|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:Het probleem is natuurlijk niet alleen dit spandoek, maar dit gaat al jaren over en weer en is niet goed te praten, OP GEEN ENKELE MANIER!!! Ik zou zeggen tegen de makers van dit soort doeken: Stel je klein op en maak een groots gebaar door WELGEMEENDE EXCUSES aan te bieden aan elkaar.... En laat dit het allerlaatste kwetsende spandoek zijn wat in ons land is gemaakt. Laat ons als voetbalsupporters een voorbeeld stellen aan de rest van het land. Een utopie?? Niet als we dit soort spandoeken ECHT uit onze stadions willen bannen. Ik heb mijn moeder 25 jaar geleden verloren door deze ziekte en ook nu ben ik in mijn familie geconfronteerd met deze ziekte. En zo zijn er velen onder ons die ook iets dergelijks mee maken of hebben mee gemaakt in zijn of haar nabije omgeving. Misschien wel iedereen. BAN KWETSENDE SPANDOEKEN EN SPREEKKOREN uit onze stadions!!! Dit wilde ik even kwijt..... Mooi Ronald!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Of ik iets goed keur of niet is niet aan jouw, laten we dat voorop stellen. Ik doe echter niet mee aan de massahysterie die er nu is. Ik dans namelijk niet op het graf van een overledene en zal al helemaal niet lachen als diegene een ziekte is gestorven die je niemand gunt. Daarnaast vind ik elk woord wat je erover schrijft er 1 teveel, aangezien dat juist hetgeen is wat dit soort supporters willen bereiken. Aandacht en niet meer dan dat.
Overigens bedoelde ik met mijn vorige reactie iets heel anders dan de meesten hier denken. Laat ik het even "anders" formuleren. En daarna laat ik het hierbij, want er is dan al genoeg (misschien wel veel te veel) geschreven en gesproken en aandacht gegeven over dat spandoek. Er zijn er een aantal aan de andere zijde van dit forum (en jij weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel) die eerst eens zelf in een hele grote spiegel moeten kijken voordat ze gaan janken hierover.
Verder is wat mij betreft deze hele discussie niet nodig, want dit blijf je namelijk altijd houden en zal nooit stoppen. En of wij ons daar nou van distantiëren of niet, daar luisteren deze mensen toch niet naar. En verder laat ik het hierbij, want ik heb al weer veel te veel geschreven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Omdat Hullie het doen ....mogen wij het ook, zucht ik word hier zo moe van. Ik als Ajacied schaam me kapot voor dat doek....heeft totaal niks met voetbal te maken en zeker niet met respect......maar goed iedereen hier weet dat ik een kort lontje krijg als ze met kanker gaan spotten. Ik wil ook nog ff zeggen......ik denk van de 50.000 man die er zaten, er 45.000 geen benul heeft wat dat doek betekende....toevallig ken ik het verhaal van rooie Marck, denk dat de gene die dit goedkeuren en/of bagatelliseren nooit een (virtuele)krant lezen +1. Behalve dat " ik als ajacied zijnde " natuurlijk :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De (beker)klassieker: een terugblik
Gisteravond behaalde Ajax een dikverdiende overwinning. Eigenlijk kun je dit afdoen als een reguliere overwinning, want van de laatste 11 thuisduels tegen de tegenstander van gisteravond won Ajax er 10 en werd er slechts een keer gelijk gespeeld. Maar goed, vooraf was aangekondigd dat dit een gelijkwaardige wedstrijd zou worden, echter dat is het zeker weer niet geweest.
Wat we graag willen rechtzetten is het volgende. In de aanloop naar deze wedstrijd, heeft de AFCA Supportersclub besloten om niet naar het overleg te gaan met de burgemeesters. De reden hiervoor is dat wij vinden dat als je afspraken maakt, voor de komende jaren om over en weer supporters mee te nemen, dit zoals eerder afgesproken je hier ruimte en tijd voor moet maken en bovendien op de achtergrond en niet onder druk van pers en media overhaast zaken regelen. Daarnaast werden we pas kort van te voren daadwerkelijk uitgenodigd. Een gedeelte van de achterban is niet blij met het feit dat wij niet zijn gegaan. We zullen in de toekomst rondom dergelijke kwesties nog beter moeten communiceren en afstemmen. Wij zijn en blijven een supportersclub waarbij alle supporters en supportersgroeperingen zich vertegenwoordigd moeten voelen.
