BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Alexmem
 Alexmem - zondag 06 oktober 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Clasie maakt zich daar ook echt veel te smal. Beide armen achter de rug samengebonden en dan als die voorzet komt ook nog zn kont/rug er in draaien. Dat was heel zwak. De Vrij loopt eerst twee passen te ver naar buiten en is dan niet snel genoeg terug. Komt ook omdat hij naar de bal blijft kijken. En BMI ziet dat weer te laat. Anderzijds, die voorzet en de kopbal zijn perfect.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 23:29   quote  deeplink  
1-2 is gewoon knap.
Alexmem
 Alexmem - zondag 06 oktober 2013 - 23:30   quote  deeplink  
De uitslag staat. En daar zijn we denk ik allemaal heel blij mee.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:39 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Niet mee eens. Vitesse kreeg gewoon weinig kansen vanwege het goede positiespel van Feyenoord. In de eerste helft had Feyenoord daarbij ook nog veel druk naar voren, dat was in de tweede helft inderdaad wel wat minder.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 04:38   quote  deeplink  
Schoonmaakster in Gelredome is voor Feyenoord!

artikel8148picture.jpg?t=1381078743

Er werd vandaag toch even raar opgekeken, toen bleek dat de schoonmaakster in het stadion van Vitesse voor Feyenoord bleek te zijn. Uiteindelijk bracht het de Rotterdammers wel het nodige geluk; Feyenoord won met 1-2 van Vitesse.
Bron:Voetbalflitsen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 oktober 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 21:41 schreef van geil het volgende:
dus n fout van Bmi
Nee, De Vrij stapte naar voren en trok vervolgens zijn nek in toen de bal net over hem heen ging. Ik neem aan dat hij niet wist wat er achter hem gebeurde en dat hij bang was dat hij een beuk zou krijgen, maar goed was het niet. Ook al was hij onder de bal door, hij had altijd voluit moeten springen, zodat hij het zijn tegenstander niet te gemakkelijk maakt.... In mijn ogen een fout van De Vrij, die verder een puike pot speelde!!
Milo
 Milo - maandag 07 oktober 2013 - 12:20   quote  deeplink  
Het spel wordt met de week beter, nu al 45 min goed gespeeld. en al had het BEEST de 0-3 in gekopt, was het nooit zo'n rare 2de helft geworden ;) zelfs bij de NOS waren ze enthousiast.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 12:20 schreef Milo het volgende:
Het spel wordt met de week beter, nu al 45 min goed gespeeld. en al had het BEEST de 0-3 in gekopt, was het nooit zo'n rare 2de helft geworden ;) zelfs bij de NOS waren ze enthousiast.
Feyenoord speelde gewoon goed. Sites ook alweer scprebord journalistiek zien doen met Feyenoord 11 doelpogingen, Vitesse 23, ja waarvan 10 in de laatste 5 minuten.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 07 oktober 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Goed, alleen ik verbaasde me over het lage balbezit. Is dat de speelstijl, of was Vitesse ons in het voetbal gewoon de baas?
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:29 schreef van geil het volgende:
best goed gedaan t team.
normaliter is het 0-3 ,,over en sluiten.
t laatste half uur zakten ze te ver in,,werd het overdreven.
maar zoals de eerste helft,zo moet je spelen uit.
georganiseerd middenveld.opvangen op eigen helft.
dan heeft Vitesse t balbezit,maar met de niet creatieve spelers aan de bal.
Feyenoord gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..
tomson
 tomson - maandag 07 oktober 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 12:38 schreef Bosifyable het volgende:
Goed, alleen ik verbaasde me over het lage balbezit. Is dat de speelstijl, of was Vitesse ons in het voetbal gewoon de baas?
eerste helft hadden wij 38% balbezit. Vitesse had de bal, maar kon dr niets mee.
Milo
 Milo - maandag 07 oktober 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Feyenoord speelde gewoon goed. Sites ook alweer scprebord journalistiek zien doen met Feyenoord 11 doelpogingen, Vitesse 23, ja waarvan 10 in de laatste 5 minuten.
het zou toch een been jaar worden? ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 14:54 schreef Milo het volgende:

[..]

het zou toch een been jaar worden? ;)
Toen speelden we ook wel eens aardig.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Overigens, zie mijn voorspelling aan het begin van het seizoen. Die heb ik niet veranderd, ook niet na de 3 nederlagen. Dat is de hoop ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 oktober 2013 - 16:10   quote  deeplink  
We hebben verdiend gewonnen, ook al zwijnden we enorm op het eind... Maar alles bij elkaar verdiend gewonnen... Het lijkt alleen wel anders als je slechts de samenvatting ziet.... (Overigens zou ik het toch nog altijd gigantisch gaaf vinden als een Piet Velthuizen bij ons zou komen keepen; die kerel kan dan net zo populair worden als een John de Wolf en dat zeg ik als iemand die het altijd opneemt voor onze Muldert!!)
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 16:16   quote  deeplink  
Psycho Piet..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 oktober 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk, geweldig hoe hij daar gisteren op het eind stond in onze zestien... Dat psychologische spelletje, schitterend!!! Daar zou van Geel wat geld voor moeten vrij maken...

