BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ayoub/hahn

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoordster
 feyenoordster - zondag 20 oktober 2013 - 00:23   quote  deeplink  
Vind goed als het definitief is dat ze hahn hebben gehaald. Maar hopelijk krijgt die een echte eerlijke kans. Masr wat vinden jullie van ayoub (utrecht).. goed overzicht goede passing drive vooruit of was dat alleen vanavond ;-) vond hem tegen Feyenoord ook niet onaardig.. misschien iets om nu al mee te praten ... van geel...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 oktober 2013 - 00:29   quote  deeplink  
We hebben Clasie en Vormer al op die positie. Tis wel een jonge met talent, maar zijn komst lijkt me geen prioriteit hebben. Zelfs als Clasie zou vetrekken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 oktober 2013 - 01:46   quote  deeplink  
Zou een goed vervanger van Vormer zijn, ik zeg doen!
van geil
 van geil - zondag 20 oktober 2013 - 13:21   quote  deeplink  
ayoub valt alleen maar op doordat hij de vrije man vaak is..
net als Vormer bij Roda destijds.
dan lijkt t allemaal goed.maar de werkelijkheid ligt anders als ze ook n tegenstander krijgen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 oktober 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 00:23 schreef feyenoordster het volgende:
Vind goed als het definitief is dat ze hahn hebben gehaald. Maar hopelijk krijgt die een echte eerlijke kans. Masr wat vinden jullie van ayoub (utrecht).. goed overzicht goede passing drive vooruit of was dat alleen vanavond ;-) vond hem tegen Feyenoord ook niet onaardig.. misschien iets om nu al mee te praten ... van geel...
Ayoub hebben we niet nodig! Dan kunnen we Marlon Slabbekoorn bij de selectie halen vanuit de jeugd ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 oktober 2013 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 - 16:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ayoub hebben we niet nodig! Dan kunnen we Marlon Slabbekoorn bij de selectie halen vanuit de jeugd ...
Bijvoorbeeld, al is Slabbekoorn wel een meer aanvallend ingestelde middenvelder dan Ayoub.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 21 oktober 2013 - 11:03   quote  deeplink  
ayoub komt nog maar net kijken, en hoe! Hij viel me al op bij die jeugdtoernooien van oranje onder de ..... 17 of zo? Dat was geloof ik met nathan Aké en al die andere feyenoorders... hij viel me erg positief op. Zou best een grote kunnen worden.... Als hij nog goedkoop is zeg ik halen...
salemi
 salemi - maandag 21 oktober 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Hahn zeker halen. Onze Griekse tweede keeper kan mij niet zo bekoren. Hahn kan met Mulder knokken om de plek van eerste keeper.
kuipje
 kuipje - maandag 21 oktober 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2013 - 11:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
ayoub komt nog maar net kijken, en hoe! Hij viel me al op bij die jeugdtoernooien van oranje onder de ..... 17 of zo? Dat was geloof ik met nathan Aké en al die andere feyenoorders... hij viel me erg positief op. Zou best een grote kunnen worden.... Als hij nog goedkoop is zeg ik halen...
een grote zal hij nooit worden...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 oktober 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2013 - 13:09 schreef salemi het volgende:
Hahn zeker halen. Onze Griekse tweede keeper kan mij niet zo bekoren. Hahn kan met Mulder knokken om de plek van eerste keeper.
Dat wordt dan een 'makkie' voor Hahn ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ayoub/hahn









0.0050120