|
|
Eide
|
|
|
In de 10e ronde van de competitie stuit ons aller Ajax op FC Twente. De Tukkers mogen thuis aantreden tegen het Amsterdamse keurkorps van trainer Frank de Boer. Na de interland week waar veel spelers zullen aantreden voor hun land zullen de Ajacieden in de nationale competitie de lijn van de afgelopen weken willen en moeten doorzetten.
Ajax en Twente speelden 99 keer eerder tegen elkaar. Ajax zette 58 van deze ontmoetingen om in winst. 20 maal werden de punten gedeeld en 21 keer verloor Ajax. Op de ranglijst is het verschil momenteel 1 punt in het voordeel van Twente. De tukkers zijn lijstaanvoerder met 18 punten, Ajax heeft 17 punten. Ajax en Twente scoorden even vaak, namelijk 22 keer, maar verdedigend doet Twente het aanmerkelijk beter. Twente heeft slechts 5 goals tegen waarmee de ze verreweg de minste goals tegen hebben gehad. Ajax daarentegen heeft al 13 goals om de oren gehad.
Bij Twente is de revelatie van het seizoen tot nu toe de Ghanees Ehgan. De pas 19 jarige middenvelder is de man op het middenveld van Twente tot nu toe. Verder vormt Twente een solide ploeg die kan leunen op de verdediging terwijl voorin veel verschillende spelers een goal kunnen maken.
Voor Frank de Boer is het hopen dat Niklas Moisander, Lerin Duarte en Siem de Jong de aankomende week voldoende kunnen herstellen. Ajax zal de ervaring van met name De Jong en Moisander goed kunnen gebruiken hoewel Serero tot nu toe ook een goede indruk achter laat. Frank de Boer zal daarnaast verder willen slijpen aan de ploeg die sinds het demasqué tegen PSV week na week aan vertrouwen lijkt te winnen.
Op het spel staat de koppositie in de eredivisie, alsook toebrengen van een sportieve klap aan een titelconcurrent.
De beelden zijn van Twente - Ajax in 2012 toen voormalig Twente speler en toenmalig Ajacied Theo Janssen nog bij Ajax speelde. Het is niet de mooiste Twente - Ajax ooit, maar het zit vol met de emotie die de confrontatie de afgelopen oproept, eigenlijk sinds het 30e kampioenschap dat Ajax ten koste van Twente behaalde.
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Prachtige aankondiging Eide....zal een hele lastige kluif worden in aanloop naar Celtic uit...deze wedstrijd is heel belangrijk voor het zelfvertrouwen....verliezen we deze wedstrijd dan gaan we met knikkende knieen het vliegtuig in... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat we hier de bietenbrug op gaan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Bietenbrug...is dat een brug te ver ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Of 3-1...want Twente is in vorm... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee Sjakie 1-3......pffff Twente in vorm ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
0-1 tegen Cambuur.....noem dat maar in vorm |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is wel zo dat Ajax altijd goed speelt in de Grolsch Veste dus ik hoop dat je gelijk gaat krijgen...
De Grolsch Veste zal overigens binnen een paar jaar omgedoopt worden door de Corona Veste ....ze hebben daar al op voorhand de vervanger voor Tadic gehaald...niet wachten tot iemand vertrekt...nee mee laten lopen....schijnt ook weer een goede speler te zijn....wat betreft aankopen doen ze het daar niet slecht....ja ik vind dat Twente terecht op plaats 1 staat...ook gezien het aantal tegendoelpunten....denk weer wel dat ze na de winterstop weer punten laten liggen....ze moeten dan ondermeer weer naar Amsterdam.....denk op dit moment toch aan 3-1...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is wel zo dat Ajax altijd goed speelt in de Grolsch Veste dus ik hoop dat je gelijk gaat krijgen... De Grolsch Veste zal overigens binnen een paar jaar omgedoopt worden door de Corona Veste ....ze hebben daar al op voorhand de vervanger voor Tadic gehaald...niet wachten tot iemand vertrekt...nee mee laten lopen....schijnt ook weer een goede speler te zijn....wat betreft aankopen doen ze het daar niet slecht....ja ik vind dat Twente terecht op plaats 1 staat...ook gezien het aantal tegendoelpunten....denk weer wel dat ze na de winterstop weer punten laten liggen....ze moeten dan ondermeer weer naar Amsterdam.....denk op dit moment toch aan 3-1... Pfff zo'n mexicaans jochie.....schei uit man |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga voor 1-2 of 1-3. Maakt me eigenlijk ook helemaal niet uit. ALS we maar winnen. De stijgende lijn van de afgelopen weken doortrekken en gelijk over twente heen gaan....
