|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sigthórsson: "Het waren kutgoals, zij creëerden niks" (SoccerNews.NL)
|
|
|
Arena
|
|
|
Wordt het niet eens tijd om Sigthórsson te verkopen. Hij is te traag, bal behandeling is niet goed. En als er dan ook geen ballen voor het doel komen heb je helemaal niets aan hem. Verkopen die gast. En dan nog maar te zwijgen over Fischer die bakte er gisteravond tegen Celtic helemaal niets van. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
En als Sigi er volgende week 3 in schopt tegen Celtic? Zlatan Ibrahimovic bakte de eerste 1 1/2 jaar er ook niets van. We weten hoe het daarna met hem is gegaan. Ik zou zeggen: laten wij aan het eind van het seizoen de balans opmaken en dan pas gaan handelen. Ik vind, dat Ricardo van Rhijn eerder voor een exit in aanmerking komt. Hij bakt er werkelijk helemaal, maar dan ook helemaal, niets van. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Persoonlijk vind ik Sigthorsson niet passen bij Ajax. Aan zijn inzet ligt het niet. Misschien is het wel meer een inschattingsfout van Ajax dat ze hem toen gekocht hebben. Ik denk dat hij bij een andere ploeg en spel beter uit de verf zou kunnen komen. Aangezien de Boer altijd vasthoudt aan zijn spel zie ik het niet gebeuren dat hij ineens wel gaat scoren. Ajax heeft een ouderwetse spits nodig die dodelijk is. Die vanuit het niets en moeilijke situaties wel kan scoren. Nu Ajax wel steeds beter positiespel vertoont hoopt iedereen ook op meer goals. Maar dit structurele probleem bij alle topploegen in Nederland heb je niet zomaar opgelost. Persoonlijk denk ik dat Ajax een spits nodig heeft die beter past in het plaatje van dodelijke spits! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Finbogarson voor 2 miljoen + sigi!? |
|
|
|
|
donny_black
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zelfs al zouden ze dit doen, zul je zien dat Finnbogason faalt bij Ajax en dat Sigthorsson de sterren van de hemel speelt daar. En dan zal iedereen zeiken waarom we hem weg hebben gedaan en Finnbogason hebben gehaald. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij heeft er 6 gemaakt en hij gaat er nog meer maken even geduld ook Fischer is totaal uit vorm is alleen met zich zelf bezig en we hebben geen rechtsbuiten dus dat is ook een reden waarom Siggi minder scoord. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siggie speelt geen gelukkig seizoen, mist goede aanvoer en heeft te veel spelers om zich heen die hun niveau niet halen. Desondanks tot nu toe 6 goals waaronder een aantal belangrijke goals.
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met hem. Tegen Celtic miste hij opzichtig maar speelde hij verder een redelijke wedstrijd waarin hij weinig fout deed maar wel vaak op een eiland stond. Het slagen van het seizoen van Sightorsson hangt samen hoe snel Ajax, en met name Fischer, Andersen en De Sa, de eindpass beter gaat toepassen. Als het stuntelen blijft zoals tot nu toe wordt het niets maar als de ploeg gaat draaien zie ik Siggie makkelijk boven de 20 goals komen dit seizoen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 17:07 schreef Eide het volgende:Siggie speelt geen gelukkig seizoen, mist goede aanvoer en heeft te veel spelers om zich heen die hun niveau niet halen. Desondanks tot nu toe 6 goals waaronder een aantal belangrijke goals. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met hem. Tegen Celtic miste hij opzichtig maar speelde hij verder een redelijke wedstrijd waarin hij weinig fout deed maar wel vaak op een eiland stond. Het slagen van het seizoen van Sightorsson hangt samen hoe snel Ajax, en met name Fischer, Andersen en De Sa, de eindpass beter gaat toepassen. Als het stuntelen blijft zoals tot nu toe wordt het niets maar als de ploeg gaat draaien zie ik Siggie makkelijk boven de 20 goals komen dit seizoen. Sigtorsson heeft te weinig kwaliteiten om de hele voorhoede op sleeptouw te nemen. Met Boerrigter en Narsingh op de flanken had hij nu de meeste doelpunten van de eredivisie. Dit Ajax maakt Siggie kapot Fischer is alleen maar zichzelf bezig Andersen krijgt ook geen bal voor. De backs lukt het ook niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie heeft er al aardig wat gemaakt dit seizoen, en dat zonder aanvoer.. Je kan een spits niet afrekenen als ie geen aanvoer krijgt.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Finboganson maakt ook veel goals zonder aanvoer. Dit is juist wat Ajax nu nodig heeft! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ophouden met dat gezeur, zijn doelpunten gemiddelde is goed en gisteren leed hij echt niet veel balverlies. We moeten ons meer zorgen maken om andere posities, mn creatieve middenvelder en de vleugels. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Slotje please. Nutteloze onzin dit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 18:43 schreef Cyprioot het volgende:Ophouden met dat gezeur, zijn doelpunten gemiddelde is goed en gisteren leed hij echt niet veel balverlies. We moeten ons meer zorgen maken om andere posities, mn creatieve middenvelder en de vleugels. Hij heeft de bal amper gehad daar ligt het probleem dan ook gelijk. De Jong was ook onzichtbaar terwijl hij de grote man is van dit middelmatige team. Hoop dat dat Duarte er snel weer bij is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij heeft de bal amper gehad daar ligt het probleem dan ook gelijk. De Jong was ook onzichtbaar terwijl hij de grote man is van dit middelmatige team. Hoop dat dat Duarte er snel weer bij is Duarte gaat de kar ook niet trekken....en ga mij niet vragen wie wel....ik weet het niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: HELD!!!!!....ik heb hem toen gesproken in Weesp |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sigthorsson is geen slechte spits! Hij krijgt weinig goede voorzetten. Echter, kan een blinde zien dat hij geen goalgetter is.
Er moeten of betere buitenspelers komen of een andere en betere spits! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jaja, hoeveel kansen mag Boerrigter krijgen voordat de conclusie is dat iemand het gewoon niet heeft. Die anderen kunnen ten minste nog groeien, Derk zal op het toppen van zijn kunnen en was alleen als hij super was goed genoeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:37 schreef Stanley het volgende:Sigthorsson is geen slechte spits! Hij krijgt weinig goede voorzetten. Echter, kan een blinde zien dat hij geen goalgetter is. Er moeten of betere buitenspelers komen of een andere en betere spits! Niet zozeer betere vleugelspelers als vleugelspelers in vorm.
Sigthorsson is een spits die in dienst speelt van een ploeg. Hij sleurt, loopt, trekt gaten en zoekt de kaats. Hij is niet iemand van een individuele actie. Het is een werker die binnen de 16 een een redelijk goede afmaker is.
Toen Serero alleen voor de keeper kwam zag je waar Siggie goed in is, zelfde als die bal in de 1e helft op De Jong waar het net buitenspel was. En bij de voorzet is hij de afmaker. Maar hij maakt zelf niet de actie of het spel. Dat moeten de mensen om hem heen doen en dat gebeurt onvoldoende, met name omdat de vleugels niet lopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: serieus, dus hij pakt de bal zelf af van de tegenstander, maakt daarna een actie en schiet de bal binnen?? Kan je mij 1 zon goal laten zien? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] serieus, dus hij pakt de bal zelf af van de tegenstander, maakt daarna een actie en schiet de bal binnen?? Kan je mij 1 zon goal laten zien? Is ook lood om oud ijzer....geen optie,zelfde soort spits |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is het ook al dichten andere mensen hem hele andere kwaliteiten toe die hij helemaal niet bezit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 21:46 schreef Eide het volgende:[..] Niet zozeer betere vleugelspelers als vleugelspelers in vorm. Sigthorsson is een spits die in dienst speelt van een ploeg. Hij sleurt, loopt, trekt gaten en zoekt de kaats. Hij is niet iemand van een individuele actie. Het is een werker die binnen de 16 een een redelijk goede afmaker is. Toen Serero alleen voor de keeper kwam zag je waar Siggie goed in is, zelfde als die bal in de 1e helft op De Jong waar het net buitenspel was. En bij de voorzet is hij de afmaker. Maar hij maakt zelf niet de actie of het spel. Dat moeten de mensen om hem heen doen en dat gebeurt onvoldoende, met name omdat de vleugels niet lopen. Klopt helemaal en daarom vind ik Sigi geen echte ouderwetse Ajax spits... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Stefan Petterson was ook zo'n spits bijvoorbeeld en de man is terecht nog altijd een held. Ajax heeft binnen het eigen voetbal wel meer van dat soort mannen gehad dus daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar de vraag of Siggie bij DIT Ajax past is wel terecht.
