|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Remco is een betweter en een pittbull....aard van het beesie......hij zal geen millimeter toegeven....ik vermaak me er prima mee iedereen mag zijn mening hebben...wij zijn het soms wel eens met elkaar hoor....maar ik vermaak me eigen alleen met mijn vrouwtje... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: In welke catergorie ben ik in geschaald narreke ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als mijn kroegmaat....die af en toe thuis ff langs komt, om mijn vrouwtje te laten zien met wat voor een soort tuig ik omga ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 02:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als mijn kroegmaat....die af en toe thuis ff langs komt, om mijn vrouwtje te laten zien met wat voor een soort tuig ik omga ;-) moet ik ook maar eens snel me kop laten zien daar in Drunen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent altijd welkom gap....dat weet je |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 02:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als mijn kroegmaat....die af en toe thuis ff langs komt, om mijn vrouwtje te laten zien met wat voor een soort tuig ik omga ;-) Hahahaha thats my man!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dan woon je in een hele nette buurt en zou ik, als ik jouw was, eens die dikke stalen poort rondom die buurt openmaken en daarbuiten verder kijken. En o ja, je mag gewoon zeggen dat Zwolle die profclub is hoor. Maar blijf jij lekker roepen dat dit alles wel meevalt. Over een paar maanden praten we weer hierover. Ik kan je nu alvast op een presenteerblaadje geven dat de maatschappij steeds meer gaat verharden. En inderdaad ook bij de jeugd van 6 tot en met 12 jaar. Mede ingegeven door hun ouders, die alles maar normaal vinden of zelf kneiterhard meedoen. Volgens mij heb je echt een volkomen verkeerd beeld van wat ik hiervan vind. Ben het namelijk met je eens over de verharding, zeg ook nergens dat dit niet zo is.. Alleen mag het niet geaccepteerd worden.
Dat het over een paar maanden zou gaan veranderen is onzin, dit is al jaren langzaam aan het evalueren.
En je zit er wederom naast wat betreft de buurt, waar heb ik gezegd dat die vrienden allemaal uit hetzelfde gebied regio of stad komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:Daarnaast zal ik een voetbalrel niet verheerlijken, maar zelfs daar zitten meerdere kanten van een verhaal aan. Echter brengt de media altijd alleen het beeld over wat vanuit politiek oogpunt wordt gegevenen en zullen zij nooit de verhalen van de andere zijde belichten. Ligt er maar net aan welk gedeelte van de media. De Ajax fansites bijvoorbeeld schrijven echt niet volgens jouw gedacht, en datzelfde geld voor de andere clubs.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk toch echt dat jij je hierin flink vergist kerel. Denk eerder dat er veel zijn van het type verschrikkelijke grote bek zonder daden, alles af lopen zeiken zonder enige oplossing aan te dragen...
Ik een geiten wollen sokken type, denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent mafkees. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Remco je moet hem niet als Ajacied beoordelen....hij mag van geluk spreken dat zijn vader op de bank zit....heb jij een goede voorzet gezien van hem....denk dat Janmaat aan de andere kant een stuk beter was...veel dreigender ook... Maar goed alles wat wit is...is bij jou zwart Heb je ook opgelet in welke rol hij speelde dan?? Vast niet.. Blind speelde aan die kant veel behoudener dan dat Jan Maat aan de andere kant moest spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Remco is een betweter en een pittbull....aard van het beesie......hij zal geen millimeter toegeven....ik vermaak me er prima mee Fijn. Heb trouwens geen enkel probleem dingen toe te geven hoor. Er komt hier alleen zelden iemand met de juiste argumenten om mij m'n mening te doen veranderen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 14:53 schreef remco k het volgende:[..] Ligt er maar net aan welk gedeelte van de media. De Ajax fansites bijvoorbeeld schrijven echt niet volgens jouw gedacht, en datzelfde geld voor de andere clubs.. De grote media, die 3 kwart van de bevolking volgt om vervolgens hun mening te uiten over het "tuig dat zich voetbalsupporter noemt". |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 14:51 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb je echt een volkomen verkeerd beeld van wat ik hiervan vind. Ben het namelijk met je eens over de verharding, zeg ook nergens dat dit niet zo is.. Alleen mag het niet geaccepteerd worden. Dat het over een paar maanden zou gaan veranderen is onzin, dit is al jaren langzaam aan het evalueren. En je zit er wederom naast wat betreft de buurt, waar heb ik gezegd dat die vrienden allemaal uit hetzelfde gebied regio of stad komen.. Ik roep nergens dat het over een paar maanden gaat veranderen. Ik zeg alleen: "we spreken elkaar over een paar maanden weer". Aangezien de samenleving alleen maar meer gaat verharden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 14:56 schreef remco k het volgende:[..] Denk toch echt dat jij je hierin flink vergist kerel. Denk eerder dat er veel zijn van