BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 13:13 schreef VladPavlov het volgende:

[..]

Dat is ook zoiets wat echt ''goed'' geregeld is. Waarom zouden wij de dupe moeten worden van het gedrag van andere supporters? Natuurlijk heeft onze harde kern ook een verleden, maar om ons te straffen door het gedrag van andere uit supporters is gewoon niet terecht. Straf dan degene die het veroorzaakt hebben door te zeggen dat er geen uit supporters bij de eerstvolgende uitwedstrijd mee mogen!
Ja sorry, ik heb het niet verzonnen hoor! Ik kan er ook niets aan veranderen en het is eigenlijk afwachten van de KNVB besluit.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 20 januari 2014 - 14:41   quote  deeplink  
was ook nog knocken bij Zwolle Zaterdag, Vitesse supporter op Zwolle tribune...
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 11:33 schreef Eide het volgende:
Zou wel vreemd zijn aangezien de situatie op de tribune toch echt het resultaat was van feyenoord supporters die in het gezinsvak van Utrecht zaten...
Wat is erop tegen om als je je gedraagt in een ander vak te zitten?
En als je de beelden bekijkt dan zie je dat een aantal mensen een (blijkbaar)feyenoordsupporter bedreigen. Dus ligt het toch aan de Utrechtsupporters. Dus logisch een wedstrijd zonder publiek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door soccer --
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 17:15 schreef soccer het volgende:

[..]

Wat is erop tegen om als je je gedraagt in een ander vak te zitten?
En als je de beelden bekijkt dan zie je dat een aantal mensen een (blijkbaar)feyenoordsupporter bedreigen. Dus ligt het toch aan de Utrechtsupporters. Dus logisch een wedstrijd zonder publiek
Ok, vandaar dat de club mensen met kinderen (voor wie dat vak bedoelt is) heeft geadviseerd het stadion te verlaten. Al die kutvaders die stoer doen voor hun kinderen door die kwajongens van feyenoord te bedreigen die poeslief voetbal zaten te gluren....
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 17:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Ok, vandaar dat de club mensen met kinderen (voor wie dat vak bedoelt is) heeft geadviseerd het stadion te verlaten. Al die kutvaders die stoer doen voor hun kinderen door die kwajongens van feyenoord te bedreigen die poeslief voetbal zaten te gluren....
Ik denk dat jij "net als ik" er niet bij was. Als je dan 1) naar de beelden kijkt en ziet dat er een man bedreigt wordt. 2) het AD eerst heeft over 100 feyenoordhooligans en daarna hun berichtgeving aanpassen naar utrecht supporters die het met een feyenoordsupporter aan de stok krijgen kun je je vraagtekens gaan plaatsen.
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 18:11 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij "net als ik" er niet bij was.
Deze ene zin sla je de spijker mee op de kop inderdaad. Jij hebt zelf namelijk ook geen idee op welk moment die beelden zijn gemaakt. De normale tribune is voor het thuispubliek en al helemaal als het een gezinsvak betreft. En zo simpel is het in mijn ogen wel.

Het AD heeft het over problemen buiten het stadion waar een vechtpartij plaats vond waar 7 utrecht fans en 1 feyenoord fan bij zijn opgepakt. Wat er in het stadion is gebeurt is een vrij eenduidig verhaal over, ondanks dat er social media een ander verhaal wordt verspreid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 18:11 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij "net als ik" er niet bij was. Als je dan 1) naar de beelden kijkt en ziet dat er een man bedreigt wordt. 2) het AD eerst heeft over 100 feyenoordhooligans en daarna hun berichtgeving aanpassen naar utrecht supporters die het met een feyenoordsupporter aan de stok krijgen kun je je vraagtekens gaan plaatsen.
Overigens is dit niet de eerste maal dat het misgaat op een tribune wanneer jullie ploeg uit speelt. Bij RKC was het namelijk ook al raak en volgens mij bij nog een wedstrijd. Blijkbaar is er dus een bepaalde groep die vaak op deze manier rotzooi trapt of de confrontatie wil opzoeken. Tja, dan moet je niet vreemd staan opkijken als burgemeesters steeds moeilijker gaan doen om dit soort supporters toe te laten. En helaas moeten de goeden nog steeds onder de kwaden lijden.

Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er aankomende woensdag ook een x-aantal "supporters" in de vakken van Ajax plaatsnemen. Ik hou mijn hart vast en bang dat het faliekant misgaat.
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 18:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens is dit niet de eerste maal dat het misgaat op een tribune wanneer jullie ploeg uit speelt. Bij RKC was het namelijk ook al raak en volgens mij bij nog een wedstrijd. Blijkbaar is er dus een bepaalde groep die vaak op deze manier rotzooi trapt of de confrontatie wil opzoeken. Tja, dan moet je niet vreemd staan opkijken als burgemeesters steeds moeilijker gaan doen om dit soort supporters toe te laten. En helaas moeten de goeden nog steeds onder de kwaden lijden.

Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er aankomende woensdag ook een x-aantal "supporters" in de vakken van Ajax plaatsnemen. Ik hou mijn hart vast en bang dat het faliekant misgaat.
Ik hoop dat die betrouwbare bron niet het AD is;-). En je hebt inderdaad een groep die rotzooi trapt. Alleen is dat bij elke club zo denk ik. En waarom zou je niet gewoon als supporters door elkaar heen kunnen zitten? Ik denk dat als iedereen zich normaal gedraagt er geen enkel probleem hoeft te zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:13 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik hoop dat die betrouwbare bron niet het AD is;-). En je hebt inderdaad een groep die rotzooi trapt. Alleen is dat bij elke club zo denk ik. En waarom zou je niet gewoon als supporters door elkaar heen kunnen zitten? Ik denk dat als iedereen zich normaal gedraagt er geen enkel probleem hoeft te zijn.
Dat je als supporters niet meer door elkaar heen kan zitten is denk ik al sinds de jaren 80 zo. Hoe jammerlijk dat misschien ook is, maar bij zulke wedstrijden is dat gewoonweg onmogelijk. En dan praten we over clubs als Utrecht, psv, feyenoord, ado en Ajax.

Daarnaast is mijn betrouwbare bron inderdaad niet het AD.
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:13 schreef soccer het volgende:

[..]

In zoverre dat kaarten voor het thuispubliek ook daadwerkelijk voor thuispubliek bedoelt zijn. Ik neem aan dat jij het ook niet grappig zou vinden als er bij een thuiswedstrijd van feyenoord plotseling honderden of zelfs duizenden kaarten minder beschikbaar zijn voor feyenoordfans omdat er publiek van de tegenstander tussen het thuispubliek gaat zitten.

En helaas blijkt maar al te vaak dat het niet kan, dat bewijst dit akkefietje ook wel weer. Ik neem trouwens aan dat utrecht camera's in het stadion heeft de de verantwoordelijken (voor welke club die ook zijn) zullen vrij makkelijk aan te pakken zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:20 schreef Eide het volgende:

[..]

In zoverre dat kaarten voor het thuispubliek ook daadwerkelijk voor thuispubliek bedoelt zijn. Ik neem aan dat jij het ook niet grappig zou vinden als er bij een thuiswedstrijd van feyenoord plotseling honderden of zelfs duizenden kaarten minder beschikbaar zijn voor feyenoordfans omdat er publiek van de tegenstander tussen het thuispubliek gaat zitten.

