BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Celtic - Ajax (CL: dinsdag 22 oktober 2013, 20:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In jouw ogen...hij is wel degelijk een europese topspits....ze zijn dun bezaaid maar hij is er wel een...
Inderdaad, daarom speelt ie ook bij de Europese top..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Al hebben we die nodig....die komen niet meer
We moeten een toekomstige europese topspits halen....al is het uit China....als hij maar uit alle standen scoort!!
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We moeten een toekomstige europese topspits halen....al is het uit China....als hij maar uit alle standen scoort!!
En die hebben we Sigthorson, mist vrijwel geen kansen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Dus ons niveau is nog net zo hoog als de drie jaar hier voor ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 oktober 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nee lager....en we zakken steeds meer af
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja vind ik wel ja. En nee dat is niet top, maar wel veel potentie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En die hebben we Sigthorson, mist vrijwel geen kansen.
Is een afmaker maar niet echt een Ajax spits....bij Ibrahimovits had ik wel zoiets jij gaat er komen...bij Suarez ook....bij Huntelaar in mindere mate...maar bij Sigthorsson zie het niet na 3 seizoenen Ajax...gaat hem niet worden....
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is een afmaker maar niet echt een Ajax spits....bij Ibrahimovits had ik wel zoiets jij gaat er komen...bij Suarez ook....bij Huntelaar in mindere mate...maar bij Sigthorsson zie het niet na 3 seizoenen Ajax...gaat hem niet worden....
Zijn statistieken wijzen toch echt in zijn voordeel.. Zijn namelijk gewoon prima..
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Missen alleen de juiste goede voorzetten van de zijkanten, van zowel de backs als de vleugelspelers..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

toekomstmuziek is er genoeg maar niet voor in vind ik....kijkend naar onze huidige 1e elftal selectie...al moet ik wel zeggen dat Fisher en Andersen een uitzondering zijn...maar ook weer afwachten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn statistieken wijzen toch echt in zijn voordeel.. Zijn namelijk gewoon prima..
Jouw statistieken!!!
Sigtorsson zou nu met afstand lijstaanvoerder moeten zijn van de topscoorderslijst....ruim voor Finnbogason en Pelle in deze Mickey mouse competitie....wij zijn al 3 jaar kampioen met een middelmatige spits...
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Onzin, als je bij Ajax speelt krijg je minder ruimte dan bij andere ploegen, zeker nu onder het spel met de Boer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:
Missen alleen de juiste goede voorzetten van de zijkanten, van zowel de backs als de vleugelspelers..
Klopt helemaal...onze buitenspelers zijn zeer zeker matig te noemen...daar is hij zeker de dupe van....maar het kan ook zijn dat hij niet goed genoeg ruimte maakt voor zich zelf....
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:32 schreef Stanley het volgende:
Ik was vroeger ook fan van Overmars en het succesvolle team waarin hij speelde!

Ik stond ook faliekant achter" de revolutie"...

Maar ik hou mijn bek niet als en wanneer de bejubelden falen!

Teveel mensen, ook op dit forum steken hun kop uit misplaatste loyaliteit in het zand.
En lullen recht wat zo krom als een hoepel is. Alsof ze wekelijks werkoverleg
Met de heren hebben.

Ik kijk naar de kwaliteit en luister wat de heren zelf roepen.

En natuurlijk zijn wij financieel ondergeschikt aan een hoop topploegen. Maar dat zijn
wij altijd al geweest.

Neemt niet weg dat de voorgenomen spelers om aan te kopen niet zijn gekomen. Plus
dat ze wel haalbaar waren.

Anderen lopen voor te weinig met een nog kortlopend contract de deur uit.
Fischer zal hierin de volgende zijn.