het type verschrikkelijke grote bek zonder daden, alles af lopen zeiken zonder enige oplossing aan te dragen... Ik een geiten wollen sokken type, denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent mafkees. Ik heb genoeg oplossingen, maar denk je dat die zelfingenomen bobo's ook maar enigszins luisteren naar mensen met een mening die buitenstaander zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 16:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De grote media, die 3 kwart van de bevolking volgt om vervolgens hun mening te uiten over het "tuig dat zich voetbalsupporter noemt". Klopt inderdaad, de mensen zonder mening en ruggegraat volgt ze maar wat graag. Simpelweg omdat het de weg van de minste weerstand is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik roep nergens dat het over een paar maanden gaat veranderen. Ik zeg alleen: "we spreken elkaar over een paar maanden weer". Aangezien de samenleving alleen maar meer gaat verharden. Dat klopt, alleen denk ik niet dat dit te meten is in maanden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb genoeg oplossingen, maar denk je dat die zelfingenomen bobo's ook maar enigszins luisteren naar mensen met een mening die buitenstaander zijn? Begin een website, zoek een spreekbuis, zoek mensen en groei tot je groot genoeg bent dat ze wel moeten luisteren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 oktober 2013 - 14:56 schreef remco k het volgende:[..] Denk toch echt dat jij je hierin flink vergist kerel. Denk eerder dat er veel zijn van het type verschrikkelijke grote bek zonder daden, alles af lopen zeiken zonder enige oplossing aan te dragen... Ik een geiten wollen sokken type, denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent mafkees. Sorry....ik vergat je sandalen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is er?? In de spiegel gekeken?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, maar ik schiet ze er in alle standen in... Hahaha... ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als dat zo is jij als spits Pietje.....hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien eens doen dan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee joh sjaggie ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: heb jij geen spiegel ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nooit geen foto van de grafkop gezien dan?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh.... heb je het over mij ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of wou je zeggen dat je de knapste van de klas was dan?? Geloof er geen fluit van.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel....maar ook de kleinste en met de grootste bek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Had ik al gedacht.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
laat je niet gek maken Narreke.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zon typisch mannetje ben je wel ja, van kilometers afstand te herkennen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is nog niemand gelukt Sjakie....:-)....doe je best ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is je moeder bij je geboorte direct gelukt:-) En is nooit meer goed gekomen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehehe moet je mijn dochter zien ouwe....die is 8 en windt je om haar vinger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met haar grote bek of haar voorkomen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope ik werd geboren....en er kwam er nog 1.....hahahahahaha zijn ze nooit van bekomen....mijn pa had een fles cognac in zijn mik Toen hadden ze nog geen echo's |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voorkomen is genoeg....bekkie heeft ze ook mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker toch.. Kind moet goed voor zichzelf opkomen en voor zichzelf leren zorgen, buiten zal een ander het namelijk niet doen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Leuk man, voetbal... Ben benieuwd hoe onze club het gaat doen tegen Twente en Celtic....twee prachtige wedstrijden in het verschiet...denk dat we Duarte nog niet hebben voor Twente maar hoop wel dat hij er staat tegen Celtic!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hier wederom een staaltje mediawerk. Wat the fuck heeft dit te maken met Ajax en Twente?? Deze jongens doen dat niet uit naam van onze club, maar uit naam van zichzelf. Maar de media is er weer als de kippen bij om dit soort zaken direct aan onze club te linken. Opbokken met dat KUT AD!!
'Hooligans Ajax en Twente betrokken bij rellen PSG-Anderlecht'
Door: redactie 21-10-13 - 11:09 bron: Le Parisien © getty.
update Hooligans van Ajax en FC Twente kunnen hun clubs deze week in diskrediet brengen. De Franse krant Le Parisien meldt dat de Nederlandse hooligans rondom het treffen tussen Anderlecht en Paris-Saint Germain betrokken zullen zijn rondom afgesproken rellen.
Met hoeveel ze precies zullen zijn is niet meteen duidelijk, maar het staat volgens de Franse krant vast dat ongeveer driehonderd hooligans van Paris Saint-Germain een knokpartij met hun rivalen van Anderlecht hebben georganiseerd. De Gemeente Brussels heeft draconische maatregelen afgekondigd. 300 agenten moeten problemen voorkomen.
