sneydertje in hem.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heel duidelijk....DUARTE!!!! Wordt een hele grote...maakte veel meters....verdedigde goed mee...maakte zijn akties...nam elke hoekschop en vrije trap voor zijn rekening...jammer dat hij geblesseerd uit viel....speelt nog maar kort bij ons maar zie een Sneydertje in hem.... Er is er maar bij mij maar 1.......Andersen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je hebt het over Poulsen...dacht over Ajax...Poulsen was de eerste helft goed...de 2e helft een stuk minder...terwijl hij toen de rust moest bewaren.... Inderdaad. Dat deed die pippo tegen Barcelona ook al |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat weet ik wel maatje maar dan geef je ook weer wat weg...die italianen ruiken hun kans... ik vond Ajax niet al te best maar zeker niet slecht...wij komen in de spitspositie wel kwaliteit te kort...wij missen daar een vos!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal mee eens!! Jack van Gelder met zijn uitspraak....Ajax publiek is "theaterpubliek"....populaire gladdekker...hondekop!!! Kots die vent uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Speelde niet slecht maar te kort op die positie om hem goed te kunnen beoordelen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit nog steeds te denken aan de pingel. Het is geen strafschop maar het is toch ook wel ongelooflijk dom van Van der Hoorn om recht voor de neus van de 5e man überhaupt dat shirt te pakken he? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Speelde niet slecht maar te kort op die positie om hem goed te kunnen beoordelen.... Speelde niks klaar. Veel ontzag. Talent heeft ie, dat wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben het eindelijk qua voetbal is met je eens ouwe.. Buitengewoon matige spelers. Komen er veel tekort en ook zo dom dat ze zijn. Elk beetje druk van de tegenstander en Ajax verzuipt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij heeft een cruciale rol op het veld brabo. Dit soort fouten kun je niet gebruiken. En al HELEMAAL niet in de Champions league |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 00:12 schreef Loetje het volgende:[..] Ben het eindelijk qua voetbal is met je eens ouwe.. Buitengewoon matige spelers. Komen er veel tekort en ook zo dom dat ze zijn. Elk beetje druk van de tegenstander en Ajax verzuipt Ja en het glijd alleen maar af....helaas maar waar.....74/75 was ik 11...,95/96 was ik 32....tering dat was kicken....komt nooit meer terug
Hou van mijn club hoor.....maar doet wel pijn |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mijn samenvatting...
De Boer is een goede trainer die het positiespel er wederom goed heeft ingeslepen. Jammer dat de kracht ook de zwakte is, namelijk een goed team zonder extreem goede spelers.
Sigthorsson was goed en een betere voetballer dan ik dacht, maar scoort te weinig.
Poulsen speelt okay, maar levert te vaak een inforced error!
Cilessen komt er wel
Van der Hoorn is 2 miljoen te duur geweest, zoniet 3 miljoen!
Resultaat, Weer genaaid,! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en het glijd alleen maar af....helaas maar waar.....74/75 was ik 11...,95/96 was ik 32....tering dat was kicken....komt nooit meer terug Hou van mijn club hoor.....maar doet wel pijn Ik heb de glorie jaren helaas niet meegemaakt. Maar veel beelden gezien en bijzonder veel over gelezen. Als je dan dit er naast zet heb je volkomen gelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gebeurd veel de laatste tijd vind ik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fuck pastavreters, smerige tyfus knäckerbroodvreters, smerige kutrechter. 3 verschillende personen/landen, allemaal dezelfde mening over. KLAAR. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zat in de Arena en vooral de 2e helft was soms billenknijpen. Ajax heeft redelijk tot goed gespeeld, maar.... naarmate de wedstrijd vorderde kreeg ik steeds meer het gevoel dat we niet MOCHTEN winnen,. Waarom? omdat naar mijn mening de scheids wel erg makkelijk floot voor een overtreding van ons, als we wat dichter in de buurt van de 16 meter van Milan kwamen. over de hele wedstrijd genomen is 1-1 misschien een terechte uitslag, maar ik vind dat we wederom zijn genaaid door het arbitrale 5-tal. Heb het idee dat de UEFA de scheidsrechters de opdracht heeft meegeven: probeer zo objectief mogelijk te fluiten/abitreren, maar de grote(re) clubs van de afgelopen jaren (qua prestaties) moeten natuurlijk wel door!!!
Het grote geld bepaald en ook bij de UEFA zijn ze daar niet vies van!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
kane42
|
|
|
goedemorgen heren word het niet eens tijd voor Jack van Gelder om zijn muil te houden over ajax en het ajax publiek want en grotere eikel als jack van g is er niet |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ondanks de 1-1, heb ik echt weer eens genoten. Vooral de eerste helft. De spanning in de 2e helft maakt het mindere voetbal weer enigszins goed. Vooral de inzet van de spelers is duidelijk een positief gegeven. Nog steeds is het scoren het grootste probleem. Toch zie ik wel een beter wordend Ajax. Rendements spits blijft in mijn optiek het grootste gemis. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Nog steeds een nare nasmaak over die penalty. Ongelofelijk! Volgens mij werd de scheids door de vijfde man attent gemaakt want hij keek eerst zelf verder. En zo'n Balotelli, wat een in- en intriest figuur is dat. Die vent is compleet gestoord en ik snap bij God niet waarom clubs zo iemand in dienst nemen. Op basis van zn gedrag zou ie om de week geschorst moeten worden. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik weet niet wat Van Gelder heeft gezegd, maar als hij zegt dat Ajax publiek in de ArenA theater publiek is, dan heeft hij gelijk. Op 410, F-Side en NUA na zijn er maar weinig mensen die hun club aanmoedigen als het even minder gaat. Fluiten bij een slechte bal. Pfffh. Ik erger me er al een tijd dood aan. Je zit verdomme niet in het circus. Je zag aan de laatste minuten hoeveel invloed het heeft als het publiek zich achter de spelers schaart. Als we 60% van de wedstrijd die energie overbrengen op de spelers dan win je deze wedstrijd gewoon.
