|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 01:41 schreef Loetje het volgende:[..] Zoveel heeft ie niet te doen gehad. Veltman (respect voor hoe die gast fysiek mee deed) en serero waren de uitblinkers. Ook Sigi speelde weer een keer goed Oke vergeet Blind niet speelde ook een prima wedstrijd, ik vond Ajax trouwens een prima wedstrijd spelen alleen ze vergeten te scoren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 03:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat zijn Blind en Van Rhijn dan in jouw ogen? Dat zijn de spelers die continu hun benen terugtrekken of hun handjes omhoog houden om spelers vrije doortocht te geven. Zijn werkelijk niet de 2 spelers die erop klappen. Zijn eigenlijk eerder 2 dametjes. Ja maar Remko heeft een hekel aan Schone en dan kan die persoon niks goed doen !!al scoort deze Schone meer als Serero en Fischer en Andersen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat is geen arrogantie. Dat zijn de feiten***
WZAWZDB!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 12:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Sorry, maar het zal geen winst worden voor ons... Denk zelfs dat we 2-1 verliezen...bah ik heb het zovaak goed de laatste tijd :'( Need I say more... :( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Waar het op neer komt is het volgende:
Ajax had altijd de luxe van klasse voetballers in het team te hebben dat aangevuld werd met uitzonderlijk talent dat nog moest rijpen. Of talent met een uitzonderlijke kwaliteit.
Tegenwoordig is dit hier en daar een uitzonderlijk talent dat nog moet rijpen aangevuld met middelmaat!
Verder heeft Ajax het geluk dat FdB trainer is die desondanks de posities weet te bekleden waarmee het team als team een redelijk niveau kan behalen bij de juiste inzet en werklust.
Overmars heeft gegokt en verloren en dus moeten wij als supporters weer een vroegtijdige CL uitschakeling accepteren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:15 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Een bal die van richting wordt veranderd, kun je een keeper nooit kwalijk nemen. Dus voor MIJ sla je de plank in dit punt WEL volledig mis. Wordt de bal namelijk niet van richting veranderd, dan kan Cillessen de bal zo oprapen, want het was gewoon een slecht schot! (en nu ga ik boven uithuilen ;-) Misschien moet je ff gaan lezen pik. Er staat nergens dat ik het hem kwalijk neem. Zeg alleen dat ie niet onhoudbaar was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:24 schreef bully het volgende:[..] een penalty is natuurlijk ook een kans en je geeft gewoon twee doelpunten weg. en als je zelf niet goed met grote kansen omgaat heb je verdient verloren. ook ben ik het oneens met dat ajax nou zo goed speelde. als je al niet van het niveau Celtic kan winnen zegt dat denk ik al genoeg. Barca verloor er vorig jaar van dezelfde ploeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 23:44 schreef nora het volgende:[..] Lachwekkend die vergelijking Vermeer is afgrekend op zijn nerveuse gedrag en zijn ballen loslaten deze keeper Cillissen is niet 1 maar 2 klasse beter als Vermeer, heeft dat ook weer in Instanbul bewezen ook volgens Waterreus alhoewel ik dat een lul vind. Die eens niet zo in de verdediging schieten. Die eerste bal gister stompt Cilissen die bal ook weg als een halve zachte. En ja hij speelt prima en beter dan Vermeer. Dat is heel het gesprek niet. Maar mag je dan niet kritisch zijn op Cilissen?? Dat is iedereen per slot van rekening ook geweest op Vermeer. Ook lang niet altijd terecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was ook op een plek compleet ongeschikt boor een linkspoot |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op welke momenten dan?? Heb hem namelijk geen reddingen zien maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 03:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat zijn Blind en Van Rhijn dan in jouw ogen? Dat zijn de spelers die continu hun benen terugtrekken of hun handjes omhoog houden om spelers vrije doortocht te geven. Zijn werkelijk niet de 2 spelers die erop klappen. Zijn eigenlijk eerder 2 dametjes. Blind maakt alles goed door zijn voetballende kwaliteiten, daarnaast