|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat moet je dan weer zeggen? Inzet is minder dan tegen Milan. Positiespel is traag en voorspelbaar. Hoe slecht de mensen vrij lopen. Dit ging in de wedstrijd tegen Milan duidelijk beter. Had me daar bewust op gefocust toen. Hoe gemakkelijk Utrecht zich daarin tegen wel vrij loopt. Dit is duidelijk gebrek aan kwaliteit, hier kun je niet meer omheen. Zodra een paar basisspelers er niet zijn gaat het niveau drastisch daar beneden. Dat ze nu voorstaan is puur mazzel. wat een zaad goal opnieuw. Het enige wat je hoopt is dat dit gaat werken als een spiegel. Zowel naar de spelers, trainers als de directie. Dit kun je toch niet verkopen naar je toeschouwers? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2-0. Moet niet gekker worden. En dat nog wel tegen Utrecht |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Haha, verdiend is het iig. niet. Vind Ajax nog steeds bijzonder matig, mag van geluk spreken dat Utrecht niet voor staat. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maakt me niet uit, als ze maar winnen, het spel komt vanzelf wel |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is zeker zo, maar dit Ajax lijkt behoorlijk wat kwaliteiten te ontberen. Het stadion is ook al 70 minuten stil, af en toe een fluitje, dat zegt genoeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is die Denswill goed zeg. Kan een toppertje worden |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wij willen vermaakt worden. Ajax is ook vandaag weer 'lucky' Ajax. En soms heb je dat ook nodig om een wedstrijd te winnen. Laat het dan wel een waarschuwing zijn.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 14:01 schreef Bobby1972 het volgende:Wij willen vermaakt worden. Ajax is ook vandaag weer 'lucky' Ajax. En soms heb je dat ook nodig om een wedstrijd te winnen. Laat het dan wel een waarschuwing zijn.... Puntjes zijn binnen normaal gesproken. Slecht voetbal maar zo komt langzaam het vertrouwen terug. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel balen van Siem De Jong |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Solide wedstrijd van het hele team! Denswill en Serero de toegevoegde waarden van vandaag! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 14:09 schreef Stanley het volgende:Solide wedstrijd van het hele team! Denswill en Serero de toegevoegde waarden van vandaag! Naar welke wedstrijd zit jij te kijken? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
het was slecht vandaag, maar ik ben wel blij. dat Ajax slecht speelt maak niet eens uit.
vorig jaar gingen voor Roda en ADO thuis, de kansen er wel in en dan speel je z'n scheitwedstrijd. beter zo 3-0 winnen dan maar. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooi 3-0 weer in de pocket... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: lekker voor het doelsaldo ook weer;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Denswil en Serero vandaag de besten. Verder een wedstrijd gezien met een tempo wat tergend traag lag. Ook een pot gezien waar Ajax behalve die kans in de 2e minuut vrijwel niets heeft weggeven. Verdedigend dus goed maar de opbouw moet echt veel sneller.
Verdiende overwinning, utrecht maakte aanspraak op niets maar goed was het niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was verre van een goede wedstrijd. Wel erg lekker weer eens in conpetietieverband te winnen van FC Utrecht.
Mijn complimenten aan Denswill en Serrero. Erg goed. Jammer dat we niet wonnen van Milan want dat had de week compleet gemaakt.
Rest van het team grotendeels zwak. Ik vraag me af wat we nog met Sightorsson in de spits moeten. De meeste gaan naar binnen en staat Sightorsson er eigenlijk voor niets.
Hoop dat de blessure van Siem meevalt. Wordt toch weer een aardige lijst. Bojan, Moisander, Duarte en nu De Jong. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker. Na afloop van PSV uit wat het een gelijk saldo. Nu +9. Netjes. En weer de 0! Ondanks dat Jasper geen drol te doen had
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 14:35 schreef Eide het volgende:Denswil en Serero vandaag de besten. Verder een wedstrijd gezien met een tempo wat tergend traag lag. Ook een pot gezien waar Ajax behalve die kans in de 2e minuut vrijwel niets heeft weggeven. Verdedigend dus goed maar de opbouw moet echt veel sneller. Verdiende overwinning, utrecht maakte aanspraak op niets maar goed was het niet. Ik ben het helemaal met je eens, Eide. Wat mij vandaag óók opviel bij Ajax, was de agressie (positief) om bij balverlies, snel te jagen op de bal om die terug te veroveren. Dat vond ik beslist een sterk punt van mijn cluppie !! Verder een wedstrijd om snel te vergeten. Belangrijk dat de 3 punten binnen zijn, nota bene tegen FC Utrecht en dat is een aantal jaren niet gelukt. Ook dat is positief. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat was ook het enige waarin Siggie zich wist te onderscheiden. Maar ook qua vechtlust was Ajax vandaag de betere. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een k.. wedstrijd en eerste helt te traag en veel teweinig risico wanneer gaan ze eens naar voren denken inplaats van naar achteren.Positief hele wedstrijd klaasen en het creatieve van Serero .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben erg blij met deze winst en wedstrijd, we missen uiteindelijk vandaag 4 basis spelers, spelen om 12:30 tegen de ultieme angstgegner Utrecht na een midweekse wedstrijd en winnen met 3-0. In de eerste helft onnodig een aantal malen balverlies waardoor Utrecht erg gevaarlijk kon worden en we door het oog van de naald kropen.. In de tweede helft heb ik Utrecht niet meer gezien..