En helaas blijkt maar al te vaak dat het niet kan, dat bewijst dit akkefietje ook wel weer. Ik neem trouwens aan dat utrecht camera's in het stadion heeft de de verantwoordelijken (voor welke club die ook zijn) zullen vrij makkelijk aan te pakken zijn.
Nu weet ik dat er bij Utrecht meestal ook vrij veel mis gaat. Het kindervak waar zij het over hebben zit rechts van het uitvak op de lange zijde. Tegen Ajax staan hier heel vaak opgeschoten jeugd en volwassenen die de uitsupporters uitdagen. Als er dan vervolgens iets gebeurd of er wordt met vuurwerk gesmeten gaan ze lopen janken. Het tweede is niet goed te praten, maar ook Utrecht moet hier beter op inspringen en niet altijd de schuld bij de tegenstander neerleggen. Want ze weten dondersgoed dat die gasten daar elk jaar tegen Ajax opnieuw staan.
Eide
 Eide - maandag 20 januari 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu weet ik dat er bij Utrecht meestal ook vrij veel mis gaat. Het kindervak waar zij het over hebben zit rechts van het uitvak op de lange zijde. Tegen Ajax staan hier heel vaak opgeschoten jeugd en volwassenen die de uitsupporters uitdagen. Als er dan vervolgens iets gebeurd of er wordt met vuurwerk gesmeten gaan ze lopen janken. Het tweede is niet goed te praten, maar ook Utrecht moet hier beter op inspringen en niet altijd de schuld bij de tegenstander neerleggen. Want ze weten dondersgoed dat die gasten daar elk jaar tegen Ajax opnieuw staan.
Absoluut, ik wil ook niet zomaar het feyenoord publiek schuldig verklaren, daarom ook de laatste zin van mijn vorige reactie. Neemt niet weg dat ik in principe vind dat de thuisvakken voor het thuispubliek zijn. Ten tweede weet je dat je bij bepaalde clubs problemen krijgt en laten we eerlijk zijn, Utrecht fans op de tribune tussen het Feyenoord publiek zou ook grote problemen opleveren....
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 20:15   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-27863/

Hier staan volgens mij een aantal feiten over de gebeurtenissen van gister, met name de filmpjes zorgen voor opheldering..

Warrior, ook hier dus weer "knap" werk van de media..
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/76442/vernielingen-aan-supportershome.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Supportershome Ajax vernield..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 januari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Ik zit/lig elke dag naast een Feijenoordse.....gaat prima ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 20 januari 2014 - 20:37   quote  deeplink  
wacht maar...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 januari 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 20:15 schreef remco k het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-27863/

Hier staan volgens mij een aantal feiten over de gebeurtenissen van gister, met name de filmpjes zorgen voor opheldering..

Warrior, ook hier dus weer "knap" werk van de media..
Zoals gewoonlijk, echter wacht ik even op een reactie van een bekende van mij die bij die wedstrijd is geweest. Daarnaast is het natuurlijk van de zotte dat het continu fout moet gaan, bij welke wedstrijd ook. Er zijn niet voor niets beperkingen opgelegd bij zulke wedstrijden, het gaat nu eenmaal elke keer weer fout.

Overigens heb ik die filmpjes allemaal vanmiddag al bekeken, echter zie je niet het begin maar is dit pas het verloop! Het begin ontbreekt en dat moet de duidelijkheid geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 januari 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Kan er nergens iets over terug vinden....heb een maat van me in Mokum gebeld en die weet ook van niks
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind/vond het wel iets hebben hoor. Samen voetbal kijken, beetje dollen en daarna gewoon weer naar huis. En ik denk dat ik vroeger in de Meer en het olympische stadion meer ben geweest dan sommige hier op het forum. Dat je supporter van de ene club bent wil nog niet zeggen dat je de andere uit moet sluiten;-) En van mij mogen ze degene die het gedaan hebben aanpakken. Wie het ook is.
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik naast een die van damehockey houdt kan ik ook mee om te genieten van die geweldige meiden ;-)
soccer
 soccer - maandag 20 januari 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik naast een die van damehockey houdt kan ik ook mee om te genieten van die geweldige meiden ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 januari 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 22:38 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik vind/vond het wel iets hebben hoor. Samen voetbal kijken, beetje dollen en daarna gewoon weer naar huis. En ik denk dat ik vroeger in de Meer en het olympische stadion meer ben geweest dan sommige hier op het forum. Dat je supporter van de ene club bent wil nog niet zeggen dat je de andere uit moet sluiten;-) En van mij mogen ze degene die het gedaan hebben aanpakken. Wie het ook is.
Eens....maar ben al sinds een jaar met de MSM gestopt....je kan je nieuws ook ergens anders vandaan halen....en vooral ook zelf onderzoeken
tomson
 tomson - dinsdag 21 januari 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 19:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De naam Ajax kun je in deze context vervangen voor elke willekeurige tegenstander. Feit is dat Utrecht zijn zaakjes in deze niet in orde had, er zowiezo geen " 100 Feyenoorders" rotzooi liepen te trappen en dat de ME de zaak alleen maar verergerd heeft door te gaan lopen duwen en mensen met kinderen naar buiten te sturen.Ze hebben daar ook gewoon een vaste groep ruziezoekers die het liefst de tegenstander zo dicht mogelijk nadert om lekker te provoceren. Tegen Twente is het ook altijd raak daar... En wat is de logica van een kindervak pal tegen het uitvak aan te situeren ?
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 13:06 schreef tomson het volgende:

[..]

De naam Ajax kun je in deze context vervangen voor elke willekeurige tegenstander. Feit is dat Utrecht zijn zaakjes in deze niet in orde had, er zowiezo geen " 100 Feyenoorders" rotzooi liepen te trappen en dat de ME de zaak alleen maar verergerd heeft door te gaan lopen duwen en mensen met kinderen naar buiten te sturen.Ze hebben daar ook gewoon een vaste groep ruziezoekers die het liefst de tegenstander zo dicht mogelijk nadert om lekker te provoceren. Tegen Twente is het ook altijd raak daar... En wat is de logica van een kindervak pal tegen het uitvak aan te situeren ?
Dat is ook wel zo. We zullen zien, een leeg stadion is nooit leuk maar mogelijk in deze wel terecht als sanctie voor Utrecht. Wie niet luisteren wil...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 januari 2014 - 13:16   quote  deeplink  
heimwee naar 70's.....

daar kon je relatief rustig door elkaar heen zitten en ajax-feyenoord kijken....
tomson
 tomson - dinsdag 21 januari 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 13:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. We zullen zien, een leeg stadion is nooit leuk maar mogelijk in deze wel terecht als sanctie voor Utrecht. Wie niet luisteren wil...
Een leeg stadion voor Utrecht is hun probleem. Ik vind het gewoon jammer dat het elke keer zogezegd de schuld van de tegenpartij is daar. Dat gebeurde jullie, ons en die tukkers idem dito. En dan is er weer zo'n sensatiebeluste reporter die alles zonder wederhoor neerplempt, de rest lekker met de beentjes op tafel het stukje kopieert en dat is weer koren op de molen van Aboutaleb & consorten. Terwijl mi een gevuld gastenvak over en weer bij de klassieker helemaal geen problemen op hoeft te leveren. Sterker nog ; deze situatie zorgt er juist voor dat er oncontroleerbare toestanden ontstaan. ...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 21 januari 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 13:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik benoem Ajax omdat ik van elke andere club die bij Utrecht op bezoek komt de wedstrijd niet bekijk.
tomson
 tomson - dinsdag 21 januari 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik benoem Ajax omdat ik van elke andere club die bij Utrecht op bezoek komt de wedstrijd niet bekijk.
Er staat ook je kunt he :-) is optioneel dus. Ik zeg dit om aan te geven dat deze problemen zich dus schijnbaar structureel voordoen daar, dus het zal wel een beetje meer aan hun eigen lieverdjes gaan dan die van de bezoekende partij. Het verneukeratieve hiervan is dat deze dingen dus ook indirect mede aangegrepen worden om de bij klassieker het uitpubliek buiten de deur te houden. Zoals alles rond het voetbal uit proporties getrokken wordt, zie de gevalletjes van wildplassen die gewoon blindelings als incident worden opgenomen in de monitor voetbalvandalisme.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 21 januari 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 januari 2014 - 14:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Er staat ook je kunt he :-) is optioneel dus. Ik zeg dit om aan te geven dat deze problemen zich dus schijnbaar structureel voordoen daar, dus het zal wel een beetje meer aan hun eigen lieverdjes gaan dan die van de bezoekende partij. Het verneukeratieve hiervan is dat deze dingen dus ook indirect mede aangegrepen worden om de bij klassieker het uitpubliek buiten de deur te houden. Zoals alles rond het voetbal uit proporties getrokken wordt, zie de gevalletjes van wildplassen die gewoon blindelings als incident worden opgenomen in de monitor voetbalvandalisme.
Dit soort dingen heb ik de afgelopen seizoenen hier op het forum al vaker geroepen. Ook na reacties van die Wilco van Schaik van Utrecht. Die man oordeelde altijd dat de tegenstander het had gedaan en nooit zijn eigen supporters.
Aartus
 Aartus - dinsdag 21 januari 2014 - 22:41   quote  deeplink  
FC Utrecht-FC Twente gaat al jaren mis en toch werd de laatste keer dat t uit de hand liep niet aangemerkt als risico wedstrijd.En zo als hier al is opgemerkt is er een irritant groepje dat iedere keer op rotzooi uit is.T Beleid daar laat flink te wensen over.En idd volgens van Schaik was FC Twente schuld en mocht t seizoen erop geen supporters meenemen.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Wel opvallend hoe meteen de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid in de media. Ook de FSV doet leuk mee trouwens aan de hype terwijl er voor zover ik dat kan zien bij Ajax totaal geen sprake is van onrust. De fanatieke aanhang heeft een entrada gepland staan en roept juist op in zwart te komen om aan te geven dat het zonder uitpubliek een kleurloze klassieker is.