Ik vind het alleen te vroeg om die conclusie te trekken. Laat de ploeg eerst eens in vorm komen en zie dan hoe hij in de ploeg past. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 08:15 schreef Eide het volgende:[..] Stefan Petterson was ook zo'n spits bijvoorbeeld en de man is terecht nog altijd een held. Ajax heeft binnen het eigen voetbal wel meer van dat soort mannen gehad dus daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar de vraag of Siggie bij DIT Ajax past is wel terecht. Ik vind het alleen te vroeg om die conclusie te trekken. Laat de ploeg eerst eens in vorm komen en zie dan hoe hij in de ploeg past. EENS!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Met afgelopen seizoenen en huidige is toch genoeg om een conclusie te trekken? Spits is voor doelpunten. Ajax of geen Ajax. Klaar. Punt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 08:49 schreef Peterhs het volgende:Met afgelopen seizoenen en huidige is toch genoeg om een conclusie te trekken? Spits is voor doelpunten. Ajax of geen Ajax. Klaar. Punt. Dat ben ik niet met je eens. ten eerste is Siggie te vaak geblesseerd geweest om te concluderen om hij genoeg goals maakt of niet. Ten tweede is een spits onderdeel van het team. Als het team voldoende goals produceert maakt het geen ene reet uit of de spits er 10, 20 of 30 maakt.
Misschien zorgt een spits die 15 goals maakt in seizoen er wel voor dat de 10 en de 8 er ook beide 10 a 15 maken in een seizoen. Het rendament van een spits is breder dan alleen de statistiek goals. En nogmaals, Stefan Petterson is het meest geweldige voorbeeld. Petterson maakte 15 goals per seizoen, maar zorgde er ook voor dat Dennis Bergkamp er no veel meer maakte. Dennis speelde in die tijd op rechtsbuiten of op 10. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 09:20 schreef Eide het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens. ten eerste is Siggie te vaak geblesseerd geweest om te concluderen om hij genoeg goals maakt of niet. Ten tweede is een spits onderdeel van het team. Als het team voldoende goals produceert maakt het geen ene reet uit of de spits er 10, 20 of 30 maakt. Misschien zorgt een spits die 15 goals maakt in seizoen er wel voor dat de 10 en de 8 er ook beide 10 a 15 maken in een seizoen. Het rendament van een spits is breder dan alleen de statistiek goals. En nogmaals, Stefan Petterson is het meest geweldige voorbeeld. Petterson maakte 15 goals per seizoen, maar zorgde er ook voor dat Dennis Bergkamp er no veel meer maakte. Dennis speelde in die tijd op rechtsbuiten of op 10. Klopt. Zorgt Sig voor hetgene wat jij beschrijft of heeft hij dit gedaan? Nee. Discussie gesloten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het verbaast mij echt hoe makkelijk Sigthorson wordt afgeschreven en afgekraakt! Hij is eind vorig seizoen terug gekomen van een lange blessure en mist dus wedstrijdritme en scherpte, daarbij krijgt hij ook nog eens weinig ballen vanaf de zijkant. Natuurlijk had die bal tegen Celtic, uit de draai er in gemoeten. Zo zijn er meer punten op te noemen. De 2-0 valt omdat de bal van richting werd veranderd. Als die bal van Poulsen op de paal in de eerste helft er wel was ingegaan, had je halverwege de 1e helft met 1-0 voor gestaan en speel je een compleet andere wedstrijd. De hierboven genoemde punten vormen dus het geluk wat je ontbeert op dit moment, waardoor er zoveel diccussie ontstaat. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Je kan hem ook eeuwig blijven beschermen zoals de Boer doet met van Rhijn/Poulsen/Schone. Blessure of niet. Hij heeft mij maar heel momenten laten zien wat hij kan. Een spits ziet de goal blindelings. Draaien schieten, kappen schieten, uitspelen schieten. Daar is een spits voor. Doelpunten maken. Als Ajax geen typisch scorende spits wil kunnen ze beter met de Jong in de spits gaan voetballen. Die doet wat ze willen. Kaatsen en anderen laten scoren. Als zelf scorende 'spits' is hij net zo productief als Sig. Daarnaast roep ik al geruime tijd, dat ze eens van hun voorspelbare tactiek afmoeten. 