|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 15:14 schreef Pietje het volgende:Ik zat op het moment van die penalty nog met een mok koffie in mijn hand en die heb ik van kwaadheid op de grond (plavuizen en kleed) gesmeten. Zet je koffie dan maar even neer als je deze besluit te bekijken... Ik had het nog niet op TV gezien, maar jezus... Dit is wel heel erg. Dat geen van de arbiters dit ziet vind ik echt TE bizar. Van der Hoorn doet gewoon helemaal niets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 16:16 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Zet je koffie dan maar even neer als je deze besluit te bekijken... Ik had het nog niet op TV gezien, maar jezus... Dit is wel heel erg. Dat geen van de arbiters dit ziet vind ik echt TE bizar. Van der Hoorn doet gewoon helemaal niets! [ filmpje ] Vandaar dat ik schreef, dat we opnieuw genaaid zijn. En niet zo'n beetje ook. Godverdomme!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
He jongens... Ik heb speciaal even gewacht met mijn reactie ... god wat was ik kwaad. Zwaar onterechte pingel tegen en heel wat vieze overtredingen tegen ons gezien die die ongestraft bleven...ongelooflijk.
Wel trots op de inzet van onze JONGE PLOEG!
Nu utrecht en daar ben ik dan dus weer bang voor...na zon wedstrijd tegen milan, meestal is de inzet opeens weer 50 %
Hopen op winst, we zijn de machtigste...publiek ook!
Groeten!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ach, weet je, dat Balotelli het probeert met een schwalbe... Ik kan me Machlas nog herinneren, die viel ook altijd "zomaar" en onze onvolprezen Luis Suarez... Dat een speler het probeert, kan ik me gewoon goed voorstellen, maar dat de (assistent-)scheidsrechters, met z'n vijven (!!!) helemaal niks zien...? Ik kan het me niet voorstellen. Ajax mocht gewoon niet winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat gevoel werd bij mij in de loop van de wedstrijd steeds sterker Pietje....
Kan er (bijna) wel om janken. De machteloosheid tegen de corrupte zooi bij de UEFA en FIFA.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wanneer?? Die paar balletjes breed?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 12:57 schreef Bobby1972 het volgende:Ondanks de 1-1, heb ik echt weer eens genoten. Vooral de eerste helft. De spanning in de 2e helft maakt het mindere voetbal weer enigszins goed. Vooral de inzet van de spelers is duidelijk een positief gegeven. Nog steeds is het scoren het grootste probleem. Toch zie ik wel een beter wordend Ajax. Rendements spits blijft in mijn optiek het grootste gemis. Eens Bobby daarnaast is ook onze CVM niet van een niveau dat wij graag zien.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 17:12 schreef Pietje het volgende:Ach, weet je, dat Balotelli het probeert met een schwalbe... Ik kan me Machlas nog herinneren, die viel ook altijd "zomaar" en onze onvolprezen Luis Suarez... Dat een speler het probeert, kan ik me gewoon goed voorstellen, maar dat de (assistent-)scheidsrechters, met z'n vijven (!!!) helemaal niks zien...? Ik kan het me niet voorstellen. Ajax mocht gewoon niet winnen. Jammer dat wij niet zo'n spits niet hebben die een strafschop uit kan lokken....Suarez geweldig die kon ook een strafschop versieren...in de C.L. heb je nu eenmaal zulke spitsen nodig om door te bekeren... Cruyff heeft gezegd dat we geen ervaren spelers nodig hebben....nu daar zet ik mijn vraagtekens bij!!...als we een spits hebben die zo makkelijk gaat liggen als Balotelli levert dat toch punten op....ook een ervaren verdediger past wel op zijn tellen om een spits als balotelli aan zijn shirt te trekken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oogt traag en vind zijn houding ook niet best. Ik heb steeds het gevoel als hij aan de bal is dat ie onzeker oogt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 17:16 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat gevoel werd bij mij in de loop van de wedstrijd steeds sterker Pietje.... Kan er (bijna) wel om janken. De machteloosheid tegen de corrupte zooi bij de UEFA en FIFA.... Helaas niet de eerste keer he... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Al met al vond ik het toch een redelijke pot. Met name het vermogen om gedisciplineerd te spelen is goed. Poulsen in balbezit blijft wel echt een risico. Moisander doet regelmatig vreemde dingen aan de bal en van Denswil kan en mag je nog niet verwachten dat hij de opbouw wel kan verzorgen.