Waar de FSV zich dan weer op baseert... of er moet in het hooligan circuit het een en ander rondzwerven.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:08   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/76514/feyenoord-fans-schandalige-actie-410.html
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Dat spandoek valt in mijn ogen niet goed te praten.

Maar ik vind wel dat er veel mensen scheinheilig op reageren. Was het niet Feyenoord dat een "leuk" liedje zong vlak na het overlijden van van Gaals vrouw aan dezelfde vreselijke ziekte..

Ook het "Brandjes maken ons niet PARA"..

Zo blijft het over en weer maar doorgaan, en geven deze supporters de mensen die over het toelaten van de supporters bij uitwedstrijden gaan alleen maar voer om dit dus niet toe te staan..

Heel erg triest..
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Ajax heeft afstand genomen van een spandoek dat woensdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (3-1) refereerde aan een overleden supporter van de Rotterdammers. Op het spandoek van de harde kern stond de tekst 'Onze rook is rooier dan Rooie Marck'. Daarmee werd verwezen naar een supporter die afgelopen jaar overleed aan kanker.

Ajax doet afstand van dergelijk verwerpelijk gedrag, zo benadrukt de club donderdag via de officiƫle kanalen. "Er hing gisteren een fantastische sfeer in een wederom volle Arena. Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond", zegt directeur marketing Edwin van der Sar. "Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie 'Sta op tegen Kanker'."

"Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang", vervolgt Van der Sar. "Maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren." Michael van Praag, KNVB-voorzitter en erepreses van Ajax, heeft Ajax opgeroepen maatregelen te nemen. Hij wil dat Ajax in de toekomst voorkomt dat dit soort spandoeken getoond kunnen worden.

Ik ben erevoorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend!, twitterde Van Praag donderdagavond. Ik roep @AFCAjax op om maatregelen tegen de spandoekmakers te nemen. Deze mensen mogen zich geen 'Ajacied' noemen. Horen niet in Arena thuis.
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
De enige juiste reactie van beide mannen..
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Gaat elke norm van fatsoen te buiten... Ongelooflijk dat er zulke domme mensen zijn...
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Jep echt volkomen belachelijk..
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
En nog maar weer een bewijsstuk dat door de heren die tegen uitsupporters zijn heel graag ontvangen zal worden....

Goed bezig jongens..

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/76534/feyenoord-fans-vernielen-pro-ajax-kroeg.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 januari 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:16 schreef remco k het volgende:
Dat spandoek valt in mijn ogen niet goed te praten.

