BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 21 december 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Ik snap wel dat de V.d. Laan niet eenzijdig die beslissing wil nemen. Uiteindelijk zet hij de boel toch ook weer op scherp als hij kiest voor wel uitsupporters maar Abu geen uitsupporters toelaat.

Ik hoop dat ze eruit komen. Uitpubliek bij de beker in de ArenA en dan dus ook bij de competitiewedstrijd in de Kuip. Klinkt goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 december 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 11:47 schreef VVout het volgende:

[..]

De Koninklijke Nederlandse Jolige Bond, altijd weer goed voor een nieuw grappig idee.

Wat ook grappig is dat een vent als v.d. Laan zijn besluiten af moet laten hangen van Abu, overleg het met je Korps en ga ervoor als je die mening bent.
Is niet waar wat je zegt. Er moet namelijk ook vanuit Rotterdam bereidheid zijn. De supporters moeten daar in treinen geleid worden en bij terugkomst weer opgevangen worden. Dat betekent dus ook dat Rotterdam zijn politie voor deze dag moet leveren. En tja......... die burgervader van Rotterdam heeft het niet zo op supporters.
VVout
 VVout - zaterdag 21 december 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is niet waar wat je zegt. Er moet namelijk ook vanuit Rotterdam bereidheid zijn. De supporters moeten daar in treinen geleid worden en bij terugkomst weer opgevangen worden. Dat betekent dus ook dat Rotterdam zijn politie voor deze dag moet leveren. En tja......... die burgervader van Rotterdam heeft het niet zo op supporters.
Die veetransport gedachte werkt niet, er zijn andere menselijkere methodes die supporters-verenigingen op zeer goede wijze weten te begeleiden. Wie kent zijn pappenheimers nou het best, wat denk je zelf? Jij en ik weten toch precies wat er in het thuisvak en om het stadion gebeurt of niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 december 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 11:54 schreef Eide het volgende:
Ik snap wel dat de V.d. Laan niet eenzijdig die beslissing wil nemen. Uiteindelijk zet hij de boel toch ook weer op scherp als hij kiest voor wel uitsupporters maar Abu geen uitsupporters toelaat.

Ik hoop dat ze eruit komen. Uitpubliek bij de beker in de ArenA en dan dus ook bij de competitiewedstrijd in de Kuip. Klinkt goed.
Klinkt goed maar je neemt een groot risico....
Eide
 Eide - zondag 22 december 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2013 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klinkt goed maar je neemt een groot risico....
Weet je wat een risico is? Geboren worden. De kans dat je erna dood gaat is namelijk nagenoeg 100%.

Maar tussen die 2 in moeten we ons vooral niet te veel laten leiden door bangmakerij en gewoon genieten waar het kan, en dus ook van het voetbal. Geef het een kans.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 december 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2013 - 00:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet je wat een risico is? Geboren worden. De kans dat je erna dood gaat is namelijk nagenoeg 100%.

Maar tussen die 2 in moeten we ons vooral niet te veel laten leiden door bangmakerij en gewoon genieten waar het kan, en dus ook van het voetbal. Geef het een kans.
Nee man.. Water..
Studies hebben aangetoond dat iedereen die dood gaat water drinkt en gebruikt.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 15:14   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/75921/jongen-10-op-410-na-afgepakte-sjaal.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

HULDE! - Voor een 10-jarig jongetje en zijn vader was Roda JC - Ajax een duel met gemengde gevoelens. In het Roda-vak zagen de twee Ajax in de slotfase winnen, maar op het moment dat het jochie daar om wilde juichen, werd zijn Ajax-sjaal afgepakt door een steward. Na wat tumult leverde hem dat uiteindelijk nog flink wat op.

Ajax Life zette het verhaal van de afgepakte sjaal meteen op Twitter. De supportersvereniging had er geen goed woord voor over. Een steward 'van twee meter bij twee meter' pakte na de wedstrijd een Ajax-sjaal af en weigerde deze terug te geven. Zelfs toen de vader van Bart erop aandrong, werd het Ajax-exemplaar snel doorgegeven aan collega's.