Enige smetje (naast de scheidsrechterlijke dwaling die 2 punten kost) is dat Ajax behoudens de eerste 15 en laatste 10 minuten te weinig aan doelgericht voetballen toe komt. Dat is toch een stuk kwaliteit die deze ploeg mist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 16:16 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Zet je koffie dan maar even neer als je deze besluit te bekijken... Ik had het nog niet op TV gezien, maar jezus... Dit is wel heel erg. Dat geen van de arbiters dit ziet vind ik echt TE bizar. Van der Hoorn doet gewoon helemaal niets! [ filmpje ] Hel me dan even wat ik moet zien? Ik zie 2 spelers een normaal duel uitvechten om bij de 1e paal te komen en vervolgens gaat Van der Hoorn aan zijn shirt hangen omdat Ballotelli ervoor komt. Ik vind het niet slim verdedigd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 18:44 schreef Loetje het volgende:[..] Oogt traag en vind zijn houding ook niet best. Ik heb steeds het gevoel als hij aan de bal is dat ie onzeker oogt Dat hij wat onzeker is, is een feit, en dat is ook niet zo raar, die jongen heeft een slecht EK achter de rug, en is niet zeker van een plek, die jongen heeft wel degelijk erg veel talent, maar heeft gewoon tijd nodig, vond hem gister al een stuk beter spelen als een aantal andere momenten. Die jongen komt er wel.. Heeft in de Boer en Stam in ieder geval de juiste mensen om zich heen om zijn potentie eruit te halen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarschijnlijk start hij zondag in de basis. Moisander is tenslotte geblesseerd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Of Veltman, die zou klaar moeten zijn voor 90 minuten hoewel hij tot nu toe alleen bij Jong Ajax invalbeurten heeft gehad. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 22:23 schreef Eide het volgende:[..] Of Veltman, die zou klaar moeten zijn voor 90 minuten hoewel hij tot nu toe alleen bij Jong Ajax invalbeurten heeft gehad. 60 minuten gespeeld tegen Volendam hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voor vijf miljoen dubbeltjes op eerste rij
Door JulesP, 2 oktober 2013 22:44, 257 views, Bron: Ajax Showtime
Het was weer showtime voor Mario Balotelli gisteren in de Amsterdam ArenA. De Italiaan lag op de grond, irriteerde, schoot op de lat, pakte geel, had er drie kunnen krijgen, maakte schwalbes én, tot grote frustratie van de Ajax-fans, scoorde in de laatste minuut. De Ajacieden mochten het van dichtbij meemaken en betaalden grof lesgeld.
Het is het lesgeld dat de jonge onervaren Ajacieden betalen tegen de gelouterde topspits Balotelli. Dat is ook wat Frank de Boer zal zeggen na het gelijkspel tegen Milan in de laatste minuut, dat zijn Ajacieden weer een hoop ervaring hebben opgedaan en hier beter uit moeten komen. Het probleem is alleen dat wanneer dit lesgeld zich echt moet uitbetalen, de spelers uit de Ajax-school reeds zijn overgestapt naar een andere grotere gymnasium-school en Frank de Boer weer opnieuw moet beginnen met een nieuw klasje.
Want ook gisteren diende de 'wat-als-vraag' zich weer aan. Wat als de vertrokken top-leerlingen Christian Eriksen en Toby Alderweireld er gisteren nog wél bij waren geweest? Had de ondertussen ervaren Alderweireld zich net zo in de luren laten leggen als Champions League-groentje Van der Hoorn in de laatste minuten? Waarschijnlijk niet. Het was echter niet de schuld van Van der Hoorn dat Super Mario zijn slag kon slaan. Hij had daar immers helemaal niet gelopen als Sulley Muntari niet op de enkel van Niklas Moisander was gaan staan. Maar goed, de schuldvraag doet niet ter zake. De ippon van Balotelli is de bagage die Van der Hoorn in zijn rugtas mee zal nemen.
