|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nou, hij moet er toch vanuit gaan dat die jongens die in de muur staan zich niet laten wegduwen? Als dat zo zou zijn, kun je beter maar geen muur meer opstellen... Een muur moet altijd solide zijn. Je mag het je nooit, maar dan ook nooit laten gebeuren als voetballer dat ze je omduwen. Het mag niet, maar als een tegenstander dit wel tracht te doen, is alles (zolang de scheids het maar niet ziet) geoorloofd. Moet de muurverstoorder, maar niet verstoren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De muur stond in de basis niet goed ten opzichte van zijn eigen positie. Mulder ontwikkelt zich niet en maakt ons niet beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het feit dat een Lamprou 2e keeper is zegt óók iets over het ondermaatse (haha) niveau van het keepersgilde in de selectie. Mulder heeft kennlijk niets te duchten van die man. Dat op zich zegt iets over de kwaliteiten van Mulder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flinke dobber om zo'n keepert binnen te hengelen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 17:44 schreef FR-Henk het volgende:Het feit dat een Lamprou 2e keeper is zegt óók iets over het ondermaatse (haha) niveau van het keepersgilde in de selectie. Mulder heeft kennlijk niets te duchten van die man. Dat op zich zegt iets over de kwaliteiten van Mulder. Laat staan dat Erwin Mulder eerste keeper is zegt al veel over de keepersgilde bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nog niet rond volgens VI. deze week n tweede gesprek. Chelsea heeft ook interesse.. ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje intern ter discussie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in de winterstop maar handelen .lijkt me beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik neem aan dat de gesprekken 's ochtends om half negen nog niet afgerond zijn? Hoe kan voetbalprimeur dan weten dat ze rond zijn..?? Trouwens, zo slecht als de meeste zuurpruimen hier zeggen dat Mulder is, is hij niet. Ik zeg echt niet dat hij een topper is, want als dat zo zou zijn, had hij wel vaker wedstrijden voor ons gewonnen, maar laat Van Geel dan alsjeblieft ook een keeper halen die echt een verbetering betekent en niet eentje die niets beter is, maar wel de zuurpruimen van net tevreden houdt omdat hij een betere uitstraling dan Mulder heeft... ik zeg: Velthuizen kom er maar in!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahn halen is betere concurrentie voor Mulder. En als Erwin slim is wordt hij daar ook beter van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 08:58 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik neem aan dat de gesprekken 's ochtends om half negen nog niet afgerond zijn? Hoe kan voetbalprimeur dan weten dat ze rond zijn..?? Trouwens, zo slecht als de meeste zuurpruimen hier zeggen dat Mulder is, is hij niet. Ik zeg echt niet dat hij een topper is, want als dat zo zou zijn, had hij wel vaker wedstrijden voor ons gewonnen, maar laat Van Geel dan alsjeblieft ook een keeper halen die echt een verbetering betekent en niet eentje die niets beter is, maar wel de zuurpruimen van net tevreden houdt omdat hij een betere uitstraling dan Mulder heeft... ik zeg: Velthuizen kom er maar in!! Artikel is geplaatst dinsdag 8:00 en een beetje, het gesprek was maandag morgen. Ik vraag me dan toch wel af hoe lang zo'n gesprek moet duren? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We zien wel, in geval van een overeenkomst zal er wel een officiële presentatie komen. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 16:49 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Sorry Stylzz, maar je ziet zelf toch ook wel dat dit onzin is... Een keeper mag ervan uitgaan dat een muur staat, niet dat hij omvalt. Als een muur zich laat omduwen is, mag dat nooit de verantwoordelijkheid van een keeper wezen. Een keeper is slechts verantwoordelijk voor waar de muur staat. Maar ik neem aan dat je dit vindt omdat je niet zo gecharmeerd bent van onze Muldert? en zo is het maar net dat bedoelde ik ook dus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n kroket is lekker. maar heeft ook niets met dit topic te maken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 17:10 schreef Stylzz het volgende:De muur stond in de basis niet goed ten opzichte van zijn eigen positie. Mulder ontwikkelt zich niet en maakt ons niet beter Klopt, als keeper leer je dat je muur niet tot aan de paal wordt afgedekt maar ruim een meter meer. Bal mag niet in die hoek komen. (Met uitzondering van het bananen schot van Roberto Carlos tijdens de conf cup een aantal jaartjes terug) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: frikandel duidelijk wel.