|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Yep. Jullie ook gap. spreek je! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 23:20 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik had tegen mijn vrouwtje van te voren al gezegd: Als we Barcelona loten koop ik alsnog een PP. Anders had ik het echt niet gedaan. Barca, Milan en in mindere mate HSV zijn mijn favoriete buitenlandse clubs en die komen niet zo vaak naar de ArenA..... Heb hem ook maa gekocht na de loting gelijk ook utreg van zondag maar gedaan 18 euro haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 06:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Heb hem ook maa gekocht na de loting gelijk ook utreg van zondag maar gedaan 18 euro haha Ik heb een SSC, dus in nl-competitie ben ik er zowieso bij..
Lekker hooooooorrrrr |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Cillessen Tete-Van Rhijn-Denswil-Boilesen Lobotka De Jong-Duarte Andersen-Sigthorsson-Fischer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door AFC020 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: VarkensStalHilversum? Ghehe XD |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: aaaaaameeennnnn!!! ;-)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Utrecht mist zes spelers tegen Ajax
FC Utrecht kan zondag in de uitwedstrijd tegen Ajax lang niet over de sterkst mogelijke selectie beschikken. Trainer Jan Wouters kan door schorsingen geen beroep doen op Dave Bulthuis en Yoshiaki Takagi, terwijl Willem Janssen, Adam Sarota, Kenny Teijsse en Edouard Duplan geblesseerd zijn.
Met name de blessure van Janssen, die vorig weekeinde tegen Roda JC een kruisband scheurde, komt hard aan bij Wouters. 'Het is voor ons een groot gemis, maar voor Willem is het natuurlijk zeer vervelend dat hij nu al weet dat zijn seizoen er op zit. We moeten het doen met de spelers die wél kunnen spelen.' Bron
Duplan ben ik ook blij mee. Die scoort nooit behalve tegen Ajax, dan schiet die knurft uit alle standen raak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Ajax (op basis van uitspraken van FdB)
Cillissen Van Rhijn Van der Hoorn Denswil Blind Poulsen Duarte De Jong De Sa Sightorsson Fischer
Duarte hield een lichte blessure over aan de wedstrijd tegen Milan, als hij niet kan spelen zal Schone hem hoogstwaarschijnlijk vervangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
wordt hem niet... met van de Hoorn en Denswil zijn we niet opgewassen tegen die spits van Utrecht... die De Ridder... naar ventje is dat...
2-2 denk ik... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2013 - 22:54 schreef NatjosFC het volgende:wordt hem niet... met van de Hoorn en Denswil zijn we niet opgewassen tegen die spits van Utrecht... die De Ridder... naar ventje is dat... 2-2 denk ik... Ik denk juist van wel....van Hoorn is meer fysieker....overigens wordt Utrecht een speelballetje voor ons...ik denk dat er iets meer zelfvertrouwen is gekomen na de wedstrijden tegen Go Ahead en Milan...3-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2013 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk juist van wel....van Hoorn is meer fysieker....overigens wordt Utrecht een speelballetje voor ons...ik denk dat er iets meer zelfvertrouwen is gekomen na de wedstrijden tegen Go Ahead en Milan...3-1 4-1....Sjakie.....Ayoub en de Ridder afstoppen......komt goed |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als je van dit Utrecht niet kan winnen dan vrees ik het ergste voor dit seizoen. Ik verwacht 3-0 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Duarte niet tijdig fit voor duel met FC Utrecht
Frank de Boer, de trainer van Ajax, kan zondagmiddag in de wedstrijd tegen FC Utercht niet beschikken over Lerin Duarte. De middenvelder, die in de zomer werd overgenomen van Heracles Almelo, is niet tijdig fit voor het duel vanwege een enkelblessure.
De Boer heeft besloten om vanwege het afhaken van Duarte Tobias Sana bij de selectie te halen. Daardoor bestaat zijn selectie opnieuw uit negentien man, maar daarvan moet nog één persoon afvallen. Vanwege het feit dat een aantal spelers kampt met lichte klachten en vermoeidheid, heeft de oefenmeester toch besloten om Sana op te roepen.
Eerder werd al bekend dat Niklas Moisander zou ontbreken. De centrale verdediger kampt met een blessure aan zijn knie en wordt vervangen door Mike van der hoorn.
De selectie: Kenneth Vermeer, Ricardo van Rhijn, Christian Poulsen, Mike van der Hoorn, Viktor Fischer, Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Joël Veltman, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen, Daley Blind, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Jasper Cillessen, Danny Hoesen, Stefano Denswil, Thulani Serero, Lesley de Sa, Tobias Sana. Bron
Dan zal Schone dus wel in de basis starten. Mag ik toch blijven hopen op Andersen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:28 schreef Eide het volgende:Duarte niet tijdig fit voor duel met FC Utrecht
Frank de Boer, de trainer van Ajax, kan zondagmiddag in de wedstrijd tegen FC Utercht niet beschikken over Lerin Duarte. De middenvelder, die in de zomer werd overgenomen van Heracles Almelo, is niet tijdig fit voor het duel vanwege een enkelblessure.
De Boer heeft besloten om vanwege het afhaken van Duarte Tobias Sana bij de selectie te halen. Daardoor bestaat zijn selectie opnieuw uit negentien man, maar daarvan moet nog één persoon afvallen. Vanwege het feit dat een aantal spelers kampt met lichte klachten en vermoeidheid, heeft de oefenmeester toch besloten om Sana op te roepen.
