BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Twee Amsterdammers van 19 en 21 jaar oud zijn in de nacht van 11 op 12 augustus rond 4.00 uur op het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam mishandeld door een groep van ongeveer acht mannen.
De twee Amsterdammers stonden die nacht na te praten over de toen gespeelde wedstrijd wedstrijd AZ - Ajax (3-2).

Plots komt een man op hen afgelopen. Hij roept: 'Wat nou Ajax? Feyenoord!,' en begint op één van de mannen in te slaan. De man maakt deel uit van een groep van ongeveer acht mannen. Vier personen uit die groep helpen de dader de slachtoffers te mishandelen.

Het onfortuinlijke duo belandt uiteindelijk in het ziekenhuis.

In het AT5-opsporingsprogramma Bureau 020 waren gisteren beelden te zien van de verdachten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/3524849/2013/10/10/Ajacieden-mishandeld-door-Feyenoordfans.dhtml
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Triest..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 oktober 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:24 schreef remco k het volgende:
Twee Amsterdammers van 19 en 21 jaar oud zijn in de nacht van 11 op 12 augustus rond 4.00 uur op het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam mishandeld door een groep van ongeveer acht mannen.
De twee Amsterdammers stonden die nacht na te praten over de toen gespeelde wedstrijd wedstrijd AZ - Ajax (3-2).

Plots komt een man op hen afgelopen. Hij roept: 'Wat nou Ajax? Feyenoord!,' en begint op één van de mannen in te slaan. De man maakt deel uit van een groep van ongeveer acht mannen. Vier personen uit die groep helpen de dader de slachtoffers te mishandelen.

Het onfortuinlijke duo belandt uiteindelijk in het ziekenhuis.

In het AT5-opsporingsprogramma Bureau 020 waren gisteren beelden te zien van de verdachten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/3524849/2013/10/10/Ajacieden-mishandeld-door-Feyenoordfans.dhtml
Dat soort lafbekken lopen overal Remco....jij en ik zullen dat nooit doen....ik mep alleen als ik aangevallen wordt.
Ik woon samen met een Feijenoordse en dat gaat prima

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door Nenam_tiL --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 oktober 2013 - 19:56   quote  deeplink  
Hopla en weer een beetje voer voor de burgervaders om de klassieker zonder uitpubliek te laten spelen.
Wat een helden......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 oktober 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Lekker nutteloos. Wordt enkel door de media gebruikt om het te belichten als een rel tussen Ajax en Feyenooit. Gebeuren wekelijks tijdens stapavonden legio van dit soort vechtpartijen en worden allemaal niet zo breed uitgemeten. Dus om nu te roepen dat dit voer is voor burgervaders om de klassieker zonder uitpubliek te laten spelen is gewoon onzin. Zou gelijk betekenen dat het hele uitgaansleven ook beter gesloten kan worden.
remco k
 remco k - donderdag 10 oktober 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lekker nutteloos. Wordt enkel door de media gebruikt om het te belichten als een rel tussen Ajax en Feyenooit. Gebeuren wekelijks tijdens stapavonden legio van dit soort vechtpartijen en worden allemaal niet zo breed uitgemeten. Dus om nu te roepen dat dit voer is voor burgervaders om de klassieker zonder uitpubliek te laten spelen is gewoon onzin. Zou gelijk betekenen dat het hele uitgaansleven ook beter gesloten kan worden.
Dat klopt zeker. Snap ook niet waarom men altijd op het voetbal afgeeft met betrekking tot politie inzet.

Wanneer gaan de kroegen in Nederland mee betalen aan de politie inzet. Op een gemiddelde stapavond in Amsterdam of Rotterdam is meer politie nodig door ongeregeldheden dan door de voetbal in een heel jaar..

Toch hoor je ook heel vaak ouders die gewoon niet meer naar het voetbal gaan om de kleine opstootjes in de stadions..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 oktober 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt zeker. Snap ook niet waarom men altijd op het voetbal afgeeft met betrekking tot politie inzet.

