|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Welk teken is de bal uberhaupt niet voor de goal krijgen? Dat teken werd blijkbaar telkens gegeven... En afmaken had ook een stuk beter gekunnen... hehehehe.....scherp ouwe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ga weg man ;) Avondwedstrijden hebben mijn voorkeur om te kunnen reageren, en de CL is nou eenmaal een stapje hoger dan het verschrikkelijke niveau van de eredivisie Hahah, al goed ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Welk teken is de bal uberhaupt niet voor de goal krijgen? Dat teken werd blijkbaar telkens gegeven... En afmaken had ook een stuk beter gekunnen... Hij trapt die bal hard en laag. Zo scoorde Siem vorig jaar verschillende keren. Maar ballen waren te laag om lekker onder te kruipen. Maar de keuze om ze niet hoog voor de goal te trappen is bewust, dat is duidelijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ga weg man ;) Avondwedstrijden hebben mijn voorkeur om te kunnen reageren, en de CL is nou eenmaal een stapje hoger dan het verschrikkelijke niveau van de eredivisie Das dan wel kut....als kakkie zijnde....dan moet je wel naar Ajax kijken ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zit trouwens net die twee tegengoals te bekijken maar wat heeft Ajax dat aan zichzelf te danken zeg.
Bij die eerste bokst Cilissen die bal echt helemaal verkeerd weg, dat is niet zo heel moeilijk om wel goed te doen, Daarna Veltman en Sigthorson die ook heel makkelijk die bal weg zouden moeten kunnen werken en daarna Denswill die echt heel dom doorloopt..
Bij die tweede goal denkt van Rhijn dat ie het lekker rustig aan kan doen, loopt heel zwak terug, dekt Veltman niet door, Serrero staat net te ver bij de schutter weg, gaat wel vol voor de bal, Poulsen kan volgens mij een poging doen zijn been uit te steken, Denswill doet dat helemaal fout omdat ie de bal eigenlijk wil laten gaan, en ik denk echt dat die bal niet onhoudbaar is..
Daarnaast heeft Celtic geen enkel gevaarlijk moment gehad, Ajax een stuk of 5/6 en sta je met lege handen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:54 schreef Eide het volgende:[..] Hij trapt die bal hard en laag. Zo scoorde Siem vorig jaar verschillende keren. Maar ballen waren te laag om lekker onder te kruipen. Maar de keuze om ze niet hoog voor de goal te trappen is bewust, dat is duidelijk. Alleen kan Fischer het net zo goed als Eriksen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kortom, Ajax mist de absolute wil om te winnen.. ( De Suarez wil, de Vertonghen wil) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het wordt in mijn ogen tijd voor een echte internationale competitie, waarin veel van dit soort topwedstrijden kunnen worden gespeeld. Hierin wordt veel meer gevraagd dan in onze eigen eredivisie, zonder de andere clubs te kort te doen in Nederland. ik weet zeker dat we dan echt geen modder figuur slaan! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 21:48 schreef Eide het volgende:[..] Kom op, je weet zelf wel beter. Nogmaals, Denswil geeft de scheids de kans om te fluiten maar zo vanzelfsprekend is deze penalty niet. Conclusie: makkelijk gegeven. ik vond dit wel een heel duidelijke penalty. en zeker niet makkelijk gegeven. het had mij verbaast als hij hem niet had geven hij stond er bovenop. ook wat enkelen hier zeggen onterecht verloren ben ik het niet mee eens de penalty geef je toch zelf weg en als je zelf de kansen niet afmaakt doe je het gewoon niet goed. dat tweede doelpunt was wel wat ongelukkig. en zoveel kansen had