Het uitvak zat er bovenop en begon te zingen richting het jongetje en de steward. ''Geef dat kind zijn sjaal', 'Sjaal terug' en minder vleiende teksten', meldt Ajax Life. Uiteindelijk bleek na navraag dat Bart zijn sjaal had teruggekregen via andere stewards, die zich sterk hadden gemaakt voor de situatie. Maar daar bleef het niet bij. Bart ontving uiteindelijk een trui die Stefano Denswil in het publiek had gegooid. Daarnaast zijn Bart en zijn vader uitgenodigd om tijdens Ajax - Red Bull Salzburg op VAK410 te staan. Eind goed, al goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 15:14 schreef remco k het volgende:
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/75921/jongen-10-op-410-na-afgepakte-sjaal.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

HULDE! - Voor een 10-jarig jongetje en zijn vader was Roda JC - Ajax een duel met gemengde gevoelens. In het Roda-vak zagen de twee Ajax in de slotfase winnen, maar op het moment dat het jochie daar om wilde juichen, werd zijn Ajax-sjaal afgepakt door een steward. Na wat tumult leverde hem dat uiteindelijk nog flink wat op.

Ajax Life zette het verhaal van de afgepakte sjaal meteen op Twitter. De supportersvereniging had er geen goed woord voor over. Een steward 'van twee meter bij twee meter' pakte na de wedstrijd een Ajax-sjaal af en weigerde deze terug te geven. Zelfs toen de vader van Bart erop aandrong, werd het Ajax-exemplaar snel doorgegeven aan collega's.

Het uitvak zat er bovenop en begon te zingen richting het jongetje en de steward. ''Geef dat kind zijn sjaal', 'Sjaal terug' en minder vleiende teksten', meldt Ajax Life. Uiteindelijk bleek na navraag dat Bart zijn sjaal had teruggekregen via andere stewards, die zich sterk hadden gemaakt voor de situatie. Maar daar bleef het niet bij. Bart ontving uiteindelijk een trui die Stefano Denswil in het publiek had gegooid. Daarnaast zijn Bart en zijn vader uitgenodigd om tijdens Ajax - Red Bull Salzburg op VAK410 te staan. Eind goed, al goed.
Kijk jongens, het perfecte voorbeeld dat de harde kern niet altijd problemen veroorzaakt. Want wie zijn hier nu eigenlijk de echte probleemmakers? Inderdaad, die nutteloze stewards die hun macht gebruiken in het stadion. Niet alleen in Kerkrade, maar bij veel meer clubs gebeurd dat. Hulde ook voor Vak410 om hem op deze manier te steunen!
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Whahahah, heb net een weddenschap gewonnen met het vrouwtje...

Wist dat jij hierop als eerste zou reageren..:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 16:51 schreef remco k het volgende:
Whahahah, heb net een weddenschap gewonnen met het vrouwtje...

Wist dat jij hierop als eerste zou reageren..:-)
Goh, wat een verrassing. Wat is de winst, en wat krijg ik ervan?

Maar dit is wat ik al vaker probeer te vertellen. Niet alles is wat het lijkt. En daarvan is de media vaak de schuldige. Politie, en ook stewards, veroorzaken vaak dit soort situaties maar staan niet stil bij de gevolgen. En tja, dan raar opkijken als mensen boos worden?

Vind het overigens wel een compliment dat je met je vrouwtje een weddenschap om mij gaat houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassing. Wat is de winst, en wat krijg ik ervan?

Maar dit is wat ik al vaker probeer te vertellen. Niet alles is wat het lijkt. En daarvan is de media vaak de schuldige. Politie, en ook stewards, veroorzaken vaak dit soort situaties maar staan niet stil bij de gevolgen. En tja, dan raar opkijken als mensen boos worden?

Vind het overigens wel een compliment dat je met je vrouwtje een weddenschap om mij gaat houden.
Vanavond uit eten, anders had ik gekookt..

Ze leest weleens mee, heb vaak lol om de reacties, en mensen zijn soms net marionette poppetjes..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Vanavond uit eten, anders had ik gekookt..

Ze leest weleens mee, heb vaak lol om de reacties, en mensen zijn soms net marionette poppetjes..
Dus je noemt me nu een marionette poppetje? Had beter geweest als je me had bedankt dat je uit eten gaat.
nora
 nora - maandag 23 december 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Ha ha tja wat voor een held ben je als stuwart om zo,n jongetje zijn sjaal af te pakken naar goed ik heb in het verleden ook wel slechte ervaringe gehad met Limburgers dat waren achterbakse mensen met laffe streken.Ik hoop niet dat standaard is in Limburg.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus je noemt me nu een marionette poppetje? Had beter geweest als je me had bedankt dat je uit eten gaat.
Nee zo noem ik je niet, maar veel anderen hier wel, het is nu eenmaal zo.. Mensen reageren vrijwel altijd zoals verwacht, doe ik zelf ook vaak.
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat etentje wordt uit 1 pot betaald, zoals alles al een jaar of 10... Alles gaat daarin, en alles gaat daaruit..