***WZAWZDB***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik ga voor 1-2 of 1-3. Maakt me eigenlijk ook helemaal niet uit. ALS we maar winnen. De stijgende lijn van de afgelopen weken doortrekken en gelijk over twente heen gaan.... ***WZAWZDB*** + Joduh ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haha gevonden....het loopt dus verkeerd af volgens jou...nou dan denken wij het zelfde.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zit wel Mexicaans temperament in pik....sommigen van onze spelers kunnen dat wel gebruiken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Mooi stukje.
Ik zie niet in waarom we met knikken knieen naar schotland gaan als we van twente zouden verliezen. Deze wedstrijd is een van de wedstrijden die je wel eens verliest. Alsof celtic al zijn wedstrijden wint?
Twente word in een stukje hierboven geprezen om hun aankoop beleid. Ja is corrona een leuk voetballertje maar hoevel wedstrijden stond hij in de basis en tegen welke clubs? Moet hij het team dragen of is er een ander die het team draagt. Dat zijn de dingen waardoor een speler de top kan halen. Leuk die wedstrijden tegen cambuur en zwolle maar de top wedstrijden zoals ajax uit of feyenoord uit dat maken of breken een talent. Dus hier is nog niks zinnigs te vermelden.
Ajax word hier overigens verweten een slecht aankoopbeleid te voeren maar de talenten worden wel gekocht en niet opgeleid vamaf de fjes. Eriksen amdersen fisher lobotka. Laziz en nog veel meer. Ja ook vreemde spelers zoals een b speler van fulham en een speler van evian waar hij geen nieuw contract meer kreeg . Evian een club uit frankrijk die rond se 13de plek stond. Een sterke kracht van nec en op al vrij hoge leeftijd om door te breken.
Maar om even bij deze topic te houden.
Het word 0-4 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
0-1 Twente wordt hoger ingeschat als dat ze in werkelijkheid zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1-1 wordt het.
Zien jullie trouwens ff hoeveel belangrijke reddingen vermeer maakte in die wedstrijd? Keneth////nogsteeds////respect!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 13:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1-1 wordt het. Zien jullie trouwens ff hoeveel belangrijke reddingen vermeer maakte in die wedstrijd? Keneth////nogsteeds////respect!! Inderdaad nog steeds respect, maar ben blij dat Jasper op doel staat. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Wordt een mooie wedstrijd, ergens ook wel een relaxte, want het is geen schande als je hier niet wint. Weinig ploegen gaan hier winnen, mss wel geen enkele. Opstelling lijkt me duidelijk, zelfde 11 als tegen Utrecht, maar ik zou De Jong ipv Duarte doen. Die is met zijn ervaring belangrijk in dit soort potjes. Serero laten staan. Ik ga er ook vanuit dat Moisander nog niet fit is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 14:07 schreef Cyprioot het volgende:Wordt een mooie wedstrijd, ergens ook wel een relaxte, want het is geen schande als je hier niet wint. Weinig ploegen gaan hier winnen, mss wel geen enkele. Opstelling lijkt me duidelijk, zelfde 11 als tegen Utrecht, maar ik zou De Jong ipv Duarte doen. Die is met zijn ervaring belangrijk in dit soort potjes. Serero laten staan. Ik ga er ook vanuit dat Moisander nog niet fit is. We hebben nog een hele week en dan moet zowel Duarte als de Jong spelen.!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ben er bang voor. Helemaal met dat achterlijke uitshirt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zou het
uit-shirt- uit-eindelijk- van doorslaggevend belang zijn voor de uit-slag-
lijkt mij van niet hoor... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 15:48 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zou het uit-shirt- uit-eindelijk- van doorslaggevend belang zijn voor de uit-slag- lijkt mij van niet hoor... ;-) Nee, maar het lijken wel een stel wijven sinds ze in de roze shirts voetballen. ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: bedoelde er mee dat ik helemaal met Nora eens was.
als ik dan ook nog eens 'helemaal mee eens' moet typen moet ik me hand weer van de muis en uit me broek halen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heb ik al vaker aangegeven...
zijn niet voor niets ongeslagen thuis. in dat Uitshirt verliezen we alleen maar punten... echt wie daar achter zit...
waarom bedenken ze niet gewoon een mooi uitshirt... uitshirt van 2 jaar geleden vond ik echt prachtig... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
FC Twente - Ajax gratis live te zien op FOX Sports' open kanaal Bron: De Telegraaf
De topper tussen FC Twente en Ajax van komende zaterdag is gratis te zien op het open kanaal van FOX Sports. Dit is te danken aan een gezamenlijke actie van FOX en De Telegraaf.