verdedigend ook gewoon erg goed. Alleen niet hard in de duels dat klopt. Van Rhijn ben ik al wel even klaar mee. Doet eigenlijk al een jaar lang niets goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 09:58 schreef Stanley het volgende:Waar het op neer komt is het volgende: Ajax had altijd de luxe van klasse voetballers in het team te hebben dat aangevuld werd met uitzonderlijk talent dat nog moest rijpen. Of talent met een uitzonderlijke kwaliteit. Tegenwoordig is dit hier en daar een uitzonderlijk talent dat nog moet rijpen aangevuld met middelmaat! Verder heeft Ajax het geluk dat FdB trainer is die desondanks de posities weet te bekleden waarmee het team als team een redelijk niveau kan behalen bij de juiste inzet en werklust. Overmars heeft gegokt en verloren en dus moeten wij als supporters weer een vroegtijdige CL uitschakeling accepteren! Oneens met het eerste gedeelte van je laatste zin. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 09:58 schreef Stanley het volgende:Waar het op neer komt is het volgende: Ajax had altijd de luxe van klasse voetballers in het team te hebben dat aangevuld werd met uitzonderlijk talent dat nog moest rijpen. Of talent met een uitzonderlijke kwaliteit. Tegenwoordig is dit hier en daar een uitzonderlijk talent dat nog moet rijpen aangevuld met middelmaat! Verder heeft Ajax het geluk dat FdB trainer is die desondanks de posities weet te bekleden waarmee het team als team een redelijk niveau kan behalen bij de juiste inzet en werklust. Overmars heeft gegokt en verloren en dus moeten wij als supporters weer een vroegtijdige CL uitschakeling accepteren! Jouw verhaal staat synoniem voor de hele Eredivisie. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft structureel moeite met scoren. Dat is niet iets wat ineens uit het niets komt. Ook de andere topploegen uit Nederland hebben dit probleem. Dan zul je de vraag bij jezelf moeten stellen hoe je dat het snelste gaat veranderen. Het positieve is dat het positiespel steeds beter gaat. Maar dat resulteert eerder in kansen dan in goals. Sigthorsson past met zijn spel in feite niet in dit Ajax. Dat zal waarschijnlijk ook de conclusie worden aan het eind van het jaar. Aan zijn inzet schort het niet. Wel aan effectiviteit. Ajax heeft snel een spits nodig die gemakkelijker en vanuit moeilijke situaties kan scoren. Fischer en vooral de Jong spelen ver beneden hun niveau. Uiteindelijk is het een optelsom waardoor het resultaat tegen valt. En ook ik zie Overmars als 1 van de hoofdverantwoordelijken die inschattingsfouten heeft gemaakt. Ik ben benieuwd of Ajax dit durft te bekennen uiteindelijk. Voorlopig zie ik dat niet gebeuren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Tsja .... Mazzelgoal of onterechte pingel....... Maakt niks uit..we komen gewoon tekort op alle fronten en dat is niet anders...lees hier dat er enkelen het falen van overmars erbij halen en daar sta ik 100% achter..... Bij de loting was al duidelijk dat we onderaan zouden eindigen met misschien een 3 e plek als hoogst haalbare. Een paar leipos zagen ons nog winnen van barca en Milan haha Begin van seizoen was de doelstelling overleven in de winter in de cl..... En meedoen aan kampioenschap ... Dat laatste lukt zeker als de concurrentie ook 10 verliespunten in 10 wedstrijden pakt.... Armoe alom in Eredivisie... Geen geld uitgeven is de oorzaak helaas..... Wn. Voor degene die ajax toch goed vond voetballen ? Ik weet niet wat jullie graadmeter hiervoor is man ? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik was vroeger ook fan van Overmars en het succesvolle team waarin hij speelde!
Ik stond ook faliekant achter" de revolutie"...
Maar ik hou mijn bek niet als en wanneer de bejubelden falen!
Teveel mensen, ook op dit forum steken hun kop uit misplaatste loyaliteit in het zand. En lullen recht wat zo krom als een hoepel is. Alsof ze wekelijks werkoverleg Met de heren hebben.
Ik kijk naar de kwaliteit en luister wat de heren zelf roepen.
En natuurlijk zijn wij financieel ondergeschikt aan een hoop topploegen. Maar dat zijn wij altijd al geweest.
Neemt niet weg dat de voorgenomen spelers om aan te kopen niet zijn gekomen. Plus dat ze wel haalbaar waren.
