BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Feyenoord wint van Vitesse na hectische slotfase

media_xll_1887256.jpg

Feyenoord heeft de op papier lastige uitwedstrijd bij Vitesse na een spannende slotfase gewonnen. Vroege treffers van de oude aanvoerder Stefan de Vrij en de nieuwe captain Graziano Pellè bleken voldoende voor een Rotterdamse driepunter in de Gelredome. In de slotfase deed Mike Havenaar nog wat terug voor de Arnhemmers: 1-2. Nota bene doelman Velthuizen maakte bijna nog de 2-2.

In de 17de minuut scoorde De Vrij al uit een doorgekopte corner. Amper twee minuten later verdubbelde Pellè de marge door een voorzet van Samuel Armenteros achter Vitesse-keeper Piet Velthuizen te koppen.

Vitesse verloor in de tweede helft aanvoerder Theo Janssen met een blessure. Acht minuten voor tijd zorgde Havenaar nog voor hoop bij Vitesse, maar verder dan de aansluitingstreffer kwam de thusiclub niet. Jordy Clasie moest nog wel een kopbal van havenaar van de lijn halen. Ook oud-Feyenoorder Kelvin Leerdam was nog dicht bij de gelijkmaker. Diep in blessuretijd kopte de mee naar voren gekomen doelman Velthuizen nog bijna raak. Havenaar raakte vervolgens de paal.
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 oktober 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:31 schreef van geil het volgende:
was zwak,,alle ballen die hij pakte kwamen door zijn eigen toedoen.
Clasie en Vormer op de lijn en de paal,,dat waren degenen die reddingen verrichten.
Kom op herr von geril gewoon 3 punten
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 06 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:30 schreef FR-Henk het volgende:
1-2. Eerste uitoverwinning.
Maar is dit nou met goed spel of was Vitesse goed slecht?
Vitesse was niet slecht maar Feyenoord stond goed, op de laatste minuten na dan..
rcrd
 rcrd - zondag 06 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Billen knijpen maar echt wat een joden bij fox zitten gewoon te hopen dat piet hem erin kopt gadverdamme
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 06 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Even een papiertje door de naad halen! :)
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kom op herr von geril gewoon 3 punten
kijk ns naar mn posts daarvoor...

ik vond t goed.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Feyenoord boekt eerste uitoverwinning van seizoen

media_l_1887199.jpg

Feyenoord heeft na 210 dagen eindelijk weer eens een uitoverwinning geboekt. Doelpunten van Stefan de Vrij en Graziano Pellè in de eerste helft bleken voldoende om Vitesse in het Gelredome te kloppen. Mike Havenaar passeerde doelman Erwin Mulder in de slotfase nog, maar Feyenoord verliet het veld met een 1-2 zege op zak. Otman Bakkal zat voor het eerst bij de wedstrijdselectie al kwam hij nog niet binnen de lijnen.
Bron:Fr12
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:35 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Vitesse was niet slecht maar Feyenoord stond goed, op de laatste minuten na dan..
Vond ik ook.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:35 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Vitesse was niet slecht maar Feyenoord stond goed, op de laatste minuten na dan..
gewoon knap...uitwinst bij Vitesse.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:32 schreef Milo het volgende:
Beide henk
Zo zie ik het ook Milo. Vitesse matig tot slecht, Feyenoord 1e helft er goed bovenop.
Opgaande lijn is wel aan het doorzetten.
In de 2e helft kruipt er weer angst in. Dat moet er uit.
tomson
 tomson - zondag 06 oktober 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Alleen al het feit dat je uit weer eens wint is een geweldige opsteker. Op naar Deventer !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2013 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:36 schreef van geil het volgende:

[..]