Heb zelfs "zakgeld"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee zo noem ik je niet, maar veel anderen hier wel, het is nu eenmaal zo.. Mensen reageren vrijwel altijd zoals verwacht, doe ik zelf ook vaak.
Jij reageert op alles toch? ;-)

Maar ik ben gewoon niet zo van het doemdenken over voetbalsupporters. Een verhaal heeft namelijk altijd meerdere kanten en vaak wordt alleen de negatieve kant belicht van een voetbalsupporter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

En dat etentje wordt uit 1 pot betaald, zoals alles al een jaar of 10... Alles gaat daarin, en alles gaat daaruit..

Heb zelfs "zakgeld"
Hehehe bedoelde meer dat je me bedankt had omdat je nu niet in de keuken hoeft te staan, maar naar de Burger King gaat. Hahaha ;-)
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij reageert op alles toch? ;-)

Maar ik ben gewoon niet zo van het doemdenken over voetbalsupporters. Een verhaal heeft namelijk altijd meerdere kanten en vaak wordt alleen de negatieve kant belicht van een voetbalsupporter.
Ik oordeel zelf ook op dat wat ik zie.. En heel vaak overdrijft de media, maar we moeten nou ook niet gaan doen alsof die gasten roomser zijn dan de paus..
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe bedoelde meer dat je me bedankt had omdat je nu niet in de keuken hoeft te staan, maar naar de Burger King gaat. Hahaha ;-)
Zonder dollen man, ik kook normaal 7 dagen per week, en ik ben daar ook nog eens verschrikkelijk goed in.. Vind het domweg gewoon leuk, en mijn vriendin kan echt niet koken, en ik wil alle dagen lekker eten..

Vanavond naar een goed steak restaurant in de buurt..:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik oordeel zelf ook op dat wat ik zie.. En heel vaak overdrijft de media, maar we moeten nou ook niet gaan doen alsof die gasten roomser zijn dan de paus..
Ik zeg ook niet dat ze roomser zijn dan de paus, maar niet alles is altijd wat het lijkt. En dat merk je pas als je de andere kant ook belicht. En dat doet de media gewoonweg niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Zonder dollen man, ik kook normaal 7 dagen per week, en ik ben daar ook nog eens verschrikkelijk goed in.. Vind het domweg gewoon leuk, en mijn vriendin kan echt niet koken, en ik wil alle dagen lekker eten..

Vanavond naar een goed steak restaurant in de buurt..:-)
Hehehe succes man. ;-)
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze roomser zijn dan de paus, maar niet alles is altijd wat het lijkt. En dat merk je pas als je de andere kant ook belicht. En dat doet de media gewoonweg niet.
ow, maar dat klopt ook zeker..
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe succes man. ;-)
Komt goed, is 500 meter lopen...:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

ow, maar dat klopt ook zeker..
Daarom doen wij het maar hier op het forum! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Komt goed, is 500 meter lopen...:-)
Kijk uit dat je eind van de avond niet verdwaalt. ;-)
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk uit dat je eind van de avond niet verdwaalt. ;-)
Ga zo ff heen, ben met een twee uur wel weer terug.. Gaan daar vaker heen, erg goed en lekker snel geholpen..

Latersss.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 december 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik heb nog niet eens aangekaart dat we wederom een uitwedstrijd hebben gewonnen in een rood-wit shirt ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 19:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik heb nog niet eens aangekaart dat we wederom een uitwedstrijd hebben gewonnen in een rood-wit shirt ;)
Waarom spelen we eigenlijk ineens zoveel in normaal thuisshirt??
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 december 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 19:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

ik had het even bij Frank aangekaart en die was verbluft door mijn theorie.
nadat hij tot dat inzicht was gekomen heeft hij besloten zoveel mogelijk uitwedstrijden in het rood-wit te spelen.

helaas moesten we tegen IJsselmeer vogels nog wel gewoon in het uitshirt, maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 december 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 19:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Omdat Natjos en ik zulke grote tegenstanders zijn van dat afgrijselijke shirt. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 december 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat Natjos en ik zulke grote tegenstanders zijn van dat afgrijselijke shirt. ;-)
klopt, en terecht!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 januari 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Ik heb weer eens wat leesvoer voor al die zeikende mensen die altijd maar de voetbalsupporters willen afvallen. En ook een sneer naar die teringmedia die altijd maar haantje de voorste wil zijn om voetbalsupporters uit te maken voor criminelen!

Voetbaladvocaat vraagt om nuance supportersproblematiek

Christian Visser (35) is inmiddels landelijk bekend. Niet zo zeer als lid van Ajax, wel als voetbaladvocaat. Visser vraagt om nuance in supportersproblematiek.