Het was alleen wel een heel dure ippon. De onterechte penalty die Balotelli versierde, en benutte, kostte Ajax namelijk een half miljoen euro. Dat zijn bedragen die Marc Overmars liever ergens anders dan in ervaring zou willen investeren, zo is ondertussen wel bekend. De Ajacieden zaten voor vijf miljoen dubbeltjes te veel op de eerste rij bij de grote Balotelli-show. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me af waarom men hem een gelouterde topspits noemt. Ik vind dat ie nog maar weinig heeft gepresteerd en zijn potentie alles behalve waarmaakt. Ligt constant overal en met iedereen in de clinch en vind zichzelf beter dan een Messi of Ronaldo. Zielig figuur dat gevoed wordt door de aandacht die de media geeft aan zijn achtelijke acties. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Met Jong Ajax ja. Bij 1 heeft hij sinds zijn blessure nog geen minuten gemaakt. Hij gaf na de wedstrijd tegen Volendam aan klaar te zijn voor 90 minuten. De vraag is of hij 90 minuten bij Ajax 1 mee kan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 23:15 schreef remco k het volgende:Ik vraag me af waarom men hem een gelouterde topspits noemt. Ik vind dat ie nog maar weinig heeft gepresteerd en zijn potentie alles behalve waarmaakt. Ligt constant overal en met iedereen in de clinch en vind zichzelf beter dan een Messi of Ronaldo. Zielig figuur dat gevoed wordt door de aandacht die de media geeft aan zijn achtelijke acties. Alleen durven scheidsrechters blijkbaar niet op te treden tegen hem en en zijn irriterende gedrag in het veld!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 23:22 schreef Eide het volgende:[..] Met Jong Ajax ja. Bij 1 heeft hij sinds zijn blessure nog geen minuten gemaakt. Hij gaf na de wedstrijd tegen Volendam aan klaar te zijn voor 90 minuten. De vraag is of hij 90 minuten bij Ajax 1 mee kan. Aha, je zei het dan alleen verkeerd in je post ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Huh? Oh ja, was geen invalbeurt, hij speelde de 1e 60 minuten, op die manier. Ik snap em ook weer :D |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 20:27 schreef morkanne het volgende:[..] Hel me dan even wat ik moet zien? Ik zie 2 spelers een normaal duel uitvechten om bij de 1e paal te komen en vervolgens gaat Van der Hoorn aan zijn shirt hangen omdat Ballotelli ervoor komt. Ik vind het niet slim verdedigd Aan zijn shirt hangen kom op man hij maakt zich breed wat normaal is hij heeft 10 seconden het schirt vast en daarna pakt die Mafkees hem om zijn nek en trekt hun samen naar beneden, dat beste vriend is er gebeurd je kan dat op allerlei filmpjes terug zien. Dit soort overtredingen komt dagelijks voor en wordt nooit voor gefloten, ook het voorbeeld hoe Juventus een strafschop krijgt wat ook een schande is maar ook Juventus moet door net zoals AC Milan doormoet.Dus beste man we zijn genaaid net als vorig jaar tegen Real Madrid. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2013 - 12:36 schreef Eide het volgende:[..] Huh? Oh ja, was geen invalbeurt, hij speelde de 1e 60 minuten, op die manier. Ik snap em ook weer :D Hehe, mooizo ;) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hoe dan ook, het was niet slim verdedigd.