We zullen dan ook de komende tijd onze beloofde verantwoordelijkheid nemen, en in gesprek gaan, met als doel vanaf volgend seizoen weer uitsupporters bij de Klassieker te krijgen. Het is dan ook zeker niet zo dat we onze verantwoordelijkheid niet willen nemen. Zonder uitsupporters geen voetbal!
Wat we verder kwijt willen is dat er een hetze is gevoerd de dagen voorafgaand aan de Klassieker, niet in de laatste plaats door toedoen van de media. De media, die van te voren hardop uitspreekt incidenten in en om het stadion afschuwelijk te vinden, maar smult als er een keer iets gebeurt of dreigt te gebeuren. Zo ook de afgelopen dagen. Onvoorstelbaar hoe als vliegen op de stroop de pers zat te dringen om waar ook mee kon, enigszins de boel op te stoken. Dat hier ook een supportersclub zich hierover liet horen in de pers, was wat ons betreft niet verstandig. Er zouden 1500 supporters van de andere club aanwezig zijn. En overal in de stad en rond het stadion. Als supportersclub zijn wij zelfs als bron genoemd die zouden hebben aangegeven dat er zo'n 400 kaarten in bezit waren van supporters van de andere club. Onzin en leugens! Bijvoorbeeld, een programma zoals '1 op straat' van het gerenommeerde radiostation Radio 1. Volslagen belachelijk en het dient geen enkel journalistiek doel. Journalistieke verantwoordelijkheid lijkt daarmee ver te zoeken. Heel veel mensen hoopten dat er allemaal incidenten om en rond het stadion zouden plaatsvinden. Niets, maar dan ook niets van dit alles. Uitzonderingen daargelaten, het NOS journaal en vooral AT5 willen nog wel eens feiten checken alvorens ze zaken klakkeloos publiceren, dan wel overnemen. Al die hijgerige programma 's, ze zullen zich moeten schamen!
Complimenten overigens aan Ajax voor het blokkeren van de weinige kaarten die wel in verkeerde handen terecht zijn gekomen en snelle optreden van stewards.
Vandaag is de AFCA Supportersclub in overleg geweest over de komende uitwedstrijd tegen Utrecht. Dit doen we in alle rust, achter de schermen. Voor de belangen van supporters! Zo laten we zien hoe het kan en hoort.
Bestuur AFCA Supportersclub
BRON
En weer wordt duidelijk uit diverse verhalen dat al die tyfusmedia deze hele hetze enkel hebben gebruikt om eigen verhalen te creëren. Er zijn inderdaad maar enkele media die wel gewoon eerst de feiten checken voordat ze klakkeloos zooi op het internet of in de media gooien, helaas wordt dit steeds minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
"Gelukkig" waren "wij" niet de enigen die zich belachelijk gedragen hebben. Ook even goed luisteren naar de "tekst". Mafketels over en weer. Belachelijk.
Ravage in Delft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is nu precies waarnaar die ene site verwijst. ;-)
Zonder overigens verder naar die site te verwijzen.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 02:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Of ik iets goed keur of niet is niet aan jouw, laten we dat voorop stellen. Ik doe echter niet mee aan de massahysterie die er nu is. Ik dans namelijk niet op het graf van een overledene en zal al helemaal niet lachen als diegene een ziekte is gestorven die je niemand gunt. Daarnaast vind ik elk woord wat je erover schrijft er 1 teveel, aangezien dat juist hetgeen is wat dit soort supporters willen bereiken. Aandacht en niet meer dan dat. Overigens bedoelde ik met mijn vorige reactie iets heel anders dan de meesten hier denken. Laat ik het even "anders" formuleren. En daarna laat ik het hierbij, want er is dan al genoeg (misschien wel veel te veel) geschreven en gesproken en aandacht gegeven over dat spandoek. Er zijn er een aantal aan de andere zijde van dit forum (en jij weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel) die eerst eens zelf in een hele grote spiegel moeten kijken voordat ze gaan janken hierover. Verder is wat mij betreft deze hele discussie niet nodig, want dit blijf je namelijk altijd houden en zal nooit stoppen. En of wij ons daar nou van distantiëren of niet, daar luisteren deze mensen toch niet naar. En verder laat ik het hierbij, want ik heb al weer veel te veel geschreven. En waar staat dan dat het wel aan mij zou zijn.. Ben gewoon benieuwd naar je mening sherlock.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 15:50 schreef remco k het volgende:[..] En waar staat dan dat het wel aan mij zou zijn.. Ben gewoon benieuwd naar je mening sherlock.. Je zegt toch daadwerkelijk dat jij jezelf niet kan voorstellen dat ik het zou goedkeuren. Nou, dat bepaal ik nog altijd zelf. En of jij jezelf dat nou kan voorstellen of niet.
