|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Geweldig dit kan er ook nog wel bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: DIE VREET OOK HERSENCELDODENDE HAK |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dag Pelle. Ontzettend domme lul! |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: mis hem wel zag het wel realistich |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Had Immers maar rood gekregen |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
tja loopt af als een giller en dat allemaal door koeman die niet in durft te grijpen paardelul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op Goossens. Dit is je kans! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
voor mij hoeft die 2-2 ook niet meer b3n toch al ontzettend vertieft |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KUTKOEMAN,, dit is toch niet meer geloofwaardag man.. met je basisspelers en wisselbeleid. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bizar slecht voetbal. Ongelooflijk dat je een ogenschijnlijk makkelijke wedstrijd zo weggeeft. Uiteraard was er weer plaats voor een Muldertje. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
nou jongens bedankt voor zoveel onkunde, bittere pil |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Faalangst? Ik hoop het maar, ben bang dat ze het gewoon echt niet kunnen |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
pelle raakt hem niet eens, laat alleen even weten dat die niet bijdehand moet doen aan de verdediger van heracles. En dan zijn er mensen die hem een idioot noemen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt, wat baal ik hier van. Alles aanwezig om je herstel te tonen. Alles nagelaten.
Wat was dit slecht! |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Ik voorspel dat NAC Breda kampioen gaat worden. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
van mij mag die koeman zn koffers gaan pakken want durft en wil niet in grijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:28 schreef rcrd het volgende:pelle raakt hem niet eens, laat alleen even weten dat die niet bijdehand moet doen aan de verdediger van heracles. En dan zijn er mensen die hem een idioot noemen.... Het gaat net zo goed om de beweging. Vond het een duidelijke kopstoot. En dan vind ik hem - als aanvoerder zijnde - een idioot. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Baalde vorig week meer eigenlijk. Toen zat er meer in. Vandaag niet, zo tenenkrommend slecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle is een onmachtige hork. In slechte tijden is het geen leider. Gezakt voor aanvoerdersexamen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het gaat net zo goed om de beweging. Vond het een duidelijke kopstoot. En dan vind ik hem - als aanvoerder zijnde - een idioot. Hij maakte een beweging naar voren maar geen stoot. Wel dom. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Optelsom Pelle: Twee keer elleboog gebruik. Kopstootbeweging was de limit. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
bijna het hele elftal sliep nog vandaag wat een graf wedstrijd zeg en dat al voor de 2e keer op rij laten ze maar een groot aantal spelers verkopen en dan spelers halen die er meer zin in hebben om te voetballen want dit is al 2 weken niet om aan te gluren |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Te wierik gaat wel theatraal naar de grond, dat kaarten aannaaien is ook onsportief gedrag. blehh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, ondanks duidelijk theater |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: nee, aangezien er geen fysiek contact is geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer je,,, als ik wisselspeler was geweest... dan had ik Koeman al lang n keer bij zn stropdas gepakt. wat n onzin om op die bank te gaan zitten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ja zeker....maar wel matennaaierij van die kunstgrasnicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door craven -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie boos: 'We stellen zoveel mensen teleur'
Jordy Clasie na de wanprestatie in eigen huis tegen Heracles Almelo (1-2): 'Het was gewoon heel matig. Dan zeg ik het nog heel zacht. Dit was gewoon geen Feyenoord vandaag. We zijn thuis normaal veel beter dan de tegenstander, maar daar was geen sprake van. We konden de koppositie pakken. Dit is de zoveelste keer dat het niet gebeurt. Je moet na twee minuten al op voorsprong staan. We zijn boos op onszelf. We stellen zoveel mensen teleur.'
http://www.fr12.nl/nieuws/24016-clasie-boos-we-stellen-zoveel-mensen-teleur.html |
|
|
|
|
craven
|
|
|
NO SHIT SHERLOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beter dan het gelul van De Vrij voor de camera.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat sowieso, dat was pas drama. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kan ook niet minder... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord 26s Koeman: 'Rode kaart van Pellè was heel dom. We hebben een regel dat wie een onnodige rode kaart pakt, ook intern wordt gestraft.' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord 2m Koeman: 'In eerste 20 minuten kregen we opgelegde kansen. Daarna werden we slordiger en onrustiger.' #FEYher
Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord 1m Koeman: 'Tweede helft van ons was heel teleurstellend. We speelden meer met ons hart dan met ons hoofd.' #FEYher |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stelletje gore teringlijers, NOOIT profiteren ze eens een keer. Stelletje amateurs, SCHAAM JE KAPOT!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Clasie boos: 'We stellen zoveel mensen teleur'Jordy Clasie na de wanprestatie in eigen huis tegen Heracles Almelo (1-2): 'Het was gewoon heel matig. Dan zeg ik het nog heel zacht. Dit was gewoon geen Feyenoord vandaag. We zijn thuis normaal veel beter dan de tegenstander, maar daar was geen sprake van. We konden de koppositie pakken. Dit is de zoveelste keer dat het niet gebeurt. Je moet na twee minuten al op voorsprong staan. We zijn boos op onszelf. We stellen zoveel mensen teleur.' http://www.fr12.nl/nieuws/24016-clasie-boos-we-stellen-zoveel-mensen-teleur.html Bedenk dat allemaal van te voren eens, teringlijers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 17:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord 2m Koeman: 'In eerste 20 minuten kregen we opgelegde kansen. Daarna werden we slordiger en onrustiger.' #FEYher Feyenoord Rotterdam þ@Feyenoord 1m Koeman: 'Tweede helft van ons was heel teleurstellend. We speelden meer met ons hart dan met ons hoofd.' #FEYher zijn conclusie klopt aardig..meer met t hart als t hoofd... dat hadden wij ook al bedacht na 25 minuten. dan haal je er n paar hartjes uit,en breng je er n paar hoofdjes in..LUL. oftewel voetballers ipv dwaze dravers. |
|
|
|