BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom brand Koeman echte Feyenoorders meer af deel 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Over die armgebaren van Pelle tja maar ik hoor niemand over de handgebaren van Mulder, Die wijst en wijst maar de bal komt nooit aan....of zou dat een systeem zijn?
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:
Over die armgebaren van Pelle tja maar ik hoor niemand over de handgebaren van Mulder, Die wijst en wijst maar de bal komt nooit aan....of zou dat een systeem zijn?
Afleidingsmanoeuvres van onze Mulder///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Adolf Tomson?
*proest..*
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Feyenoord brengt nogmaals regels aan het verstand

600x400-koemankuban.jpg

Ronald Koeman baalt van de ontstane onrust rondom zijn elftal, voornamelijk veroorzaakt doordat zaakwaarnemers en fysiologen buiten de club zich met het team bemoeien. Feyenoord gaat de spelers daarom nogmaals duidelijk maken welke plichten zij hebben in het contract met de club.

Activiteiten die conflicteren met het voetbal moeten door spelers gemeld worden. Dat was al het geval, maar bijvoorbeeld Stefan de Vrij was daarvan niet op de hoogte. De verdediger trainde al ruim een jaar met een privétrainer, zonder dat Koeman geïnformeerd werd. Technisch directeur Martin van Geel zal de regels daarom nogmaals duidelijk maken.

"Ik zal het een keer helder stellen. Alles moet in overleg met de club", zegt Koeman in De Telegraf. "Als spelers op zondag negentig minuten in actie komen, hebben wij op maandagochtend een hersteltraining en krijgen de spelers op dinsdag vrij. Dat doe je omdat rust na een zware prestatie ook training is."

"Dat bepaal ik niet, maar dat wordt voorgeschreven door de capabele mensen op het gebied van inspanningsfysiologie bij de club. Dan kan het niet zo zijn dat Stefan op maandagmiddag krachttraining en voetenwerk gaat doen. Wil je dat toch, dan moet daar overleg over zijn. Wij moeten weten wat onze spelers doen en hoe zwaar we ze de volgende training weer kunnen belasten. Een vrij normale zaak."

Reacties van zaakwaarnemers en fysiologen leiden in De Kuip tot irritaties. "Wij weten ook precies hoe het gaat. Als speler of poppetje A bij zon man in zijn praktijk rondloopt, gaat die man daar weer mee pronken", aldus Koeman, die er geen harde zaak van gaat maken. "Iedere jonge speler mag fouten maken. Echt, dat mag. Je wordt een keer gecorrigeerd en leert ervan."
Bron:Voetbalprimeur
Old Feyenoorder
 Old Feyenoorder - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Ik geef Koeman gelijk. Tegenwoordig gaan de spelers direct huilie huilie doen bij hun zaakwaarnemer(s) en familie en roepen dat er geen respect is.

Als de spelers nu eens gaan bewijzen dat Koeman geen gelijk heeft, en dus laten zien dat ze wel inzicht hebben in het spelletje, dan mogen ze daarna gaan klagen.
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:01 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord brengt nogmaals regels aan het verstand

[ afbeelding ]

Ronald Koeman baalt van de ontstane onrust rondom zijn elftal, voornamelijk veroorzaakt doordat zaakwaarnemers en fysiologen buiten de club zich met het team bemoeien. Feyenoord gaat de spelers daarom nogmaals duidelijk maken welke plichten zij hebben in het contract met de club.

Activiteiten die conflicteren met het voetbal moeten door spelers gemeld worden. Dat was al het geval, maar bijvoorbeeld Stefan de Vrij was daarvan niet op de hoogte. De verdediger trainde al ruim een jaar met een privétrainer, zonder dat Koeman geïnformeerd werd. Technisch directeur Martin van Geel zal de regels daarom nogmaals duidelijk maken.

"Ik zal het een keer helder stellen. Alles moet in overleg met de club", zegt Koeman in De Telegraf. "Als spelers op zondag negentig minuten in actie komen, hebben wij op maandagochtend een hersteltraining en krijgen de spelers op dinsdag vrij. Dat doe je omdat rust na een zware prestatie ook training is."