Daarnaast is je verdere reactie weer lekker inhoudelijk op mijn bericht. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 02:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Of ik iets goed keur of niet is niet aan jouw, laten we dat voorop stellen. Ik doe echter niet mee aan de massahysterie die er nu is. Ik dans namelijk niet op het graf van een overledene en zal al helemaal niet lachen als diegene een ziekte is gestorven die je niemand gunt. Daarnaast vind ik elk woord wat je erover schrijft er 1 teveel, aangezien dat juist hetgeen is wat dit soort supporters willen bereiken. Aandacht en niet meer dan dat. Overigens bedoelde ik met mijn vorige reactie iets heel anders dan de meesten hier denken. Laat ik het even "anders" formuleren. En daarna laat ik het hierbij, want er is dan al genoeg (misschien wel veel te veel) geschreven en gesproken en aandacht gegeven over dat spandoek. Er zijn er een aantal aan de andere zijde van dit forum (en jij weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel) die eerst eens zelf in een hele grote spiegel moeten kijken voordat ze gaan janken hierover. Verder is wat mij betreft deze hele discussie niet nodig, want dit blijf je namelijk altijd houden en zal nooit stoppen. En of wij ons daar nou van distantiëren of niet, daar luisteren deze mensen toch niet naar. En verder laat ik het hierbij, want ik heb al weer veel te veel geschreven. Berusting ,dan houdt alles op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 15:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je zegt toch daadwerkelijk dat jij jezelf niet kan voorstellen dat ik het zou goedkeuren. Nou, dat bepaal ik nog altijd zelf. En of jij jezelf dat nou kan voorstellen of niet. Daarnaast is je verdere reactie weer lekker inhoudelijk op mijn bericht. Misschien jezelf eens een spiegeltje voorhouden over het inhoudelijke..
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat goedkeurt, en soms stel je een vraag om ergens op aan te sturen..
Inhoudelijk vertel je niks nieuws, had een andere reactie verwacht.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Misschien jezelf eens een spiegeltje voorhouden over het inhoudelijke.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat goedkeurt, en soms stel je een vraag om ergens op aan te sturen.. Inhoudelijk vertel je niks nieuws, had een andere reactie verwacht.. Vertel? Je had zeker gehoopt dat ik het doek zou verdedigen? Of had je dat gehoopt? Inhoudelijk vertel ik niets nieuws? Moet je toch beter lezen lijkt mij, want het is geheel mijn mening!
En als je daadwerkelijk een reactie van mij zou willen ontlokken moet je toch echt van betere huize komen. Ik heb in ieder geval geen spiegeltje nodig hoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je, heel de hetze rond deze klassieker begint bij de media. En die doet nooit aan berusting en hebben daar heel andere redenen voor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet je, heel de hetze rond deze klassieker begint bij de media. En die doet nooit aan berusting en hebben daar heel andere redenen voor. Juist.....de supporters groepen tegen elkaar ophitsen in de hoop dat het fout gaat, zodat er straks bij de klassiekers helemaal geen uitsupporters welkom zijn.....opbokken met die witte boorden bufnukkels |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In zoverre dat jij en ik hier niets aan kunnen doen. Berusting in de wetenschap dat dit een reactie was op iets dat in de kuip hing en berusting in de wetenschap dat ook hier weer een reactie op komt. Zie zelf het topic bij jullie maar. Er staat nota bene "wraak" in de topic titel.
Maar wat mij betreft geen berusting in de zin dat ik dit als individu accepteer. Ik hoop oprecht dat de verantwoordelijken aangepakt worden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ff off-topic: Ik zat, of stond liever gezegd, naast een feyenoorder en we hebben een goed gesprek gevoerd over hoe het zou moeten zijn/kunnen tussen twee supporters groepen. Na afloop van de wedstrijd hebben we elkaar verder succes gewenst!