Aax nou ook niet. wel drie hele grote kansen. en laten we eerlijk zijn was dat celtic nou zo`n goede ploeg? denk dat het meer iets zegt over het niveau waar we momenteel op zitten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:59 schreef Ronald 1960 het volgende:Het wordt in mijn ogen tijd voor een echte internationale competitie, waarin veel van dit soort topwedstrijden kunnen worden gespeeld. Hierin wordt veel meer gevraagd dan in onze eigen eredivisie, zonder de andere clubs te kort te doen in Nederland. ik weet zeker dat we dan echt geen modder figuur slaan! Die heb je toch al...CL en EL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax bewijst vandaag dat de visie gewoon goed is, in mijn ogen zit er 1 ding niet goed in het elftal, waarom kan je als jonge jongens zijnde deze mentaliteit niet wekelijks in de ED op de mat leggen. Als je dat namelijk wel kan had je de eerste 10 wedtsrijden met 2 goals verschil gewonnen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Cillessen stond door het toucheren van Denswil, wel degelijk op het verkeerde been. Elke keeper zou dit zijn ovekomen, dus hier sla je volkomen de plank mis, ook wat betreft het vergelijk met Vermeer. helemaal mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:04 schreef bully het volgende:[..] ik vond dit wel een heel duidelijke penalty. en zeker niet makkelijk gegeven. het had mij verbaast als hij hem niet had geven hij stond er bovenop. ook wat enkelen hier zeggen onterecht verloren ben ik het niet mee eens de penalty geef je toch zelf weg en als je zelf de kansen niet afmaakt doe je het gewoon niet goed. dat tweede doelpunt was wel wat ongelukkig. en zoveel kansen had Aax nou ook niet. wel drie hele grote kansen. en laten we eerlijk zijn was dat celtic nou zo`n goede ploeg? denk dat het meer iets zegt over het niveau waar we momenteel op zitten. Wat is dan wel onverdiend verliezen?? Hun geen kans gehad, en wij zoals je zegt 3 hele grote.. En gewoon veruit de betere voetballende ploeg?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hahahaha, dan had je nu al bijna kampioen geweest... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:Ajax bewijst vandaag dat de visie gewoon goed is, in mijn ogen zit er 1 ding niet goed in het elftal, waarom kan je als jonge jongens zijnde deze mentaliteit niet wekelijks in de ED op de mat leggen. Als je dat namelijk wel kan had je de eerste 10 wedtsrijden met 2 goals verschil gewonnen.. Het grappige is dat ik dat vanavond de woonkamer heb ingegooid....we komen er niet uit. Enige wat ik kan bedenken is dat ze zich in kijker willen spelen.....wereldwijde uitzendingen en hopen dat ze opvallen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Cillessen stond door het toucheren van Denswil, wel degelijk op het verkeerde been. Elke keeper zou dit zijn ovekomen, dus hier sla je volkomen de plank mis, ook wat betreft het vergelijk met Vermeer. Flink oneens, ik vind de bal niet onhoudbaar.. Nogmaals, ik zeg niet dat het een fout is, maar zeker niet onhoudbaar. En Vermeer is dit soort tegengoal vaak zat verweten.. De plank sla ik in dit geval gewoon goed raak.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het grappige is dat ik dat vanavond de woonkamer heb ingegooid....we komen er niet uit. Enige wat ik kan bedenken is dat ze zich in kijker willen spelen.....wereldwijde uitzendingen en hopen dat ze opvallen Ik blijf dat erg raar vinden, het heeft alles met mentaliteit te maken, de ipod generatie. Als jonge jongen wil je toch alles geven en iedere kans pakken..