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 16:20 schreef craven het volgende:[..] Klopt, als keeper leer je dat je muur niet tot aan de paal wordt afgedekt maar ruim een meter meer. Bal mag niet in die hoek komen. (Met uitzondering van het bananen schot van Roberto Carlos tijdens de conf cup een aantal jaartjes terug) Als de muur zich niet had laten wegdrukken, was die bal naar mijn mening tegen Nelom aangekomen. Kijk maar eens goed, voor de 'fatale duw' werd hij ook al een half metertje opzij geduwd hè. Dan was deze discussie er nooit geweest. Ik ben het wel met je eens dat de muur heel, heel minimaal (te minimaal) was opgesteld, maar het zou afdoende geweest zijn als de muur was blijven staan en dan heeft de keeper het juist prima gedaan!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die bal was zonder te duwen er ook in gegaan, muur stond helemaal verkeerd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kijk nog maar eens goed en dan vooral hoe de muur staat voor die eerste duw, niet voor die laatste... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vermoed dat deze discussie ook in een gelijkspel eindigt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 09:45 schreef FR-Henk het volgende:Hahn halen is betere concurrentie voor Mulder. En als Erwin slim is wordt hij daar ook beter van. Hahaha , Erwin Mulder slim ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe mij maar met duwen. Ik hou niet zo van die uit gelubberde flamoeskes. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Regel in het betaalde voetbal. Een speler met een bebloed gezicht mag niet deelnemen aan de wedstrijd, Voor de rest kut keeper kut muur. Alleen nu een nog onzekere Mulder, Hahn moet na verkoop van Bmi of verkoop Cissee direct komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb hem zelf maar twee keer gezien. toen leek t me wel wat. maar kan er niet echt n mening over geven,nog |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Eerst maar eens een kappertje bezoeken. En 1 zwaluw maakt nog geen zomer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En 1 Hahn maakt nog geen kippenslachterij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
biedt wel perspectief voor leuke versiering in de kuip. en n nieuwe sponsor le coq |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pleurt op met je kapper mafkees, waar is dat nou voor nodig. Daar ga je echt beter van voetballen hè. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 21:59 schreef VVout het volgende:[..] Pleurt op met je kapper mafkees, waar is dat nou voor nodig. Daar ga je echt beter van voetballen hè. *proest*
Doe 's rustig joh :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Langharig tuig zeker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mischieneen beetje langharig maar tuig nee echt niet, das nou weer zo'n vooroordeel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zou ik ook zeggen, je bent gewoon tuig. Met lange haren ook nog eens. Bizar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oorbel erbij,en afschrijven. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 21:59 schreef VVout het volgende:[..] Pleurt op met je kapper mafkees, waar is dat nou voor nodig. Daar ga je echt beter van voetballen hè. Ha ha hap |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De pleuris allemaal, ach ja geen golf wel oorringen net als Zwarte Piet! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag Piet toch zelf weten dat ie zwart wilt zijn, wat is dat nou weer voor geLUL. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut zeg, kannie wachten op 6 december. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van Sint voor VV..
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Waarschuwing voor m.v.geel a.ub niet verder gaan met r.koeman langzamerhand de chemie raakt op kijk maar naar de kwaliteit hij is al 3 jaar bezig en nog steeds bagger voetbaltech de ja knikkers houd hij hand boven zijn hoofd maar de voetbaltech spelers die het niveau aankunnen maar een lichte gedrag afwijking vertonen krijgen geen kans of maar een paar minuten. Ik zou echt maar es een kwaliteit trainer halen zoals van dortmund die man zal feyenoord echt fantastisch voetbaltech laten spelen en we gaan elke jaar de landstitel pakken noem maar op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moge dr love...Wat heeft dat nu weer met Hahn te maken ? |
|
|
|