gewoon knap...uitwinst bij Vitesse.
Knap wel, maar het spel op de mat is net zo belangrijk.
Lijkt bemoedigend.
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook Milo. Vitesse matig tot slecht, Feyenoord 1e helft er goed bovenop.
Opgaande lijn is wel aan het doorzetten.
In de 2e helft kruipt er weer angst in. Dat moet er uit.
Niet mee eens. Vitesse kreeg gewoon weinig kansen vanwege het goede positiespel van Feyenoord. In de eerste helft had Feyenoord daarbij ook nog veel druk naar voren, dat was in de tweede helft inderdaad wel wat minder.
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:37 schreef tomson het volgende:
Alleen al het feit dat je uit weer eens wint is een geweldige opsteker. Op naar Deventer !
Eens.
MMM
 MMM - zondag 06 oktober 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat je het jezelf nog zo moeilijk maakt terwijl je 0-2 voor staat, 2 goede goals. Dat Vitesse kwam pas in de wedstrijd toen wij achter uit gingen lopen, want verder is het ook niet veel daar.. Slecht verdedigd ook weer bij de 1-2, onbegrijpelijk..

Gelukkig gewonnen, kost een paar jaar van je leven.

Nelom en Boëtius waren de minste.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 16:40   quote  deeplink  
STATISTIEKEN
VITESSE


59 % Balbezit
12 Hoekschoppen
0 Buitenspel
16 Inworpen
16 Vrije trappen
28 Doelpogingen
12 Overtredingen
1 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

STATISTIEKEN
FEYENOORD


41 % Balbezit
2 Hoekschoppen
2 Buitenspel
11 Inworpen
12 Vrije trappen
11 Doelpogingen
15 Overtredingen
3 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Knap wel, maar het spel op de mat is net zo belangrijk.
Lijkt bemoedigend.
de eerste 45 minuten was t beste van Feyenoord uit..in jaren.
Qua positiespel etc...
de tweede helft werd het inzakken overdreven,,maar toen had t eigenlijk al 0-3 moeten zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 16:44   quote  deeplink  
FEYENOORD SLEEPT EERSTE UITZEGE UIT HET VUUR IN ARNHEM

d289f276591ea713e6aaa1a95e29184d_453_250_crop.jpg

Feyenoord heeft zondag op bezoek bij Vitesse dankzij een uiterst effectief optreden de eerste uitzege van het seizoen binnengesleept. Via twee doelpunten in twee minuten tijd van achtereenvolgens Stefan de Vrij en Graziano Pellè ging de ploeg met een comfortabele voorsprong de rust in. In de tweede helft voerde Vitesse de druk steeds verder op, maar Feyenoord bleef op de been. Vitesse kwam niet verder dan een late tegentreffer via Mike Havenaar, waardoor na het laatste fluitsignaal 1-2 op het scorebord stond.

Hoewel de ruststand van 0-2 deed vermoeden dat Feyenoord een probleemloze eerste helft speelde, was dat niet helemaal het geval in Arnhem. Niet alleen had Vitesse meer balbezit, maar ook waren de meeste doelpogingen voor de thuisploeg. Dat het desondanks Feyenoord was dat bij rust een comfortabele voorsprong had genomen, was te danken aan de effectiviteit in de afronding en een prima verdedigende organisatie.

Feyenoord gokte in het Gelredome vooral op de tegenaanval en liet wat dat betreft in de eerste helft twee keer op rij een schoolvoorbeeld zien. Na ruim een kwartier speelde Bruno Martins Indi met een prima steekpass Jean-Paul Boëtius vrij, die een hoekschop verdiende. Dankzij een ingestuurde variant, waarbij Ruud Vormer achter de bal plaatsnam, kwam De Vrij los van zijn tegenstander en kon bij de tweede paal binnentikken.

Pele_0-2.jpg

Twee minuten later was het al opnieuw raak, wederom dankzij een razendsnelle counter. Dankzij vlot combinatiespel werd daarin Samuel Armenteros vrijgespeeld. De rechtsbuiten leverde een afgemeten voorzet af, die werd ingekopt door Graziano Pellè. De spits vierde zijn tiende treffer van het seizoen waarmee hij gedeeld eerste werd in het topscorersklassement van de eredivisie - aan de rand van het veld met zowel de basis- als de reservespelers.