Anderen lopen voor te weinig met een nog kortlopend contract de deur uit. Fischer zal hierin de volgende zijn.
Geen sulemani blunders meer. Maar man we zijn naar het tegenovergestelde aan het doorslaan. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Fischer, Andersen en de Sa waren duidelijk te licht. Sigthorsson kon fysiek meekomen, maar faalde hopeloos voor nagenoeg open goal. Is een aardige spits maar niet meer dan dat. Althans hij is geen makkelijk scorende spits die we gewoon nodig hebben.
In de jeugd wel aanwezig? Ik betwijfel het.
Voor 10 mln heb je de ideale ajaxspits, die overigens in het verleden voor een prikkie kon worden gehaald! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Stanley je hebt volledig gelijk. Ook ik ben van mening dat Ajax veel kritischer mag en moet zijn naar zichzelf. In plaats van dat Ajax een stap vooruit zou moeten zetten dit jaar hebben we juist een stap achteruit gezet. Het lijkt erop dat Ajax het voortdurend wil verbloemen naar haar supporters. Het is Ajax onwaardig. Voor de supporters valt er helaas steeds minder te genieten. Wanneer we nu in financiële moeilijkheden zouden zitten zou ik er begrip voor kunnen opbrengen. Maar het kan toch niet zo zijn dat wij hiermee genoegen moeten nemen? |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
ik lees veel op dit topic, en zet heel af en toe een berichtje. en ben het eens met frank de boer,[ geen aankopen]. er worden veel fouten gemaakt,maar als je het talent ziet spelen zoals gisteravond, man man dat worden hele grote spelers. denswil, veltman, andersen , de sa , fischer, cillesen egt goed man ik zeg laat frank deze spelers nog 1,2 jaar rijpen ,dan hebben we weer een klasse team |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 14:32 schreef roagma het volgende:ik lees veel op dit topic, en zet heel af en toe een berichtje. en ben het eens met frank de boer,[ geen aankopen]. er worden veel fouten gemaakt,maar als je het talent ziet spelen zoals gisteravond, man man dat worden hele grote spelers. denswil, veltman, andersen , de sa , fischer, cillesen egt goed man ik zeg laat frank deze spelers nog 1,2 jaar rijpen ,dan hebben we weer een klasse team Eens hoor, maar dan had Ajax wel andere doelstellingen moeten communiceren. Momenteel hebben we jochies lopen die mannenwerk op moeten knappen! Talent genoeg en ik hoop dat we er heel lang van mogen genieten, maar daar hebben we nu niks aan. Er is iemand nodig die deze jochies even het voorbeeld gaat geven. Van de week ook tegen Twente. Die Rosales van Twente is echt een zeer beperkte back, maar voert wel even een Zidane uit. Dat vind ik tekenend, want de jochies staan "gewoon" toe te kijken. Die Rosales moet juist nachtenlang niet kunnen slapen omdat Ajax op bezoek komt ipv trucjes doen. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
er zijn er teveel te licht jah, maar geloof me het worden mannen hoor. het talent druipt eraf. geduld is egt het toverwoord ill wait |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tegen die tijd dat deze talenten mannen worden gaan ze weer weg naar europeesche top. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 09:58 schreef Stanley het volgende:Waar het op neer komt is het volgende: Ajax had altijd de luxe van klasse voetballers in het team te hebben dat aangevuld werd met uitzonderlijk talent dat nog moest rijpen. Of talent met een uitzonderlijke kwaliteit. Tegenwoordig is dit hier en daar een uitzonderlijk talent dat nog moet rijpen aangevuld met middelmaat! Verder heeft Ajax het geluk dat FdB trainer is die desondanks de posities weet te bekleden waarmee het team als team een redelijk niveau kan behalen bij de juiste inzet en werklust. Overmars heeft gegokt en verloren en dus moeten wij als supporters weer een vroegtijdige CL uitschakeling accepteren! +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een onzin dat het elftal te licht is, als je gewoon je eigen kansen eens afmaakt win je gister, hetzelfde geld voor Milan thuis als je de scheids niet tegen hebt.