"Dat bepaal ik niet, maar dat wordt voorgeschreven door de capabele mensen op het gebied van inspanningsfysiologie bij de club. Dan kan het niet zo zijn dat Stefan op maandagmiddag krachttraining en voetenwerk gaat doen. Wil je dat toch, dan moet daar overleg over zijn. Wij moeten weten wat onze spelers doen en hoe zwaar we ze de volgende training weer kunnen belasten. Een vrij normale zaak."

Reacties van zaakwaarnemers en fysiologen leiden in De Kuip tot irritaties. "Wij weten ook precies hoe het gaat. Als speler of poppetje A bij zon man in zijn praktijk rondloopt, gaat die man daar weer mee pronken", aldus Koeman, die er geen harde zaak van gaat maken. "Iedere jonge speler mag fouten maken. Echt, dat mag. Je wordt een keer gecorrigeerd en leert ervan."
Bron:Voetbalprimeur
Sorry hoor, maar dit is net zoiets als de avond voor een wedstrijd gaan stappen of als voetballer op wintersport gaan. Dat hoeft toch niemand uit te leggen !?!?!?!?!?!?!?!?!?!
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit is net zoiets als de avond voor een wedstrijd gaan stappen of als voetballer op wintersport gaan. Dat hoeft toch niemand uit te leggen !?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Toch geen drama. Stefan wou gewoon extra zijn best doen beter te worden, alleen kan die dat beter de staf van Feyenoord kenbaar maken als hij iets extra's wilt doen. In eerste instantie gewoon bewonderenswaardig zo'n initiatief waar mensen buiten de club dan een beetje raar op reageren als de Feyenoordstaf dit zo uitlegt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stel dat Clasie het eigenlijk anders zou zien,zou hij dat dan gaan zeggen voor de camera?
En het is maar een topic hoor,of denken de meeste van jullie dat Koeman of Joris van Geel of
wie dan ook meelezen hierzo?
Hij bedoelt de fuhrer/Hitler referenties en zo.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Toch geen drama. Stefan wou gewoon extra zijn best doen beter te worden, alleen kan die dat beter de staf van Feyenoord kenbaar maken als hij iets extra's wilt doen. In eerste instantie gewoon bewonderenswaardig zo'n initiatief waar mensen buiten de club dan een beetje raar op reageren als de Feyenoordstaf dit zo uitlegt.
Precies. Reageert Feyenoord raar?
Nee die rioolsites/kranten. Die maken het groot.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook maar heb even de andere zijde belicht,vooral met mezelf ;-)
;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Allemaal knetter hier.
Komt door de topic natuurlijk.
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:
Over die armgebaren van Pelle tja maar ik hoor niemand over de handgebaren van Mulder, Die wijst en wijst maar de bal komt nooit aan....of zou dat een systeem zijn?
die is al voor n tegengoal bezig iemand te bezondigen.
ipv in te grijpen.echt n drol keeper.waardeloos niveau.
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Toch geen drama. Stefan wou gewoon extra zijn best doen beter te worden, alleen kan die dat beter de staf van Feyenoord kenbaar maken als hij iets extra's wilt doen. In eerste instantie gewoon bewonderenswaardig zo'n initiatief waar mensen buiten de club dan een beetje raar op reageren als de Feyenoordstaf dit zo uitlegt.
Kan wel een drama worden net zoals stappen of wintersport, etc! Of zoals Koeman het uitlegt:

"Ik zal het een keer helder stellen. Alles moet in overleg met de club", zegt Koeman in De Telegraf. "Als spelers op zondag negentig minuten in actie komen, hebben wij op maandagochtend een hersteltraining en krijgen de spelers op dinsdag vrij. Dat doe je omdat rust na een zware prestatie ook training is."

