|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: speelt bij feyenoort, gaat dus geen hele grote worden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En waarom dan wel niet ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: gewoon, een gevoel. er komen te weinig grote namen bij de kakkies vandaan.
hoewel van Persie een aardig eind is gekomen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 22:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] gewoon, een gevoel. er komen te weinig grote namen bij de kakkies vandaan. hoewel van Persie een aardig eind is gekomen ;-) Vlaar...el Ahmadie.....Rekik, valt wel mee dus...wel opblijven letten ouwe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Je had het toch over een hele grote, of bedoelde je er geen spelers mee?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel...en Janmaat wordt een grote...veruit de beste speler van Feijenoord |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: meningen kunnen verschillen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee.....les 1...ik heb altijd gelijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mag je dan niet kritisch zijn? Of moet je achteraan sluiten in de poloinase van Remko? Als iets goed is is iets goed en dit team Is gewoon niet goed genoeg op het moment natuurlijk mag je kritisch zijn, Remco kan wel een bestuurslid zijn omdat hij altijd het beleid steunt....of hij ziet het door een andere bril...wie weet wel de juiste....hahaha... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] natuurlijk mag je kritisch zijn, Remco kan wel een bestuurslid zijn omdat hij altijd het beleid steunt....of hij ziet het door een andere bril...wie weet wel de juiste....hahaha... Remco heeft lenzen.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahaha, die heft echt al een baard als Methusalem..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik gaat naar boven gappies. Mazzellll |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hef(t) het glas ouwe ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] natuurlijk mag je kritisch zijn, Remco kan wel een bestuurslid zijn omdat hij altijd het beleid steunt....of hij ziet het door een andere bril...wie weet wel de juiste....hahaha... Je moet wel even verder lezen pik. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens lezen wat er staat kerel. Heb ik het over mensen die kritisch objectief oordelen over dat wat er gebeurt??? Nee, ik zeg ook heel duidelijk dat het bedoeld is naar mensen die al jarenlang structureel alles wat er rondom Ajax gebeurt blijven afzeiken.. Remco, het is ook al jaren kut bij ajax, de Cruijff revolutie was er niet voor niets.
De nieuwe beleidsbepalers, zijn in alle opzichten nieuw. En het lijkt erop alsof zij de klassieke fout nummer 1 maken.
Dat is namelijk in hun ijver afstand te nemen van het foute beleid van eerst, helemaal door te slaan in het extreme naar de andere kant!
En verder is er niets nieuws dat je een kut wedstrijd kunt spelen waarin je overduidelijk de mindere partij kunt zijn en vervolgens toch met een kleine overwinning van het veld kunt stappen. En in dat kader bezie ik onze kampioenschappen.
Het strooit ons zand in de ogen!
En toch is het hoopvol. Want ondanks de grote financiële verschillen, zou dit Ajax met een klein beetje meer kwaliteit er veel beter voor hebben gestaan. Maar dat we dat kleine beetje extra moeten missen wijt ik aan de heren Overmars en co. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 10:32 schreef Stanley het volgende:[..] Remco, het is ook al jaren kut bij ajax, de Cruijff revolutie was er niet voor niets. De nieuwe beleidsbepalers, zijn in alle opzichten nieuw. En het lijkt erop alsof zij de klassieke fout nummer 1 maken. Dat is namelijk in hun ijver afstand te nemen van het foute beleid van eerst, helemaal door te slaan in het extreme naar de andere kant! En verder is er niets nieuws dat je een kut wedstrijd kunt spelen waarin je overduidelijk de mindere partij kunt zijn en vervolgens toch met een kleine overwinning van het veld kunt stappen. En in dat kader bezie ik onze kampioenschappen. Het strooit ons zand in de ogen! En toch is het hoopvol. Want ondanks de grote financiële verschillen, zou dit Ajax met een klein beetje meer kwaliteit er veel beter voor hebben gestaan. Maar dat we dat kleine beetje extra moeten missen wijt ik aan de heren Overmars en co. Ik denk dat we helemaal niet zo verschillend denken over wat er gebeurt. Enkel oordelen we anders en accepteren we anders |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 11:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat we helemaal niet zo verschillend denken over wat er gebeurt. Enkel oordelen we anders en accepteren we anders Jij bent toch ook kritisch? Waarom dan niet op mensen die tonnen aan ons ajax verdienen? En het gekke is, Overmars heeft zelf met topvoetballers samen gespeeld, hij zal toch ook moeten zien dat sommige nimmer het niveau gaan halen dat ajax zelf zegt na te streven. En dat sommigen er nog helemaal niet klaar voor zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk dat ie nu al bij de beste 10 rechtsbacks van Europa hoort.. Gaat vanzelf naar een topploeg.. Aanvallend goed met een goede actie en voorzet, en verdedigend ook ruim voldoende.. Had het niet verwacht toen ie bij Heerenveen speelde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 15:07 schreef Stanley het volgende:[..] Jij bent toch ook kritisch? Waarom dan niet op mensen die tonnen aan ons ajax verdienen? En het gekke is, Overmars heeft zelf met topvoetballers samen gespeeld, hij zal toch ook moeten zien dat sommige nimmer het niveau gaan halen dat ajax zelf zegt na te streven. En dat sommigen er nog helemaal niet klaar voor zijn... Ik ben juist kritisch, ook daarop, alleen kijk ik wel naar potentie, en ik denk dat ze de potentie hebben om hele goede bestuurders te worden voor ons Ajax. En nee heel erg goed zijn ze nog niet, maar dat komt ook met de jaren, en ik wil ze die tijd geven juist omdat er nu een duidelijk beleid is, of dit het best mogelijke beleid is voor de club moeten we afwachten, niemand kan per slot van rekening in de toekomst kijken.
