|
|
hjf
|
|
|
Wat is die Van Rhijn een zeer slechte speler zeg. Wat een drama die vent. Hij doet werkelijk alles fout. Zelfs het meest simpele gaat fout bij hem. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Cillessen doet het wat mij betreft gewoon goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In Europa zeker ja, je moet hier gewoon winnen en thuis van Milan net zo goed, dan sta je op 6 punten en gewoon op de 2e plek.. Echt totaal geen waanidee dat het zo had moeten zijn..
Maar hier heeft Ajax het echt aan zichzelf te danken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:Bij Ajax is ook vrijwel geen enkel schot van buiten de 16 op de goal, niet in Nederland en niet in Europa.. We hebben geen powermensen die vanaf 30 meter zo'n bal erin kunnen knallen. In de vorm van Alderweireld of Vertonghen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:10 schreef remco k het volgende:[..] In Europa zeker ja, je moet hier gewoon winnen en thuis van Milan net zo goed, dan sta je op 6 punten en gewoon op de 2e plek.. Echt totaal geen waanidee dat het zo had moeten zijn.. Maar hier heeft Ajax het echt aan zichzelf te danken.. En een dosis pech... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:10 schreef remco k het volgende:[..] In Europa zeker ja, je moet hier gewoon winnen en thuis van Milan net zo goed, dan sta je op 6 punten en gewoon op de 2e plek.. Echt totaal geen waanidee dat het zo had moeten zijn.. Maar hier heeft Ajax het echt aan zichzelf te danken.. Klopt. Zeer frustrerend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is Ajax verschrikkelijk slecht in de beslissende fases van de aanvallen zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, gewoon onervarenheid en weten wat het is om Europese wedstrijden over de streep te trekken.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mee eens en ook geen greintje geluk... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is het toch lekker om te zien dat onze spelers het belang in zien van GEEN CORNERS weggeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar het moet ook wel een keer mee zitten en dat is tot nu toe niet echt zo natuurlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Ajax nu in de opstelling speelt met de meeste spelers in vorm, al twijfel ik over Boilesen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Fisher is voorlopig zijn basisplaats kwijt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Geen enkele voorzet van Van Rhijn komt aan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:14 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar het moet ook wel een keer mee zitten en dat is tot nu toe niet echt zo natuurlijk Je moet gewoon eens die eerste kans afmaken.. Ik denk zonder te overdrijven dat Ajax in de laatste 10 CL duels iedere keer de eerste kans heeft gekregen, Ajax maakt niet 1 keer die kans af en de tegenstander maakt vrijwel iedere keer de eerste grote kans af.. Vandaag is dat dan toevallig een penalty...
Ik denk dat het allemaal terug te voeren is naar de "over mijn lijk mentaliteit".... Voetballen kunnen ze namelijk allemaal echt heel erg goed.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:09 schreef hjf het volgende:Wat is die Van Rhijn een zeer slechte speler zeg. Wat een drama die vent. Hij doet werkelijk alles fout. Zelfs het meest simpele gaat fout bij hem. Weer zo'n KUT voorzet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen enkele pass van hem komt aan.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het ziet er niet onaardig uit! Maar het is gewoon niet ajaxwaardig! !! Net niet dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk het niet hoor, misschien een potje op de bank weer.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Misschien wel goed voor hem ook. Belachelijk dat het spelers van dit niveau niet lukt om een corner een beetje redelijk in te spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] We hebben geen powermensen die vanaf 30 meter zo'n bal erin kunnen knallen. In de vorm van Alderweireld of Vertonghen. Denswil kan dat echt wel, maar durft dat nog niet. Die heeft een verwoestend schot een goede vrije trap in de benen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het afronden ben ik mee eens, maar de rest van het voetbal is gewoon echt heel goed in mijn optiek.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wat is de aanval verschrikkelijk slecht bedoel je! Fisher werkt hard maar daar is alles meegezegd. Sigtorsson is echt waardeloos voor dit systeem. Andersen tja fysiek zwak wel goede techniek heeft tijd nodig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen hebben we niemaand die een vrije trap erin kan schieten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:18 schreef Eide het volgende:[..] Denswil kan dat echt wel, maar durft dat nog niet. Die heeft een verwoestend schot een goede vrije trap in de benen. Oke oke, nog niet gezien, dus weet dat niet ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ga maar zoeken die bal, zal wel tweede ring worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:[..] Het afronden ben ik mee eens, maar de rest van het voetbal is gewoon echt heel goed in mijn optiek.. Welk afronden? Het spel is ook niet top hoor! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Huh.....je mag nu toch niet wisselen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Moet van de scheids..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij kan wel hard schieten hoor! Bij jong Ajax weleens vrije trappen zien nemen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het juist goed, een aantal heel mooie aanvallen zoals die met Serrero, we maken het alleen niet af.. Celtic heeft geen kans gehad.. En tel die er ook nog maar even bij van Serrero.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dood moment, mag je altijd wisselen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Scoren is en blijft een kunst op zich...... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Thuis winnen we gewoon..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hoessen niet schone erin lul |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Buiten de twee lullige tegengoals om vind ik dit het beste Ajax dat ik dit seizoen gezien heb.. Het zit hem alleen in de laatste fase van de aanvallen.. Ik denk dat als Bojan terug is en hij op 9 gaat spelen we echt goed gaan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat heb je aan Hoeesen en Siggie naast elkaar zonder aanvoer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:24 schreef remco k het volgende:Buiten de twee lullige tegengoals om vind ik dit het beste Ajax dat ik dit seizoen gezien heb.. Het zit hem alleen in de laatste fase van de aanvallen.. Eens |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Eindelijk zijn we verlost van die Van Rhijn!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wat dacht je van Sigtorsson eruit? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou dan dezelfde vraag, wat heb je aan Hoessen zonder aanvoer.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
En ook nu is er weer niemand die Boilesen stijf vloekt omdat ie zo'n enorme klotebal geeft. We kijken allemaal, denken Oh corner en we lopen terug. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ze spelen gewoon kutvoetbal, dit seizoen 1 goede wedstrijd gezien en dat was tegen milan, de rest was gewoon ontzettend matig, waar ligt het aan, kwaliteit of instelling |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:27 schreef dege het volgende:ze spelen gewoon kutvoetbal, dit seizoen 1 goede wedstrijd gezien en dat was tegen milan, de rest was gewoon ontzettend matig, waar ligt het aan, kwaliteit of instelling Vind dit echt twee drie keer zo goed als tegen Milan. Toen helemaal niks gecreƫerd.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: wat dacht je ervan eens eerder komen met De Sa, die heeft tenminste wel dreiging vanaf de zijkant, kan ik van de rest niet zeggen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: We hadden gewoon kunnen winnen hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies wat jij zegt is wat de spelers denken... Maak daar eens het woordje MOETEN van.. |
|
|
|