BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - Ajax (zaterdag 19 oktober, 20:45): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
hehe....en nu door gaan!!!
Ik mis je broertje Jack ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Wat een gelukstreffer. Overigens scoort een Siem in normale doen normaal wel de kans die hij eerder in de wedstrijd kreeg.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Nou, meevallertje... ik lach me kapot als nu de 1-2 ook nog valt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24 schreef Eide het volgende:
Nou, meevallertje... ik lach me kapot als nu de 1-2 ook nog valt.
Mogen we een keertje Duits winnen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een gelukstreffer. Overigens scoort een Siem in normale doen normaal wel de kans die hij eerder in de wedstrijd kreeg.
Gelukstreffers tellen ook!
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Overigens nog knap binnen geschoten door Siggie want hij moet die bal ongeveer van onder z'n lijf vandaan trappen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Ik wil toch nog even iets positiefs kwijt. Ajax mag blij zijn met zulke loyale en gemotiveerde supporters. Petje af voor hen die nu bij de wedstrijd aanwezig zijn. De enige winnaars van vanavond!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

snap zo veel niet...
Is niet zo raar Sjakie
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:27   quote  deeplink  
waar is de aansluiting/...
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mogen we een keertje Duits winnen?
Dat zou dan met recht een Duitse overwinning mogen heten hoewel Twente ook niet best speelt.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik wil toch nog even iets positiefs kwijt. Ajax mag blij zijn met zulke loyale en gemotiveerde supporters. Petje af voor hen die nu bij de wedstrijd aanwezig zijn. De enige winnaars van vanavond!
Ze mogen toch niet weg voordat de Twente supporters het stadion uit zijn. ;)

Maar idd hulde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2013 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:26 schreef Bobby1972 het volgende:
...En dat is elke uitwedstrijd weer het geval. je hoort ze boven het thuispubliek uit!!!

Chapeau voor deze groep supporters!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:30   quote  deeplink  
HOESSEN!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is niet zo raar Sjakie
hoezo Narreke?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:30   quote  deeplink  
FACK!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:30 schreef Hasjkoph het volgende:
FACK!
FACK ??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:31   quote  deeplink  
1-2....
niet dus, jammer!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Cillissen als enige een voldoende. Wat is die vent snel gegroeid in zijn rol.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

FACK ??
For All Cleavage Knockers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hoezo Narreke?
Vragen naar de bekende weg ouwe ??......brabo'er ben je toch....hehehehehe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Jij nu ook pik...Whehehehe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Een ruime voldoende!! Hoop dat Duarte snel herstelt...want we kunnen wel wat gif gebruiken...
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Wat heeft Cilissen voor moeilijks te doen gehad dan??

Ajax speelde heel slecht de eerste helft, de tweede helft prima, lichtpuntje voor mij was Blind op CVM, speelde gewoon een goede pot..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Jij nu ook pik...Whehehehe
Nee man....zal ik nooit worden....raar volk ouwe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een ruime voldoende!! Hoop dat Duarte snel herstelt...want we kunnen wel wat gif gebruiken...
Vond Blind ook goed......punt
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Zie net dat het wel een 100% penalty was..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet je daarna naar de scheids kijken als die in beeld komt. Hij miste alleen nog 1 ding en had er daarna precies hetzelfde uitgezien.
Strafschop dus! (had het moeten zijn)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Rare wissel....snap het niet
Na de uitleg van de Jong, kan ik daar in mee gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vond Blind ook goed......punt
redelijk...moet nog zeker groeien in die positie...laten staan daar mannen ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

redelijk...moet nog zeker groeien in die positie...laten staan daar mannen ???
Laat maar ff staan ja
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:

Ajax speelde heel slecht de eerste helft, de tweede helft prima, lichtpuntje voor mij was Blind op CVM, speelde gewoon een goede pot..
Heeft eigenlijk geen fout gemaakt, maar straalt wel veel meer rust uit dan Vermeer, daar ligt op dit moment HET grote verschil i.m.o. ....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 oktober 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Ik vond Blind en Cillissen de twee beste spelers bij Ajax. Ik vind zijn timing erg goed Remco? En de extra rust. Vermeer zien we voorlopig niet meer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:55 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vond Blind en Cillissen de twee beste spelers bij Ajax. Ik vind zijn timing erg goed Remco? En de extra rust. Vermeer zien we voorlopig niet meer.
Wow....is Remco de graadmeter tegenwoordig ??....apart hoor
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wow....is Remco de graadmeter tegenwoordig ??....apart hoor
apply-cold-water-to-the-burned-area.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lauw water schijnt beter te zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Hopelijk aankomende dinsdag weer Poulsen op die plaats. Zet Blind maar linksachter, want wat Boilesen liet zien was helemaal niets.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Toch weer een zuivere penalty ontnomen. Terrecht gelijkspel maar wat was het bij regelmaat weer bedroevend. Je merkte wel aan Ajax dat toen De Jong wat beter begon te spelen het direct beter liep
nora
 nora - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Hij al twee jaar een topper maar kreeg geen kans !!! Trouwens een meer dan verdient gelijk spel we hadden eigenlijk nog moeten winnen Twente zijn echt laffe kippe, de hele tweede helft een dominant Ajax wat een paar hele goede kansen kreeg.
nora
 nora - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:

Ha ha je bent soms echt lachwekkend Remco een beetje zielig eigenlijk !!! jammer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:29 schreef nora het volgende:

[..]

Ha ha je bent soms echt lachwekkend Remco een beetje zielig eigenlijk !!! jammer
Valt wel mee toch ?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Valt wel mee toch ?
t' valt wel, maar niet mee....;-)
Aartus
 Aartus - zondag 20 oktober 2013 - 02:50   quote  deeplink  
Saaie wedstrijd 2 ploegen die niet speelden om te winnen...T belangrijkste was om niet te verliezen.Jammer ik had er meer van verwacht.
Eide
 Eide - zondag 20 oktober 2013 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Mwah, doorgebroken Castagnios om eens iets te noemen maar met name gewoon erg attent en scherp gekeept. Hij doet het gewoon erg goed op het moment.

Verder vond ik Blind redelijk als CVM en heeft Tadic geen reet uitgericht wat toch voor een groot deel de verdienste van Van Rhijn was. Maar ik ga mee met de uitspraak dat Cillissen en Blind de 2 beste bij Ajax waren vandaag.

Verder stonden Denswil en Veltman wel enorm te snurken bij de goal van Twente. Zeer terecht dat Van Rhijn kwaad op ze was. Ze staan allebei naar de bal te kijken, hebben totaal geen oog voor Castagnios en staan gewoon lucht te dekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 20 oktober 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2013 - 22:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heeft eigenlijk geen fout gemaakt, maar straalt wel veel meer rust uit dan Vermeer, daar ligt op dit moment HET grote verschil i.m.o. ....
Dat begrijp ik en vind ik ook. Maar men moet niet gaan doen alsof ie een geweldige wedstrijd heeft gespeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat begrijp ik en vind ik ook. Maar men moet niet gaan doen alsof ie een geweldige wedstrijd heeft gespeeld.
Ik vond hem wel een hele goede wedstrijd spelen...bewaarde de rust, gedroeg zich heel volwassen...als of hij al jaren in het doel staat bij Ajax...is een aanwinst voor onze verdediging!
Brandje
 Brandje - zondag 20 oktober 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:

Blind speelde matig. Risicoloos en liep continue de boel dicht op het middenveld. Pas NA rust werd het beter maar eerste helft zeer matig, net als de rest trouwens.
Andersen is toch wel een mannetje want die heeft zo ongelooflijk veel inzicht maar staat op de verkeerde positie net als Fishe trouwens. Fisher moet gewoon naar het middenveld en dan kan Andersen naar links.
Helaas heeft meneertje wederom bewezen dat hij anti-ajax is want Kolbeinn verdiende een pingel. Castaignos gaat als een dolle stier door op Cillissen en alles mocht weer.
Als psv wint dan staan we "slechts" drie punten achter en na een rijtje uitwedstrijden met AZ,PSV,Heerenveen, Grunn en Twente is dat zo slecht nog niet.
Dit team moet gaan beseffen dat ze gewoon heel goed kunnen voetballen dan worden ze gewoon weer kampioen
nora
 nora - zondag 20 oktober 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Ik denk ook dat wij op dit moment niet ontevreden mogen zijn met de blessures die we hebben gehad(Bojan-Duarte en de Jong) en de belangrijke spelers die we zijn kwijtgeraakt Eriksen - Aldeweireld - Boerigter - Babel en dan met bovenstaand progamma al achter de rug vind ik het qua stand niet eens onverdienstelijk, ondanks dat ik het spel nou ook niet bepaald goed vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2013 door nora --
Brandje
 Brandje - zondag 20 oktober 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 12:07 schreef nora het volgende:
Ik denk ook dat wij op dit moment niet ontevreden mogen zijn met de blessures die we hebben gehad(Bojan-Duarte en de Jong) en de belangrijke spelers die we zijn kwijtgeraakt Eriksen - Aldeweireld - Boerigter - Babel en dan met bovenstaand progamma al achter de rug vind ik het qua stand niet eens onverdienstelijk, ondanks dat ik het spel nou ook niet bepaald goed vind.
Ajax speelt ondanks het matige niveau nog steeds met afstand het beste positiespel en dat gaat ons ook weer de titel brengen denk ik. PSV,Twene en f'noord zijn allemaal te afhankelijk van de grillen van bepaalde spelers.
Maar FdB moet nu met een vast elftal gaan spelen en kappen met dat rouleren.
Eide
 Eide - zondag 20 oktober 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Ik ben wel ontevreden en terecht ook in mijn ogen. Als je dit niveau haalt en je bent dat niet stel je je lat naar beneden bij.

De mensen die nu in het veld staan zitten heel dicht tegen de 1e elf aan, uitzonderingen daargelaten. Die paar blessures mogen het excuus niet zijn. En dan zou ik nog geen moeite hebben met een 1-1 tegen Twente als Ajax 90 minuten lang zou hebben gespeeld zoals de 2e helft... maar de 1e helft was van een niveau dat beneden elk peil is.

Dus nee, ik ben wel ontevreden. De stand verbloemt veel maar ik vind het aanzienlijk slechter dan vergeleken met vorig jaar toen de resulataten minder goed waren maar het spel vaak beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2013 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 20 oktober 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 12:24 schreef Eide het volgende:
Ik ben wel ontevreden en terecht ook in mijn ogen. Als je dit niveau haalt en je bent dat niet stel je je lat naar beneden bij.

De mensen die nu in het veld staan zitten heel dicht tegen de 1e elf aan, uitzonderingen daargelaten. Die paar blessures mogen het excuus niet zijn. En dan zou ik nog geen moeite hebben met een 1-1 tegen Twente als Ajax 90 minuten lang zou hebben gespeeld zoals de 2e helft... maar de 1e helft was van een niveau dat beneden elk peil is.

Dus nee, ik ben wel ontevreden. De stand verbloemt veel maar ik vind het aanzienlijk slechter dan vergeleken met vorig jaar toen de resulataten minder goed waren maar het spel vaak beter.
Met dat laatste sla je plank echt volledig mis. Vorig jaar MET Eriksen en Alderweireld was het spel tot aan de winterstop ,een paar CL wedstrijden na, niet om aan te zien.
Je hebt nu een jonger team en ik vind het spel zeker niet minder. Deze jongens moeten nog overtuigd worden van eigen kunnen. Met Andersen erbij heb je weer een groeibriljant erbij.
Die blessures zijn wel degelijk van invloed want het ging om je aanvoerder en de reserveaanvoerder dus dan mag je niet gaan verwachten dat het jonge grut de kar gaat trekken want Moisander en De Jong zijn wel belangrijk voor ajax dus het zijn niet zo maar blessures.
Echter begin ik mij wel zorgen te maken over Fischer. Het lijkt wel of hij in het keurslijf van FdB moet spelen. Komt hij zoals gisteren een paar van het middenveld dan is hij zo goed. Andersen gaf weer een paar heerlijke balletjes tussendoor maar staat ook op de verkeerde plek naar mijn mening
Kritisch zijn ok maar je bent nu te streng in mijn ogen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Twente - Ajax (zaterdag 19 oktober, 20:45): 1 - 1

0.0104398