Deze actie is een onderdeel van de campagne waarbij de abonnees van De Telegraaf via het activeren van een actiecode voor tien euro twee maanden naar FOX Sports Eredivisie (normaal 19,95 euro per maand) kunnen kijken. Deze eenmalige live-uitzending begint zaterdag om 20.00 uur met de voorbeschouwing op de wedstrijd, die om 20.45 uur begint.
De voorbeschouwing zal verzorgt worden door Toine van Peperstraten met de vaste analisten Jan van Halst en Kenneth Perez, beiden oud-Tukkers. Daarnaast zal de presentatie vanuit De Grolsch Veste verzorgd worden door Jan Joost van Gangelen en ook oud-tukker Arnold Bruggink. Het wedstrijdcommentaar is in handen van Leo Oldenburger.
Het open kanaal van FOX Sports is in Nederland vrij te ontvangen door digitale tv-abonnees van onder andere Ziggo (kanaal 11), UPC (kanaal 11) en KPN (kanaal 11). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Moisander en De Jong terug bij Ajax
Ajax kan zaterdag in de topper tegen FC Twente waarschijnlijk weer beschikken over Niklas Moisander en aanvoerder Siem de Jong. De twee belangrijke krachten in de selectie van trainer Frank de Boer deden donderdag de hele groepstraining mee. Moisander moest 2 weken geleden de gewonnen wedstrijd tegen FC Utrecht (3-0) overslaan vanwege een knieblessure, De Jong viel in dat duel uit met hamstringklachten.
De aanvoerder van Ajax sloot dinsdag al aan bij de groepstraining en deed dat donderdag ook. Moisander trainde voor het eerst weer mee.
Duarte Voor middenvelder Lerin Duarte komt de krachtmeting met FC Twente in Enschede te vroeg. Duarte heeft te veel last van een enkelblessure om in actie te komen tegen de koploper van de eredivisie. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat Duarte ook wel wordt gespaard voor de Cl wedstrijd tegen Celtic.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop dat ze Twente oprollen gvd.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maakt me niet uit hoe, ALS we maar winnen!!
WZAWZDB ;-)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frank de Boer weet welke 18 spelers hij zaterdag meeneemt naar Enschede voor het competitieduel met FC Twente. Niklas Moisander en Lerin Duarte zijn nog niet volledig fit en zitten niet bij de selectie. Siem de Jong, tegen FC Utrecht uit voorzorg gewisseld vanwege hamstringklachten, is wel gewoon van de partij.
De selectie:
Kenneth Vermeer Ricardo van Rhijn Christian Poulsen Mike van der Hoorn Viktor Fischer Kolbeinn Sigthórsson Siem de Jong Joël Veltman Nicolai Boilesen Lucas Andersen Daley Blind Davy Klaassen Lasse Schöne Jasper Cillessen Danny Hoesen Stefano Denswil Thulani Serero Lesly de Sa
FC Twente - Ajax begint zaterdagavond om 20:45 uur en wordt live uitgezonden op het open kanaal van Fox. Ajax.nl
Ik verwacht dus als basis: Cillissen Van Rhijn Moisander Denswil Blind Poulsen Serero De Jong De Sa Sightorsson Fischer
Mogelijk Klaassen in plaats van Serero of nog een truck op rechtsbuiten... niets is zeker op het middenveld en op rechtsbuiten momenteel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax kan zaterdag tegen FC Twente ook niet over Niklas Moisander beschikken. De Finse verdediger is nog niet volledig fit en moet de wedstrijd in Enschede aan zich voorbij laten gaan.
Moisander was tijdens het duel met FC Utrecht (3-0) ook afwezig bij Ajax. Tegen AC Milan liep hij een verrekte binnenband in zijn knie op. "Hij heeft donderdag zestig procent van de training meegedaan en vrijdag honderd procent", aldus De Boer. "Maar hij is nog niet fit bevonden voor de wedstrijd van zaterdag."
