BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 september 2013 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 13:39 schreef van geil het volgende:
je vergeet Bonnie...
Smaakvol....
Met haar heb je vanzelf alle soorten drank in huis gehaald.
VVout
 VVout - maandag 30 september 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 13:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van Eddy Wally, Ronnie Tober enzo???????
Goosens niet te vergeten!
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 14:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Goosens niet te vergeten!
dat zouden meer mensen moeten doen.
n voetballer ipv n houthakker.
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Vitesse had ook zeer veel moeite bij NEC
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:
Waar zijn al die overwinningen in hemelsnaam op gebaseerd..
Is een ruime overwinning voor Vitesse dan wel realistisch? In 9 officiële wedstrijden dit seizoen heeft Vitesse nog geen eenmaal meer dan 3x gescoord in een wedstrijd...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 15:15   quote  deeplink  
1-2
VVout
 VVout - maandag 30 september 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:12 schreef van geil het volgende:
Vitesse had ook zeer veel moeite bij NEC
idd dik in de extra tijd nog net de winnende er in geschoten ander ook gewoon gelijk geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 15:19   quote  deeplink  
En ze hadden alle moeite met een Hoofdklasser voor de beker.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is een ruime overwinning voor Vitesse dan wel realistisch? In 9 officiële wedstrijden dit seizoen heeft Vitesse nog geen eenmaal meer dan 3x gescoord in een wedstrijd...
Als je thuis met dikke cijfers van Twente kan verliezen kan dat bij Vitesse zeker.
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 15:22   quote  deeplink  
voordeel is ook dat ze woensdag spelen.
mits je natuurlijk gelijk vol gas geeft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als je thuis met dikke cijfers van Twente kan verliezen kan dat bij Vitesse zeker.
Moeten we wel eerst met 9 man komen te staan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Moeten we wel eerst met 9 man komen te staan.
dat was ook onkunde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat was ook onkunde.
Van Deelen speelt niet mee. En De Vrij werd zwaargestraft met die eerste gele kaart.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Blijft onkunde
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 16:32   quote  deeplink  
ik vind Koeman tactisch zwak.
kijk ns tegen Utrecht.spelen 4-4-2
onze diepste middenvelder verdedigde hun diepste middenvelder.
terwijl zijn man volledig vrij kwam en man off the match werd.ayoub of zoiets.
en Koeman kijkt er naar.
Immers had natuurlijk er op moeten staan.en n back had de diepste middenvelder moeten pakken.
t wrange is dat zowel vele supporters als Koeman dan ook nog zeggen dat Immers t aardig deed.
terwijl hij er een grote chaos van maakte op het middenveld.
en twee verdedigers lucht stonden te dekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 september 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Tsja, macht van de meerderheid, geile, dan tellen andere zienswijzes niet...
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Was de man van Vilhena :-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 september 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Toch wel gek, dat Immers-bashen.
Is nog erger als je beter kunt voetballen maar minder laat zien.
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 16:43   quote  deeplink  
t zal allemaal wel..
maar dat is het grootste manco bij Feyenoord.
we hebben veel goede spelers maar spelen als n drol.en dat komt omdat de basis er niet is.dat is namelijk goed positiespel.AMEN.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Kan ik me in vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 september 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Ben het niet eens met AMEN.
Voel me als atheïst geschoffeerd....
sevillana
 sevillana - maandag 30 september 2013 - 17:32   quote  deeplink  
gaat geen makkie worden, hoop op een kleine sneaky overwinning ... ;)
ar
 ar - maandag 30 september 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Als ze gewoon 90 min scherp zijn...(juist)..dan heb ik er vertrouwen in.Doorgaans doen ze het niet slecht in wespennest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 september 2013 - 22:28   quote  deeplink  
1 - 0 Leerdam
2 - 0 Leerdam

2 - 1 Pelle
2 - 2Pelle

92ste minuut,laatste seconde Immers schiet via de kont van Pelle binnen. 2 - 3 Pelle
sevillana
 sevillana - maandag 30 september 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 22:22 schreef ar het volgende:
Als ze gewoon 90 min scherp zijn...(juist)..dan heb ik er vertrouwen in.Doorgaans doen ze het niet slecht in wespennest.
als, ..... ja ..
JanM
 JanM - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:28   quote  deeplink  
Het lek is boven: 0-7!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:29   quote  deeplink  
Vink fluit de wedstrijd..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
6-1 eindigen met 11 tegen 9.
Milo
 Milo - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Stylzz = ook Wim2 betrapt!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 13:13 schreef Milo het volgende:
Stylzz = ook Wim2 betrapt!
ik haat Vink.
Milo
 Milo - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Vink wie?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 13:16 schreef Milo het volgende:
Vink wie?
etering.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 oktober 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Een vink is bang van een adelaar.
VVout
 VVout - woensdag 02 oktober 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:
Waar zijn al die overwinningen in hemelsnaam op gebaseerd..
Vitesse heeft woensdag op een bar slechte Haagse grasmat verzuimd de koppositie in de eredivisie te grijpen. De Arnhemse formatie verloor het inhaalduel met ADO Den Haag met 2-1.

