|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, jij zegt "wat?", dus ik denk ik zeg het nog maar ff haha.
Ach, ik kom uit een buurt dat goed genoeg is. Niet het noorden van het noorden, maar zuiden van het noorden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Onder het spoor ......zuid waar ik vandaan kom is top......boven het spoor....Noord waar weetkoppie woont is tuig ;-) Zuid is kakkers ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoop dikke reten ouwe....en ik val niet op konten,heb liever de zuidkant ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is voor jou tijd....kakkers was het comenius college en Laren.....wij waren de dijkers....ik heb er wat van hun puchies gemept ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zegt me geen reet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waarom gaan jullie altijd offline als ik er ben ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ouwe beppen...niet voetbal gerelateerd....zo duidelijk Ron ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is voor jou tijd....kakkers was het comenius college en Laren.....wij waren de dijkers....ik heb er wat van hun puchies gemept ;-) Ik ben geen kakker en heb wel Comenius gezeten ;) Kutroland Holst hahah |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Fittings ?....is lampedorp ouwe....van die peertjes |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh, ik weet waar dat is haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Verenigde Schroevenfabriek Hilversum. Middenin een woonwijk, een redelijk smalle straat. Oude Amersfoortse weg. Achter de huizen staat een behoorlijke fabriekshal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat bedoel ik kakker....Holst college is op de schuttersweg gap....is geen Comenius |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:19 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Verenigde Schroevenfabriek Hilversum. Middenin een woonwijk, een redelijk smalle straat. Oude Amersfoortse weg. Achter de huizen staat een behoorlijke fabriekshal Allemaal auto's aan de zijkanten geparkeerd en je kan er niet idd met twee auto's tussen rijden haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Goh. Comenius is bizonlaan. Maar ken genoeg mensen die er zitten hoor waar ik goed mee om kan gaan haha ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
tegenwoordig inderdaad VSH Fittingen (voor gas- en waterleidingen) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:19 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Verenigde Schroevenfabriek Hilversum. Middenin een woonwijk, een redelijk smalle straat. Oude Amersfoortse weg. Achter de huizen staat een behoorlijke fabriekshal Zal wel in Noord zijn...zegt me nix.....kon daar beter ook niet komen....had wat problemen met een bepaalde familie daaro |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zal wel in Noord zijn...zegt me nix.....kon daar beter ook niet komen....had wat problemen met een bepaalde familie daaro Is oosten van het centrum dacht ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad en bekend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar ik praat voor mezelf over zo'n 20-22 jaar geleden..... Ik wordt oud.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ken het ook niet. Weet alleen waar het ligt haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vooral als je "word" met dt gaat spellen. Haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha dus de noordkant van jouw vrouwtje is ruim te noemen... ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha dus de noordkant van jouw vrouwtje is ruim te noemen... ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: oude spelling he ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man...Noord en Zuid zwaar oke...;-) Oosten ook trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha té oud alweer voor mij ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Man ik ben er al 27 jaar weg uit Hilversum |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben er over paar maanden ook weg haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik.....Leiden toch?....of Delft |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie ik ??....nee man.... geen doekoes |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De afwerking van de badkamer duurt nu 4 tot 8 weken langer..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Begrijpend vrouwtje heb je.....moet je koesteren ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is wel de schuld van Barca en Milan he ;-)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jajajaja....de schuld ligt bij jou ouwe....oke Kiev en de worstenpakkers koop je geen passpartout ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jajajaja....de schuld ligt bij jou ouwe....oke Kiev en de worstenpakkers koop je geen passpartout ;-) Ik had tegen mijn vrouwtje van te voren al gezegd: Als we Barcelona loten koop ik alsnog een PP. Anders had ik het echt niet gedaan.
Barca, Milan en in mindere mate HSV zijn mijn favoriete buitenlandse clubs en die komen niet zo vaak naar de ArenA.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is toch goed gap.....waar woonde jij ook al weer ?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heheh, Delft zitten alleen mannen terwijl Leiden 70% vrouw is ^^ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nieuw Vennep ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga weer ff voor een paar uurtjes naar boven ;-) |
|
|
|