Ik zie wel de potentie in hem, alleen begrijp ik niet het bedrag dat ze voor hem over hadden, zeker niet binnen het huidige beleid. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2013 - 13:25 schreef nora het volgende:[..] Aan zijn shirt hangen kom op man hij maakt zich breed wat normaal is hij heeft 10 seconden het schirt vast en daarna pakt die Mafkees hem om zijn nek en trekt hun samen naar beneden, dat beste vriend is er gebeurd je kan dat op allerlei filmpjes terug zien. Dit soort overtredingen komt dagelijks voor en wordt nooit voor gefloten, ook het voorbeeld hoe Juventus een strafschop krijgt wat ook een schande is maar ook Juventus moet door net zoals AC Milan doormoet.Dus beste man we zijn genaaid net als vorig jaar tegen Real Madrid. Inderdaad niks meer niks minder! Bijzonder zwak van de scheidsrechter vooral om dat Balloteli al de hele tijd aan het kloten/janken was.. Ajax mocht gewoon niet winnen helaas gebeurd het bijna jaarlijks nu. Champions league draait om geld en daar horen de kleine clubs niet bij! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2013 - 08:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Alleen durven scheidsrechters blijkbaar niet op te treden tegen hem en en zijn irriterende gedrag in het veld!! Ik ken er nog 1....SUAREZZZZZZZ!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2013 - 19:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad niks meer niks minder! Bijzonder zwak van de scheidsrechter vooral om dat Balloteli al de hele tijd aan het kloten/janken was.. Ajax mocht gewoon niet winnen helaas gebeurd het bijna jaarlijks nu. Champions league draait om geld en daar horen de kleine clubs niet bij! In Milaan de volgende x ook gewoon gaan liggen....het doet pijn dat wij Suarez niet meer hebben want die zou daar zeker te weten ook een strafschop versieren....hoop ergens weer op een spits zoals Suarez....zitten er uberhaupt scouts van Ajax in Zuid Amerika ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer fluit op zijn vingers en geeft lesje in tactiek
NIEUWS04 OKTOBER 2013 OM 16:04
Als De Boer op zijn vingers fluit, gaat er iets niet goed. Hebt u het gehoord, in de Amsterdam Arena of op televisie? Frank de Boer stond tijdens Ajax - AC Milan telkens op zijn vingers te fluiten. De trainer was druk aan het coachen omdat hij op het veld iets zag dat zijn spelers niet herkenden.
Het is bij Ajax zoeken naar nieuwe automatismen. Er is tijdens de zomer best weer veel veranderd en met enkele nieuwe spelers plus constante wisselingen in de basisopstelling kost het even tijd voordat de Ajacieden elkaar weer blindelings weten te vinden.
Tijdens het persmoment in aanloop naar Ajax - FC Utrecht besloot Ajax Life eens te vragen naar het vingerfluiten. Waarom doet de kampioenenmaker van Ajax dat en is een wedstrijd voor hem als trainer momenteel intensiever dan bijvoorbeeld eind vorig seizoen?
Wat volgde was een mooi, oprecht antwoord van De Boer. Zet u schrap voor een lesje tactiek.
Klopt. Vooral in de tweede helft stond ik een paar keer op mijn vingers te fluiten. Ik vond... Juist bij Ricardo van Rhijn was het te halen omdat Muntari uiteindelijk op hem doorging. Dat moeten we als team leren herkennen. Degene die Muntari loslaat of het nou Lasse Schøne is of Siem de Jong moet er weer op anticiperen en dan komt daar de vrije man. Of Mexes moet helemaal... Dan is het een-op-een en dan moet je uiteindelijk gewoon een lange bal spelen. Ik vond dat we dit niet snel genoeg herkenden.
We gingen te vaak naar links, maar in de tweede helft moesten we naar de andere kant. In de eerste helft was het vaak aan de linkerkant te halen, in de tweede helft juist aan de andere kant. Daley Blind kwam direct onder druk te spelen. Als we dat een beetje lokken en dan de rechtsback weten te vinden, moet Muntari zulke grote afstanden overbruggen... Daarachter moet dan iemand proberen in zijn rug vrij te lopen. Dat deden we niet goed, vond ik. We kwamen continu onder druk te staan en maakten de verkeerde keuzes. Dan kom je niet meer in het spel dat je in de eerste helft wel zag.
Vorig seizoen na de winterstop had ik er minder werk aan omdat er beter werd geanticipeerd. Dat sowieso. We willen continu in de situatie zijn dat spelers het eigenlijk blind zien en dan proberen ons voordeel eruit te halen. Soms moet ik flink fluiten. Ze herkennen mijn fluitje nu wel, zo onderhand. Uiteindelijk is het het mooiste als de spelers het zelf zien, maar ik ben er als coach ook om zelf in te grijpen.
Normaal gesproken herkent Siem de Jong het ook wel. Het was niet erg duidelijk, maar het gaat erom, als back zijnde: wie zet jou onder druk? Is dat een buitenspeler of middenvelder? Als je ziet dat het een middenvelder is, lopen zij uit hun organisatie. Dan moeten we het proberen te vinden en dat moesten we sneller herkennen. Poli kon je wel halfspeler noemen, maar hij was de vervanger van Birsa en ging vaak op tien spelen, maar was als starter een rechtsbuiten. En ja, die zette steeds Daley onder druk. Toen kwam De Jong erbij en Montolivo ook nog eens. Dan blijft er weinig ruimte over om te spelen.