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 18:20 schreef remco k het volgende:Wat een onzin dat het elftal te licht is, als je gewoon je eigen kansen eens afmaakt win je gister, hetzelfde geld voor Milan thuis als je de scheids niet tegen hebt.. Kansen niet afmaken kan ook onder te licht vallen. We missen een beslissende speler en een ervaren verdediger. Alderwereld en Eriksen? Fouten komen voort uit ervaring, we kunnen niet 11 talenten opstellen. Elke linie moet 1 ervaren speler staan. Ik ben overtuigd dat we deze 2 wedstrijden gewonnen hadden met Eriksen en Alderwereld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:18 schreef joduh het volgende:Tsja .... Mazzelgoal of onterechte pingel....... Maakt niks uit..we komen gewoon tekort op alle fronten en dat is niet anders...lees hier dat er enkelen het falen van overmars erbij halen en daar sta ik 100% achter..... Bij de loting was al duidelijk dat we onderaan zouden eindigen met misschien een 3 e plek als hoogst haalbare. Een paar leipos zagen ons nog winnen van barca en Milan haha Begin van seizoen was de doelstelling overleven in de winter in de cl..... En meedoen aan kampioenschap ... Dat laatste lukt zeker als de concurrentie ook 10 verliespunten in 10 wedstrijden pakt.... Armoe alom in Eredivisie... Geen geld uitgeven is de oorzaak helaas..... Wn. Voor degene die ajax toch goed vond voetballen ? Ik weet niet wat jullie graadmeter hiervoor is man ? De graadmeter ????.....uhm het aantal bier wat ik in mijn mik heb....verschillend dus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:18 schreef joduh het volgende:Tsja .... Mazzelgoal of onterechte pingel....... Maakt niks uit..we komen gewoon tekort op alle fronten en dat is niet anders...lees hier dat er enkelen het falen van overmars erbij halen en daar sta ik 100% achter..... Bij de loting was al duidelijk dat we onderaan zouden eindigen met misschien een 3 e plek als hoogst haalbare. Een paar leipos zagen ons nog winnen van barca en Milan haha Begin van seizoen was de doelstelling overleven in de winter in de cl..... En meedoen aan kampioenschap ... Dat laatste lukt zeker als de concurrentie ook 10 verliespunten in 10 wedstrijden pakt.... Armoe alom in Eredivisie... Geen geld uitgeven is de oorzaak helaas..... Wn. Voor degene die ajax toch goed vond voetballen ? Ik weet niet wat jullie graadmeter hiervoor is man ? Het tikkie takkie ging goed tot aan de voorhoede...dus geen commentaar op het middenveld en achterhoede...die jongetjes zullen over 2 jaar weer verder zijn...maar de gehele voorhoede was niks en gaat ook niks worden....2 goede aankopen voor de voorhoede had ons nu 6 punten opgeleverd.....overleven in de C.L. was dan bijna een feit gewest..we zijn in principe niks verder als 3 jaar geleden in de C.L.....en voor ieder die vond dat we goed speelden....kijk waar we staan...dik onderaan...ik zie ons ook niet in de E.L. uitkomen...en het is bedroevend dat we nog geen uiwedstrijd hebben gewonnen dit seizoen in de mickey mouse competitie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:32 schreef Stanley het volgende:Ik was vroeger ook fan van Overmars en het succesvolle team waarin hij speelde! Ik stond ook faliekant achter" de revolutie"... Maar ik hou mijn bek niet als en wanneer de bejubelden falen! Teveel mensen, ook op dit forum steken hun kop uit misplaatste loyaliteit in het zand. En lullen recht wat zo krom als een hoepel is. Alsof ze wekelijks werkoverleg Met de heren hebben. Ik kijk naar de kwaliteit en luister wat de heren zelf roepen. En natuurlijk zijn wij financieel ondergeschikt aan een hoop topploegen. Maar dat zijn wij altijd al geweest. Neemt niet weg dat de voorgenomen spelers om aan te kopen niet zijn gekomen. Plus dat ze wel haalbaar waren. Anderen lopen voor te weinig met een nog kortlopend contract de deur uit. Fischer zal hierin de volgende zijn. Geen sulemani blunders meer. Maar man we zijn naar het tegenovergestelde aan het doorslaan. .. Klopt Stanley... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:41 schreef Stanley het volgende:Fischer, Andersen en de Sa waren duidelijk te licht. Sigthorsson kon fysiek meekomen, maar faalde hopeloos voor nagenoeg open goal. Is een aardige spits maar niet meer dan dat. Althans hij is geen makkelijk scorende spits die we gewoon nodig hebben. In de jeugd wel aanwezig? Ik betwijfel het. Voor 10 mln heb je de ideale ajaxspits, die overigens in het verleden voor een prikkie kon worden gehaald! Fischer, Andersen en de Sa...leuke spelertjes maar het zijn poppetjes vergeleken met de spelers van Celtic...ben benieuwd of 1 van die spelers een grote wordt...al 3 jaar hopen de meesten hier dat Sigthorsson eindelijk door gaat breken...hoe lang moet het nog duren...maar goed er wordt weer niet gekocht in de winterstop...en ik blijf het zeggen dat 1 of 2 versterkingen ons de maximale punten had opgeleverd in de C.l...stonden we nu 2e...ook hadden we dik boven aan in de eredivisie gestaan...meer punten uit de uitwedstrijden behaald....maar goed zal hier weer wel commentaar krijgen dat we dit beleid moeten volgen terwijl ik eigenlijk het beleid zeer zeker steunt...want we moeten de jeugd de kans geven maar die moet wel ondersteuning krijgen van ervaren spelers.....met 1 of 2 aankopen gezamenlijk voor 15 miljoen hadden we verder kunnen bekeren in de C.L...de komende 3 jaar hadden we verder geweest als waar we nu staan... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Fischer, Andersen en de Sa...leuke spelertjes maar het zijn poppetjes vergeleken met de spelers van Celtic...ben benieuwd of 1 van die spelers een grote wordt...al 3 jaar hopen de meesten hier dat Sigthorsson eindelijk door gaat breken...hoe lang moet het nog duren...maar goed er wordt weer niet gekocht in de winterstop...en ik blijf het zeggen dat 1 of 2 versterkingen ons de maximale punten had opgeleverd in de C.l...stonden we nu 2e...ook hadden we dik boven aan in de eredivisie gestaan...meer punten uit de uitwedstrijden behaald....maar goed zal hier weer wel commentaar krijgen dat we dit beleid moeten volgen terwijl ik eigenlijk het beleid zeer zeker steunt...want we moeten de jeugd de kans geven maar die moet wel ondersteuning krijgen van ervaren spelers.....met 1 of 2 aankopen gezamenlijk voor 15 miljoen hadden we verder kunnen bekeren in de C.L...de komende 3 jaar hadden we verder geweest als waar we nu staan... Helemaal eens!!! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Fischer, Andersen en de Sa...leuke spelertjes maar het zijn poppetjes vergeleken met de spelers van Celtic...ben benieuwd of 1 van die spelers een grote wordt...al 3 jaar hopen de meesten hier dat Sigthorsson eindelijk door gaat breken...hoe lang moet het nog duren...maar goed er wordt weer niet gekocht in de winterstop...en ik blijf het zeggen dat 1 of 2 versterkingen ons de maximale punten had opgeleverd in de C.l...stonden we nu 2e...ook hadden we dik boven aan in de eredivisie gestaan...meer punten uit de uitwedstrijden behaald....maar goed zal hier weer wel commentaar krijgen dat we dit beleid moeten volgen terwijl ik eigenlijk het beleid zeer zeker steunt...want we moeten de jeugd de kans geven maar die moet wel ondersteuning krijgen van ervaren spelers.....met 1 of 2 aankopen gezamenlijk voor 15 miljoen hadden we verder kunnen bekeren in de C.L...de komende 3 jaar hadden we verder geweest als waar we nu staan... Remco, nu jij weer! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet je: Ik baal net zo goed als iedere andere rechtgeaarde ajacied en ik lees ook een hoop van wat het TH wil met de club, MAAR: als gisteren de ballen er wel ingegaan zouden zijn van Poulsen, Serrero en Sigthorson hadden we simpel gewonnen en had niemand hier geklaagd over het team en het TH en het zelfde geldt eigenlijk voor de wedstrijd tegen Milan. Negen van de 10 scheidsrechters zouden de penalty niet hebben gegeven. Dan hadden we 6 punten gehad en gewoon 2e gestaan. Dus met een eerlijke scheids 3 weken terug en iets meer mazzel gisteren, was er niets aan de hand geweest. Maar helaas gingen de ballen er gisteren niet in en hadden we 3 weken geleden een scheids die was verteld dat ajax niet mocht winnen.....