Door de problemen met het afwateringssysteem, die een kleine 3 weken geleden zorgden voor de afgelasting, lag het veld erbij als een toendravlakte vol zanderige groeven. Vitesse had op het hobbelige veld alle moeite om een fatsoenlijke aanval op te zetten en wekte bovendien niet de indruk ten koste van alles de koppositie te willen pakken.

Het strijdende ADO kwam op het knollenveld beter uit de voeten. De ploeg zocht veelvuldig met lange halen de kopsterke spits Michiel Kramer of de rappe Mike van Duinen. Al na 7 minuten kwam de thuisclub op voorsprong. De mee opgekomen rechtsback Dion Malone kon vrij voorgeven en vond bij de eerste paal Kramer, die doelman Piet Velthuizen met een tikje passeerde: 1-0.

Pas halverwege de eerste helft werd Vitesse gevaarlijk. Een schuiver van Mike Havenaar belandde via de vingertoppen van de weer van een blessure herstelde doelman Gino Coutinho op de paal. De Japanse spits had sowieso zijn dag niet. Na een dik half uur slaagde hij er voor open doel niet in de bal binnen te werken.

ADO, dat na de zware nederlaag tegen Feyenoord op zondag flink gewijzigd was begonnen, kreeg ook na rust via Kramer de betere kansen. Uit het niets kwam Vitesse echter na 65 minuten op gelijke hoogte. Davy Pröpper volleerde hard en fraai raak achter Coutinho: 1-1. Zijn doelpunt verbleekte echter bij de 2-1 van Mathias Gehrt. De kleine Deense middenvelder passeerde Velthuizen 5 minuten later van grote afstand. Zijn volley belandde buiten bereik van de doelman in de kruising.

Vitesse-trainer Peter Bosz bracht vervolgens met Gaël Kakuta nog een extra aanvaller, maar ook met de Fransman in de ploeg lukte het niet om nog tenminste een gelijkspel af te dwingen. De aanvaller kreeg zelf de beste kans, maar schoot voor Coutinho naast.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 oktober 2013 - 18:32   quote  deeplink  
2-1 bij nader inzien
van geil
 van geil - woensdag 02 oktober 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 15:22 schreef van geil het volgende:
voordeel is ook dat ze woensdag spelen.
mits je natuurlijk gelijk vol gas geeft
..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 oktober 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Als je verliest doordeweeks is de motvatie hoger op te stoken om de zondag erop er tegen aan te gaan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 oktober 2013 - 19:38   quote  deeplink  
0-1 is genoeg
sevillana
 sevillana - woensdag 02 oktober 2013 - 19:55   quote  deeplink  
krijg gaandeweg meer vertrouwen in een kleine, sneaky, overwinning (1-2 of zo) ..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 oktober 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Als ado kan winnen dan wij ook
ar
 ar - woensdag 02 oktober 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Je hoeft in ieder geval niet onder de indruk te raken van een vol wespennest:)
legrande
 legrande - donderdag 03 oktober 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Als Vitesse zondag met dezelfde instelling speel als tegen den Haag hebben we een goede kans en dan in ieder geval zelf weer de beuk erin gooien en niet weer afwachten maar knallen. Vastzetten vanaf de 1e minuut en dan met zijn allen. Laat zien datje ballen hebt. We moeten de komende wedstrijden echt als een stoomwals alles overrompelen. Daarom moeten ze keihard aan conditie werken. Dan niet gaan zeuren als een watje. Koeman draai de duimschroeven maar goed aan. Als je kampioen wilt worden moet dat met goede conditie en zeer goede instelling.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 oktober 2013 - 11:57   quote  deeplink  
Kampioenuhhhhhhh hahaha.. Tuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 oktober 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Leerdam: 'Wedstrijd tegen Feyenoord niet speciaal voor mij'

9279-groot

De aanstaande confrontatie met Feyenoord heeft geen speciale gevoelens opgeroepen bij Kelvin Leerdam. Afgelopen zomer verliet hij de Stadionclub om transfervrij naar Vitesse te verkassen. Dit weekeinde gaan de Rotterdammers op bezoek in het GelreDome.

"Het is eigenlijk niet speciaal voor mij. Het is een wedstrijd zoals alle anderen. Het gaat om drie punten, meer kan ik niet winnen. Ik doe niet aan dat sentimentele, ben nu bij Vitesse en richt me daarop", vertelt Leerdam aan NUsport.

