BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - donderdag 03 oktober 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 12:35 schreef RenatoBos het volgende:
Leerdam: 'Wedstrijd tegen Feyenoord niet speciaal voor mij'

[ afbeelding ]

De aanstaande confrontatie met Feyenoord heeft geen speciale gevoelens opgeroepen bij Kelvin Leerdam. Afgelopen zomer verliet hij de Stadionclub om transfervrij naar Vitesse te verkassen. Dit weekeinde gaan de Rotterdammers op bezoek in het GelreDome.

"Het is eigenlijk niet speciaal voor mij. Het is een wedstrijd zoals alle anderen. Het gaat om drie punten, meer kan ik niet winnen. Ik doe niet aan dat sentimentele, ben nu bij Vitesse en richt me daarop", vertelt Leerdam aan NUsport.

"Ik ben dicht bij mezelf gebleven en laat nu hier zien wat ik kan. Ik heb altijd in mezelf geïnvesteerd en ben niet bij de pakken neer gaan zitten. Ik heb bij het tweede van Feyenoord gespeeld en ben zelfs met Jong Oranje naar het EK gegaan", zo doet de middenvelder annex rechtsback zijn verhaal. "Ik heb nooit mijn kop laten hangen en ben bij Vitesse in een goed voetballend team gekomen. Ik heb het hier naar mijn zin en dat is denk ik het belangrijkste, plezier in wat je doet."

Woensdag verzuimde Vitesse om de koppositie te pakken tegen ADO Den Haag (2-1 verlies). "Zeker in deze fase van de competitie geldt dat niet. We staan op een punt van de nummer één en de prijzen worden toch aan het einde verdeeld. We kunnen alles nog rechtzetten en moeten zorgen dat we tot het einde meedoen", aldus Leerdam. "Je weet dat er belangrijke spelers zijn weggegaan, maar ook dat spelers met karakter gebleven zijn. We hebben Theo Janssen die heel belangrijk is, Jan-Arie van der Heijden die goed kan voetballen."
Bron:NUSport
Wat mij betreft delen ze daar dus niet mee in de prijzen aan het einde ... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Nelom en Pellè niet okselfris van de training

600x400-pelleutr.jpg

Ronald Koeman zag gisteren twee spelers met pijntjes Varkenoord verlaten. Miquel Nelom kreeg een tik tegen zijn enkel te verwerken en verliet de training hinkend. Een tackle van middenvelder Ruud Vormer bezorgde de nieuwe aanvoerder Graziano Pellè bovendien een pijnlijke knie. Het meespelen van het duo lijkt echter niet in gevaar te komen.

Feyenoord treedt aanstaande zondag vermoedelijk met dezelfde elf spelers aan als in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Dat betekent dat Ruben Schaken wederom de voorkeur krijgt boven Samuel Armenteros en dat zowel Joris Mathijsen als Otman Bakkal nog niet fit is.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:28   quote  deeplink  
VVout
 VVout - vrijdag 04 oktober 2013 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Zo, het orakel heeft gesproken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 oktober 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Gaat een moeilijk potje worden..
Verwacht dat de concurenten dit weekend hier en daar
wat punten gaan morsen...
Hoop dat Feyenoord 3 punten kan pakken.
1 - 2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 oktober 2013 - 13:25   quote  deeplink  
Kudt Vitesse, moerasvolk
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 oktober 2013 - 13:32   quote  deeplink  
@feyenoordpings: Afgaande op de training van vanochtend lijkt niet Ruben Schaken, maar Samuel Armenteros zondag in de basis te starten tegen Vitesse. #vitfey
Sensi
 Sensi - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
@feyenoordpings: Afgaande op de training van vanochtend lijkt niet Ruben Schaken, maar Samuel Armenteros zondag in de basis te starten tegen Vitesse. #vitfey
Mooi.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
@feyenoordpings: Afgaande op de training van vanochtend lijkt niet Ruben Schaken, maar Samuel Armenteros zondag in de basis te starten tegen Vitesse. #vitfey
Niet mooi.
Sensi
 Sensi - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Vind ik wel, Ruben moet het van uitspattingen hebben en die zijn lang genoeg niet al te best meer. van Aanholt is een degelijke linksback en ik heb al het gevoel dat Ruben daar niet echt langs gaat komen. Armenteros veel betere oplossing.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:43   quote  deeplink  
VITESSE ONTVANGT FEYENOORD IN SFEERVOL GELREDOME

Van-Aanholt_Ibarra.jpg

Zondag 6 oktober staan Vitesse en Feyenoord tegenover elkaar in de negende speelronde van de Eredivisie. Vitesse won vorige week de derby tegen NEC. (2-3), maar verloor de midweekse inhaalwedstrijd tegen ADO Den Haag (2-1). "Gevoel van wedstrijden tegen PEC Zwolle en NEC gebruiken richting Feyenoord."