"Dat bepaal ik niet, maar dat wordt voorgeschreven door de capabele mensen op het gebied van inspanningsfysiologie bij de club. Dan kan het niet zo zijn dat Stefan op maandagmiddag krachttraining en voetenwerk gaat doen. Wil je dat toch, dan moet daar overleg over zijn. Wij moeten weten wat onze spelers doen en hoe zwaar we ze de volgende training weer kunnen belasten. Een vrij normale zaak."
legrande
 legrande - zaterdag 05 oktober 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 16:06 schreef Old Feyenoorder het volgende:
Ik geef Koeman gelijk. Tegenwoordig gaan de spelers direct huilie huilie doen bij hun zaakwaarnemer(s) en familie en roepen dat er geen respect is.

Als de spelers nu eens gaan bewijzen dat Koeman geen gelijk heeft, en dus laten zien dat ze wel inzicht hebben in het spelletje, dan mogen ze daarna gaan klagen.
Eindelijk iemand die het goed doet. Iedereen die loopt te lantefanteren op zijn werk wordt daarop aangesproken en jonge spelertjes met zulke topsalarissen moeten ook worden aangesproken en als ze echt beter willen worden dan moeten ze toch echt tegen kritiek kunnen. Koeman heeft 100%gelijk dat hij spelers er persoonlijk op aanspreekt en ja het was heel dom van de Vrij om naar die sportschool te gaan en ja Vilema zijn zaakwaarnemer is ook een echte bullebak die kwaad wordt als zijn pupil van 18 geen strafschop mag nemen. Waar is een aanvoerder voor en als die niets zegt grijpt de trainer terecht in. Ballen meten ze krijgen die jonge gastjes en niet gelijk gaan lopen huilen. Ze moeten bij zichzelf denken. GVD ik ga er voor. Het gras opvreten en laten zien dat je het kan.Al dat gejank en gezeik waar de pers weer dagenlang uitgebreid van smult en de boel weer lekker opfokt. Wat Happel altijd zei KEIN GELUL FUSSBALLEN en zo is het. 100% inzet met steun publiek dat is echt alles en niet met 11 maar met 18 spelers en niet zeiken als je er een keer naast staat.
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 18:15 schreef legrande het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het goed doet. Iedereen die loopt te lantefanteren op zijn werk wordt daarop aangesproken en jonge spelertjes met zulke topsalarissen moeten ook worden aangesproken en als ze echt beter willen worden dan moeten ze toch echt tegen kritiek kunnen. Koeman heeft 100%gelijk dat hij spelers er persoonlijk op aanspreekt en ja het was heel dom van de Vrij om naar die sportschool te gaan en ja Vilema zijn zaakwaarnemer is ook een echte bullebak die kwaad wordt als zijn pupil van 18 geen strafschop mag nemen. Waar is een aanvoerder voor en als die niets zegt grijpt de trainer terecht in. Ballen meten ze krijgen die jonge gastjes en niet gelijk gaan lopen huilen. Ze moeten bij zichzelf denken. GVD ik ga er voor. Het gras opvreten en laten zien dat je het kan.Al dat gejank en gezeik waar de pers weer dagenlang uitgebreid van smult en de boel weer lekker opfokt. Wat Happel altijd zei KEIN GELUL FUSSBALLEN en zo is het. 100% inzet met steun publiek dat is echt alles en niet met 11 maar met 18 spelers en niet zeiken als je er een keer naast staat.
juist dit soort reakties bewijst dat je dat als trainer nooit moet doen.
extern.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Hou het intern en scheld ze de kolere...
Kein geloel fusbal spielen!!!!
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 05 oktober 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Beste FR Henk nu begrijp ik het niet : wat is de betekenis/clou van de titel dekt de lading niet , iets met het kampioenschap .
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 17:56 schreef JanM het volgende:

[..]

Kan wel een drama worden net zoals stappen of wintersport, etc! Of zoals Koeman het uitlegt:

"Ik zal het een keer helder stellen. Alles moet in overleg met de club", zegt Koeman in De Telegraf. "Als spelers op zondag negentig minuten in actie komen, hebben wij op maandagochtend een hersteltraining en krijgen de spelers op dinsdag vrij. Dat doe je omdat rust na een zware prestatie ook training is."