Eerder werd al bekend dat Niklas Moisander zou ontbreken. De centrale verdediger kampt met een blessure aan zijn knie en wordt vervangen door Mike van der hoorn.
De selectie: Kenneth Vermeer, Ricardo van Rhijn, Christian Poulsen, Mike van der Hoorn, Viktor Fischer, Kolbeinn Sigthórsson, Siem de Jong, Joël Veltman, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen, Daley Blind, Davy Klaassen, Lasse Schöne, Jasper Cillessen, Danny Hoesen, Stefano Denswil, Thulani Serero, Lesley de Sa, Tobias Sana.BronDan zal Schone dus wel in de basis starten. Mag ik toch blijven hopen op Andersen? Geen Serero? En anders Andersen ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Serero zal morgen wel spelen. denk dat die beter is dan Schone... hoop stiekem op Andersen linksvoor en Fischer op Middenveld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serrero deed het goed met de Jong naast hem. Denk en hoop op hem op die plek. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3-0 dat is hoe het gaat lopen! Vol vertrouwen de beuk erin en utrecht zal knakken. Die de ridder moet meteen een doodschop krijgen, anders lopp je toch nog tegen een tegengoal aan. Succes allemaal! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Waarom is toch niet zo raar dat kan toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door sim -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist Serero ipv Schone naast de Jong... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zucht....waar zijn de tijden van vroeger.....werdt die mafkees van het forum geranseld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad Neman...er duiken weer mafkezen op hier.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis Nenam ouwe....maar idd.....ach ik word te mak |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hahahahaha, dan noemen we voortaan Nemak ;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook goed....Tilly mag ook |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn held ouwe...Jean "Toots" tielemans |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die kon blazen en zuigen alsof het een lieve lust was ;-)
Maar ff serieus, Hij kon mondharmonia spelen als geen ander. Was echt een wereldtopper in zijn vakgebied!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 23:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Die kon blazen en zuigen alsof het een lieve lust was ;-) Maar ff serieus, Hij kon mondharmonia spelen als geen ander. Was echt een wereldtopper in zijn vakgebied!! Is Ron....en geweldenaar,heb bijna zijn hele repertoire |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij is nog steeds onder ons....91 inmiddels |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Excuse me Narreke!!....Nee hoor te tam!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sorry gap, ben ook de jongste niet meer ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maakt niks uit....wij hebben mooie tijden mee gemaakt....wij weten hoe het beter moet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 23:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maakt niks uit....wij hebben mooie tijden mee gemaakt....wij weten hoe het beter moet... We is wij Sjakie ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij Nenam....Ronald 1960...Pietje...en om niet te vergeten Huntelaartje.....maar jij weet er vast nog meer.... Er zou eens wat meer geluisterd moeten worden naar die "oude rotten" die weten namelijk precies hoe het "glorieuze Ajax" speelde met ouderwetse buitenspelers die buiten om gingen....met een leider op de CVM positie... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2013 - 23:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij Nenam....Ronald 1960...Pietje...en om niet te vergeten Huntelaartje.....maar jij weet er vast nog meer.... Er zou eens wat meer geluisterd moeten worden naar die "oude rotten" die weten namelijk precies hoe het "glorieuze Ajax" speelde met ouderwetse buitenspelers die buiten om gingen....met een leider op de CVM positie... ͏͏͏
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Half één wedstrijd. ... Tegen Utrecht. .....
..... 2 - 0 voor ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaasen op de plek van Duarte. Serero uit beeld?? Begon toch goed op die plek na het vertrek van Eriksen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 08:32 schreef remco k het volgende:Klaasen op de plek van Duarte. Serero uit beeld?? Begon toch goed op die plek na het vertrek van Eriksen. Serero is geblesseerd, zit niet eens bij de selectie ;) Schouderblessure van het duel tegen Volendam voor de beker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serero zit volgens ajax.nl wel bij de selectie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb de laatste updates niet gezien dus dat zou kunnen, maar Thulani is geblesseerd geweest. Misschien is het wel een bewuste keuze voor Klaassen uit tactische overwegingen. Of misschien geen risico's met Serero... of weet ik veel. Heb niet het idee dat er geen vertrouwen in Serero is eigenlijk.
Ik vind het mooi dat Klaassen start, is ook een hele goede in potentie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Toch is het best spannend om elke keer even op het forum van de mooiste club van de wereld te komen buurten he?
WZAWZDB! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat Frankie een beetje ziek is van de fysieke gesteldheid van Serero, hij heeft nogal wat gehad in die tijd dat hij bij Ajax zit, met alle respect voor zijn techn/bagage is het wel een poppetje ik denk dat fysiek te kort komt, en ik heb wel vertrouwen in Klaasen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongelooflijk slechte wedstrijd tot noch toe van Ajax. Wederom tegen Utrecht. Ze missen 6 spelers maar waar ik al bang voor was, ook nu kunnen ze alles. Want ze spelen tegen Ajax.
Klaassen speelt echt dramatisch |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax is erg flets zoals wel vaker dit seizoen, Utrecht staat goed maar doet verder niks bijzonders en dat is blijkbaar genoeg. |
|
|
|