....en voor een rechtsbuiten, want Schaken viel dramatisch in.... Zou hij nog weer op niveau komen, of is het basta met hem?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 16:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Eerlijk is eerlijk, geweldig hoe hij daar gisteren op het eind stond in onze zestien... Dat psychologische spelletje, schitterend!!! Daar zou van Geel wat geld voor moeten vrij maken...

....en voor een rechtsbuiten, want Schaken viel dramatisch in.... Zou hij nog weer op niveau komen, of is het basta met hem?
Klote wedstrijd om in te vallen als aanvaller. Feyenoord was allang opgehouden met voetballen. Schaken stond constant tegen een overtal aan tegenstanders. Viel geen eer aan te behalen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Invallen na de 65e minuut kan je sowieso nooit meer meetellen. Dat is te weinig om onderscheidend te zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Nou, jullie zijn wel erg mild. Hij heeft kreeg het nog niet voor elkaar om een deuk in een pakje boter te schoppen... Het wordt tijd dat hij weer gaat voetballen zoals hij het eerder deed en niet dat geschutter van dit seizoen! Ik krijg de indruk dat zijn tijd voorbij is, maar ik hoop natuurlijk op het tegengestelde!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Ik vond dat ze hem deze zomer al moesten verkopen. Nu het nog wat opleverde...
Ik denk dat je dus gelijk hebt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 16:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, jullie zijn wel erg mild. Hij heeft kreeg het nog niet voor elkaar om een deuk in een pakje boter te schoppen... Het wordt tijd dat hij weer gaat voetballen zoals hij het eerder deed en niet dat geschutter van dit seizoen! Ik krijg de indruk dat zijn tijd voorbij is, maar ik hoop natuurlijk op het tegengestelde!!!
Ik zeg ook niet dat hij goed inviel, alleen dat er voor hem geen eer aan te behalen viel. Dat type speler is Schaken niet.
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 16:56   quote  deeplink  
vorig jaar winterstop zelfs.toen lag er een aardig bod.
in plaats daarvan werd hij opgewaardeerd???
n rechtsbuiten op zijn leeftijd met slechte liezen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 16:56 schreef van geil het volgende:
vorig jaar winterstop zelfs.toen lag er een aardig bod.
in plaats daarvan werd hij opgewaardeerd???
n rechtsbuiten op zijn leeftijd met slechte liezen?
Daar tegenover staat wel dat hij vorig seizoen de meeste assisten op zijn naam schreef van de hele selectie en niet te beroerd is om verdedigend werk op te knappen.
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar tegenover staat wel dat hij vorig seizoen de meeste assisten op zijn naam schreef van de hele selectie en niet te beroerd is om verdedigend werk op te knappen.
daar tegenover stond 3,5 miljoen plus zijn salaris wat vervalt.
daar kon je wat mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:20 schreef van geil het volgende:

[..]