Wanneer gaan de kroegen in Nederland mee betalen aan de politie inzet. Op een gemiddelde stapavond in Amsterdam of Rotterdam is meer politie nodig door ongeregeldheden dan door de voetbal in een heel jaar..

Toch hoor je ook heel vaak ouders die gewoon niet meer naar het voetbal gaan om de kleine opstootjes in de stadions..
Dan ben ik toch benieuwd hoe diezelfde ouders omgaan met hun kinderen op school, bij de plaatselijke sportvereniging of inderdaad bij het stappen?
remco k
 remco k - vrijdag 11 oktober 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ben ik toch benieuwd hoe diezelfde ouders omgaan met hun kinderen op school, bij de plaatselijke sportvereniging of inderdaad bij het stappen?
Zijn toch hele andere dingen?? Een ouder met een kind van zes die onder de voeten wordt gelopen door agressieve gasten van een jaar of twintig, of jongens van enigzins dezelfde leeftijd in het stappen of op school..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 oktober 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn toch hele andere dingen?? Een ouder met een kind van zes die onder de voeten wordt gelopen door agressieve gasten van een jaar of twintig, of jongens van enigzins dezelfde leeftijd in het stappen of op school..
en dan is er zoveel politie op de been en zijn vrijwel nooit op tijd om z'n opstootje te voorkomen.... kan ook haast niet... maar goed...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op man, overal is tegenwoordig agressie. Alleen rondom het stadion is het tegenwoordig vaak in groepsverband. Die ouders stellen zich gewoon aan. Daarbij ga je nu ineens om leeftijden roepen, maar zoals ik al zeg is er tegenwoordig op de amateurvelden genoeg te beleven rondom voetbalwedstrijden. Daar heb je geen wedstrijd in de eredivisie meer voor nodig. Tegenwoordig slaan die ouders en spelers elkaar daar al helemaal lavenloos. En diezelfde hypocriete ouders roepen vervolgens dat ze niet naar een wedstrijd in de eredivisie gaan omdat ze het daar allemaal maar te vijandig vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Leuk man, voetbal....Nederland - Hongarije...heb er van genoten...zo moet voetbal gespeeld worden...
Nigel de Jong wat een CVM....Janmaat wat een vleugelverdediger....Strootman wat een middenvelder...van Persie wat een spits...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Leuk man, voetbal....Nederland - Hongarije...heb er van genoten...zo moet voetbal gespeeld worden...
Nigel de Jong wat een CVM....Janmaat wat een vleugelverdediger....Strootman wat een middenvelder...van Persie wat een spits...
En........Hongarije wat een drama.....het Headliner forum had ze ingemaakt met 10-0
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Of Nederland was zo goed...jammer dat Blind 1 van de mindere was...maar dat is hij al weken....
baco74
 baco74 - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En........Hongarije wat een drama.....het Headliner forum had ze ingemaakt met 10-0
ik op doel?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:59 schreef baco74 het volgende:

[..]

ik op doel?
Nee....Joduh....jij rechts half
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Ikke huntelaar natuurlijk in de spits...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik graag achter die drol van een Van Persie. Aangezien de verdedigers van Hongarije hem niet geblesseerd trappen moet ik dat maar doen. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ikke huntelaar natuurlijk in de spits...
Yep.....helaas gebleseerd.....Hashkoppie in jou plaats
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep.....helaas gebleseerd.....Hashkoppie in jou plaats
Nee is al weer in training...hasjkoppie op de bank...geen conditie...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee is al weer in training...hasjkoppie op de bank...geen conditie...
Pietje is onze spits.......sorry Sjakie
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Of Nederland was zo goed...jammer dat Blind 1 van de mindere was...maar dat is hij al weken....
Dat valt nou ook wel weer mee. Hij heeft toch niets fout gedaan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pietje is onze spits.......sorry Sjakie
Bepaal jij dat feestneus...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat valt nou ook wel weer mee. Hij heeft toch niets fout gedaan?
Maar wat heeft hij goed gedaan ??
baco74
 baco74 - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