Naast de Nederlandse relschoppers zullen ook andere buitenlandse hooligans volgens de Brusselse politie hun opwachting maken. Zo heeft Le Parisien weet van de komst van aanhangers van Legia Warschau, van Ajax, van Twente en nog een bont allegaartje Russen en Serviërs. 'Een lid van de Brussels Casual Service (BCS), de harde kern van Anderlecht, ontkent de betrokkenheid van buitenlandse hooligans. 'Nonsens. Russische en Servische hooligans; daar moet ik flink om lachen. En Twente dan? Niet mogelijk.'
Rivaliteit De rivaliteit tussen de aanhang van PSG en die van Anderlecht dateert van iets meer dan 20 jaar geleden. Op 24 november 1992 vielen er in de heenmatch van de achtste finales van de UEFA Cup veel gewonden bij rellen tussen hooligans van PSG en die van Anderlecht. Sindsdien kijken beide clans elkaar het wit uit de ogen. 'Sinds de loting hebben we ons op deze wedstrijd voorbereid', klinkt het in hooligankringen.
Identiteitscontrole De Anderlechtse burgemeester Eric Tomas laat weten dat de politie van dinsdag tot donderdag iedereen die gelinkt wordt aan de wedstrijd kan aanhouden. 'Wie niet over een ticket beschikt en wie zich in groep in een een cirkel van 1,5 km rond het Constant Vanden Stockstadion begeeft, kan na een identiteitscontrole worden opgepakt.'
Die perimeter zal wellicht nog worden uitgebreid, aangezien de hooligans afgesproken hebben in de rand van Brussel. 'We weten dat er sms'en tussen beide clans circuleren en ook op Twitter zijn ze actief. We werken nauw samen met de Parijse politie. Het is ons doel om de veiligheid van zowel de inwoners als de gewone supporters te garanderen', aldus de Brusselse burgervader. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vandaag won Ajax zonder veel moeite ruim bij ADO Den Haag. Behalve de prima overwinning viel er niets te genieten: ADO Den Haag-uit toonde de treurigste kanten van het moderne Nederlandse voetbal.
Waarom de kreet 'Tegen het Moderne Voetbal' een veel gebezigde is, werd vanmiddag wel duidelijk. Het gebrek aan uitsupporters, het kunstgras en het schandalige optreden van de supporters van Den Haag zorgde voor een troosteloze ambiance. De redenen van ADO om geen Ajax-fans toe te laten zijn vrij onduidelijk; de termijn van vijf jaar geen uitsupporters is al tijden verstreken en als één ding wel is gebleken in de laatste jaren is het dat het verbieden van uitsupporters niet leidt tot normalisatie van de verhoudingen tussen rivaliserende clubs. Op de plek waar normaal een vol uitvak had gestaan, was het nu nagenoeg leeg. Ook voor de wedstrijd van het jaar wisten de Hagenezen hun stadion niet vol te krijgen.
Ook het kunstgrasveld deed de gemiddelde voetbalfan pijn aan de ogen. Natuurlijk is dit veld nog altijd beter dan de knollentuin, die ADO tentoonstelde in de afgelastten wedstrijden tegen Heerenveen en Vitesse. Toch is het verbazingwekkend dat Eredivisie-ploegen niet in staat zijn om een fatsoenlijk veld te kunnen presenteren. Als de gemiddelde amateurclub al in staat is om ten minste één redelijke grasmat te onderhouden moeten de miljoenenbedrijven die Eredivisie-clubs zijn daar ook toe in staat worden geacht. Van de serieuze Europese competities is de Eredivisie de competitie met de meeste kunstgrasvelden.
Misschien niet zozeer een uiting van het 'Moderne Voetbal', maar wel het treurige dieptepunt van de wedstrijd, waren de spreekkoren van de Haagse fans, die betrekking hadden op de Ajax-fan die dinsdag in de gracht viel en daar ernstig hoofdletsel aan overhield. Het bespotten van het tragische ongeval was, zelfs voor Haagse begrippen, ongelofelijk laag-bij-de-gronds. De spreekkoren waren, vooral voor de familie van de fan, dermate grievend dat wij als Ajax Showtime besloten het niet op de voorpagina als nieuws te brengen. Het valt te hopen dat de tendensen die vandaag in Den Haag zichtbaar waren zich niet verder doorzetten. Als dit wel gebeurt is de charme van de 'leuke' Eredivisie namelijk voorgoed verdwenen.