daar tegenover stond 3,5 miljoen plus zijn salaris wat vervalt.
daar kon je wat mee.
Huh? Wie is er zo gek 3,5 miljoen voor Schaken neer te leggen?
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Huh? Wie is er zo gek 3,5 miljoen voor Schaken neer te leggen?
ga je me toch niet vertellen dat je dat niet weet.
n turkse club(ben de naam kwijt) wou Schaken voor de gelimiteerde som van ong 2 miljoen in zijn contract overnemen.in de winterstop afgelopen seizoen,Koeman en van Geel reageerde met ontbinding van deze clausule en n forse opwaardering van zijn salaris.eigen woorden Feyenoord en schaken ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:33   quote  deeplink  
herstel..t was tussen de 1,5 en twee miljoen,,,in het bedrag was salarisvoordeel makelaarskosten etc verwerkt.
Feyenoord had dus aan de transfer tussen de 1,5 en twee miloen netto overgehouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:33 schreef van geil het volgende:
herstel..t was tussen de 1,5 en twee miljoen,,,in het bedrag was salarisvoordeel makelaarskosten etc verwerkt.
Feyenoord had dus aan de transfer tussen de 1,5 en twee miloen netto overgehouden.
Ja okee, dat verhaal kan ik me herinneren ja. Voor 3,5 miljoen was Van Geel hem persoonlijk gaan brengen natuurlijk.
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:43   quote  deeplink  
t totaal bedrag is wel 3,5 miljoen,
heb je altijd met transfers.er gaat n hoop af.
spelersfonds/makelaars/contractkosten/belasting etc.
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja okee, dat verhaal kan ik me herinneren ja. Voor 3,5 miljoen was Van Geel hem persoonlijk gaan brengen natuurlijk.
hij had ook bij mij achterop de scooter gemogen:)
piet de paler
 piet de paler - maandag 07 oktober 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Ben nog aan het nagenieten, en GA Eagles moet ook lukken,
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:
Ben nog aan het nagenieten, en GA Eagles moet ook lukken,
+1
al ben ik daarin de enige hier thuis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:43 schreef van geil het volgende:
t totaal bedrag is wel 3,5 miljoen,
heb je altijd met transfers.er gaat n hoop af.
spelersfonds/makelaars/contractkosten/belasting etc.
Wellicht. Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in wat het Feyenoord netto op zou leveren.

2 miljoen is leuk, maar haal je voor dat bedrag ook iemand die 15 assists geeft in 31 wedstrijden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 oktober 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 17:44 schreef van geil het volgende:

[..]

hij had ook bij mij achterop de scooter gemogen:)
hahaha :)
feyelinde
 feyelinde - maandag 07 oktober 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 16:40 schreef MMM het volgende:
Ongelooflijk dat je het jezelf nog zo moeilijk maakt terwijl je 0-2 voor staat, 2 goede goals. Dat Vitesse kwam pas in de wedstrijd toen wij achter uit gingen lopen, want verder is het ook niet veel daar.. Slecht verdedigd ook weer bij de 1-2, onbegrijpelijk..

Gelukkig gewonnen, kost een paar jaar van je leven.

Nelom en Boëtius waren de minste.
even een stukje persoonlijk gevoel erin gooien ,want ik vond dat nelom het behoorlijk moeilijk had tegen ibarra ,maar hij deed dat toch naar behoren en dat geeft hem toch dat extra duwtje waardoor hij niet bij de minste behoordt,en dat voor een net niet basisspeler, de kanttekening is er wel, want hij verzaakte inderdaad bij de rugdekking
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:
Invallen na de 65e minuut kan je sowieso nooit meer meetellen. Dat is te weinig om onderscheidend te zijn.
Zijn vorige invalbeurt was toch best redelijk te noemen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn vorige invalbeurt was toch best redelijk te noemen..
mwah.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah.
Meningen verschillen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Een compilatie van het radioverslag van Jan Dirk Stouten

Muldertje, Muldertje, Muldertje - wat ben je belangrijk!

Jan Dirk Stouten gaat op Radio Rijnmond helemaal los

van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2013 - 07:21   quote  deeplink  
gewonnen
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2013 - 07:22   quote  deeplink  
1-2

1-2
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2013 - 07:22   quote  deeplink  
1-2
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2013 - 07:23   quote  deeplink  
1-2.......................................................................................................................................................................................................................................................................yes...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................yes.1-2................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................1-2......................................................................................................................................................................................................
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 08 oktober 2013 - 10:12   quote  deeplink  
En andere mensen 'beschuldigen' van te veel drinken. Juist.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 oktober 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:
Invallen na de 65e minuut kan je sowieso nooit meer meetellen. Dat is te weinig om onderscheidend te zijn.
Als dat zo was, had Koeman hem niet mogen laten meedoen. Schaken moet zich juist wel onderscheiden, hij is toch international? Hij zou juist wat meer moeten brengen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het over is met hem... Maar het wordt wel tijd, want zo langzamerhand begin ik te hopen op een nieuwe rechtsbuiten (hoewel Armenteros het daar niet slecht deed, vind ik dat we nog wel een echte rechtsbuiten moeten hebben. Zo'n Boëtius maar dan voor de rechterkant...)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 oktober 2013 - 10:27   quote  deeplink  
Boëtius is er ook nog lang niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 oktober 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Nee, dat niet, maar hij komt er wel... Die jongen hoort bij de elite als je het hebt over talent. Je ziet direct dat hij het ziet....
van geil
 van geil - dinsdag 08 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 10:12 schreef Bosifyable het volgende:
En andere mensen 'beschuldigen' van te veel drinken. Juist.
hahaha.:)
dat dan weer wel ja.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 06 oktober 2013, 14:30) 1-2









0.0113999