|
|
Eide
|
|
|
Zondag staat het duel met FC Utrecht op het programma. De duels met Utrecht zijn beladen. Voor de domstedelingen zijn de wedstrijden tegen Ajax het hoogtepunt van het seizoen. Voor Ajax is de wedstrijd tegen Utrecht een belangrijke pot voor de competitie. Na de 6-0 opsteker tegen de Eagles zal Ajax de goede lijn willen doortrekken. Belangrijk zal zijn hoe Ajax het CL duel tegen Milan weet te verteren en hoe fris de ploeg de ArenA zal betreden.
Ajax en Utrecht speelden 89 keer eerder tegen elkaar. 56 keer won Ajax, 15 keer eindigde het duel gelijk en 18 keer won Utrecht. Met name de laatste jaren was Utrecht steeds goed op dreef. Sinds 2010 wist Ajax slechts 1 maal te winnen van Utrecht. Voor de KNVB beker won Ajax met 0-3 van Utrecht, in de competitie wist Ajax voor het laatst op 28 februari 2910 te winnen.
De beelden zijn van 2012 toen Ajax vrij eenvoudig won met 3-0. De masochisten onder ons kunnen echter ook op zoek gaan naar de Utrecht - Ajax van 7 november 2011 die de boeken in zal gaan als de meest bizarre wedstrijd tussen de kemphanen ooit.
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Utrecht is op dit moment niet het Utrecht van vorig jaar en het jaar daarvoor....dus gewoon met het zelfde elftal aantreden als vanavond tegen Go Ahead...met dezelfde drive en passie aanpakken!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Utrecht is op dit moment niet het Utrecht van vorig jaar en het jaar daarvoor....dus gewoon met het zelfde elftal aantreden als vanavond tegen Go Ahead...met dezelfde drive en passie aanpakken!!! Utrecht heeft vaker tegen Ajax gespeeld dat je op voorhand dacht, dit Utrecht is niet alles. Tegen Ajax kunnen ze alles en Ajax kan nooit hetzelfde terug brengen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hulde aan het topic
Zal een keer positief zijn, 3-1! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeer zeker hulde aan Eide...ik ga ook voor 3-1... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij bent los of niet? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: waarom niet eigenlijk...als we weer binnen 5 minuten 4x scoren komt het goed...hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit wordt een zware wedstrijd jongens. Denk een moeizame 2-1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
He APIK, lang niet gezien gap. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hey man, jaja ik ben weer aanwezig hoor :) fijn om jullie weer te spreken!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zoals jullie weten, woon ik in een dorpje vlakbij Utrecht. Deze wedstrijd leeft voor de Utrechtenaren als geen enkele andere wedstrijd. Al speelt de FC 32 waardeloze wedstrijden, als die 2 tegen Ajax maar succesvol zijn. Zij kunnen zich tegen ons gigantisch opladen. Het wordt dan ook een bijzonder zware wedstrijd voor ons. Ik mag hopen op een (kleine) overwinning voor ons.
Hey APIK !!!! Wat fijn om je hier weer te zien, vriend. Welkom "thuis" !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar kan ik tekenen??? 3 punten tegen Utrecht gebeurt ons de laatste jaren niet al te vaak, en als we winnen van Utrecht zal dat een flinke boost geven voor het zelfvertrouwen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 16:24 schreef Pietje het volgende:Zoals jullie weten, woon ik in een dorpje vlakbij Utrecht. Deze wedstrijd leeft voor de Utrechtenaren als geen enkele andere wedstrijd. Al speelt de FC 32 waardeloze wedstrijden, als die 2 tegen Ajax maar succesvol zijn. Zij kunnen zich tegen ons gigantisch opladen. Het wordt dan ook een bijzonder zware wedstrijd voor ons. Ik mag hopen op een (kleine) overwinning voor ons. Hey APIK !!!! Wat fijn om je hier weer te zien, vriend. Welkom "thuis" !! Weet er alles van woonde eerst in de buurt van Vianen. Nu in de buurt van Woerden en werk in Ijsselstein haha leeft hier zeker! Op het werk zijn er een stuk of 6/7 voir Utreg dus als Ajax verliest is dat nooit leuk! Ook mooi zelfs als ze zelf ook verloren hebben en Ajax verliest appen ze me! 3-1 moet anders heb ik een week geen leven haha! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik hoop het Utrecht en Feyenoord zijn voor mij de ergste om van te verliezen Psv zit daar vlak achter! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Onze jongens hebben nu 6 doelpunten gezien omdat ze er keihard voor hebben geknokt...hoop dat hun ogen nu wagenwijd open staan...dus dat ze weten wat er van ze verlangd wordt elke wedstrijd weer...worden ze ook nog eens vet voor betaald.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 20:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik hoop het Utrecht en Feyenoord zijn voor mij de ergste om van te verliezen Psv zit daar vlak achter! 1 Feyenoord 2 PSV 3 NAC 4 Utrecht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 3 NAC?? Verklaar je nader.... Overigens wil ik van niemand verliezen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