rechtshalf?
Saai man....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Warrior als CVM zie in hem Nigel de Jong!!
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man, overal is tegenwoordig agressie. Alleen rondom het stadion is het tegenwoordig vaak in groepsverband. Die ouders stellen zich gewoon aan. Daarbij ga je nu ineens om leeftijden roepen, maar zoals ik al zeg is er tegenwoordig op de amateurvelden genoeg te beleven rondom voetbalwedstrijden. Daar heb je geen wedstrijd in de eredivisie meer voor nodig. Tegenwoordig slaan die ouders en spelers elkaar daar al helemaal lavenloos. En diezelfde hypocriete ouders roepen vervolgens dat ze niet naar een wedstrijd in de eredivisie gaan omdat ze het daar allemaal maar te vijandig vinden.
Volgens mij snap je heel de strekking niet..
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
1 van de mindere?? Vond hem juist uitblinken.
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar wat heeft hij goed gedaan ??
Veel goede voortzettingen vooruit, opjagen van de tegenstanders en zijn duels winnen, aan de bal vrijwel niets verloren.. Wat moet ie nog meer doen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij snap je heel de strekking niet..
Ik snap de strekking maar al te goed, maar tegenwoordig is het met een jeugdwedstrijd in de categorie van 6 tot 12 jaar ook maar hopen dat dit zonder incidenten verloopt. En weet je, de agressie komt meestal door diezelfde ouders langs de lijn. Die overal maar over klagen, hun kinderen opstoken en desnoods zelfstandig laten blijken wat ze er van vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Overigens is er vandaag ook weer een wedstrijd uit de klauwen gelopen. Ok, deze leeftijdsgrens lag iets hoger met A-junioren maar tegenwoordig is het schering en inslag. En al die nieuwe regels van de KNVB hebben allemaal geen ene nut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 21:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap de strekking maar al te goed, maar tegenwoordig is het met een jeugdwedstrijd in de categorie van 6 tot 12 jaar ook maar hopen dat dit zonder incidenten verloopt. En weet je, de agressie komt meestal door diezelfde ouders langs de lijn. Die overal maar over klagen, hun kinderen opstoken en desnoods zelfstandig laten blijken wat ze er van vinden.
Dat laatste is zeer zeker niet waar zoals ik het met regelmaat heb meegemaakt en om mij heen hoor, vind dan ook dat je dit veel te makkelijk stelt zonder het te kunnen onderbouwen.

Neem m'n buurman, is afgelopen jaar bij een wedstrijd van AZ wezen kijken tegen Feyenoord met zijn zoontje, is gewoon een normale man die zijn kinderen wekelijks overal heen brengt voor de verschillende sporten en zijn zoontje dit voor zijn verjaardag had gegeven. Heeft doordat er wat kleine opstootjes zijn geweest een paar klappen met een knuppel gehad van de politie omdat ie in de weg liep, belande daardoor met zijn zoon aan de kant van een paar AZ supporters en werd daar ook nog even met zijn kleine erbij helemaal de tyfus gescholden omdat het een Feyenoorder zou zijn geweest. ( de beste man is Ajacied)..
En nee dit is geen man die oorlog staat te maken langs de zijlijn of bij de training..

Denk je echt dat hij ooit nog weer gaat met zijn zoon??

En ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ga dit soort acties nu aub niet goed praten door te stellen dat het overal gebeurt.
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 21:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens is er vandaag ook weer een wedstrijd uit de klauwen gelopen. Ok, deze leeftijdsgrens lag iets hoger met A-junioren maar tegenwoordig is het schering en inslag. En al die nieuwe regels van de KNVB hebben allemaal geen ene nut.
Die mensen moeten eens hard worden aangepakt.. En niet op zijn Nederlands vertroeteld worden,
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste is zeer zeker niet waar zoals ik het met regelmaat heb meegemaakt en om mij heen hoor, vind dan ook dat je dit veel te makkelijk stelt zonder het te kunnen onderbouwen.

