|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2015 - 14:20 schreef van geil het volgende:dat is t probleem niet. Maar Mulder. daar moet je gewoon lekker afscheid van nemen. in de Topklasse lopen veel betere keepers , die dolgraag op de bank komen zitten. yeah, right! Daarom keepen die ook nog in de topklasse... Als dat zo was, had menig nederlandse club betere keepers gehad.
Ik blijf erbij dat Mulder een keeper voor het linkerrijtje is. Ik denk dat hij geen slechte keeper is voor de subtop. Tel daar bij op dat hij nog steeds heel jong is. Hij zou zomaar kunnen doorgroeien naar goede keeper... hij heeft verbeterpunten genoeg, maar toch zou ik er niet raar van opkijken dat hij nog best goed gaat worden.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder hoort bij clubs als NAC thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stoer man....ach Boudewijn mag die ban er weer opgooien hoor. Jongens (mannen) als jij kunnen er duidelijk niet mee omgaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stoer man....ach Boudewijn mag die ban er weer opgooien hoor. Jongens (mannen) als jij kunnen er duidelijk niet mee omgaan. Alleen omdat de man in kwestie op en top Rotterdammer is, en het plaatje (mijns inziens) lekker van toepassing is;
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahn niet verhuurd en moet strijd aangaan met Vermeer
Feyenoord haalt Warner Hahn komend seizoen terug naar de Kuip. De 22-jarige doelman werd dit seizoen verhuurd aan PEC Zwolle, maar moet vanaf juli de concurrentiestrijd aangaan met Kenneth Vermeer. Dat meldt RTV Rijnmond vrijdag.
Om de Rotterdamse doelman ervaring op te laten doen in de eredivisie werd Hahn dit seizoen verhuurd aan PEC Zwolle, waarmee hij afgelopen zondag nog de bekerfinale in de Kuip verloor van FC Groningen. Hahn keepte een uitstekend seizoen, evenals Kenneth Vermeer die zijn concurrent wordt bij Feyenoord.
Feyenoord houdt rekening met een vertrek van Erwin Mulder. Mulder verloor zijn plaats dit seizoen aan Kenneth Vermeer, die in augustus overkwam van Ajaks. Het jonge talent Kamil Miazek wordt zo goed als zeker de derde doelman van Feyenoord. De Rotterdammers nemen afscheid van Ronald Graafland en van Kostas Lamprou. De Griek werd afgelopen seizoen verhuurd aan Willem II en mag de club transfervrij verlaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Top. Miazek er ook bij, ben benieuwd. Vermeer straks banken en Hahn onder de lat. BAM ! 😅 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer kampioen worden en dan verkopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, misschien in de de komende Winterstop zelfs nog voor een zal geld van de hand doen en Hahn het seizoen af laten maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met de winterstop al kampioen VV👍😃 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, maar dat gaat met Hahn ook wel lukken dan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Betekent een directe concurrent voor Vermeer. Alleen mag deze situatie niet te lang duren. Op het oog lijken beide doelmannen te goed voor de bank te zijn, dus als die situatie voortduurt, laten we zeggen langer dan 1 seizoen, dan krijg je onvrede. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom moeten we Vermeer voor een leuk prijsje opdoeken, goed voor de cashflow toch. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer aan Man U verpatsen, van Gaal wil hem wel voor 5 miljoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor 5 miljoen mogen ze zijn schoenen hebben. Zo'n geweldige keeper levert veel meer op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens het Algemeen Dagblad blijft het de bedoeling dat de keeper ook volgend seizoen verhuurd zal worden, maar dat kan alleen gebeuren als Feyenoord een goede, nieuwe tweede doelman vindt. Als de club daar niet in slaagt, moet Hahn dus de strijd aangaan met Kenneth Vermeer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier ontga mij enige logica.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je moet natuurlijk wel een goede 2e hebben, hoe dan ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel maar je moet dus iemand aan gaan nemen om een betere keeper te kunnen verhuren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nog 2 seizoenen volgens mij ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 mei 2015 - 11:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] yeah, right! Daarom keepen die ook nog in de topklasse... Als dat zo was, had menig nederlandse club betere keepers gehad. Als je je er wat meer in zou verdiepen zijn er verschillende keepers die bedanken voor n prof loopbaan simpelweg omdat ze maatschappelijk geslaagd zijn en weigeren n b contract te tekenen bij de Eredivisie clubs, dat geldt overigens ook voor vele voetballers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die verdienen overigens ook vaak meer in die klassen dan spelers met n B contract(en zelfs A), buiten hun salaris om. en daarbij durven de meeste clubs t niet aan om gelijk n goed contract aan te bieden en wordt er niet of nauwelijks gescout, n uitzondering nagelaten door n tip van Jansma zoals bv Toornstra
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk was ik gestopt met lezen na "Als je je er wat meer in zou verdiepen" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit wijst er m.i. op dat ze verwachten Vermeer te kunnen verkopen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Manchester ? wel de jackpot dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kenneth heeft nog een contract voor 3 jaar, dus flink veel vragen dan. Geweldige keeper. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gebeurt wel vaker ! Hahaha ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je er 4 miljoen voor kunt pakken, EXIT Schimmel halen (Lienden) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 11:25 schreef MMM het volgende:Kenneth heeft nog een contract voor 3 jaar, dus flink veel vragen dan. Geweldige keeper. Dan hoop ik dat ze niet bij VVV Feyenoord zijn wezen kijken |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Als je er 4 ton voor kunt pakken EXIT misschien kunnen we Mulder kopen Van Heerenveen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lig jij nou de hele vakantie met je iPad op schoot ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis of Feyenoord of tieten kijken oo het strand vanaf mijn ligbedje Jan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon met mijn iPhone trouwens, WiFi on the beach..😉 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jammer is dat.... zwaartekracht.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Doodzonde als die een jaar op de bank komt zelfde geld voor miazek Die 2 moeten spelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sorry, maar dat is gewoon niet waar. We hebben minstens 2 goede keepers nodig. Bovendien kan Miazek voorlopig nog voldoende opsteken van Lodewijks en Vermeer. |
|
|
|