Vitesse was aan de andere kant van het veld een stuk minder effectief. Hoewel de ploeg van trainer Peter Bosz veelvuldig de aanval zocht, waren echt goed uitgespeelde kansen schaars. Zodoende was Vitesse afhankelijk van individuele acties, bijvoorbeeld van de snelle rechtsbuiten Renato Ibarra. Hij nam verschillende keren het doel van Mulder onder vuur, maar had het vizier niet op scherp.

Ook na rust werd Feyenoord geregeld ver achteruit gedrukt door Vitesse, waar Ibarra zich steeds meer ontpopte tot gevaarlijkste man. Voor de ploeg van Koeman was daarmee duidelijk dat het consolideren van de voorsprong belangrijker was dan het uitbreiden van de marge, al wist Feyenoord via enkele uitbraken nog dichtbij een derde treffer te komen. Zo was de grootste kans na ruim een uur spelen voor Pellè, die na een uitstekende voorzet van Miquel Nelom zijn kopbal gered zag worden door Piet Velthuizen.

Feyenoord kon ondertussen de druk van de thuisploeg lange tijd weerstaan, maar moest zeven minuten voor tijd toch een eerste tegentreffer toestaan. Spits Mike Havenaar sloeg toen van dichtbij toe en zorgde er daarmee voor dat Feyenoord een zenuwslopende slotfase tegemoet ging. Daarin waren opnieuw de beste kansen voor Vitesse, dat in de laatste minuten een alles-of-niets tactiek hanteerde. Feyenoord bleef mede dankzij prima keeperswerk van Erwin Mulder die in de allerlaatste secondes nog eenmaal hulp kreeg van de paal - met hangen en wurgen op de been, waardoor de opluchting en de blijdschap na het laatste fluitsignaal enorm waren.

Mulder_paal.jpg

Vitesse Feyenoord 1-2
Scoreverloop:
18 0-1 De Vrij
20 0-2 Pellè
83 1-2 Havenaar

Scheidsrechter: Vink

Geel: De Vrij, Mulder, Pellè (Feyenoord), Leerdam (Vitesse)

Opstellingen:
Vitesse: Velthuizen;
Leerdam, Kashia,Van der Heijden, Van der Struijk (77 Atsu); Qazaishvili (46 Kakuta), Pröpper, Janssen (77 Vejinovic); Ibarra, Havenaar en Piazon.
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius (61 Schaken).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 oktober 2013 - 16:44   quote  deeplink  
Ik ga naar de kroeg, alleen ik ben de enige feyenoord fan daar. Boeit me niks
ras
 ras - zondag 06 oktober 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Dat achteruitvoetballen bij een kleine voorsprong moet echt een keer afgelopen zijn ,want je roept zo alleen maar de problemen op je af en je kunt zo de tegenstander weer terugbrengen in de wedstrijd. Feyenoord moet in deze situaties nu echt eens een keer leren doorpakken en in deze wedstrijd 0-3 en 0-4 maken en de wedstrijd op slot gooien.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 17:04   quote  deeplink  
KAMPIOENEN
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:02 schreef ras het volgende:
Dat achteruitvoetballen bij een kleine voorsprong moet echt een keer afgelopen zijn ,want je roept zo alleen maar de problemen op je af en je kunt zo de tegenstander weer terugbrengen in de wedstrijd. Feyenoord moet in deze situaties nu echt eens een keer leren doorpakken en in deze wedstrijd 0-3 en 0-4 maken en de wedstrijd op slot gooien.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 oktober 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Tweede helft niet gezien. Billen knijpen via teletekst.
Op basis eerste helft slim sterk effectief Feyenoord gezien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 oktober 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:02 schreef ras het volgende:
Dat achteruitvoetballen bij een kleine voorsprong moet echt een keer afgelopen zijn ,want je roept zo alleen maar de problemen op je af en je kunt zo de tegenstander weer terugbrengen in de wedstrijd. Feyenoord moet in deze situaties nu echt eens een keer leren doorpakken en in deze wedstrijd 0-3 en 0-4 maken en de wedstrijd op slot gooien.
Dat heeft met vertouwen te maken.
Wat ik hoorde kon Feyenoord ook naar 3 of 4 counteren
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 oktober 2013 - 17:45   quote  deeplink  
@Koeman1963: Zijn blij met deze belangrijke overwinning! Geluk afgedwongen @Feyenoord http://twitter.com/Koeman1963/status/386872400769720321/photo/1
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat heeft met vertouwen te maken.
Wat ik hoorde kon Feyenoord ook naar 3 of 4 counteren
Klopt en dat missen we dus nog, nog wat wedstrijdjes winnen en dat komt fat ook wel weer terug..
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt en dat missen we dus nog, nog wat wedstrijdjes winnen en dat komt fat ook wel weer terug..
Denk ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2013 - 17:53   quote  deeplink  
Vertrouwen is zichtbaar aan het terugkeren.
Als dit idd doorgaat trek ik m'n twijfel over Koeman terug.
sportverteller
 sportverteller - zondag 06 oktober 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:
Vertrouwen is zichtbaar aan het terugkeren.
Als dit idd doorgaat trek ik m'n twijfel over Koeman terug.
Begin maar alvast.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:54 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Begin maar alvast.
Hahahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Bosz verliest: "Het kon echt alle kanten"