Neem m'n buurman, is afgelopen jaar bij een wedstrijd van AZ wezen kijken tegen Feyenoord met zijn zoontje, is gewoon een normale man die zijn kinderen wekelijks overal heen brengt voor de verschillende sporten en zijn zoontje dit voor zijn verjaardag had gegeven. Heeft doordat er wat kleine opstootjes zijn geweest een paar klappen met een knuppel gehad van de politie omdat ie in de weg liep, belande daardoor met zijn zoon aan de kant van een paar AZ supporters en werd daar ook nog even met zijn kleine erbij helemaal de tyfus gescholden omdat het een Feyenoorder zou zijn geweest. ( de beste man is Ajacied)..
En nee dit is geen man die oorlog staat te maken langs de zijlijn of bij de training..

Denk je echt dat hij ooit nog weer gaat met zijn zoon??

En ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ga dit soort acties nu aub niet goed praten door te stellen dat het overal gebeurt.
Dus jij beweert dat het niet overal gebeurd en komt vervolgens met 1 voorbeeld van iemand die dan inderdaad blijkbaar heel anders is dan het gemiddelde geval? Ben jij ook zo iemand die, als er wat in de buurt gebeurt, roept: "Het komt nu wel erg dichtbij"?

En ik wil het niet onderbouwen? Ik zou je aanraden om op een zaterdag en zondag eens heel wat amateurvelden af te struinen. Moet jij eens kijken hoeveel agressie je meemaakt. Daarnaast zou ik je eens willen vragen te informeren bij mensen die bepaald werk hebben. Misschien heb je dan een andere gedachte.

Overigens is de jeugd verkwanseld door al die shit op televisie. Ze ervaren het alsof het de normaalste zaak van de wereld is en lopen erbij alsof ze halve gangsters zijn. Daarnaast worden kinderen amper meer thuis opgevangen omdat beide ouders moeten werken en dus niet voor hun kinderen kunnen zorgen en ze maar een sleutel meegeeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mensen moeten eens hard worden aangepakt.. En niet op zijn Nederlands vertroeteld worden,
Tja..... Nederland en rechtstaat. Waar daders geknuffeld worden alsof ze zelf slachtoffer zijn. Waar advocaten de meest domme dingen roepen om daders vrij te pleiten en waar mensen die voor hunzelf opkomen worden opgesloten, omdat ze van slachtoffer ineens dader worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat het niet overal gebeurd en komt vervolgens met 1 voorbeeld van iemand die dan inderdaad blijkbaar heel anders is dan het gemiddelde geval? Ben jij ook zo iemand die, als er wat in de buurt gebeurt, roept: "Het komt nu wel erg dichtbij"?

En ik wil het niet onderbouwen? Ik zou je aanraden om op een zaterdag en zondag eens heel wat amateurvelden af te struinen. Moet jij eens kijken hoeveel agressie je meemaakt. Daarnaast zou ik je eens willen vragen te informeren bij mensen die bepaald werk hebben. Misschien heb je dan een andere gedachte.

Overigens is de jeugd verkwanseld door al die shit op televisie. Ze ervaren het alsof het de normaalste zaak van de wereld is en lopen erbij alsof ze halve gangsters zijn. Daarnaast worden kinderen amper meer thuis opgevangen omdat beide ouders moeten werken en dus niet voor hun kinderen kunnen zorgen en ze maar een sleutel meegeeft.
Ik noem 1 voorbeeld, zo zijn er echt nog veel meer op te noemen hoor.

Daarnaast heb je geen idee wat voor werk ik doe en waar ik in de weekenden kom, je hebt je oordeel daar blijkbaar al over klaar.

Maar goed, zo ga je weer heel ver weg bij de essentie van het hele verhaal. Dat het meer gebeurt praat het niet goed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem 1 voorbeeld, zo zijn er echt nog veel meer op te noemen hoor.

Daarnaast heb je geen idee wat voor werk ik doe en waar ik in de weekenden kom, je hebt je oordeel daar blijkbaar al over klaar.