2-0 een moeilijke overwinning omdat Utrecht altijd moeilijk is voor Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Pijnlijk he van een Brabantse club verliezen als Brabander he? Ghehe
Overigens heb ik meer moeite om van PSV te verliezen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 16:24 schreef Pietje het volgende:Zoals jullie weten, woon ik in een dorpje vlakbij Utrecht. Deze wedstrijd leeft voor de Utrechtenaren als geen enkele andere wedstrijd. Al speelt de FC 32 waardeloze wedstrijden, als die 2 tegen Ajax maar succesvol zijn. Zij kunnen zich tegen ons gigantisch opladen. Het wordt dan ook een bijzonder zware wedstrijd voor ons. Ik mag hopen op een (kleine) overwinning voor ons. Hey APIK !!!! Wat fijn om je hier weer te zien, vriend. Welkom "thuis" !! Dank je Pietje! Weer lekker babbelen met jullie af en toe. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
7-1 Tokkijakkie en Huisbult zijn er niet bij, dus dat wordt een eitje |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Voor de rest gaat het wel goed met je? ;-)) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tegen Utrecht weet je het nooit en dat bevreest me. Ze kunnen nog zoveel spelers missen, maar juist de mensen op de bank daar willen zich dan bewijzen bij dat soort ploegen. En al helemaal in de wedstrijd tegen Ajax. 3-5 is ook overdreven, maar denk wel dat het niet zo gemakkelijk gaat als sommigen hier denken. Zelf ben ik bevreesd voor een gelijkspel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het idee dat je het best tegen Utrecht kan aantreden als ze net een wedstrijd gewonnen hebben met goed spel en een 3 -0 overwinning.. Als het niet helemaal geweldig draait komen daar op de een of andere manier extra krachten los.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 20:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tegen Utrecht weet je het nooit en dat bevreest me. Ze kunnen nog zoveel spelers missen, maar juist de mensen op de bank daar willen zich dan bewijzen bij dat soort ploegen. En al helemaal in de wedstrijd tegen Ajax. 3-5 is ook overdreven, maar denk wel dat het niet zo gemakkelijk gaat als sommigen hier denken. Zelf ben ik bevreesd voor een gelijkspel. Op zich heb je wel een punt, maar ik denk niet dat Utrecht op dit moment in staat is om het ons echt lasting te maken. Daar is de vorm ook niet aanwezig.
Ik denk echt toch wel 4 0f 5-0 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:06 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Op zich heb je wel een punt, maar ik denk niet dat Utrecht op dit moment in staat is om het ons echt lasting te maken. Daar is de vorm ook niet aanwezig. Ik denk echt toch wel 4 0f 5-0 Dachten we dat vorig jaar ook niet. Helemaal toen we in Utrecht de midweekse bekerwedstrijd eenvoudig wonnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dachten we dat vorig jaar ook niet. Helemaal toen we in Utrecht de midweekse bekerwedstrijd eenvoudig wonnen? Dat klopt wel wat je zegt, maar dat zal toch niet weer gebeuren!
De spreekwoordelijke ezel..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ben een brabander....heb veel NAC kennissen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dat klopt wel wat je zegt, maar dat zal toch niet weer gebeuren! De spreekwoordelijke ezel..... Hahahaha het gebeurd al jaren man. Whahahaha meestal alleen in uitwedstrijden, maar thuis ook wel eens. Ajax kan niet op tegen de strijd die Utrecht levert. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:57 schreef Loetje het volgende:[..] Pijnlijk he van een Brabantse club verliezen als Brabander he? Ghehe Overigens heb ik meer moeite om van PSV te verliezen Klopt Loetje...ik heb PSV ook op 2 staan... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha het gebeurd al jaren man. Whahahaha meestal alleen in uitwedstrijden, maar thuis ook wel eens. Ajax kan niet op tegen de strijd die Utrecht levert. Ik denk dat we nu wel redelijk fysiek partij kunnen geven aan Utrecht, met Poulsen en Duarte en misschien wel Schone en Sigthorson... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben ook brabander.....ken er geen een....hoop kakkies in braboland dat dan weer wel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik dacht dat jij Amsterdammer was? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik woon in brabant laat ik het zo zeggen dan....vandaar dat ik niet kan wennen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Officieel ben ik Hilversummer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat wist je allang slome.....alleen ik kom uit het goede gedeelte |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat is het goede en slechte deel daar?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Onder het spoor ......zuid waar ik vandaan kom is top......boven het spoor....Noord waar weetkoppie woont is tuig ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb vijf jaar in H'sum gewerkt.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ze hebben wel lekkere wijven in Braboland heej Narreke...dat dan weer wel...hahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|