boszzzz.jpg

Trainer Peter Bosz van Vitesse deed ooit een opvallende uitspraak. "Als ik dan toch moet verliezen, dan maar van Feyenoord", sprak de oud-speler en ex-directeur van de Rotterdammers in een onbewaakt ogenblik.

Zondag, na de ongelukkige 1-2 in het Gelredome tegen zijn vroegere club, werd Bosz nog even fijntjes aan zijn woorden herinnerd. "Ik denk er nog steeds zo over", sprak Bosz sportief. "Ik blijf mijn hele verdere leven achter die uitspraak staan. Dat neemt niet weg dat ik deze wedstrijd graag had gewonnen.

"Gezien alle kansen voor ons in de slotfase ben ik er zelfs doodziek van dat we niet minstens één punt hebben overgehouden aan dit bizarre duel. Het kon echt alle kanten op. Maar het loopt zoals het loopt."

Bosz sprak lovend over Feyenoord. "Ze hebben een aardige ploeg, hoor. Of ze kampioenskandidaat zijn? Dat denk ik wel, ja, een grote kandidaat zelfs. Andere ploegen zijn verzwakt en onervaren."
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Mooie woorden Peet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 oktober 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Velthuizen: "Zo kan het voetbal zijn"

149553_heroa.jpg

Vitesse kon woensdag nog koploper worden in Den Haag, maar kijkt vandaag terug op twee nederlagen in een week tijd. Piet Velthuizen baalt. "We zijn helemaal niet slecht bezig."

"Ik baal ervan dat we de punten hebben laten liggen, want als er een ploeg vandaag verdiend heeft om de punten in eigen huis te houden, waren wij het wel", was doelman Velthuizen zondag stellig, in gesprek met Fox Sports. De keeper kreeg, toen hij in de slotfase mee naar voren ging een kans, maar collega-doelman Erwin Mulder stond in de weg.

"Jammer dat Erwin vandaag een sta-in-de-weg was. Alles werd recht op hem gekopt en hij stond er goed, complimentje voor hem", aldus Velthuizen. De sluitpost baalt dat hij met Vitesse vorige week nog de koppositie kon grijpen en nu zevende staat.

"We zijn helemaal niet slecht bezig, we kunnen juist voortborduren op deze wedstrijd, omdat we goed spel hebben getoond en dat we daar vertrouwen uit moeten halen. Het is zonde dat je woensdag zo'n rotwedstrijd moet spelen (ADO Den Haag-uit op een dramatisch veld, red.) en daar putnen laat liggen en nu weer. Zo kan het votbal ook zijn: de ene week kan je de koppositie halen en de andere week sta je weer in de middenmoot."
Bron:Goal.com
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
Tweede helft niet gezien. Billen knijpen via teletekst.
Op basis eerste helft slim sterk effectief Feyenoord gezien.
vond ik ook.
en dat kwam mijns inziens door het ontbreken van Immers.
want die voetbalt altijd uit de organisatie.
die had vandaag gewoon weer zinloos gaan lopen storen op de helft van Vitesse.
Old Feyenoorder
 Old Feyenoorder - zondag 06 oktober 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:27 schreef van geil het volgende:

[..]

je drinkt te veel
Mulder was werelds vandaag ...
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 19:51 schreef Old Feyenoorder het volgende:

[..]