En nu krijg natuurlijk heel veel commentaar, maar dit is zoals ik het zie en zoals ik er over denk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zo is het ook Ronald....maar die ballen gingen er niet in tegen Milan als ook tegen Celtic niet....op Europees niveau komt je dan te kort....de afgelopen 3 jaar leuk voetbal...daar is alles mee gezegd....we moeten juist het tij keren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Duitsland,Engeland,Spanje,Italie....die maken de dienst uit....de rest doet niet meer mee en dat wordt alleen maar erger....take it or leave it. Het grote geld en corruptie(Turkije) regeert |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Duitsland,Engeland,Spanje,Italie....die maken de dienst uit....de rest doet niet meer mee en dat wordt alleen maar erger....take it or leave it. Het grote geld en corruptie(Turkije) regeert Daar zou de VN eens naar moeten kijken ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:05 schreef Ronald 1960 het volgende:Weet je: Ik baal net zo goed als iedere andere rechtgeaarde ajacied en ik lees ook een hoop van wat het TH wil met de club, MAAR: als gisteren de ballen er wel ingegaan zouden zijn van Poulsen, Serrero en Sigthorson hadden we simpel gewonnen en had niemand hier geklaagd over het team en het TH en het zelfde geldt eigenlijk voor de wedstrijd tegen Milan. Negen van de 10 scheidsrechters zouden de penalty niet hebben gegeven. Dan hadden we 6 punten gehad en gewoon 2e gestaan. Dus met een eerlijke scheids 3 weken terug en iets meer mazzel gisteren, was er niets aan de hand geweest. Maar helaas gingen de ballen er gisteren niet in en hadden we 3 weken geleden een scheids die was verteld dat ajax niet mocht winnen..... En nu krijg natuurlijk heel veel commentaar, maar dit is zoals ik het zie en zoals ik er over denk! En als mijn vader een kutje had gehad, was hij mijn moeder geweest; -)
Creëren van kansen is een kwaliteit van de een of de zwakte van de ander. .... Hoe het ook zij, het niet kunnen verzilveren van deze kansen is een gebrek aan eigen kwaliteit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken met die VN.... Oja....... over 2 jaar zit de Tour de France ook achter de decoder |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
De Sa gaat em echt niet worden. ..
Fischer gaat nog anderhalf seizoen veelvuldig falen. En zal op het einde van volgend seizoen reuze stappen gaan maken en wordt vervolgens in die zomer voor veeeel te weinig verkocht, ivm aflopend contract.
Die moet je nu slim inpakken met forse salaris verhoging en verlengjng van zijn contract. Nu. Nu het allemaal effe wat minder gaat.