Voetbaladvocaat: het woord staat nog niet in de Dikke Van Dale. Niet heel gek. Want Nederland kent er slechts een, een zelfbenoemde ook nog. De invulling van de term? De voetbaladvocaat staat supporters bij die in problemen zijn gekomen met politie, justitie, clubs of de KNVB.

Als een voetbaladvocaat volop in de publiciteit staat, zegt dat ook iets over het supporterslandschap. Toch wijst Visser er tegenover Ajax Life op dat we niet moeten vergeten een nuance te maken. Er is wel erg veel aandacht voor het negatieve, vindt hij.

98 procent van de mensen voelt zich veilig in het stadion, de politie stelt zich in eerste instantie terughoudend op rondom stadions en een club als Ajax is bezig met sociaalpreventieve projecten, aldus Visser, die ook een mening heeft over de vele artikelen die aan problemen met supporters worden gewijd.

Het gaat ook om hoe je de cijfers interpreteert. Vorig seizoen waren er 662 aanhoudingen rondom eredivisieduels, waarvan ruim tweehonderd voor het afsteken van vuurwerk. Bij Lowlands alleen al werden 111 mensen opgepakt. Dan wordt gesteld dat het evenement 'rustig' is verlopen. Je hoort dan niemand roepen dat ze elektrische gitaren moeten verbieden omdat ze misschien voor agressie zorgen, terwijl bij het voetbal de absurdste voorstellen worden gedaan.

Visser vervolgt: In het voetbal is er een hogere pakkans en zijn de straffen zwaarder. Een vechtpartij op het Leidseplein wordt niet onderzocht als er geen aangifte is gedaan, als bij de Arena hetzelfde gebeurt, gaat de politie camerabeelden bestuderen. Dat vertekent de cijfers natuurlijk ook.

In dat kader is het interessant om als er binnenkort weer eens een discussie oplaait te wijzen op de cijfers van Oud & Nieuw. Er werden meer mensen aangehouden dan in een heel seizoen betaald voetbal. Inclusief 100 aanhoudingen op Oudjaarsdag in Veen tikte de teller de 800 aan. Er zijn 615 gevallen doorgestuurd naar het Openbaar Ministerie, in de meeste gevallen ging het om verdenkingen van geweldsmisdrijven.

BRON
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Weet je wat het is kerel.. Het is voor beide kanten heel erg makkelijk oordelen..

Als je dit leest staan daar geen onwaarheden in, maar ook verhalen van de andere kant zijn niet onwaar..

Blijft hoe dan ook een lastig verhaal dat mensen bezig blijft houden.. Iedereen heeft er ook een mening over en ook dat maakt het er niet makkelijker op..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 januari 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 13:23 schreef remco k het volgende:
Weet je wat het is kerel.. Het is voor beide kanten heel erg makkelijk oordelen..

Als je dit leest staan daar geen onwaarheden in, maar ook verhalen van de andere kant zijn niet onwaar..

Blijft hoe dan ook een lastig verhaal dat mensen bezig blijft houden.. Iedereen heeft er ook een mening over en ook dat maakt het er niet makkelijker op..
Het gaat om het verschil in acceptatie Remco. Er gebeurd zoveel meer tijdens Oud&Nieuw, maar ook tijdens een gemiddeld uitgaansweekend in Nederland. Alleen wanneer het voetbalsupporters betreft is het schandalig??
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat om het verschil in acceptatie Remco. Er gebeurd zoveel meer tijdens Oud&Nieuw, maar ook tijdens een gemiddeld uitgaansweekend in Nederland. Alleen wanneer het voetbalsupporters betreft is het schandalig??
Dat zul je mij niet horen zeggen..

Zoals ik het zie is het als volgt.. De fanatieke voetbal supporter zoals praat alles goed wat ze doen, en de mensen die er tegen zijn volgen elkaar als blinde honden zonder eigen mening, en die praten alles slecht wat voetbal betreft..

Maar als je beide groepen inhoudelijk naar reacties vraagt, krijg je 9 van de 10 keer een antwoord dat heel ver bij de realiteit weg ligt..
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 16:34   quote  deeplink  
Maar dat is ook niet alleen in het voetbal zo, dat is eigenlijk met alles..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 03 januari 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Volgens mij heeft het uiteindelijk allemaal te maken met RESPECT!

een voorbeeld: oudejaars avond, 00.10 uur (10 over 12) man komt op hoge poten naar buiten en schreeuwt:
hé joh, sodemieter ff op bij m'n auto met dat vuurwerk. (mijn eigen stond er trouwens tegenover)
reactie op normale toon: doe ff normaal man, kan je ook op een normale mannier vragen...
boze man: wat moet je nou dan, moet je een knal voor je kop?
reactie: toe dan, sla maar....

uiteindelijk hebben we ze uit elkaar weten te houden!!