"Ik ben dicht bij mezelf gebleven en laat nu hier zien wat ik kan. Ik heb altijd in mezelf geïnvesteerd en ben niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik heb bij het tweede van Feyenoord gespeeld en ben zelfs met Jong Oranje naar het EK gegaan", zo doet de middenvelder annex rechtsback zijn verhaal. "Ik heb nooit mijn kop laten hangen en ben bij Vitesse in een goed voetballend team gekomen. Ik heb het hier naar mijn zin en dat is denk ik het belangrijkste, plezier in wat je doet."

Woensdag verzuimde Vitesse om de koppositie te pakken tegen ADO Den Haag (2-1 verlies). "Zeker in deze fase van de competitie geldt dat niet. We staan op een punt van de nummer één en de prijzen worden toch aan het einde verdeeld. We kunnen alles nog rechtzetten en moeten zorgen dat we tot het einde meedoen", aldus Leerdam. "Je weet dat er belangrijke spelers zijn weggegaan, maar ook dat spelers met karakter gebleven zijn. We hebben Theo Janssen die heel belangrijk is, Jan-Arie van der Heijden die goed kan voetballen."
Bron:NUSport
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 oktober 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Jan-Arie van der Heijden die goed kan voetballen --> HAHAHAHAHAHA
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 oktober 2013 - 12:49   quote  deeplink  
d:-)
En die Theo Janssen is toch ook al op zijn retour..
VVout
 VVout - donderdag 03 oktober 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 12:35 schreef RenatoBos het volgende:
Leerdam: 'Wedstrijd tegen Feyenoord niet speciaal voor mij'

Lekker geloofwaardig, het zal hem niks doen ha ha, de komiek.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 oktober 2013 - 14:45   quote  deeplink  
VERKEERSINFORMATIE VOOR BEZOEKERS VITESSE FEYENOORD

af0514de3f86c76c19b6e58f0b633337_660_300_crop.jpg

Supporters die aanstaande zondag de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse bezoeken en gebruik maken van de bus- of autocombiregeling vanaf Heteren/Driel, dienen er rekening mee te houden dat zondag de A15 tussen Gorinchem en knooppunt Deil is afgesloten. Feyenoord raadt supporters die vanaf (richting) Rotterdam reizen aan om via de A20 (richting Gouda), de A12 (richting Utrecht/Arnhem) en de A50 te reizen naar Heteren. Vanaf Heteren kan (voor supporters die gebruik maken van de autocombiregeling) via A15 naar het Gelredome gereden worden.

De wegafsluiting heeft ook gevolgen voor de reistijd van de buscombi vanuit Rotterdam. De vertrektijd van de bussen uit Rotterdam wordt daarom vervroegd naar 11.45 uur. De oorspronkelijke vertrektijd was 12.10 uur. Alle supporters die gebruik maken van deze buscombi worden nog persoonlijk per mail van deze wijziging op de hoogte gesteld.

Vitesse tegen Feyenoord wordt zondag om 14.30 uur gespeeld.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - donderdag 03 oktober 2013 - 16:20   quote  deeplink  
ruime overwinning.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 oktober 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 12:35 schreef RenatoBos het volgende:
Leerdam: 'Wedstrijd tegen Feyenoord niet speciaal voor mij'

[ afbeelding ]

De aanstaande confrontatie met Feyenoord heeft geen speciale gevoelens opgeroepen bij Kelvin Leerdam. Afgelopen zomer verliet hij de Stadionclub om transfervrij naar Vitesse te verkassen. Dit weekeinde gaan de Rotterdammers op bezoek in het GelreDome.

"Het is eigenlijk niet speciaal voor mij. Het is een wedstrijd zoals alle anderen. Het gaat om drie punten, meer kan ik niet winnen. Ik doe niet aan dat sentimentele, ben nu bij Vitesse en richt me daarop", vertelt Leerdam aan NUsport.

"Ik ben dicht bij mezelf gebleven en laat nu hier zien wat ik kan. Ik heb altijd in mezelf geïnvesteerd en ben niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik heb bij het tweede van Feyenoord gespeeld en ben zelfs met Jong Oranje naar het EK gegaan", zo doet de middenvelder annex rechtsback zijn verhaal. "Ik heb nooit mijn kop laten hangen en ben bij Vitesse in een goed voetballend team gekomen. Ik heb het hier naar mijn zin en dat is denk ik het belangrijkste, plezier in wat je doet."

Woensdag verzuimde Vitesse om de koppositie te pakken tegen ADO Den Haag (2-1 verlies). "Zeker in deze fase van de competitie geldt dat niet. We staan op een punt van de nummer één en de prijzen worden toch aan het einde verdeeld. We kunnen alles nog rechtzetten en moeten zorgen dat we tot het einde meedoen", aldus Leerdam. "Je weet dat er belangrijke spelers zijn weggegaan, maar ook dat spelers met karakter gebleven zijn. We hebben Theo Janssen die heel belangrijk is, Jan-Arie van der Heijden die goed kan voetballen."
Bron:NUSport
Bij deze afgekeurd als Feyenoorder wat mij betreft. Hij is ongevoelig voor de club Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2









0.0070388