Wat ik vooral vind opvallen daaraan is de gelatenheid bij balverlies of een tegengoal, alsof men alleen maar bezig is met ontwikkelen en niet met het echte willen winnen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Ajax nu in de opstelling speelt met de meeste spelers in vorm, al twijfel ik over Boilesen. denk niet dat fisher de jong en van rhijn nou in zo`n grote vorm verkeren. maar je heb ook weinig op de bank om de jong en fisher tevervangen. en ook Boilesen heeft mij na zijn blessure nog niet kunnen bekoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:11 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat fisher de jong en van rhijn nou in zo`n grote vorm verkeren. maar je heb ook weinig op de bank om de jong en fisher tevervangen. en ook Boilesen heeft mij na zijn blessure nog niet kunnen bekoren. En op de bank zit zoveel beters dat wel in vorm is?? Dit is gewoon de beste 11 die de Boer nu kan opstellen, en persoonlijk teken ik ervoor om met dit elftal verder te gaan.. Wat speelt die Serrero heerlijk zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ga op bed aan, slaap lekker allemaal.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:Ik zit trouwens net die twee tegengoals te bekijken maar wat heeft Ajax dat aan zichzelf te danken zeg. Bij die eerste bokst Cilissen die bal echt helemaal verkeerd weg, dat is niet zo heel moeilijk om wel goed te doen, Daarna Veltman en Sigthorson die ook heel makkelijk die bal weg zouden moeten kunnen werken en daarna Denswill die echt heel dom doorloopt.. Bij die tweede goal denkt van Rhijn dat ie het lekker rustig aan kan doen, loopt heel zwak terug, dekt Veltman niet door, Serrero staat net te ver bij de schutter weg, gaat wel vol voor de bal, Poulsen kan volgens mij een poging doen zijn been uit te steken, Denswill doet dat helemaal fout omdat ie de bal eigenlijk wil laten gaan, en ik denk echt dat die bal niet onhoudbaar is.. Is gewoon een scheitdoelpunt van een ploeg die gewoon nooit had mogen winnen maar ja dit is gewoon jammer dat je niet beloond wordt voor je betere spel. Moet je potlood en papier het is gewoon een scheit mazzel doelpunt van een ploeg die alles mee had en een klasse minder is als Ajax. Daarnaast heeft Celtic geen enkel gevaarlijk moment gehad, Ajax een stuk of 5/6 en sta je met lege handen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Flink oneens, ik vind de bal niet onhoudbaar.. Nogmaals, ik zeg niet dat het een fout is, maar zeker niet onhoudbaar. En Vermeer is dit soort tegengoal vaak zat verweten.. De plank sla ik in dit geval gewoon goed raak.. Een bal die van richting wordt veranderd, kun je een keeper nooit kwalijk nemen. Dus voor MIJ sla je de plank in dit punt WEL volledig mis. Wordt de bal namelijk niet van richting veranderd, dan kan Cillessen de bal zo oprapen, want het was gewoon een slecht schot!
(en nu ga ik boven uithuilen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik blijf dat erg raar vinden, het heeft alles met mentaliteit te maken, de ipod generatie. Als jonge jongen wil je toch alles geven en iedere kans pakken.. Wat ik vooral vind opvallen daaraan is de gelatenheid bij balverlies of een tegengoal, alsof men alleen maar bezig is met ontwikkelen en niet met het echte willen winnen.. Dat snap ik wel...jij bent een generatie boven die iPod......maar onder de patat generatie...ik ben van de reken liniaal generatie....dus jij zou het mij kunnen uitleggen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:07 schreef remco k het volgende:[..] Wat is dan wel onverdiend verliezen?? Hun geen kans gehad, en wij zoals je zegt 3 hele grote.. En gewoon veruit de betere voetballende ploeg?? een penalty is natuurlijk ook een kans en je geeft gewoon twee doelpunten weg. en als je zelf niet goed met grote kansen omgaat heb je verdient verloren. ook ben ik het oneens met dat ajax nou zo goed speelde. als je al niet van het niveau Celtic kan winnen zegt dat denk ik al genoeg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:24 schreef bully het volgende:[..] een penalty is natuurlijk ook een kans en je geeft gewoon twee doelpunten weg. en als je zelf niet goed met grote kansen omgaat heb je verdient verloren. ook ben ik het oneens met dat ajax nou zo goed speelde. als je al niet van het niveau Celtic kan winnen zegt dat denk ik al genoeg. Inderdaad want echt goed zijn ze niet maar dat zegt gelijk alles over ons team... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Flink oneens, ik vind de bal niet onhoudbaar.. Nogmaals, ik zeg niet dat het een fout is, maar zeker niet onhoudbaar. En Vermeer is dit soort tegengoal vaak zat verweten.. De plank sla ik in dit geval gewoon goed raak.. Lachwekkend die vergelijking Vermeer is afgrekend op zijn nerveuse gedrag en zijn ballen loslaten deze keeper Cillissen is niet 1 maar 2 klasse beter als Vermeer, heeft dat ook weer in Instanbul bewezen ook volgens Waterreus alhoewel ik dat een lul vind. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Misschien de verdienste van Ajax ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:Vind trouwens dat Cilissen niet vrijuit gaat bij die tweede goal. Zover veranderd die bal niet van richting.. wat een onzin!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:03 schreef NatjosFC het volgende:Jongens... Laten we het nou constaterenn.... Vorig jaar prachtig uitshirt, uit onverslaanbaar... Nu we in dit tering tyfus lelijke homo tenue spelen worden we gewoon overal genaait... 3 punten in dat uitshirt... 4-0 tegen Psv... 2-0 tegen Celtjic... Mensen schop dat shirt aub de deur uit.... Kinderachtige conclusie...ben je bijgelovig ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Al heel dit seizoen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Helemaal mee eens... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:18 schreef Eide het volgende:[..] Denswil kan dat echt wel, maar durft dat nog niet. Die heeft een verwoestend schot een goede vrije trap in de benen. mocht het niet...onze aanvoerder wou zelf de vrije trap nemen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:Ajax bewijst vandaag dat de visie gewoon goed is, in mijn ogen zit er 1 ding niet goed in het elftal, waarom kan je als jonge jongens zijnde deze mentaliteit niet wekelijks in de ED op de mat leggen. Als je dat namelijk wel kan had je de eerste 10 wedtsrijden met 2 goals verschil gewonnen.. Wederom eens remco!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] En op de bank zit zoveel beters dat wel in vorm is?? Dit is gewoon de beste 11 die de Boer nu kan opstellen, en persoonlijk teken ik ervoor om met dit elftal verder te gaan.. Wat speelt die Serrero heerlijk zeg.. Klopt!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geen verwijten richting Cillessen....wederom fantastisch....niet verloren door hem!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zoveel heeft ie niet te doen gehad. Veltman (respect voor hoe die gast fysiek mee deed) en serero waren de uitblinkers. Ook Sigi speelde weer een keer goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het zit soms flink tegen maar we dwingen ook werkelijk niets af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha... De Boer kennende... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was een horrortackle.
In de eerste helft zag ik 2 a 3 keer een speler van Celtic er hard invliegen. Wel op de bal, maar dan te denken dat je er hier gelijk rood voor krijgt omdat ze de intentie beoordelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:42 schreef Ronald 1960 het volgende:2e plek IS nog mogelijk: thuis winnen van Cetic met 2 goals verschil, uit winnen van Milan en thuis gelijk tegen Barca. Barca moet dan wel van Milan en Celtic winnen.... Stel, Ajax wint thuis met 1-0 van Celtic en na 6 wedstrijden hebben ze beide evenveel punten... Dan staat Ajax toch boven Celtic t.o.v het gemaakte uit doelpunt? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:05 schreef remco k het volgende:Ajax bewijst vandaag dat de visie gewoon goed is, in mijn ogen zit er 1 ding niet goed in het elftal, waarom kan je als jonge jongens zijnde deze mentaliteit niet wekelijks in de ED op de mat leggen. Als je dat namelijk wel kan had je de eerste 10 wedtsrijden met 2 goals verschil gewonnen.. Je wilt toch niet zeggen dat dit door getrokken kan worden naar de eredivisie?
Celtic heeft namelijk heel iets stoms gedaan. Celtic ging ajax druk zetten maar met 3 a 4 man. Ajax kwam daar makkelijk onderuit omdat er van achter niet werd door verdedigd. driehoekje hier en driehoekje daar. Celtic aanvallers werden er tureluurs van. Dat hielde ze ook niet vol. Ajax domineerde daarna volledig.