Geen sulemani blunders meer. Maar man we zijn naar het tegenovergestelde aan het doorslaan. ..
Eens!
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 14:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Stanley je hebt volledig gelijk. Ook ik ben van mening dat Ajax veel kritischer mag en moet zijn naar zichzelf. In plaats van dat Ajax een stap vooruit zou moeten zetten dit jaar hebben we juist een stap achteruit gezet. Het lijkt erop dat Ajax het voortdurend wil verbloemen naar haar supporters. Het is Ajax onwaardig. Voor de supporters valt er helaas steeds minder te genieten. Wanneer we nu in financiƫle moeilijkheden zouden zitten zou ik er begrip voor kunnen opbrengen. Maar het kan toch niet zo zijn dat wij hiermee genoegen moeten nemen?
Ook eens!
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De graadmeter ????.....uhm het aantal bier wat ik in mijn mik heb....verschillend dus
4 nu!;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:20 schreef remco k het volgende:
Onzin, als je bij Ajax speelt krijg je minder ruimte dan bij andere ploegen, zeker nu onder het spel met de Boer..
Sommige spitsen hebben weinig ruimte nodig...en daar moet de scouting naar op zoek...want het hoeft geen Nederlander of Deen te zijn!!!....er zijn genoeg talenten op deze aardkloot...die uitdaging ligt bij de huidige scouting....
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax was de afgelopen jaren drama, is drama, en wanneer er niet snel echt ingekocht wordt zal het alleen maar drama blijven. Natuurlijk verbloemen die kampioenschappen veel, maar echt een jaar lang goed voetbal is er al 11 jaar niet meer geweest denk ik. Misschien nog wel langer zelfs.
Wij zijn het altijd eens man haha
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor.
Jawel hoor
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

we glijden af Remco....
Helaas
joduh
 joduh - woensdag 23 oktober 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Bullshit, alles heeft met elkaar te maken, en als de galspugers hiero daarover posten reageer ik daarop..
Galspugers???? Haha jij was een goeie voor in de regering .... Zou niet misstaan bij de VVD of PvdA .....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 oktober 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:23 schreef joduh het volgende:

[..]

4 nu!;-)
Ik 5 bolle.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door Nenam_tiL --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Galspugers???? Haha jij was een goeie voor in de regering .... Zou niet misstaan bij de VVD of PvdA .....
Hij heeft Ajax aandelen...wil niet dat ze nog meer kelderen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 oktober 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 20:44 schreef Stanley het volgende:
De Sa gaat em echt niet worden. ..

Fischer gaat nog anderhalf seizoen veelvuldig falen. En zal op het einde
van volgend seizoen reuze stappen gaan maken en wordt vervolgens in
die zomer voor veeeel te weinig verkocht, ivm aflopend contract.

Die moet je nu slim inpakken met forse salaris verhoging en verlengjng
van zijn contract. Nu. Nu het allemaal effe wat minder gaat.

Sigthorsson zal blijken is geen Europese toespits in wording. Dat kwartje
zal dan hopelijk volgend seizoen ergens vallen.
+33
roagma
 roagma - woensdag 23 oktober 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

ben een lezer hier, maar zit veel op de lijn van remko.
eerlijk ,oprecht en zoals de feiten zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 oktober 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Bullshit, alles heeft met elkaar te maken, en als de galspugers hiero daarover posten reageer ik daarop..
Galspugers? Dus omdat een deel hier een andere mening heeft over het voetbal van onze club en dat uit of het voetbal van onze club anders beleefd dan jouw zijn ze galspugers?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 oktober 2013 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Galspugers? Dus omdat een deel hier een andere mening heeft over het voetbal van onze club en dat uit of het voetbal van onze club anders beleefd dan jouw zijn ze galspugers?
Heeft inderdaad niks galspuwen te maken ik bv. constateer dat we een matige selectie hebben en
vind dat er niet goed gereageerd is op het vertrek van vele spelers.
Babel had van mij best mogen blijven net als Boerrigter.
Erikssen en Toby waren niet te houden en ik had al 10000000 keer gepost haal vast Djuricic of Maher
op voorhand. Nee werd er geroepen veel te duur voor de bank bla bla bla.
Resultaat kennen we nu wel en dan kunnen we blijven roepen potentie genoeg maar daar heb je nu
helemaal nog niks aan! Galspuwen nee kritisch ja!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 24 oktober 2013 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Toon die statistieken dan maar eens een keertje, want op diegenen na die ik ooit een keer heb getoont was het toch echt niet best. Jammer maar je gaat echt geen gelijk halen in dit geval.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 24 oktober 2013 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik 5 bolle.....
En 6.
Stanley
 Stanley - donderdag 24 oktober 2013 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahhahahaha dacht zo ongeveer hetzelfde. Wat een irritant en dwars mannetje ;-)
Stanley
 Stanley - donderdag 24 oktober 2013 - 08:51   quote  deeplink  
Het is zoooo verschrikkelijk simpel.

Wanneer we een Europees voetbal opleidingsinstituut willen zijn, zijn we gewoon heel goee bezig.

Wanneer we werkelijk wij zijn ajax, wij zijn de beste willen nastreven doen we het niet goed.