### leuk stukje ### |
|
|
|
|
nora
|
|
|
SWALBE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Hallo Morinho kan een gek zijn maar in dit geval geef ik hem groot gelijk ik wordt er ook gek van en kan het nog steeds niet accepteren die k.. strafschop van Swalbe koning imbecieltje Balotelli. Lees hieronder het commentaar van Marinho aan Sky. ================================================================================== Mourinho hoopt op sancties tegen schwalbes. "Het is aan de bonden. Ik ben niemand, ik geef gewoon mijn bescheiden mening. Als de bond er echter niets aan doet, dan zullen de spelers het volgende week opnieuw doen. Jürgen Klopp kreeg bijvoorbeeld een schorsing doordat hij een scheidsrechter of vierde man aansprak. Maar de duikelingen van bijvoorbeeld Neymar en Mario Balotelli? Die worden niet bestraft", besloot de Portugees in gesprek met Sky Sports.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Op naar de volgende wedstrijd Nora...misschien dat ze nu in ons voordeel fluiten...het is wel jammer dat Sigthorsson niet geraffineerd genoeg is als een Balotelli en/ of Suarez... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wouw....nog steeds met die itakkers bezig.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Niet zo gek gap. Wederom zijn we genaaid in de CL. Geld regeert en bepaald.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Itakkers = takke.... Italianen werdt altijd bij de grens aangehouden....need i say more |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Cruijff luidt noodklok: ''Internationale trend niet opgepakt''
In zijn exclusieve column voor De Telegraaf uit Johan Cruijff zijn zorgen over de staat van het voetbal in Nederland. Volgens 'El Salvador' is een koerswijziging noodzakelijk om bij te blijven. ''Ik heb deze week de Nederlandse clubs internationaal aan het werk gezien en is het me nog duidelijker geworden wat momenteel de makke van het Nederlandse voetbal is'', begint Cruijff zijn relaas. ''Er wordt een foute trend gevolgd. Bij ons laten we de verdedigers opbouwen, terwijl dit de taak van het middenveld is.'' ''Daar lopen de betere voetballers, die beter in staat zijn om de aanvallers te bedienen'', gaat de trainer in ruste verder. ''Door de achterhoede dit te laten doen, ontstaat er de eindeloze passing in de breedte en eindigt de bal uiteindelijk toch bij de doelman. Intussen krijgt de tegenpartij alle tijd om zich te organiseren.'' Cruijff vindt de huidige situatie in de Nederlandse Eredivisie zorgwekkend: ''De internationale trend wordt niet opgepakt, terwijl wij die nota bene zelf hebben bedacht!' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij heeft het ook over het Ajax spel lijkt me.... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk niet dat we mogen klagen. deze overtreding was gewoon dom. alleen 9 van de 10 scheidsrechters geven hem niet. maar heb van de hoorn ballotelli al twee keer daarvoor zien beethouden. toen zei ik al hij moet uitkijken want gaat een keer mis. is alleen zuur dat het nu bij zo`n lichte overtreding gebeurd terwijl ballotelli de eerste overtreding maakte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door bully -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop het want we zullen toch een x punten moeten pakken...tegen Celtic hou ik mijn hart vast als ik eerlijk mag zijn....Ajax heeft het altijd moeilijk tegen fysiek sterke ploetgen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoop het want we zullen toch een x punten moeten pakken...tegen Celtic hou ik mijn hart vast als ik eerlijk mag zijn....Ajax heeft het altijd moeilijk tegen fysiek sterke ploetgen... United, City, Milan 3 jaar terug, allemaal ploegen die fysiek heel sterk waren.. Juist de ploegen meet heel veel drive en dynamiek heeft Ajax het lastig tegen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] United, City, Milan 3 jaar terug, allemaal ploegen die fysiek heel sterk waren.. Juist de ploegen meet heel veel drive en dynamiek heeft Ajax het lastig tegen.. Als er 1 ploeg is de drive heeft dan is het Celtic wel + het fysieke...ik hou mijn hart vast...hoop dat ze daar onder de druk vandaan kunnen komen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is, Ajax zou het tegen Celtic lastig kunnen krijgen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
iedereen heeft het daar moeilijk...Barcelona met het nodige geluk 0-1 |
|
|
|