Daarnaast is het maar net wat je zelf verwacht, ik verwacht geen dure aankopen, ben blij met het beleid dat er niet meer dan een X bedrag betaald wordt tenzij een speler dusdanige kwaliteiten bezit in ogen van het TH.. En helemaal blij met de talenten die gehaald worden.. De dingen waar ik minder blij om ben is het te makkelijk laten gaan van bepaalde spelers. Zo denk ik dat je Eriksen in een bepaalde periode echt nog wel een jaar of twee had kunnen laten bijtekenen. Dit had bijvoorbeeld moeten gebeuren direct na het aanstellen van de Boer.. Ook ben ik nog niet blij met de aanwas van talenten uit de regio Amsterdam, al begreep ik wel dat men daar nu heel druk mee bezig is om dit op de rit te krijgen, maar ook dit is niet iets dat we dit bestuur kunnen aanrekenen aangezien ze er pas een jaar zitten..
Zo moet men nu het vertrouwen in Fischer uitspreken in de vorm van een jaar of twee extra en een beter salaris..
En uiteraard valt er door iedereen weleens wat te zeiken over de opstellingen.
Ik vind daarin dat het spel vaak goed te noemen is in de basis, maar dat de echte verassing en persoonlijke actie niet genoeg te zien is.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Remco,
Zoals ik het nu lees ben ik het helemaal met je eens. Tenminste wanneer je vertrouwen vervangt door hoop. Bij aanstelling had ik vertrouwen. Door het handelen tot nu toe en vooral ook de tegenstrijdige verklaringen is mijn vertrouwen omgeslagen in hoop. En ik zou graag iets willen zien dat de hoop weer zou doen omslaan in vertrouwen. ... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Overmars kan dan wel zelf op top niveau gespeeld hebben, dat is geen garantie dat je als directeur ook van topniveau bent. Als je in de laatste 2 dagen voor de deadline ineens diverse pogingen gaat doen om spelers te krijgen, dan gaat niemand mij zeggen dat dat pech is. Ik zie dat als nalatig gedrag. En duidelijk een verkeerde inschatting gemaakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben juist kritisch, ook daarop, alleen kijk ik wel naar potentie, en ik denk dat ze de potentie hebben om hele goede bestuurders te worden voor ons Ajax. En nee heel erg goed zijn ze nog niet, maar dat komt ook met de jaren, en ik wil ze die tijd geven juist omdat er nu een duidelijk beleid is, of dit het best mogelijke beleid is voor de club moeten we afwachten, niemand kan per slot van rekening in de toekomst kijken. Daarnaast is het maar net wat je zelf verwacht, ik verwacht geen dure aankopen, ben blij met het beleid dat er niet meer dan een X bedrag betaald wordt tenzij een speler dusdanige kwaliteiten bezit in ogen van het TH.. En helemaal blij met de talenten die gehaald worden.. De dingen waar ik minder blij om ben is het te makkelijk laten gaan van bepaalde spelers. Zo denk ik dat je Eriksen in een bepaalde periode echt nog wel een jaar of twee had kunnen laten bijtekenen. Dit had bijvoorbeeld moeten gebeuren direct na het aanstellen van de Boer.. Ook ben ik nog niet blij met de aanwas van talenten uit de regio Amsterdam, al begreep ik wel dat men daar nu heel druk mee bezig is om dit op de rit te krijgen, maar ook dit is niet iets dat we dit bestuur kunnen aanrekenen aangezien ze er pas een jaar zitten.. Zo moet men nu het vertrouwen in Fischer uitspreken in de vorm van een jaar of twee extra en een beter salaris.. En uiteraard valt er door iedereen weleens wat te zeiken over de opstellingen. Ik vind daarin dat het spel vaak goed te noemen is in de basis, maar dat de echte verassing en persoonlijke actie niet genoeg te zien is.. In grote lijnen denken de meeste er wel zo over denk ik. Had liever gezien dat er iets beter gereageerd was op het vertrek van de vele voorhoede spelers want dat is matig en dun bezet nu. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 20:06 schreef Bobby1972 het volgende:Overmars kan dan wel zelf op top niveau gespeeld hebben, dat is geen garantie dat je als directeur ook van topniveau bent. Als je in de laatste 2 dagen voor de deadline ineens diverse pogingen gaat doen om spelers te krijgen, dan gaat niemand mij zeggen dat dat pech is. Ik zie dat als nalatig gedrag. En duidelijk een verkeerde inschatting gemaakt. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Beetje uitgekauwd topic wordt dit |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Er valt ook weinig meer te zeggen verlies was niet nodig geweest |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hebben we verloren? Ik dacht dat we gewonnen hadden. Godverdomme, klotezooi. Kut-Ajax. Ze kennen de Europees ook geen kloot van. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik kon niet eerder reageren, omdat ik een weekje vakantie (in Drenthe) had. Geen computer en/of iPad e/o smartphone. Wèl TV, dus heb ik de wedstrijd kunnen zien. We moeten gewoon eens toegeven, dat Ajax keer op keer tekortschiet op basis van mentaliteit, op basis van (gezonde) agressie. We konden toch goed zien hoe Celtic de duels inging? De strafschop vond ik terecht, daarover was wat mij betreft geen enkele discussie: gewoon een domme actie van Denswil. Maar hij is nog jong en zal zonder twijfel van dat moment geleerd hebben. De tweede goal was gewoon wat pech. Ik las ergens hier, dat Jasper Cillessen die bal moest hebben, maar omdat de bal van richting werd veranderd, stond hij op het verkeerde been. Hij kon er niks aan doen. En opnieuw werden we met de neus op de feiten gedrukt, dat het huidige Ajax een buitengewoon matige ploeg is, met een onwaarschijnlijk gebrek aan kwaliteit en een grote groep spelers die helaas hopeloos uit vorm is. Tot slot ontberen wij een echte spits, want laten we eerlijk zijn, als we het voorin van Kolbein Sightórsson moeten hebben... Ook mogen we best een boze vinger heffen richting Marc Overmars, die tijdens de meest recente transferperiode voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten (en dat is hem overigens aardig gelukt...) en bovendien veel en veel te laat tot de conclusie kwam, dat wij aanvallende buitenspelers missen. Ik moet me wel heel erg vergissen, wanneer ik zeg dat Ajax vierde en dus laatste gaat worden in zijn CL poule. Afgelopen dinsdag deed het veldspel van Ajax pijn aan mijn ogen, met alle tikkies terug en alle balletjes breed. We kregen inderdaad enkele 100% kansen tegen een zeer, zeer zwak en gehavend Celtic, dat de komende wedstrijd in de ArenA wel op volle oorlogssterkte zal aantreden, met dezelfde mentaliteit (strijd, passie, oorlog, de absolute wil om te winnen) als afgelopen dinsdagavond. Jammer, maar helaas voor mijn cluppie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij was Ajax echt vele malen beter dan Celtic, heeft Celtic niet 1 echte kans gehad en Ajax een stuk of 4/5, dat je die dan niet afmaakt kan ik begrijpen dat daar onvrede is.. Maar dan alles maar met de grond gelijk maken is echt nonsens.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 17:06 schreef remco k het volgende:Volgens mij was Ajax echt vele malen beter dan Celtic, heeft Celtic niet 1 echte kans gehad en Ajax een stuk of 4/5, dat je die dan niet afmaakt kan ik begrijpen dat daar onvrede is.. Maar dan alles maar met de grond gelijk maken is echt nonsens.. Ja Pietje ! Je praat nonsens!!! Hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Weet ik... Dat doe ik al bijna 65 jaar... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 17:06 schreef remco k het volgende:Volgens mij was Ajax echt vele malen beter dan Celtic, heeft Celtic niet 1 echte kans gehad en Ajax een stuk of 4/5, dat je die dan niet afmaakt kan ik begrijpen dat daar onvrede is.. Maar dan alles maar met de grond gelijk maken is echt nonsens.. En toch heeft Celtic gewonnen met 2-1 en staan ze boven Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: maar ben blij dat ze beter dan celtic waren...;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: We hadden in ieder geval meer balbezit en kansen. Nou poeh,poeh, daar hebben we wat aan. Krijg je daar ook punten voor? Dan zou Ajax namelijk koploper zijn. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Soms win je de wedstrijden waarin je beter bent nu eenmaal niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja, meestal als een ploeg beter is wint het ook, maar niet altijd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Daar kon van Gaal over mee praten met Barcelona destijds... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet in de wedtrijden die ik zag en dat waren er nogal wat. Vond het daar gewoon niet goed. |
|
|
|