Even terug naar het verleden.........

Welke ontzettende klootzak is er verantwwordelijk voor geweest dat al die talentvolle buitenspelers
bij ajax werden weggestuurd?

Die Promes van twente vind ik minstens zo talentvol als de Sa..... Is ook uit de jeugdopleiding van ajax,
weggestuurd uit de B junioren. Net als Elia. Is een aardig rijtje met een aanzienlijke transferwaarde. ?..

Elia, Lens, Narsingh, Promes, Owusu, Amrabat.... en wie weet nog meer dat ik vergeet!

Maar dat laatste evennterzijde n.a.v. recent artikel over Promes waarin hij vertelde te zijn weggestuurd bij ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door Stanley --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 oktober 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Wat mij het meest irriteert is dat we ten op zichtte van vorig jaar zowel in kwaliteit als in positiespel hebben ingeleverd. Dat is iets wat iedereen ziet en wat niemand kan verbloemen. Wat zijn de redenen dat Ajax in een korte tijd ineens een stap achteruit heeft gedaan en niet die stap naar voren die beloofd werd? Dit zie ik persoonlijk als een inschattingsfout. En is niet alleen toe te dichten aan het feit dat Alderweireld en Eriksen verkocht zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - donderdag 24 oktober 2013 - 15:29   quote  deeplink  
We hebben ook maar een echte flankspeler... em en een groot talent vind ik hem niet
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sommige spitsen hebben weinig ruimte nodig...en daar moet de scouting naar op zoek...want het hoeft geen Nederlander of Deen te zijn!!!....er zijn genoeg talenten op deze aardkloot...die uitdaging ligt bij de huidige scouting....
Dan hebben we dus in ieder geval helemaal niks aan Finnbogason of Huntelaar.
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een andere mening nee hoor, mensen die structureel al jaren over alles negatief zijn wel..
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 08:01 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Toon die statistieken dan maar eens een keertje, want op diegenen na die ik ooit een keer heb getoont was het toch echt niet best. Jammer maar je gaat echt geen gelijk halen in dit geval.
118 wedstrijden 53 goals waarbij hij lang niet altijd basisklant is geweest. Daarnaast bij Ajax weinig aanvoer van de vleugels..

En het mooie in dit geval is dat het gelijk krijgen niet bepaald wordt door feiten maar een mening. Ik vind namelijk dat zijn statistieken wel goed zijn..
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 08:42 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hahhahahaha dacht zo ongeveer hetzelfde. Wat een irritant en dwars mannetje ;-)
Omdat ik wel tegen jullie in blij gaan?? Beetje jammer.
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 08:51 schreef Stanley het volgende:
Het is zoooo verschrikkelijk simpel.

Wanneer we een Europees voetbal opleidingsinstituut willen zijn, zijn we gewoon heel goee bezig.

Wanneer we werkelijk wij zijn ajax, wij zijn de beste willen nastreven doen we het niet goed.

Even terug naar het verleden.........

Welke ontzettende klootzak is er verantwwordelijk voor geweest dat al die talentvolle buitenspelers
bij ajax werden weggestuurd?

Die Promes van twente vind ik minstens zo talentvol als de Sa..... Is ook uit de jeugdopleiding van ajax,
weggestuurd uit de B junioren. Net als Elia. Is een aardig rijtje met een aanzienlijke transferwaarde. ?..

Elia, Lens, Narsingh, Promes, Owusu, Amrabat.... en wie weet nog meer dat ik vergeet!