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/75372/ado-toont-treurigste-kant-nederlands-voetbal.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 18:57 schreef remco k het volgende:Vandaag won Ajax zonder veel moeite ruim bij ADO Den Haag. Behalve de prima overwinning viel er niets te genieten: ADO Den Haag-uit toonde de treurigste kanten van het moderne Nederlandse voetbal. Waarom de kreet 'Tegen het Moderne Voetbal' een veel gebezigde is, werd vanmiddag wel duidelijk. Het gebrek aan uitsupporters, het kunstgras en het schandalige optreden van de supporters van Den Haag zorgde voor een troosteloze ambiance. De redenen van ADO om geen Ajax-fans toe te laten zijn vrij onduidelijk; de termijn van vijf jaar geen uitsupporters is al tijden verstreken en als één ding wel is gebleken in de laatste jaren is het dat het verbieden van uitsupporters niet leidt tot normalisatie van de verhoudingen tussen rivaliserende clubs. Op de plek waar normaal een vol uitvak had gestaan, was het nu nagenoeg leeg. Ook voor de wedstrijd van het jaar wisten de Hagenezen hun stadion niet vol te krijgen. Ook het kunstgrasveld deed de gemiddelde voetbalfan pijn aan de ogen. Natuurlijk is dit veld nog altijd beter dan de knollentuin, die ADO tentoonstelde in de afgelastten wedstrijden tegen Heerenveen en Vitesse. Toch is het verbazingwekkend dat Eredivisie-ploegen niet in staat zijn om een fatsoenlijk veld te kunnen presenteren. Als de gemiddelde amateurclub al in staat is om ten minste één redelijke grasmat te onderhouden moeten de miljoenenbedrijven die Eredivisie-clubs zijn daar ook toe in staat worden geacht. Van de serieuze Europese competities is de Eredivisie de competitie met de meeste kunstgrasvelden. Misschien niet zozeer een uiting van het 'Moderne Voetbal', maar wel het treurige dieptepunt van de wedstrijd, waren de spreekkoren van de Haagse fans, die betrekking hadden op de Ajax-fan die dinsdag in de gracht viel en daar ernstig hoofdletsel aan overhield. Het bespotten van het tragische ongeval was, zelfs voor Haagse begrippen, ongelofelijk laag-bij-de-gronds. De spreekkoren waren, vooral voor de familie van de fan, dermate grievend dat wij als Ajax Showtime besloten het niet op de voorpagina als nieuws te brengen. Het valt te hopen dat de tendensen die vandaag in Den Haag zichtbaar waren zich niet verder doorzetten. Als dit wel gebeurt is de charme van de 'leuke' Eredivisie namelijk voorgoed verdwenen.http://www.ajaxshowtime.com/opinie/75372/ado-toont-treurigste-kant-nederlands-voetbal.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl Het is TE belachelijk voor woorden inderdaad, echt waar! blijkbaar is de fatsoensvorm bij sommigen ver te zoeken. Toch denk ik dat we dit maar op 1 manier kunnen bannen:
Negeren!! Hoe moeilijk dat soms ook is, maar dit soort mensen verdient maar 1 soort aandacht: Totaal GEEN!
Dit is mijn mening en daar zal niet iedereen het mee eens zijn, maar toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er is totaal geen respect meer....hoop dat Ajaxsupporters hier nooit aan mee gaan doen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een spits....
Suarez scoort vier keer tegen Norwich City
Door ROBIN TIBBE Twitter: @RobinTibbe gepubliceerd op 4 december '13 22:35
Luis Suarez heeft er woensdagavond eigenhandig voor gezorgd dat Liverpool een zege boekte ten koste van Norwich City. De voormalig aanvaller van Ajax kwam maar liefst vier keer tot scoren in de met 5-1 gewonnen wedstrijd. In het eerste bedrijf had Suarez al een hattrick achter zijn naam staan. Foto Foto: Orange Pictures Na een kwartier spelen gaf Suarez het startsein voor zijn imposante optreden. De Uruguayaan opende toen de score namens zijn werkgever. Even later verdubbelde Suarez de score door de 2-0 binnen te schieten. Voor rust maakte Suarez het feest compleet door een hattrick te maken. Tien minuten voor de theepauze stond het al 3-0 voor Liverpool. De riante voorsprong van The Reds kwam in het tweede bedrijf niet meer in gevaar. Suarez kwam zelfs nog een keer tot scoren. Een kwartier voor het einde tekende de international voor de 4-0. Norwich redde nog wel de eer. Bradley Johnson nam het uitdoelpunt voor zijn rekening.
Suarez was niet de enige Liverpool-speler die tot scoren kwam. Raheem Sterling nam het laatste doelpunt voor zijn rekening door de 5-1 te scoren. Door de zege blijft Liverpool de nummer drie positie in het vizier houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoezo?? Topic is: "leuk man, voetbal"...prachtig toch dat Luis 4x scoort....vind ik leuk man...is voetbal.... |
|
|
|