Sigthorsson zal blijken is geen Europese toespits in wording. Dat kwartje zal dan hopelijk volgend seizoen ergens vallen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 09:14 schreef nora het volgende:[..] Ja maar Remko heeft een hekel aan Schone en dan kan die persoon niks goed doen !!al scoort deze Schone meer als Serero en Fischer en Andersen. Ik weet het Nora en daarom geef ik daar ook een reactie op. Ik zal dan wel een Schöne of Poulsenfan genoemd worden, maar ik word schijtziek van het feit dat alleen dit soort spelers worden afgezeken terwijl volgens mij driekwart van de spelers KUT is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:18 schreef joduh het volgende:Tsja .... Mazzelgoal of onterechte pingel....... Maakt niks uit..we komen gewoon tekort op alle fronten en dat is niet anders...lees hier dat er enkelen het falen van overmars erbij halen en daar sta ik 100% achter..... Bij de loting was al duidelijk dat we onderaan zouden eindigen met misschien een 3 e plek als hoogst haalbare. Een paar leipos zagen ons nog winnen van barca en Milan haha Begin van seizoen was de doelstelling overleven in de winter in de cl..... En meedoen aan kampioenschap ... Dat laatste lukt zeker als de concurrentie ook 10 verliespunten in 10 wedstrijden pakt.... Armoe alom in Eredivisie... Geen geld uitgeven is de oorzaak helaas..... Wn. Voor degene die ajax toch goed vond voetballen ? Ik weet niet wat jullie graadmeter hiervoor is man ? Ajax was de afgelopen jaren drama, is drama, en wanneer er niet snel echt ingekocht wordt zal het alleen maar drama blijven. Natuurlijk verbloemen die kampioenschappen veel, maar echt een jaar lang goed voetbal is er al 11 jaar niet meer geweest denk ik. Misschien nog wel langer zelfs. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ajax was de afgelopen jaren drama, is drama, en wanneer er niet snel echt ingekocht wordt zal het alleen maar drama blijven. Natuurlijk verbloemen die kampioenschappen veel, maar echt een jaar lang goed voetbal is er al 11 jaar niet meer geweest denk ik. Misschien nog wel langer zelfs. Helemaal mee eens, al zal dat geen verrassing zijn; -) ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het tikkie takkie ging goed tot aan de voorhoede...dus geen commentaar op het middenveld en achterhoede...die jongetjes zullen over 2 jaar weer verder zijn...maar de gehele voorhoede was niks en gaat ook niks worden....2 goede aankopen voor de voorhoede had ons nu 6 punten opgeleverd.....overleven in de C.L. was dan bijna een feit gewest..we zijn in principe niks verder als 3 jaar geleden in de C.L.....en voor ieder die vond dat we goed speelden....kijk waar we staan...dik onderaan...ik zie ons ook niet in de E.L. uitkomen...en het is bedroevend dat we nog geen uiwedstrijd hebben gewonnen dit seizoen in de mickey mouse competitie... Volgens mij geef je bij Milan de overwinning achterin weg, en hetzelfde geld voor de twee tegengoals gister, ook met een goede aanval maak je er geen 3 of 4 bij Celtic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:44 schreef Stanley het volgende:De Sa gaat em echt niet worden. .. Fischer gaat nog anderhalf seizoen veelvuldig falen. En zal op het einde van volgend seizoen reuze stappen gaan maken en wordt vervolgens in die zomer voor veeeel te weinig verkocht, ivm aflopend contract. Die moet je nu slim inpakken met forse salaris verhoging en verlengjng van zijn contract. Nu. Nu het allemaal effe wat minder gaat. Sigthorsson zal blijken is geen Europese toespits in wording. Dat kwartje zal dan hopelijk volgend seizoen ergens vallen. Wie zegt er dat we die Europese topspits nodig hebben dan?? Huntelaar bleek ook geen Europese topspits en heeft het bij Ajax wel aardig gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ajax was de afgelopen jaren drama, is drama, en wanneer er niet snel echt ingekocht wordt zal het alleen maar drama blijven. Natuurlijk verbloemen die kampioenschappen veel, maar echt een jaar lang goed voetbal is er al 11 jaar niet meer geweest denk ik. Misschien nog wel langer zelfs. Die laatste zin ben ik het mee eens, maar is dat misschien niet het verschil in beleving bij supporters, sommigen hebben hun verwachtingspatroon bijgesteld..
Ik ben namelijk van mening dat Ajax inclusief het nog steeds zeer onervaren bestuur het gewoon erg goed doet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt er dat we die Europese topspits nodig hebben dan?? Huntelaar bleek ook geen Europese topspits en heeft het bij Ajax wel aardig gedaan.. Al hebben we die nodig....die komen niet meer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Wie zegt er dat we die Europese topspits nodig hebben dan?? Huntelaar bleek ook geen Europese topspits en heeft het bij Ajax wel aardig gedaan.. In jouw ogen...hij is wel degelijk een europese topspits....ze zijn dun bezaaid maar hij is er wel een... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] Die laatste zin ben ik het mee eens, maar is dat misschien niet het verschil in beleving bij supporters, sommigen hebben hun verwachtingspatroon bijgesteld.. Ik ben namelijk van mening dat Ajax inclusief het nog steeds zeer onervaren bestuur het gewoon erg goed doet. we glijden af Remco.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bullshit, alles heeft met elkaar te maken, en als de galspugers hiero daarover posten reageer ik daarop.. |
|
|
|