Ik bedoel maar.... Het gaat om RESPECT!! en de mannier waarop men iets vraagt en zegt...

Dit is een voorbeeld, maar er zijn soms ook situaties die om 'harde hand' vragen...

MAAR... Bovenal:

R.E.S.P.E.C.T.
remco k
 remco k - vrijdag 03 januari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Uiteindelijk is alles in de wereld terug te voeren naar respect, dus wat dat betreft heb je wel gelijk.. Maar krijg het maar eens aan de man..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 03 januari 2014 - 21:06   quote  deeplink  
....verbeter de wereld en begin bij jezelf....

Vooralsnog blijft het een dooddoener, maar wel waar.....
remco k
 remco k - zaterdag 04 januari 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 21:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
....verbeter de wereld en begin bij jezelf....

Vooralsnog blijft het een dooddoener, maar wel waar.....
Ik denk dat deze dooddoener ook niet een correcte is, hoe kun je namelijk iets doen als je dat nooit zo beleefd hebt en nooit hebt geleerd..

Verbeter de wereld, begin bij de opvoeding... Die jongens hebben namelijk geen flauw benul van wat ze fout doen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 04 januari 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat deze dooddoener ook niet een correcte is, hoe kun je namelijk iets doen als je dat nooit zo beleefd hebt en nooit hebt geleerd..

Verbeter de wereld, begin bij de opvoeding... Die jongens hebben namelijk geen flauw benul van wat ze fout doen..
Je hebt deels natuurlijk gelijk. Normen en Waarden, maar die zijn niet overal gelijk... en worden ook niet als zodanig gehanteerd.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 januari 2014 - 01:03   quote  deeplink  
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 16 januari 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 01:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr....
heeeee, ben je nu eindelijk klaar met pissen..... grrrrrrrrrrrr

zeikerd ;-)
nora
 nora - donderdag 16 januari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Wat een zeik onderwerp
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 januari 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Dit heeft toch weinig met voetbal te maken?

Dit heeft ook weinig te maken met opvoeding of respect.

Dit heeft alles status en rendement te maken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 16 januari 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit heeft toch weinig met voetbal te maken?

Dit heeft ook weinig te maken met opvoeding of respect.

Dit heeft alles status en rendement te maken.
Dit heeft wel met voetbal te maken, nou ja .... indirect dan...
er zijn spelers die tijdens een wedstrijd van het veld lopen om een potje te gaan staan zeiken.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 januari 2014 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 10:51   quote  deeplink  
Maar even dubbelpost, aangezien ik het eerst in het verkeerde topic had geplaatst.

Lekker dan. Wedstrijd Utrecht-Ajax mogelijk zonder supporters ivm de onrustige situatie gisteren in het stadion van Utrecht. Overigens hangt dit wel af van wat de KNVB besluit. Nog een wedstrijd waar onze uitsupporters dan niet bij mogen zijn. Wordt een beetje karig zo. Van de 17 uitwedstrijden dit seizoen maar 13 met steun van ons uitpubliek! En voor de zeurders, ik weet dat Den Haag en die kakkies uit ook komt door onze eigen supportersgedrag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Zou wel vreemd zijn aangezien de situatie op de tribune toch echt het resultaat was van feyenoord supporters die in het gezinsvak van Utrecht zaten...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 11:33 schreef Eide het volgende:
Zou wel vreemd zijn aangezien de situatie op de tribune toch echt het resultaat was van feyenoord supporters die in het gezinsvak van Utrecht zaten...
Tja, maar Utrecht is verantwoordelijk. En wanneer de KNVB zou besluiten dat het inderdaad hun fout zou zijn dan hebben ze nog een voorwaardelijke straf openstaan. En daar zou Ajax dan helaas weer de dupe van moeten wezen.
VladPavlov
 VladPavlov - maandag 20 januari 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, maar Utrecht is verantwoordelijk. En wanneer de KNVB zou besluiten dat het inderdaad hun fout zou zijn dan hebben ze nog een voorwaardelijke straf openstaan. En daar zou Ajax dan helaas weer de dupe van moeten wezen.
Dat is ook zoiets wat echt ''goed'' geregeld is. Waarom zouden wij de dupe moeten worden van het gedrag van andere supporters? Natuurlijk heeft onze harde kern ook een verleden, maar om ons te straffen door het gedrag van andere uit supporters is gewoon niet terecht. Straf dan degene die het veroorzaakt hebben door te zeggen dat er geen uit supporters bij de eerstvolgende uitwedstrijd mee mogen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

0.0095658