Maar dat laatste evennterzijde n.a.v. recent artikel over Promes waarin hij vertelde te zijn weggestuurd bij ajax!
Het laatste is inderdaad niet best.. Stamt uit de tijd van vd Loog en daarvoor denk ik..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 oktober 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Een andere mening nee hoor, mensen die structureel al jaren over alles negatief zijn wel..
Mag je dan niet kritisch zijn? Of moet je achteraan sluiten in
de poloinase van Remko? Als iets goed is is iets goed en dit team
Is gewoon niet goed genoeg op het moment
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 oktober 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 15:29 schreef Loetje het volgende:
We hebben ook maar een echte flankspeler... em en een groot talent vind ik hem niet
Sigtorsson heeft inderdaad bar weinig aan deze flankspelers
Andersen heeft nog wat tijd nodig en Fisher voetbald voor/tegen zichzelf.
Maar zeg er maar niets over want er staan nog genoeg talenten te trappelen.
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mag je dan niet kritisch zijn? Of moet je achteraan sluiten in
de poloinase van Remko? Als iets goed is is iets goed en dit team
Is gewoon niet goed genoeg op het moment
Je moet eens lezen wat er staat kerel. Heb ik het over mensen die kritisch objectief oordelen over dat wat er gebeurt??? Nee, ik zeg ook heel duidelijk dat het bedoeld is naar mensen die al jarenlang structureel alles wat er rondom Ajax gebeurt blijven afzeiken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 oktober 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan nog blijft het de mening van die mensen en is dat hun goed recht. Mogelijk hebben zij een heel ander verwachtingspatroon van de club Ajax. En laten we wel wezen, en dat zij ik al eerder, de kampioenschappen verbloemen veel maar het veldspel is nog steeds niet hoe wij het willen zien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 oktober 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet eens lezen wat er staat kerel. Heb ik het over mensen die kritisch objectief oordelen over dat wat er gebeurt??? Nee, ik zeg ook heel duidelijk dat het bedoeld is naar mensen die al jarenlang structureel alles wat er rondom Ajax gebeurt blijven afzeiken..
Zijn we het daar over eens. Afzeiken is wel iets anders dan kritisch zijn ja..
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde!
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan nog blijft het de mening van die mensen en is dat hun goed recht. Mogelijk hebben zij een heel ander verwachtingspatroon van de club Ajax. En laten we wel wezen, en dat zij ik al eerder, de kampioenschappen verbloemen veel maar het veldspel is nog steeds niet hoe wij het willen zien.
Natuurlijk is dat hun goed recht, maar zoals ze anderen afzeiken is het net zo goed een ander zijn recht daar wat van te vinden toch.

En ik vind dat Ajax de drie kampioenschappen gewoon goed heeft gespeeld in de tweede seizoenshelft. Daar zie je dus telkens weer een stijgende lijn, en datzelfde denk ik te zien in de rest van de club.. Allemaal onervaren poppetjes met de juiste instelling waarvan ik verwacht dat ze de juiste kwaliteiten bezitten. De tijd zal uitwijzen of het vasthouden aan dit beleid het juist is..

Waar ik met name blij om ben is dat er nu juist een vast beleid is, en of dat nou het Cruijff of het van Gaal beleid was geweest boeit me niet zo veel. Enkel vind ik wel dat Cruijff er het eerst aan trok en begonnen is, laat hem het dan ook maar afmaken toch..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 24 oktober 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat hun goed recht, maar zoals ze anderen afzeiken is het net zo goed een ander zijn recht daar wat van te vinden toch.

En ik vind dat Ajax de drie kampioenschappen gewoon goed heeft gespeeld in de tweede seizoenshelft. Daar zie je dus telkens weer een stijgende lijn, en datzelfde denk ik te zien in de rest van de club.. Allemaal onervaren poppetjes met de juiste instelling waarvan ik verwacht dat ze de juiste kwaliteiten bezitten. De tijd zal uitwijzen of het vasthouden aan dit beleid het juist is..

Waar ik met name blij om ben is dat er nu juist een vast beleid is, en of dat nou het Cruijff of het van Gaal beleid was geweest boeit me niet zo veel. Enkel vind ik wel dat Cruijff er het eerst aan trok en begonnen is, laat hem het dan ook maar afmaken toch..
Erg opportunistiche post dit......ik zie die stijgende lijn niet....integendeel.
Ik ben van mening dat ze in de winterstop toch wel 20 flappen moeten/kunnen trekken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 oktober 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Erg opportunistiche post dit......ik zie die stijgende lijn niet....integendeel.
Ik ben van mening dat ze in de winterstop toch wel 20 flappen moeten/kunnen trekken
voor wie/wat dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 24 oktober 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 22:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

voor wie/wat dan?
Pffff....moet ik ff over nadenken....
sws Huppert en Janmaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door Nenam_tiL --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 oktober 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....moet ik ff over nadenken....
sws Huppert en Janmaat
Hupperts kan ik me iets van voorstellen, maar Janmaat zie ik niet zo
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 24 oktober 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 22:42 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hupperts kan ik me iets van voorstellen, maar Janmaat zie ik niet zo
Was bij Heereveen al gecharmeerd van hem.....wordt een grote
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
wie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Celtic - Ajax (CL: dinsdag 22 oktober 2013, 20:45): 2 - 1

0.0223128