Maar goed, zo ga je weer heel ver weg bij de essentie van het hele verhaal. Dat het meer gebeurt praat het niet goed..
Dat ik niet weet wat voor werk je doet? Volgens mij deed jij iets in de bouw toch? En daarnaast heb ik totaal geen oordeel klaar over wat je in het weekend doet, maar veel meer dan werken, karpervissen, veel voetbal kijken op televisie en slap lullen op het forum hebben we nog niet van je gelezen. Toch vraag ik me af of jij buiten al die dingen uberhaupt nog wel een keer slaapt, want blijkbaar volg jij dus ook nog heel veel wedstrijden om amateurvelden en spreek je af en toe met mensen die werken als politieagent, steward bij amateurclub, beveiliger of jeugdwerker. Succes man. Ik denk namelijk, nee wacht, ik weet wel zeker dat je de plank volledig misslaat daarin. En inderdaad, die mening heb ik wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:33   quote  deeplink  
-

remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ik niet weet wat voor werk je doet? Volgens mij deed jij iets in de bouw toch? En daarnaast heb ik totaal geen oordeel klaar over wat je in het weekend doet, maar veel meer dan werken, karpervissen, veel voetbal kijken op televisie en slap lullen op het forum hebben we nog niet van je gelezen. Toch vraag ik me af of jij buiten al die dingen uberhaupt nog wel een keer slaapt, want blijkbaar volg jij dus ook nog heel veel wedstrijden om amateurvelden en spreek je af en toe met mensen die werken als politieagent, steward bij amateurclub, beveiliger of jeugdwerker. Succes man. Ik denk namelijk, nee wacht, ik weet wel zeker dat je de plank volledig misslaat daarin. En inderdaad, die mening heb ik wel.
Heel toevallig sla ik de plank wel degelijk raak.. Werk dagelijks met gemiddeld 100 jaar bajes, daarnaast woon ik strak naast een voetbalveld, en heb vrij veel vrienden waarvan er een aantal vrijwillig als steward werken bij een profclub. Heeft mijn vriendin jarenlang in de business club gewerkt bij een van de profclubs..
Daarnaast voetballen vrijwel alle jongens die voor ons werken op amateurniveau en doen daar veel werk als jeugdtrainer of andere dingen op de club..

En oja, voordat ik het vergeet, hebben we dagelijks jongens aan het werk die een taakstraf uitvoeren, dus die verantwoordelijkheid om met die gasten om te gaan hebben we ook nog..

Dus ga nu niet zeggen dat ik niet weet hoe het werkt, want dat weet ik wel degelijk..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel toevallig sla ik de plank wel degelijk raak.. Werk dagelijks met gemiddeld 100 jaar bajes, daarnaast woon ik strak naast een voetbalveld, en heb vrij veel vrienden waarvan er een aantal vrijwillig als steward werken bij een profclub. Heeft mijn vriendin jarenlang in de business club gewerkt bij een van de profclubs..
Daarnaast voetballen vrijwel alle jongens die voor ons werken op amateurniveau en doen daar veel werk als jeugdtrainer of andere dingen op de club..

En oja, voordat ik het vergeet, hebben we dagelijks jongens aan het werk die een taakstraf uitvoeren, dus die verantwoordelijkheid om met die gasten om te gaan hebben we ook nog..

Dus ga nu niet zeggen dat ik niet weet hoe het werkt, want dat weet ik wel degelijk..
Dan woon je in een hele nette buurt en zou ik, als ik jouw was, eens die dikke stalen poort rondom die buurt openmaken en daarbuiten verder kijken. En o ja, je mag gewoon zeggen dat Zwolle die profclub is hoor.

Maar blijf jij lekker roepen dat dit alles wel meevalt. Over een paar maanden praten we weer hierover. Ik kan je nu alvast op een presenteerblaadje geven dat de maatschappij steeds meer gaat verharden. En inderdaad ook bij de jeugd van 6 tot en met 12 jaar. Mede ingegeven door hun ouders, die alles maar normaal vinden of zelf kneiterhard meedoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Wat een klote computer. Laad alle reacties erg laat in, daardoor druk ik tweemaal en komen de reacties dus dubbel binnen. Sorry daarvoor.