"Dat bepaal ik niet, maar dat wordt voorgeschreven door de capabele mensen op het gebied van inspanningsfysiologie bij de club. Dan kan het niet zo zijn dat Stefan op maandagmiddag krachttraining en voetenwerk gaat doen. Wil je dat toch, dan moet daar overleg over zijn. Wij moeten weten wat onze spelers doen en hoe zwaar we ze de volgende training weer kunnen belasten. Een vrij normale zaak."
Is het alleen niet geworden gelukkig alles op tijd ontdekt en de richtlijnen nog maar eens aan alle spelers uitgelegd. We hoeven dus niet van een mug een Ollie te maken want er is maar een Ollie, klaar mee en weer lekker Fußball spielen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 oktober 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Olli
tomson
 tomson - zaterdag 05 oktober 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Taalnassi ;p
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 19:51 schreef Stylzz het volgende:
Olli
Is al goed zeg, taalfetisjist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Ollie is simpelweg geen Olli. Zoals Clasie ook geen Clasi is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 oktober 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hou het intern en scheld ze de kolere...
Kein geloel fusbal spielen!!!!
Vind het wel meevallen. Veel dingen komen ook naar buiten door gravende journalisten..
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 20:40 schreef Bosifyable het volgende:
Ollie is simpelweg geen Olli. Zoals Clasie ook geen Clasi is.
Ja 't is kaasje.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Het is overigens óók brandt ...
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 20:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen. Veel dingen komen ook naar buiten door gravende journalisten..
En wat moet je dan als ze je na een wanprestatie direct een microfoon voor je neus houden? Op elke vraag zeggen: "geen commentaar". Koeman noemt gewoon man en paard en dat begrijp en waardeer ik!
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
Het is overigens óók brandt ...
Hahahahahaha Scherp!
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:09   quote  deeplink  
dan moet er wel n vraagteken bij.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Correct
VVout
 VVout - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:16   quote  deeplink  
Ik brand mijn vingers wel vaker aan de nederlandse taal, is niet iedereens gave.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Dat mag.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:16 schreef VVout het volgende:
Ik brand mijn vingers wel vaker aan de nederlandse taal, is niet iedereens gave.
Heb ik ook met Duits..
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb ik ook met Duits..
Alleen bij Chinees twijfel ik nooit!
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb ik ook met Duits..
Chinees is niet mijn sterkste taal.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Chinees is niet mijn sterkste taal.
Voor hulp bij Jan zijn..
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Alleen bij Chinees twijfel ik nooit!
babi pangang nr 23 zeker.met lijst
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:30 schreef van geil het volgende:

[..]

babi pangang nr 23 zeker.met lijst
+ sambal bij! "Wilt u menu?" ... "Misschien straks, eerst eten!"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
Het is overigens óók brandt ...
Nee dat word in limburg gebrouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:31 schreef JanM het volgende:

[..]

+ sambal bij! "Wilt u menu?" ... "Misschien straks, eerst eten!"
d:-))))))
JanM
 JanM - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee dat word in limburg gebrouwen.
Da's geen bier Leon! Doe ons maar Grolsch!
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:35   quote  deeplink  
ik hou wel van n chineesje...
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Da's geen bier Leon! Doe ons maar Grolsch!
dat pissen wij uit na het drinken van bier.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:35 schreef van geil het volgende:
ik hou wel van n chineesje...
Goh..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Nog een vervelend iemand nodig hier?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:
Nog een vervelend iemand nodig hier?
Nee hoor..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Da's geen bier Leon! Doe ons maar Grolsch!
Precies Jan haha
Ik neem er nog 1..
Wel kleine rot flessie maar beter iets dan niets :p
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:
Nog een vervelend iemand nodig hier?
Huh? Ik ben er toch?
moa
 moa - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:
Nog een vervelend iemand nodig hier?
Hier kunnen ze nog wel een paar engerds gebruiken: http://ajax.headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2013 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies Jan haha
Ik neem er nog 1..
Wel kleine rot flessie maar beter iets dan niets :p
Inkoppertje d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom brand Koeman echte Feyenoorders meer af deel 2









0.0064718