Niemand doet dit in de eredivisie. dan ook echt niemand.
Iets anders wat vreemd is is dat je zegt dat ajax met 2 doelpunten verschil iedere wedstrijd had kunnen winnen als ze zo hadden gespeeld.
Az uit, we speelde zo. tot dat van rhijn rood kreeg. van 0-2 naar 3-2. Heerenveen uit van 0-2 naar 3-2 en daarna 3-3 maar de 1-2 dacht ajax dat de scheids floot maar dat was het publiek. Poulsen de man met de meeste ervaring trapte erin. Groningen uit. we stonden met 0-1 voor. werd 1-1 door een grabbelen keeper. Psv uit. binnen 15 min staan we opeens met 4-0 achter. Twente uit. op het randje gelijk gespeeld waar we ook hadden moeten winnen.
Conclusie. We zijn steeds de betere. Enkel de wedstrijd verloop zit bepaald niet mee. Az, de rode kaart. Heerenveen, fluitje van het publiek. Groningen, keeper die blundert. Psv, binnen 15 min de wedstrijd op slot gooit terwijl daarvoor er niks aan de hand was. Twente, ook de betere maar pas laat tot scoren kwam. AC milan thuis. Een pingel in de laatste min. Celtic in de laatste min van de 1ste helft een pingel.
Er is niks mis met de mentaliteit. Want zit het wel mee dan hoor ik jou waarschijnlijk niet eens.
er is niks aan de hand.
In mei vieren we eindelijk de dubbel. kunnen we in september weer lekker gaan hopen op een mooie loting voor ons aller ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Homo omdat ie een kans mist?? Ik heb het over je been terug trekken in een duel.. En je kan wel een doelpunt maken, maar bij hoeveel tegengoals is die jongen al betrokken geweest?? En daarbij krijgt hij 1 grote kans, die andere was een halve, ik begrijp je dus niet met je hoeveel kansen moet ie hebben.. Overigens een prachtige goal van Schone.. Wat zijn Blind en Van Rhijn dan in jouw ogen? Dat zijn de spelers die continu hun benen terugtrekken of hun handjes omhoog houden om spelers vrije doortocht te geven. Zijn werkelijk niet de 2 spelers die erop klappen. Zijn eigenlijk eerder 2 dametjes. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 01:55 schreef Loetje het volgende:[..] Stel, Ajax wint thuis met 1-0 van Celtic en na 6 wedstrijden hebben ze beide evenveel punten... Dan staat Ajax toch boven Celtic t.o.v het gemaakte uit doelpunt? Volgens mij klopt dit helemaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Het laatste jaar dat je arrogantie terecht is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Klaarblijkelijk niet :) Althans, gister niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond Blind als CVM trouwens alweer bevallen. Hij brengt toch meer voetbal en wat meer diepgang vanaf die positie dan dat Poulsen dat doet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 03:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat zijn Blind en Van Rhijn dan in jouw ogen? Dat zijn de spelers die continu hun benen terugtrekken of hun handjes omhoog houden om spelers vrije doortocht te geven. Zijn werkelijk niet de 2 spelers die erop klappen. Zijn eigenlijk eerder 2 dametjes. Blind oogde onzeker, steeds vaker vind ik. Van rhijn voegt echt geen reet toe, laat zijn man steeds zo simpel gaan en kan werkelijk nog geen fatsoenlijke voorzet geven. Ligeon doet het steeds prima dis die mag er van mij in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat een ego is dat. Een groot drama. Serero lijkt enigszins op Eriksen. Wat een snelle balbehandeling heeft die gast. Nu nog beslissender worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 07:49 schreef Eide het volgende:Ik vond Blind als CVM trouwens alweer bevallen. Hij brengt toch meer voetbal en wat meer diepgang vanaf die positie dan dat Poulsen dat doet. Klopt. Vind hem op LB ook niet super momenteel. Boilesen vraag ik me af of die ooit nog het niveau van zijn eerste wedstrijden haalt.... wat een drama |
|
|
|