De ploeg van Bosz heeft tot dusver in thuiswedstrijden al 11.500 seizoenkaarthouders achter zich weten te scharen. Al voor het derde jaar op rij groeit het aantal seizoenkaarthouders. Momenteel zijn het ruim 400 seizoenkaarthouders meer dan vorig jaar, toen de teller op hetzelfde moment op 11.100 seizoenkaarten stond. Bosz benadrukt de waarde van de supporters: Het is geweldig om gesteund te worden door een fanatieke achterban. Het helpt ons door moeilijke fases heen. Het publiek is een beslissende factor."

Atsu_training.jpg

De kop van de Eredivisie staat dicht bij elkaar. Het verschil tussen nummer één en acht is maar twee punten. Vitesse heeft één punt meer (veertien) en staat één plaats hoger dan Feyenoord. Het duel tegen de Rotterdammers komt vier dagen na het inhaalduel. We hebben de wedstrijd van afgelopen woensdag niet nabesproken, zei Bosz vrijdagmiddag. Je moet voetbal nabespreken en daar had dat duel niets mee te maken. Ik heb gezegd dat we het gevoel van de wedstrijden tegen PEC Zwolle en NEC vast moeten houden en moeten gebruiken richting het duel tegen Feyenoord.

Hoe staat de selectie van Vitesse er voor. Vandaag hadden we meer spelers met kleine pijntjes dan gebruikelijk twee dagen na een duel. Dat heeft vooral te maken dat de omstandigheden anders waren dan normaal. Patrick van Aanholt trainde weer met de groep mee. Ik kan nu nog niet zeggen hoe het met hem is en of hij er zondag bij is. We hebben morgen nog een training, aldus Bosz.
Bron:Vitesse.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 14:07 schreef Sensi het volgende:
Vind ik wel, Ruben moet het van uitspattingen hebben en die zijn lang genoeg niet al te best meer. van Aanholt is een degelijke linksback en ik heb al het gevoel dat Ruben daar niet echt langs gaat komen. Armenteros veel betere oplossing.
Vorige keer mocht Ruben toch ook invallen en presteerde toen best goed..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 oktober 2013 - 14:47   quote  deeplink  
sfeervol... hahahahaha
VVout
 VVout - vrijdag 04 oktober 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:
sfeervol... hahahahaha
Stelletje mafketels in die bijenkorf.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 16:25   quote  deeplink  
100€ voor diegene die die adelaar afschiet..
JanM
 JanM - vrijdag 04 oktober 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 16:25 schreef RenatoBos het volgende:
100€ voor diegene die die adelaar afschiet..
Of gewoon wachten tot hun wedstrijd tegen GEA. Dan maken die 2 vogels elkaar af!
Sensi
 Sensi - vrijdag 04 oktober 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 14:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vorige keer mocht Ruben toch ook invallen en presteerde toen best goed..
Klopt ook zeker, en als hij het op zn heupen heeft dan kan hij het gewoon. Het is de laatste tijd alleen te vaak net niet geweest.
JanM
 JanM - vrijdag 04 oktober 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Na die zeperd tegen ADO moet ik mijn voorspelling trouwens wel iets bijstellen:

0-8!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Velthuizen voor Feyenoord-thuis: "Ik denk dat we aan elkaar gewaagd zijn"

piet-velthuizen(vitesse)(2).jpg

Piet Velthuizen heeft een spannende wedstrijd voorspeld in de aanloop naar Vitesse - Feyenoord. De doelman van de gastheer beseft dat zijn ploeg mee wil doen in de top van de Eredivisie. Woensdag op bezoek bij ADO Den Haag ging het echter mis. Het elftal van Peter Bosz verloor met 2-1.

"We hebben wat goed te maken na woensdag", laat Velthuizen weten tegenover Omroep Gelderland. Voor het thuisduel met Feyenoord zijn de Arnhemmers in ieder geval niet kansloos. "Ik denk dat we wel aan elkaar gewaagd zijn."

Vitesse was in het voorbije seizoen een lastige kluif voor de topclubs. In stadion GelreDome verloor Feyenoord door een doelpunt in de blessuretijd van Wilfried Bony. Ajaks werd zelfs twee keer verslagen. Dit seizoen acht Velthuizen zijn ploeg weer in staat tot grootse daden.

"Tegen Twente hebben we gewonnen. Twente hoort bij de topploegen op dit moment", weet de goalie. "Als je in de top-vijf wilt eindigen, moet je ook van de topploegen winnen. We gaan het aankomende zondag zien."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Bosz: 'Ik vind dat Feyenoord nog niet echt goed voetbal heeft laten zien'

0102801510757000.JPG

Vitesse slaagde er woensdag niet in om de koppositie in de Eredivisie te pakken, maar krijgt dit weekend wellicht een nieuwe kans. De ploeg van Peter Bosz heeft nog altijd maar een punt minder dan lijstaanvoerder FC Twente en speelt zondag thuis tegen Feyenoord. Bosz heeft een goed gevoel over de wedstrijd, omdat hij denkt dat de aanstaande tegenstander beter kan dan dat het laat zien.