Mulder was werelds vandaag ...
welke reddingen dan????heeft precies twee ballen tegengehouden die er toe deden.
voor de rest liet hij alles los,of deed niks.
Clasie vormer en de paal redden hem,,anders krijg je er weer 3 of 4 tegen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:01 schreef van geil het volgende:

[..]

welke reddingen dan????heeft precies twee ballen tegengehouden die er toe deden.
voor de rest liet hij alles los,of deed niks.
Clasie vormer en de paal redden hem,,anders krijg je er weer 3 of 4 tegen
Pakte een aantal goede ballen, maar liet ook het nodige los. Niet briljant, maar wel een 7 waard vond ik.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 20:11   quote  deeplink  
dat mag,,ik vond n 5,5 voldoende.
en dat kwam meer door de positieve uitslag.:)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 oktober 2013 - 20:24   quote  deeplink  
Dronken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Mulder heeft punten gepakt,verdient meer dan anders en wat mij betreft een 7,5.
Daarbij had Pellé de westrijd eigenlijk al op slot moeten koppen...
De Vrij goed maar liet 1x zijn man Havenaar lopen al moet ik daarbij ook zeggen
dat Nelom de rugdekking vergat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mulder heeft punten gepakt,verdient meer dan anders en wat mij betreft een 7,5.
Daarbij had Pellé de westrijd eigenlijk al op slot moeten koppen...
De Vrij goed maar liet 1x zijn man Havenaar lopen al moet ik daarbij ook zeggen
dat Nelom de rugdekking vergat.
Havenaar is wel een stukkie langer en bovendien was de voorzet ook goed. Valt niet altijd te verdedigen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Havenaar is wel een stukkie langer en bovendien was de voorzet ook goed. Valt niet altijd te verdedigen.
Mwah, twas meer de rugdekking (ik dacht Bruno) die Havenaar vrij liet. De Vrij wilde voorzet voorkomen.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 20:43   quote  deeplink  
ik dacht janmaat
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Havenaar is wel een stukkie langer en bovendien was de voorzet ook goed. Valt niet altijd te verdedigen.
Eens want het ging snel en verwarrend,liep net iets te ver weg maar de voorzet was wel precies op maat..
Shit happens zo nu en dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, twas meer de rugdekking (ik dacht Nelom) die Havenaar vrij liet. De Vrij wilde voorzet voorkomen.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 20:47   quote  deeplink  
ik dacht dat Janmaat zn man liet lopen waardoor de vrij uitstapte om de voorzet te blokken
sevillana
 sevillana - zondag 06 oktober 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:40 schreef MMM het volgende:
Ongelooflijk dat je het jezelf nog zo moeilijk maakt terwijl je 0-2 voor staat, 2 goede goals. Dat Vitesse kwam pas in de wedstrijd toen wij achter uit gingen lopen, want verder is het ook niet veel daar.. Slecht verdedigd ook weer bij de 1-2, onbegrijpelijk..

Gelukkig gewonnen, kost een paar jaar van je leven.

Nelom en Boëtius waren de minste.
Ben ik wel met je eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 oktober 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:47 schreef van geil het volgende:
ik dacht dat Janmaat zn man liet lopen waardoor de vrij uitstapte om de voorzet te blokken
Ja zoiets alleen dacht ik dat Janmaat dubbel moest dekken en dat daarom de Vrij wilde instappen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 oktober 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 20:47 schreef van geil het volgende:
ik dacht dat Janmaat zn man liet lopen waardoor de vrij uitstapte om de voorzet te blokken
Clasie was degene die uitstapte.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Clasie was degene die uitstapte.
dan bedoel je wat anders..
de Vrij liep met de tegengoal naar de man die de voorzet gaf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2









0.0128920