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar blijf jij lekker roepen dat dit alles wel meevalt. Over een paar maanden praten we weer hierover. Ik kan je nu alvast op een presenteerblaadje geven dat de maatschappij steeds meer gaat verharden. En inderdaad ook bij de jeugd van 6 tot en met 12 jaar. Mede ingegeven door hun ouders, die alles maar normaal vinden of zelf kneiterhard meedoen.
Eens....helaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2013 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens....helaas
Gelukkig iemand met een beetje verstand hier en die niet wil wegkijken voor de dingen die om ons heen gebeuren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Op een bepaalde leeftijd....zo rond je dertigste kom je erachter dat het leven niet zo makkelijk is.....zeker als je jonge kinderen hebt....daar voor was het feesten.

Ik ben 50 en ik schijt in mijn broek als ik aan de toekomst van mijn dochter (8) denk....het is een tyfus bende en het wordt erger....daarom geef ik krijgertje gelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:
Op een bepaalde leeftijd....zo rond je dertigste kom je erachter dat het leven niet zo makkelijk is.....zeker als je jonge kinderen hebt....daar voor was het feesten.

Ik ben 50 en ik schijt in mijn broek als ik aan de toekomst van mijn dochter (8) denk....het is een tyfus bende en het wordt erger....daarom geef ik krijgertje gelijk
Jij weet daarnaast, mede door het werk wat ik doe, dat ik inderdaad met verstand hierover praat. Ik zie het om mij heen elke dag opnieuw. Daarnaast hoor ik in contact met anderen, dat het ook daar dramatisch is en inderdaad een tyfusbende. Ik ben bang dat hier niets tegen opgewassen is en dat de maatschappij het zwaar te verduren krijgt. Maar tot nog toe zijn er teveel mensen die hun hoofd wegdraaien en wanneer ze met iets ingrijpends in de buurt worden geconfronteerd alleen kunnen uitbrengen: "Het komt nu wel erg dichtbij". Een onlogische verklaring, van meestal onwetende mensen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Daarnaast zal ik een voetbalrel niet verheerlijken, maar zelfs daar zitten meerdere kanten van een verhaal aan. Echter brengt de media altijd alleen het beeld over wat vanuit politiek oogpunt wordt gegevenen en zullen zij nooit de verhalen van de andere zijde belichten.

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij weet daarnaast, mede door het werk wat ik doe, dat ik inderdaad met verstand hierover praat. Ik zie het om mij heen elke dag opnieuw. Daarnaast hoor ik in contact met anderen, dat het ook daar dramatisch is en inderdaad een tyfusbende. Ik ben bang dat hier niets tegen opgewassen is en dat de maatschappij het zwaar te verduren krijgt. Maar tot nog toe zijn er teveel mensen die hun hoofd wegdraaien en wanneer ze met iets ingrijpends in de buurt worden geconfronteerd alleen kunnen uitbrengen: "Het komt nu wel erg dichtbij". Een onlogische verklaring, van meestal onwetende mensen.
Ja ik weet wat je doet....en ik begrijp je frustratie die heb ik ook....En als Remco vraagt:wat ga je er aan doen.....wat kan je er aan doen ???
Ik weet er wel een paar hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Remco is het geiten wollen sokken type.....wij zijn van de mouwen oprollen en bek houwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

1 van de mindere?? Vond hem juist uitblinken.
Remco je moet hem niet als Ajacied beoordelen....hij mag van geluk spreken dat zijn vader op de bank zit....heb jij een goede voorzet gezien van hem....denk dat Janmaat aan de andere kant een stuk beter was...veel dreigender ook...
Maar goed alles wat wit is...is bij jou zwart
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Remco je moet hem niet als Ajacied beoordelen....hij mag van geluk spreken dat zijn vader op de bank zit....heb jij een goede voorzet gezien van hem....denk dat Janmaat aan de andere kant een stuk beter was...veel dreigender ook...
Maar goed alles wat wit is...is bij jou zwart
Remco is een betweter en een pittbull....aard van het beesie......hij zal geen millimeter toegeven....ik vermaak me er prima mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja ik weet wat je doet....en ik begrijp je frustratie die heb ik ook....En als Remco vraagt:wat ga je er aan doen.....wat kan je er aan doen ???
Ik weet er wel een paar hoor
Inderdaad man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

0.0066521