We vertelden het zelfde: jullie mogen, net als wij alles winnen, behalve de wedstrijden tegen ons!! Dan pakken wij titel nr. 33 !!!
Op zich wel leuk, zo kan het dus ook!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:ff off-topic: Ik zat, of stond liever gezegd, naast een feyenoorder en we hebben een goed gesprek gevoerd over hoe het zou moeten zijn/kunnen tussen twee supporters groepen. Na afloop van de wedstrijd hebben we elkaar verder succes gewenst! We verteleden het zelfde: jullie mogen, net als wij alles winnen, behalve de wedstrijden tegen ons!! Dan pakken wij titel nr. 33 !!! Op zich wel leuk, zo kan het dus ook!! Utopia ouwe.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Juist.....de supporters groepen tegen elkaar ophitsen in de hoop dat het fout gaat, zodat er straks bij de klassiekers helemaal geen uitsupporters welkom zijn.....opbokken met die witte boorden bufnukkels Ach pik, die hele media is een grote schijnvertoning. Voornamelijk gebasseerd op leugens en bedrog om mensen te lokken en geld te verdienen. Datzelfde als die domme en nietszeggende programma's op tv. Enkel om mensen, groepen of bevolkingen zwart te maken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vertel? Je had zeker gehoopt dat ik het doek zou verdedigen? Of had je dat gehoopt? Inhoudelijk vertel ik niets nieuws? Moet je toch beter lezen lijkt mij, want het is geheel mijn mening! En als je daadwerkelijk een reactie van mij zou willen ontlokken moet je toch echt van betere huize komen. Ik heb in ieder geval geen spiegeltje nodig hoor. Nee hoor. Je hebt gewoon een geheel eigen kijk op dingen. Jammer dat je me dat in mijn schoenen schuift. En ja het is jou mening maar iets nieuws is het niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor. Je hebt gewoon een geheel eigen kijk op dingen. Jammer dat je me dat in mijn schoenen schuift. En ja het is jou mening maar iets nieuws is het niet. Tja, eigen kijk heb ik inderdaad. Ik ben namelijk niet zo'n meeloper van de media. Overigens zeg ik hier niet dat ik jullie meelopers vind, maar heb meestal wel een andere mening ja. En daar is een forum weer voor. Maar genoeg over deze discussie nu. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit nieuwsbericht is ook het lezen waard!
Sta op tegen haatspraak
Op de tribunes zagen we tijdens de bekerklassieker in de rust best veel verbaasde gezichten. Gaat Ajaxdirecteur Edwin van der Sar echt een optreden doen? Heeft Peter Beense op het laatste moment afgezegd? Nee, de voormalig topkeeper deed een emotionele edoch duidelijke oproep. Sta op tegen kanker.
Ze hadden zijn statement live kunnen schakelen naar de tv-show op Nederland 1, waar de uitzending 'Sta op tegen kanker' om 21.30 uur was begonnen. Beetje zoals de commercial van André Rieu met viool, tijdens de rust van Ajax - Bayern München in het Olympisch Stadion. Goed getimed. Frank de Boer speelde al een rolletje tijdens commercials in aanloop naar de uitzending.
'Sta op tegen kanker' bestaat om geld in te zamelen voor onderzoek tegen de vreselijke ziekte. Kanker moet de wereld uit. En eigenlijk ook weg uit de voetbalstadions, vinden wij. Weg uit het vocabulaire van sommige roepers. De sterke persoonlijke inbreng van 'Sar' staat in enorm schril contrast met het spandoekje van Vak410, uitgerold vóór de rust.
Rooie Marck, Feyenoordfan van het eerste uur, werd gehekeld: 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Hij overleed in 2013 aan kanker. Het doek is een treurig voorbeeld van een jarenlange reeks scheldkanonnades en haatspraak over-en-weer. 'Kankerjoden', 'JHK' (joden hebben kanker) en 'Joden aan het gas'. Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol.
Het is actie en reactie. Al decennialang. Overleden Ajacieden en hun nabestaanden hebben het ook al eens moeten ontgelden. Houdt dat dan nooit op? Niet vanzelf. Daar heb je mensen (lees: supporters) voor nodig die het anders willen.