Maar ik vind wel dat er veel mensen scheinheilig op reageren. Was het niet Feyenoord dat een "leuk" liedje zong vlak na het overlijden van van Gaals vrouw aan dezelfde vreselijke ziekte..

Ook het "Brandjes maken ons niet PARA"..

Zo blijft het over en weer maar doorgaan, en geven deze supporters de mensen die over het toelaten van de supporters bij uitwedstrijden gaan alleen maar voer om dit dus niet toe te staan..

Heel erg triest..
Omdat Hullie het doen ....mogen wij het ook, zucht ik word hier zo moe van.
Ik als Ajacied schaam me kapot voor dat doek....heeft totaal niks met voetbal te maken en zeker niet met respect......maar goed iedereen hier weet dat ik een kort lontje krijg als ze met kanker gaan spotten.

Ik wil ook nog ff zeggen......ik denk van de 50.000 man die er zaten, er 45.000 geen benul heeft wat dat doek betekende....toevallig ken ik het verhaal van rooie Marck, denk dat de gene die dit goedkeuren en/of bagatelliseren nooit een (virtuele)krant lezen
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 20:30   quote  deeplink  
Kunnen we die debielen niet naar guatanomo bay sturen... En dan is de benaming: " debielen" nog een belediging voor debielen... Ga dan gewoon een vechtsport volgen als je teveel frustraties hebt../
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik als Ajacied schaam me kapot voor dat doek....heeft totaal niks met voetbal te maken en zeker niet met respect......maar goed iedereen hier weet dat ik een kort lontje krijg als ze met kanker gaan spotten.

Ik wil ook nog ff zeggen......ik denk van de 50.000 man die er zaten, er 45.000 geen benul heeft wat dat doek betekende....toevallig ken ik het verhaal van rooie Marck, denk dat de gene die dit goedkeuren en/of bagatelliseren nooit een (virtuele)krant lezen
Ik sluit me helemaal aan bij je, heb er geen goed woord voor over...
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Ik heb op het andere forum m'n mening al gegeven. Ik vind het volslagen idioot dat je zo iets op een spandoek zet. Wat mij betreft mogen ze de "bedenkers" van dat vod bedanken met een levenslang stadionverbod.

Tegelijkertijd wordt ik wel moe van het hypocriete gedoe er omheen.
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Alleen het laagste van het laagste bedenken zo een laffe actie...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 januari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Ik wil iets zeggen, maar laat ik het maar even niet doen!
hippy
 hippy - donderdag 23 januari 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Maak van je hart geen moordkuil
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 januari 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:06 schreef hippy het volgende:
Maak van je hart geen moordkuil
Tja...................................
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 januari 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ken je.....doe maar niet !!!
remco k
 remco k - donderdag 23 januari 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lucht je hart...Kan me namelijk niet voorstellen dat je dit goed keurt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 januari 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Het probleem is natuurlijk niet alleen dit spandoek, maar dit gaat al jaren over en weer en is niet goed te praten, OP GEEN ENKELE MANIER!!!

Ik zou zeggen tegen de makers van dit soort doeken: Stel je klein op en maak een groots gebaar door WELGEMEENDE EXCUSES aan te bieden aan elkaar....

En laat dit het allerlaatste kwetsende spandoek zijn wat in ons land is gemaakt.
Laat ons als voetbalsupporters een voorbeeld stellen aan de rest van het land.

Een utopie??

Niet als we dit soort spandoeken ECHT uit onze stadions willen bannen.

Ik heb mijn moeder 25 jaar geleden verloren door deze ziekte en ook nu ben ik in mijn familie geconfronteerd met deze ziekte. En zo zijn er velen onder ons die ook iets dergelijks mee maken of hebben mee gemaakt in zijn of haar nabije omgeving. Misschien wel iedereen.

BAN KWETSENDE SPANDOEKEN EN SPREEKKOREN uit onze stadions!!!

Dit wilde ik even kwijt.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 januari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volledig mee eens gap!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leuk man, voetbal..

0.0122430