Bosz is op de website van Vitesse kritisch op Feyenoord: "Ik vind dat ze nog niet echt goed voetbal laten zien of naar hun mogelijkheden spelen", zei de coach, die overigens een verleden heeft in De Kuip. "Maar het is een ploeg die moeilijk te verslaan is. En dat heeft te maken met dat ze toch als team spelen en via Graziano Pellè meestal wel een doelpunt erin prikken."

Het is nog onzeker of Patrick van Aanholt zondag zal meedoen bij Vitesse: de linksback zal zaterdag nog getest worden. Woensdag kwamen er geen nieuwe blessures bij in de Gelderse selectie en dat is volgens Bosz een klein wonder: "Ik ben allang blij dat er geen ernstige blessures zijn ontstaan. Dat lag eigenlijk wel voor de hand op zo'n veld."
Bron:Voetbalzone

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 22:57   quote  deeplink  
FEYENOORD IN ARNHEM OP JACHT NAAR EERSTE UITZEGE

1b6eba21b540a7d55269a1486cdcf57e_453_250_crop.jpg

Dankzij de dertien punten die Feyenoord in de afgelopen vijf duels veroverde, vond de ploeg de afgelopen weken de aansluiting bij de top van de eredivisie. Hoewel komende tegenstander Vitesse beduidend hoger genoteerd staat dan de ploegen waartegen die goede resultaten werden geboekt, vindt trainer Ronald Koeman het te ver gaan om het duel van zondag te bestempelen als een eerste echte test. Gezien de resultaten in deze competitie is elke wedstrijd een test. Voor ons is het belangrijk dat we de lijn van de afgelopen weken doortrekken, zo zei hij vrijdag in De Kuip.

Ronald Koeman:
Het duel met Vitesse is voor ons een uitgelezen kans om te laten zien dat we op de goede weg zijn

Niet alleen de resultaten van Feyenoord waren de voorbije weken goed te noemen, ook in het veldspel van de Rotterdammers was een duidelijke vooruitgang te zien. Volgens de hoofdtrainer staat het één niet los van het ander. Met overwinningen neemt het zelfvertrouwen toe, waardoor we ook beter gaan voetballen. Het duel met Vitesse is voor ons een uitgelezen kans om te laten zien dat we op de goede weg zijn.

Dat Vitesse afgelopen woensdag de kans had om de koppositie te pakken en evenals vorig seizoen bovenin de eredivisie meedoet, wekte bij Koeman geen verbazing. De club is goed bezig. Het elftal beschikt over een aantal nieuwe en jonge jongens, waarmee een elftal is neergezet dat aardig voetbal speelt. Ik verwacht dat Vitesse zich zal mengen in de strijd om de bovenste plaatsen. Ook daarom is het zondag een interessante wedstrijd.

In aanloop naar het duel in Arnhem benadrukte Koeman nog eens dat het afnemen van de aanvoerdersband van Stefan de Vrij niets te maken heeft met de extra individuele trainingen die door de verdediger werden gevolgd, in tegenstelling tot berichten in diverse media. Er is niets op tegen als spelers extra energie steken in hun ontwikkeling, maar dat moet wel in overleg met de club. Wij bieden een programma aan dat in onze ogen voldoende is voor hun ontwikkeling. Daar hoort ook een vrije dag bij, die bedoeld is om te herstellen. Dat hebben we uitgebreid besproken in de groep.

Koeman beslist na de afsluitende training van zaterdag of hij Joris Mathijsen opneemt in de wedstrijdselectie. De verdediger hervatte afgelopen woensdag de training, nadat hij het duel met ADO Den Haag wegens rugklachten aan zich voorbij moest laten gaan.

DE TEGENSTANDER

th?id=H.4658314105848730&pid=15.1

Voor Vitesse stond afgelopen woensdag tijdens het inhaalduel met ADO Den Haag meer op het spel dan alleen drie punten. Met een overwinning zou de ploeg van trainer Peter Bosz de koppositie in de eredivisie grijpen, iets wat dertien jaar geleden voor het laatst was gelukt na een volledige speelronde. Toen na negentig minuten de stofwolken van het moeilijk bespeelbare veld in Den Haag waren opgetrokken, stond echter een 2-1 zege in het voordeel van de thuisploeg op het scorebord.