Donderdag werd al duidelijk dat Lerin Duarte de topper tegen de koploper in de Eredivisie aan zich voorbij moet laten gaan. "Lerin is nog niet fit en heeft aardig wat last. Vooral als hij gaat sprinten. Ik heb die blessure zelf ook een keer gehad. Je denkt dat het meevalt, maar uiteindelijk valt het behoorlijk tegen. Of Celtic haalbaar is? Nee, dat is niet realistisch."
Ajax-aanvoerder Siem de Jong is hersteld van een lichte hamstringblessure en is er wel bij tegen FC Twente, meldt Ajax vrijdag. Bojan Krkic revalideert nog van een hamstringblessure en is voorlopig nog niet terug. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm ja, staat ook niet bij de selectie. Dus v.d. Hoorn of Veltman. Wie heeft de voorkeur? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vd Hoorn deed het niet slecht...Veltman heb ik dit seizoen nog niet in Ajax1 zien spelen...dus vd Hoorn... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vd Hoorn Denswil is in potentie ook een prima duo. Veltman is er lang uit geweest gelijk een topper spelen lijkt me niet slim. Kan me nog heel goed bolissen herrineren in duel met Lens op volle snelheid niet echt verstandig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hebben het afgelopen wedstrijd prima gedaan samen. Toch is Veltman Denswill wel een gewend duo.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 - 19:42 schreef remco k het volgende:Hebben het afgelopen wedstrijd prima gedaan samen. Toch is Veltman Denswill wel een gewend duo.. Toch denk ik dat van der Hoorn speelt...zeker tegen Celtic want dan kunnen we wel een flinke kerel gebruiken in de defensie.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer verrast met Veltman, Andersen en Blind
Ajax gaat de topper tegen FC Twente in met het verdedigingsduo van Jong Ajax van vorig seizoen. Sneller dan Frank de Boer in mei kon bevroeden, doet hij een beroep op het duo Joël Veltman (21)-Stefano Denswil (20). Door de verkoop van Toby Alderweireld en de knieblessure van Niklas Moisander krijgen de producten van de Ajax-opleiding vanavond tegen FC Twente het vertrouwen. Joël en Stefano zijn zo goed geworden dat ze als centraal verdedigingsduo bij geen enkele topclub in de eredivisie zouden misstaan, sprak De Boer aan het einde van vorig seizoen in Telesport al zijn onbegrensde vertrouwen uit in de jonge verdedigers, die hij eerder in de A1 al onder zijn hoede had.
De Boer had voor de topper in de Grolsch Veste de keuze tussen Veltman en Mike van der Hoorn, die Moisander tegen FC Utrecht goed verving. Veltman, net hersteld van een enkelblessure, zat toen op de bank. Maandag speelde de Velsenaar 90 minuten mee met Jong Ajax tegen Fortuna Sittard. De Boers beslissing om Veltman de voorkeur te geven boven Van der Hoorn is mede ingegeven door het feit dat hij in het verleden in Jong Ajax en tijdens trainingspartijen bij de reserves veelvuldig met Denswil samenspeelde. Daarnaast is hij een betere opbouwer dan zijn concurrent.
De basisplaats voor Veltman is niet de enige verrassing in de opstelling van De Boer, die Daley Blind niet als linksback, maar als controlerende middenvelder lijkt op te stellen. Dat gaat ten koste van Christian Poulsen, die niet twee wedstrijden in vier dagen kan spelen en zich op het Champions Leaguetreffen met Celtic focust. Nicolai Boilesen opereert in Enschede als linkervleugelverdediger. Blind heeft aanvoerder Siem de Jong en Thulani Serero voor zich. Davy Klaassen basisspeler tegen FC Utrecht begint op de bank.