4-3-3 is wat ze altijd willen. Op zich prima, maar iedereen doet net alsof het een doodzonde is op af en toe anders te spelen. Als je de juiste spelers niet hebt of ze zijn uit vorm dan speel je anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 09:31 schreef Peterhs het volgende:[..] Klopt. Zorgt Sig voor hetgene wat jij beschrijft of heeft hij dit gedaan? Nee. Discussie gesloten. Tja, zo is het makkelijk " discuseren" natuurlijk. Feit is dat Sightorsson op 6 goals uit 10 wedstrijden staat. Dat brengt hem op een prognose van 20 goals op basis van zijn huidige productie. Daarnaast heeft Sightorsson 2 jaar nauwelijks gespeeld en is dit zijn 1e jaar als vaste kracht pas. En dus mag je dat best even wat tijd geven aangezien hij wel scoort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sigthorsson is zeker niet 1 van de minste spelers bij Ajax op dit moment. Zijn inzet en vele meters die hij loopt sieren hem wel. Maar dat neemt niet weg dat Ajax een klassieke spits mist. En dat vind ik eerder de fout van Ajax die hem gekocht heeft dan van Sigthorsson zelf. Alleen een spits kopen is goedkoper dan vleugelspelers gaan kopen. En met alleen een spits is Ajax er nog niet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het is ook makkelijk om naar het aantal doelpunten te kijken. Kijk eens naar het aantal doelpunten ten opzichte van zijn 100% kansen. Als je zo'n goede spits bent dan mis je niet zoveel van die kansen. Maar goed. Jij bent blijkbaar fan van hem en ik niet. Is niet anders. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 11:53 schreef Bobby1972 het volgende:Sigthorsson is zeker niet 1 van de minste spelers bij Ajax op dit moment. Zijn inzet en vele meters die hij loopt sieren hem wel. Maar dat neemt niet weg dat Ajax een klassieke spits mist. En dat vind ik eerder de fout van Ajax die hem gekocht heeft dan van Sigthorsson zelf. Alleen een spits kopen is goedkoper dan vleugelspelers gaan kopen. En met alleen een spits is Ajax er nog niet. We hebben geen spits nodig die meters maakt. We hebben weer die killer nodig die scoort als hij het doel maar even ruikt. Dat dit een foutieve aankoop is als je op dat vlak kijkt ben ik met je eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 12:05 schreef Peterhs het volgende:Het is ook makkelijk om naar het aantal doelpunten te kijken. Kijk eens naar het aantal doelpunten ten opzichte van zijn 100% kansen. Als je zo'n goede spits bent dan mis je niet zoveel van die kansen. Maar goed. Jij bent blijkbaar fan van hem en ik niet. Is niet anders. Blijft op deze manier lekker makkelijk discussieren. Ik heb me niet uitgesproken of ik fan en of niet. Ik stel alleen dat je op basis van de huidige vorm van met name de vleugelspelers je nauwelijks een goed oordeel kan vormen over het functioneren van Siggie. Of ik al dan niet fan ben staat daar volledig buiten.
Om jou dan tevreden te stellen, als fan zie ik liever Hoessen. Maar Hoessen bij b.v. Jong Ajax houdt vooralsnog ook niet over. Ook Hoessen is geen spits van 30 goals. Siggie brengt wel schaarse kwaliteiten zoals kopkracht en fysieke kracht. Daarom begrijp ik heel goed dat FdB voor Siggie kiest en ben ik ook van mening dat het vooralsnog te vroeg is hem te af te schrijven. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het belangrijkste wat ik van een spits vind is hoe en in welke mate maakt hij zijn kansen af. Bij een club als Ajax krijg je als spits genoeg kansen. Of je nu wel of niet van de zijkanten genoeg en goede ballen krijgt. Als spits moet je er staan wanneer de kans zich voordoet. Als dit niet of te weinig gebeurd ben je simpelweg niet de spits die we moeten hebben. Of dit nu Sig of Hoessen is maakt me dan nog niet eens uit. Tuurlijk heb ik ook mijn voorkeur. Je kan wel zeggen makkelijk discussieren, maar we blijven toch beiden dezelfde mening houden, dus wat valt er dan meer van te maken? Gaat er ook helemaal niet om, om mij tevreden te stellen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
noem nu eens namen van een spits die je graag bij ajax zou zien, die dus GEGARANDEERD veelvuldig zou scoren en ook nog eens betaalbaar is..... Ik ben van mening dat ook Finbogasson van Heerenveen het niet gaat redden, maar ik heb ook geen idee wie dat wel zou doen op dit moment.... |