Het was niet goed vandaag, maar ben wel erg tevreden...
Beste mensen voor mij waren Denswill, Serrero, Klaassen in de tweede helft en de invalbeurt van Andersen.
Blind en Poulsen vandaag de zwaksten met Fischer en Sigthorson.
Ook een prima wedstrijd trouwens van v/d Hoorn, wel nog onzeker maar hij begint langzaam wel beter te worden.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 16:36 schreef remco k het volgende:Ik ben erg blij met deze winst en wedstrijd, we missen uiteindelijk vandaag 4 basis spelers, spelen om 12:30 tegen de ultieme angstgegner Utrecht na een midweekse wedstrijd en winnen met 3-0. In de eerste helft onnodig een aantal malen balverlies waardoor Utrecht erg gevaarlijk kon worden en we door het oog van de naald kropen.. In de tweede helft heb ik Utrecht niet meer gezien.. Het was niet goed vandaag, maar ben wel erg tevreden... Beste mensen voor mij waren Denswill, Serrero, Klaassen in de tweede helft en de invalbeurt van Andersen. Blind en Poulsen vandaag de zwaksten met Fischer en Sigthorson. Ook een prima wedstrijd trouwens van v/d Hoorn, wel nog onzeker maar hij begint langzaam wel beter te worden.. Klaassen? Was niet zo bijzonder hoor stond net als de rest veel stil. Andersen ook te weinig gezien om te beoordelen.. Vd Hoorn, Sorrero wel goed Sigtorsson de Sa onzichtbaar Blind en van Rhijn niet best Poulsen en Sigtorsson ruk! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
O ja misschien toch wat positiefs buiten de uitslag natuurlijk is weer de 0 achterin,niet mee gerekend die achterlijke strafschop na 3 wedstrijden plus/punt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 17:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klaassen? Was niet zo bijzonder hoor stond net als de rest veel stil. Andersen ook te weinig gezien om te beoordelen.. Vd Hoorn, Sorrero wel goed Sigtorsson de Sa onzichtbaar Blind en van Rhijn niet best Poulsen en Sigtorsson ruk! Ik vond ze wel goed spelen. Verwacht namelijk geen wonderen van dit elftal dus kijk er anders naar. Daarnaast heeft het elftal doordeweeks gespeeld, speel je tegen Utrecht om 12:30 en win je met 3-0. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 17:33 schreef nora het volgende:O ja misschien toch wat positiefs buiten de uitslag natuurlijk is weer de 0 achterin,niet mee gerekend die achterlijke strafschop na 3 wedstrijden plus/punt. Klopt, de verdediging met Poulsen en Cilissen doen het naar behoren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook de Jong er nu uit met een hamstring blessure..