Bemoedigend is trouwens dat flink wat Vak410'ers op social media zich afzetten tegen het doek van gisteren. Net als 99 procent van de overige Ajacieden. Zoals Feyenoorders dat ook doen na dubieuze doeken in De Kuip. Volkomen logisch: kanker woekert in bijna alle families en laat vreselijk leed na.
Als Supportersvereniging Ajax zijn we oprecht fan van de aanjagers in de voorheen kille Arena. Ze maken toffe sfeer en hebben ludieke statements tegen het moderne voetbal. Vaak creatief en vooral met humor, zoals het doek dat woensdag op de F-side hing. Toespelingen op het vreselijke woord kanker hebben ze helemaal niet nodig. Dode en zieke mensen laat je met rust, vinden wij.
Gezien alle reacties is het goed om te weten dat het overgrote merendeel van de Ajacieden en Feyenoorders hier hetzelfde over denkt. Dat is een mooie reden om een punt te zetten achter de jarenlange reeks haatspraak. Dit spandoek lokt misschien weer reacties uit tijdens de komende Kuipklassieker, maar laten wij als Ajacieden nou verstandig zijn en er gewoon als eerste mee stoppen.
BRON
Overigens en dat mis ik wel in het bericht vind ik de verwijzingen in spreekkoren en op spandoeken naar dode Ajax-supporters die ook zijn getoond door Feyenoorders net zo smakeloos. Daarnaast hebben we onlangs nog meegemaakt hoe zieke geesten kunnen zijn. Terwijl iemand in het ziekenhuis aan het vechten is voor zijn leven na een tragische val vonden supporters van ADO het nodig om hem tijdens spreekkoren belachelijk te maken. Daarnaast waren er toen ook genoeg Feyenoord-supporters die het nodig vinden hem op de hak te nemen. Allemaal zaken die nooit in de media dusdanig zijn uitvergroot, maar ja deze wedstrijd was al extra beladen door de hele hetze voor de wedstrijd en die lading zal ook op 2 maart er weer zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:Dit nieuwsbericht is ook het lezen waard! Sta op tegen haatspraakOp de tribunes zagen we tijdens de bekerklassieker in de rust best veel verbaasde gezichten. Gaat Ajaxdirecteur Edwin van der Sar echt een optreden doen? Heeft Peter Beense op het laatste moment afgezegd? Nee, de voormalig topkeeper deed een emotionele edoch duidelijke oproep. Sta op tegen kanker. Ze hadden zijn statement live kunnen schakelen naar de tv-show op Nederland 1, waar de uitzending 'Sta op tegen kanker' om 21.30 uur was begonnen. Beetje zoals de commercial van André Rieu met viool, tijdens de rust van Ajax - Bayern München in het Olympisch Stadion. Goed getimed. Frank de Boer speelde al een rolletje tijdens commercials in aanloop naar de uitzending. 'Sta op tegen kanker' bestaat om geld in te zamelen voor onderzoek tegen de vreselijke ziekte. Kanker moet de wereld uit. En eigenlijk ook weg uit de voetbalstadions, vinden wij. Weg uit het vocabulaire van sommige roepers. De sterke persoonlijke inbreng van 'Sar' staat in enorm schril contrast met het spandoekje van Vak410, uitgerold vóór de rust. Rooie Marck, Feyenoordfan van het eerste uur, werd gehekeld: 'onze rook is rooier dan rooie Marck'. Hij overleed in 2013 aan kanker. Het doek is een treurig voorbeeld van een jarenlange reeks scheldkanonnades en haatspraak over-en-weer. 'Kankerjoden', 'JHK' (joden hebben kanker) en 'Joden aan het gas'. Daar schreven Rotterdamse kranten geen kolommen over vol. Het is actie en reactie. Al decennialang. Overleden Ajacieden en hun nabestaanden hebben het ook al eens moeten ontgelden. Houdt dat dan nooit op? Niet vanzelf. Daar heb je mensen (lees: supporters) voor nodig die het anders willen. Bemoedigend is trouwens dat flink wat Vak410'ers op social media zich afzetten tegen het doek van gisteren. Net als 99 procent van de overige Ajacieden. Zoals Feyenoorders dat ook doen na dubieuze doeken in De Kuip. Volkomen logisch: kanker woekert in bijna alle families en laat vreselijk leed na. Als Supportersvereniging Ajax zijn we oprecht fan van de aanjagers in de voorheen kille