Met de nederlaag waarmee Vitesse terugkeerde naar Arnhem, verdween bovendien de euforie van de sensationele zege op aartsrivaal N.E.C. naar de achtergrond. De van Chelsea gehuurde Lucas Piazon, een negentienjarige Braziliaan die in korte tijd is uitgegroeid tot een van de smaakmakers van het elftal, tekende in blessuretijd voor de winnende treffer, waarmee hij alles en iedereen met een geelzwart hart in extase bracht.

Dat Vitesse afgelopen week een gooi kon doen naar de koppositie, was ook te danken aan de resultaten die voor de zege in de Gelderse derby werden geboekt. De prima overwinningen op PEC Zwolle en FC Twente maakten niet alleen duidelijk dat de ploeg evenals vorig seizoen moet kunnen meestrijden om de bovenste plaatsen op de ranglijst, maar ook dat Bosz er in korte tijd in is geslaagd een hecht team te smeden dat in staat is tot het spelen van aantrekkelijk voetbal.

Een blik op het programma leert dat zich interessante en belangrijke weken aandienen voor de Arnhemmers. Na de ontmoeting met Feyenoord van zondag treft de ploeg van Bosz met sc Heerenveen en Ajaks nog twee tegenstanders die de ambitie hebben bovenin mee te draaien. Als Vitesse die wedstrijden goed doorkomt, is de kans aanwezig dat de ploeg zich op korte termijn alsnog koploper mag noemen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 oktober 2013 - 23:44   quote  deeplink  
spit1.jpg
MMM
 MMM - zaterdag 05 oktober 2013 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2013 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
@feyenoordpings: Afgaande op de training van vanochtend lijkt niet Ruben Schaken, maar Samuel Armenteros zondag in de basis te starten tegen Vitesse. #vitfey
Gaan we dat nu elke week weer omwisselen?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 oktober 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 11:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaan we dat nu elke week weer omwisselen?
Zolang beiden niet overtuigen is dit wel een middel om te zien wie progressie maakt
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:21   quote  deeplink  
Ik ga toch weer iets gematigder zitten met mijn voorspelling:

0-7!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:21 schreef JanM het volgende:
Ik ga toch weer iets gematigder zitten met mijn voorspelling:

0-7!
Eindelijk iemand die realistisch is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 11:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaan we dat nu elke week weer omwisselen?
Hij is wel naamgenoot (ergens)van Koeman maar ik denk dat Stylzz weinig invloed heeft haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die realistisch is.
Ja geen kritische noot dan gaat t allemaal prima lalalalala
Morgen de befaamde deksel op de neus,en dan? Pure stilte
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja geen kritische noot dan gaat t allemaal prima lalalalala
Morgen de befaamde deksel op de neus,en dan? Pure stilte
Kritiek valt er genoeg te leveren en dat is precies wat Koeman doet! Het is alleen wachten op het moment dat dat zich ook vertaalt in beter spel. Morgen is het uitgelezen moment om dat te laten zien dus waarom niet? En of het dan 0-7 of 3-4 wordt zal mij worst zijn ;-P
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:48   quote  deeplink  
Effe snel iets roepen.............................Peter Bos is een eikel rennen.......................
Old Feyenoorder
 Old Feyenoorder - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:01   quote  deeplink  
ik gok op 2-3
er is teveel oud zeer bij oud spelers/trainers die nu bij Vitesse zitten.
92e minuut scoort Pelle de 2-3 binnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:48 schreef piet de paler het volgende:
Effe snel iets roepen.............................Peter Bos is een eikel rennen.......................
Bedoel je Peter of Pieter..?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja geen kritische noot dan gaat t allemaal prima lalalalala
Morgen de befaamde deksel op de neus,en dan? Pure stilte
Hahahaha! 7-0 nederlaag is óók realistisch!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:48 schreef piet de paler het volgende:
Effe snel iets roepen.............................Peter Bos is een eikel rennen.......................
Hij heet Renato hoor!
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij heet Renato hoor!
Ghehe.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
klDZC.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door RenatoBos --
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Fick dich, auf Deutsch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Stimmt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:35 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Ach schön! Einen Fan!
tomson
 tomson - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:05   quote  deeplink  
De goede moed zegt 1-2, maar deze pot zit me nog niet helemaal lekker. Wordt een zwaar middagje daar, dat is wel zeker.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:25   quote  deeplink  
En mocht het dan die uitslag opleveren, teken ervoor Tom. Heb wel een zin in een zwaarbevochten overwinning..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Ik kan t niet zien.
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door VVout --
Alexi
 Alexi - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Statistieken liegen niet he!
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:42   quote  deeplink  
4-4 of zoiets.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 00:05   quote  deeplink  
artikel8091picture.jpg?t=1380964467
VVout
 VVout - zondag 06 oktober 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Haha, de dekzwabberT.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 06 oktober 2013 - 03:09   quote  deeplink  
1-3
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 oktober 2013 - 06:38   quote  deeplink  
Als ze vandaag goed spelen, weet je waaraan het ligt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2









0.0104820