KUTZOOI!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gelukkig is Duarte licht geblesseerd, straks saampjes met Serero op het middenveld....nog een goede spits en een CVM tijdens de winterstop dan kunnen we weer voor het kampioensschap gaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon met de spitsen die we hebben, een CVM zou kunnen maar met deze selectie moet je ook voor het kampioenschap gaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overal lees je als Ajax wint het altijd geluk is. Kijk PSV weer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb begrepen, dat het een lichte blessure is. Uit voorzorg liet hij zich vervangen, omdat hij "iets" voelde. Ik hoorde echter zojuist Frank de Boer zeggen, dat hij de komende wedstrijd (over twee weken tegen FC Twente, uit) gewoon kan spelen. Maar je schrikt je inderdaad lam, al die blessures... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Ik wilde vanmiddag nog posten; "wie krijgt er rood bij RKC als de stand lang gelijk blijft?" Weet trouwens niet of het terecht of onterecht was, maar opvallend blijft het altijd bij die sympathieke boeren.... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 18:56 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb begrepen, dat het een lichte blessure is. Uit voorzorg liet hij zich vervangen, omdat hij "iets" voelde. Ik hoorde echter zojuist Frank de Boer zeggen, dat hij de komende wedstrijd (over twee weken tegen FC Twente, uit) gewoon kan spelen. Maar je schrikt je inderdaad lam, al die blessures... Blessures zijn vaak ook ergens goed voor; anderen kunnen zich bewijzen. Elluk nadeel heb ze voordeel Pietje! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 18:58 schreef Robinho het volgende:[..] Ik wilde vanmiddag nog posten; "wie krijgt er rood bij RKC als de stand lang gelijk blijft?" Weet trouwens niet of het terecht of onterecht was, maar opvallend blijft het altijd bij die sympathieke boeren.... 2e geel voor tijdrekken. Zwaar overdreven vind ik. Janssen was referee. Wat een drama vind ik hem altijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 18:56 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb begrepen, dat het een lichte blessure is. Uit voorzorg liet hij zich vervangen, omdat hij "iets" voelde. Ik hoorde echter zojuist Frank de Boer zeggen, dat hij de komende wedstrijd (over twee weken tegen FC Twente, uit) gewoon kan spelen. Maar je schrikt je inderdaad lam, al die blessures... Ow.. Gelukkig man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:43 schreef Loetje het volgende:[..] 2e geel voor tijdrekken. Zwaar overdreven vind ik. Janssen was referee. Wat een drama vind ik hem altijd Vind het eerder gewoon heel erg dom van die speler... Koeman waarschuwde Mulder vanmiddag er ook al voor..
Als je al geel hebt doe je dat toch ook niet?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:56 schreef remco k het volgende:[..] Vind het eerder gewoon heel erg dom van die speler... Koeman waarschuwde Mulder vanmiddag er ook al voor.. Als je al geel hebt doe je dat toch ook niet?? De speler moet zelf idd ook opletten, maar wel erg kinderachtig van een scheids om vlak voor tijd een 2e gele kaart te geven in zo'n wedstrijd... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 18:59 schreef Robinho het volgende:[..] Blessures zijn vaak ook ergens goed voor; anderen kunnen zich bewijzen. Elluk nadeel heb ze voordeel Pietje! Haha. Dat is zeker waar, maar toch zie ik graag onze Siem wel spelen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:43 schreef Loetje het volgende:[..] 2e geel voor tijdrekken. Zwaar overdreven vind ik. Janssen was referee. Wat een drama vind ik hem altijd Heb het teruggezien. Erg kinderachtig en laag. Spelers van de top 3 hadden deze kaart niet gehad |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 21:19 schreef Robinho het volgende:[..] Heb het teruggezien. Erg kinderachtig en laag. Spelers van de top 3 hadden deze kaart niet gehad Dat bedoel ik dus.... behalve als ze bij ajax spelen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 20:56 schreef remco k het volgende:[..] Vind het eerder gewoon heel erg dom van die speler... Koeman waarschuwde Mulder vanmiddag er ook al voor.. Als je al geel hebt doe je dat toch ook niet?? Dat was dom ja.....maar goed...de thuisclub zou de kaart niet gekregen hebben.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook...heeft de broodnodige ervaring... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dat klopt Ronald... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En daar hoef je dan weer geen verstand van voetbal voor te hebben. Je hoeft alleen maar objectief naar het voetbal te kijken ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut en bovendien heeft hij de goede mentaliteit !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat was dom ja.....maar goed...de thuisclub zou de kaart niet gekregen hebben.... En dat weten we allemaal op voorhand, des te dommer het dus wordt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vind sowieso, dat er vaak willekeur is van scheidsrechters. Er zijn vaste maatstaven en regels, maar niet alle scheidsrechters hanteren die regels op dezelfde manier: bij schwalbes, bij het verschrikkelijke gebaartje om een gele kaart voor je tegenstander te vragen, et cetera. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb geen bal gezien vandaag.....wel relax dat we gewoon winnen met 3-0 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Utreg heb alleen in het begin van de wedstrijd wat kansen gehad. Toen waren we nog niet wakker.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 21:56 schreef Pietje het volgende:Ik vind sowieso, dat er vaak willekeur is van scheidsrechters. Er zijn vaste maatstaven en regels, maar niet alle scheidsrechters hanteren die regels op dezelfde manier: bij schwalbes, bij het verschrikkelijke gebaartje om een gele kaart voor je tegenstander te vragen, et cetera. Ik snap daar ook niets van....iedereen hanteert maar raak....daar hoef je niet voor te hebben gestudeerd... |
|
|
|