Arena. Ze maken toffe sfeer en hebben ludieke statements tegen het moderne voetbal. Vaak creatief en vooral met humor, zoals het doek dat woensdag op de F-side hing. Toespelingen op het vreselijke woord kanker hebben ze helemaal niet nodig. Dode en zieke mensen laat je met rust, vinden wij. Gezien alle reacties is het goed om te weten dat het overgrote merendeel van de Ajacieden en Feyenoorders hier hetzelfde over denkt. Dat is een mooie reden om een punt te zetten achter de jarenlange reeks haatspraak. Dit spandoek lokt misschien weer reacties uit tijdens de komende Kuipklassieker, maar laten wij als Ajacieden nou verstandig zijn en er gewoon als eerste mee stoppen. BRONOverigens en dat mis ik wel in het bericht vind ik de verwijzingen in spreekkoren en op spandoeken naar dode Ajax-supporters die ook zijn getoond door Feyenoorders net zo smakeloos. Daarnaast hebben we onlangs nog meegemaakt hoe zieke geesten kunnen zijn. Terwijl iemand in het ziekenhuis aan het vechten is voor zijn leven na een tragische val vonden supporters van ADO het nodig om hem tijdens spreekkoren belachelijk te maken. Daarnaast waren er toen ook genoeg Feyenoord-supporters die het nodig vinden hem op de hak te nemen. Allemaal zaken die nooit in de media dusdanig zijn uitvergroot, maar ja deze wedstrijd was al extra beladen door de hele hetze voor de wedstrijd en die lading zal ook op 2 maart er weer zijn! Een heel mooi verhaal alleen weer van hetzelfde zoals ook jouw melding eronder. De andere partij doet het ook ,dus met andere woorden ons valt niets te verwijten. Ik denk dan verbeter de wereld begin bij jezelf. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 21:47 schreef Eide het volgende:[..] In zoverre dat jij en ik hier niets aan kunnen doen. Berusting in de wetenschap dat dit een reactie was op iets dat in de kuip hing en berusting in de wetenschap dat ook hier weer een reactie op komt. Zie zelf het topic bij jullie maar. Er staat nota bene "wraak" in de topic titel. Maar wat mij betreft geen berusting in de zin dat ik dit als individu accepteer. Ik hoop oprecht dat de verantwoordelijken aangepakt worden. Wij kunnen er wel iets aan doen namelijk de mensen die bij je in de buurt staan aanspreken op hun gedrag. Klein beginnen is al een begin. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 13:45 schreef soccer het volgende:[..] Een heel mooi verhaal alleen weer van hetzelfde zoals ook jouw melding eronder. De andere partij doet het ook ,dus met andere woorden ons valt niets te verwijten. Ik denk dan verbeter de wereld begin bij jezelf. Nee vriend, maar het is hypocriet te gaan janken als je als ander geen haar beter bent. Dat bedoel ik ermee te zeggen. En zoals ik eerder al zei gaat het met berusting totaal niet werken, maar er zijn gelukkig mensen die daar nog steeds in geloven. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 15:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee vriend, maar het is hypocriet te gaan janken als je als ander geen haar beter bent. Dat bedoel ik ermee te zeggen. En zoals ik eerder al zei gaat het met berusting totaal niet werken, maar er zijn gelukkig mensen die daar nog steeds in geloven. Kijk dat vind ik al mooi dat je me vriend noemt;-) Ik geloof ook niet in berusting. Ik denk dat we hetzelfde denken over het hypocriete gedrag. Ik denk wel dat je mensen aan kunt spreken op hun gedrag. In ieder geval al de mensen in je directe omgeving. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 15:39 schreef soccer het volgende:[..] Kijk dat vind ik al mooi dat je me vriend noemt;-) Ik geloof ook niet in berusting. Ik denk dat we hetzelfde denken over het hypocriete gedrag. Ik denk wel dat je mensen aan kunt spreken op hun gedrag. In ieder geval al de mensen in je directe omgeving. Eens, wat zei ook alweer een wijs man.... De wereld wordt slechter als goede mensen niet ingrijpen...of zo iets...:))... |
|
|
|