Lucas Andersen lijkt als rechtsbuiten de voorkeur te krijgen boven Lesly de Sa. De Deen wordt als een van de grootste talenten beschouwd en moet ex-Ajacied Dico Koppers een lastige avond bezorgen. Met De Sa, die maandag met Jong Oranje tegen Jong Oostenrijk speelde, wordt voorzichtig omgesprongen. Door de ingrijpende maatregelen van De Boer is Siem de Jong met zijn 24 jaar en acht maanden de oudste Ajacied en is de gemiddelde leeftijd 22,2 jaar.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; De Jong, Blind, Serero; Andersen, Sigthorsson, Fischer. Bron
Maak me gek. Andersen als rechtsbuiten vanaf de start en Daley als CVM. Ik ben voor. Hopen dat dit nieuws ook waarheid blijkt te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nice.. Dat os wel heel anders ineens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het is maar de vraag of het waar is natuurlijk. De televaag is goed ingevoerd bij Ajax maar of ze de opstelling van FdB al weten vraag ik me af... maar hetis verrassend te noemen en de beargumentatie voor met name de CVM positie klinkt plausibel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 09:58 schreef Eide het volgende:[..] Het is maar de vraag of het waar is natuurlijk. De televaag is goed ingevoerd bij Ajax maar of ze de opstelling van FdB al weten vraag ik me af... maar hetis verrassend te noemen en de beargumentatie voor met name de CVM positie klinkt plausibel. Haha ja het klinkt aannemelijk.. Maar ach, we shall see. Ik zou deze opstelling aanmoedigen. Kijken of het wat wordt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 - 08:14 schreef Eide het volgende:De Boer verrast met Veltman, Andersen en BlindAjax gaat de topper tegen FC Twente in met het verdedigingsduo van Jong Ajax van vorig seizoen. Sneller dan Frank de Boer in mei kon bevroeden, doet hij een beroep op het duo Joël Veltman (21)-Stefano Denswil (20). Door de verkoop van Toby Alderweireld en de knieblessure van Niklas Moisander krijgen de producten van de Ajax-opleiding vanavond tegen FC Twente het vertrouwen. Joël en Stefano zijn zo goed geworden dat ze als centraal verdedigingsduo bij geen enkele topclub in de eredivisie zouden misstaan, sprak De Boer aan het einde van vorig seizoen in Telesport al zijn onbegrensde vertrouwen uit in de jonge verdedigers, die hij eerder in de A1 al onder zijn hoede had. De Boer had voor de topper in de Grolsch Veste de keuze tussen Veltman en Mike van der Hoorn, die Moisander tegen FC Utrecht goed verving. Veltman, net hersteld van een enkelblessure, zat toen op de bank. Maandag speelde de Velsenaar 90 minuten mee met Jong Ajax tegen Fortuna Sittard. De Boers beslissing om Veltman de voorkeur te geven boven Van der Hoorn is mede ingegeven door het feit dat hij in het verleden in Jong Ajax en tijdens trainingspartijen bij de reserves veelvuldig met Denswil samenspeelde. Daarnaast is hij een betere opbouwer dan zijn concurrent. De basisplaats voor Veltman is niet de enige verrassing in de opstelling van De Boer, die Daley Blind niet als linksback, maar als controlerende middenvelder lijkt op te stellen. Dat gaat ten koste van Christian Poulsen, die niet twee wedstrijden in vier dagen kan spelen en zich op het Champions Leaguetreffen met Celtic focust. Nicolai Boilesen opereert in Enschede als linkervleugelverdediger. Blind heeft aanvoerder Siem de Jong en Thulani Serero voor zich. Davy Klaassen basisspeler tegen FC Utrecht begint op de bank. Lucas Andersen lijkt als rechtsbuiten de voorkeur te krijgen boven Lesly de Sa. De Deen wordt als een van de grootste talenten beschouwd en moet ex-Ajacied Dico Koppers een lastige avond bezorgen. Met De Sa, die maandag met Jong Oranje tegen Jong Oostenrijk speelde, wordt voorzichtig omgesprongen. Door de ingrijpende maatregelen van De Boer is Siem de Jong met zijn 24 jaar en acht maanden de oudste Ajacied en is de gemiddelde leeftijd 22,2 jaar. Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; De Jong, Blind, Serero; Andersen, Sigthorsson, Fischer. BronMaak me gek. Andersen als rechtsbuiten vanaf de start en Daley als CVM. Ik ben voor. Hopen dat dit nieuws ook waarheid blijkt te zijn. Geweldig verassend mocht dit waar zijn...ben met name heel benieuwd hoe Blind het gaat doen als CVM....maar ook Andersen op rechts spreekt mij wel aan.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben erg benieuwd. Wel weer zonder buitenspeler.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad weer zonder klassieke buitenspelers..ben met name benieuwd hoe Andersen het gaat doen... |
|
|
|