Ik heb wel echt genoten van de wedstrijd met uitzondering van de 93ste minuut. Ben er nog ziek van. Van der Hoorn valt eigenlijk niet eens wat te verwijten. Die jongen heeft bijna niets gespeeld en krijgt dan ineens te maken met zo'n beul als Balotelli. Vond dat hij het nog best aardig deed, dus heel lullig dit hem dan moet overkomen. Ik verwijt het de arbitrage en ook die Balotelli met z'n geëmmer. Denk wel dat als Duarte en Moissander waren blijven staan dat die tegengoal niet meer was gevallen. Had je minder balverlies op het middenvel en meer ervaring in de verdediging.
Vond Duarte trouwens een top wedstrijd spelen. Hij laat nu al zien dat hij dit aan kan. Goede techniek en gezonde dosis bravoure. Vind trouwens dat ze dit middenveld moeten laten staan de rest van het seizoen. Ook Poulsen. Ja, hij zat er op een gegeven moment doorheen, maar dan breng je gewoon lekker Bazoer in als hij op is.
Cillessen speelde een puike wedstrijd. Had een aantal mooie reddingen in huis. Wel een aantal gekke passes van hem gezien. Denk dat het een beetje zenuwen en wennen is. Straalt wel een hoop rust uit. Had het gevoel dat dit ook effect had op de jongens voor hem. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
DE ITALIAANSE PERS OVER AJAX-AC MILAN. Het moge duidelijk zijn, dat we opnieuw zwaar genaaid zijn...
"Ajax ging goed om met de manier van spelen van Milan en was verreweg de gevaarlijkste ploeg", schrijft La Gazzetta dello Sport.
"De thuisploeg nam in de negentigste minuut de leiding via Stefano Denswil, maar Mario Balotelli gebruikte al zijn sluwheid om een penalty te krijgen en te benutten. Daarmee bracht hij de Ajax-fans tot zwijgen", vervolgt de Italiaanse sportkrant, die Ajax aanvankelijk meer aanspraak op de zege zag maken.
"Ajax domineerde in de eerste 45 minuten. Ze speelden de bal goed rond, verlegden het spel vaak en zorgden met voorzetten voor gevaar. Milan had moeite om de bal in de ploeg te houden en toonde een gebrek aan ideeën."
Volgens La Gazzetta zorgde alleen Balotelli voor gevaar namens Milan. "Hij was de gevaarlijkste Milan-speler toen de ploeg na rust meer drang naar voren toonde. Mario probeerde het uit een vrije trap en raakte met een schot de lat."
Ajax leek dinsdagavond op weg naar een 'Italiaanse' zege op AC Milan toen Stefano Denswil de Amsterdamse club in de slotminuut op voorsprong kopte.
De Zweedse scheidsrechter Jonas Eriksson floot kort daarna voor een strafschop toen invaller Mike van der Hoorn en Mario Balotelli elkaar vastpakten.
De spelers van Ajax protesteerden fel tegen de beslissing van de scheidsrechter.
Een daverend fluitconcert kon niet voorkomen dat Balotelli vanaf elf meter raak schoot: 1-1.
Toch ging het bijna mis voor de bezoekers. "Ajax kreeg een hoekschop en Denswil sprong hoger dan iedereen om wat de winnende leek te zijn binnen te koppen. Maar terwijl de seconden wegtikten kreeg Milan genereus een strafschop toegekend."
De Corriere dello Sport vindt eveneens dat de Italianen de scheidsrechter dankbaar mogen zijn.
"De arbiter spaart AC Milan", opent de krant. "Balotelli redde Milan van de nederlaag. De penalty zal ongetwijfeld sterk worden betwist door de Nederlanders."
Ook volgens Tuttosport was de penalty die Balotelli in staat stelde de 1-1 te maken erg makkelijk gegeven.
"Ajax had in de eerste helft het beste van het spel. Na een half uur had de thuisploeg liefst 76 procent balbezit. Milan schrok pas na rust wakker. Ajax stichtte steeds minder gevaar, maar kende in de slotfase nog een opleving. Gelukkig voor Milan was scheidsrechter Eriksson daarna genereus". |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tja Pietje, het grote geld regeert en de UEFA weet daar alles van !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben het absoluut met je eens. Helaas... Geloof me, ik sta nou niet bepaald bekend als "Calimero", maar het is toch echt wel opvallend, hoe vaak het Ajax treft... Wat was ik kwaad gisteren. Ik zat op het moment van die penalty nog met een mok koffie in mijn hand en die heb ik van kwaadheid op de grond (plavuizen en kleed) gesmeten. Beker kapot en tapijt naar de ratsmodee. En een ziedende echtgenote... Jezus, wat waren we er dichtbij!! Wat een scheidsrechter... Die had Balotelli al veel eerder met "rood" moeten wegsturen, evenals Muntari na zijn aanslag op Moisander. Het is duidelijk dat de grote club, AC Milan, opnieuw bevoordeeld werd. En niet zo'n beetje ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Bij deze dopen we Balotelli om naar Schwalbotelli.... |
|
|
|