|
|
|
|
Sacha
|
|
|
Als je niks creeert, maar toch 2x scoort, doe je het beter dan de tegenstander die 4 of 5 kansen creeert, maar er niet een in schopt. Balbezit betekent niets; alleen doelpunten tellen. Ajax heeft bijna altijd meer balbezit, maar wint al 10 ronden uitwedstrijden niet in de eredivisie en heeft 1 punt uit 3 wedstrijden in de CL. Tijd voor ingrepen, zou je zeggen, maar MO noemt het 'opportunistisch geroeptoeter'.... Tsja... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zowel Sigthorsson als Hoesen zie ik dit jaar niet het aantal doelpunten maken die een spits bij Ajax zou behoren te maken. Of dat nu te maken heeft met te weinig kwaliteit, weinig aanvoer of te weinig kansen doet er niet toe. Het is een feit dat er te weinig wordt gescoord. En hoe langer je gaat zeggen dat we geen nieuwe spelers nodig hebben hoe ongeloofwaardiger het wordt. Waar ligt de grens dat Ajax wel durft toe te geven dat ze kwaliteit missen? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Finnbogason zijn contract is in de winter nog 1.5 jaar. Lengte van het contract is bepalend voor de prijs die je voor een speler kunt vragen. Op basis van de situaties waaruit hij scoort zie je dat hij met weinig kansen en vanuit moeilijke situaties scoort. Dit is naar mijn mening nu juist wat er bij de spitsen van Ajax ontbreekt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Finbogason halen en dan slotje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben gewoon heel benieuwd hoor.. Maar kun je mij wat goals laten zien dan waar hij zelf de bal afpakt een actie maakt en scoort in de kleine ruimte zoals die is bij Ajax.. Ik denk dat ik namelijk wat niet gezien heb.. Ben benieuwd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 13:15 schreef Peterhs het volgende:Het belangrijkste wat ik van een spits vind is hoe en in welke mate maakt hij zijn kansen af. Bij een club als Ajax krijg je als spits genoeg kansen. Of je nu wel of niet van de zijkanten genoeg en goede ballen krijgt. Als spits moet je er staan wanneer de kans zich voordoet. Als dit niet of te weinig gebeurd ben je simpelweg niet de spits die we moeten hebben. Of dit nu Sig of Hoessen is maakt me dan nog niet eens uit. Tuurlijk heb ik ook mijn voorkeur. Je kan wel zeggen makkelijk discussieren, maar we blijven toch beiden dezelfde mening houden, dus wat valt er dan meer van te maken? Gaat er ook helemaal niet om, om mij tevreden te stellen. Volgens mij creert Ajax juist vrijwel geen kansen, en is dat juist het commentaar dat Ajax krijgt.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ook Finbogasson is GEEN garantie voor veel goals bij ons ajax. Siggie scoorde bij az ook heel veel. Ook denk ik dat hij te duur is voor ons! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 21:05 schreef Ronald 1960 het volgende:Ook Finbogasson is GEEN garantie voor veel goals bij ons ajax. Siggie scoorde bij az ook heel veel. Ook denk ik dat hij te duur is voor ons! Die garantie krijg je bij niemand..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daarom ook mijn vraag, wie moet er dan gehaald worden? Ik denk dat je Siggie het vertrouwen moet geven. Hij is dit seizoen pas voor het eerst blessure-vrij en basisspeler en nogmaals; ik vond ook dat hij tegen Celtic had moeten scoren, die bal uit de draai alleen voor de keeper, En als Poulsen niet de paal had geraakt maar had gescoord, speel je een hele andere wedstrijd en had je waarschijnlijk 'gewoon' gewonnen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 21:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Daarom ook mijn vraag, wie moet er dan gehaald worden? Ik denk dat je Siggie het vertrouwen moet geven. Hij is dit seizoen pas voor het eerst blessure-vrij en basisspeler en nogmaals; ik vond ook dat hij tegen Celtic had moeten scoren, die bal uit de draai alleen voor de keeper, En als Poulsen niet de paal had geraakt maar had gescoord, speel je een hele andere wedstrijd en had je waarschijnlijk 'gewoon' gewonnen... Geen idee.....is ook niet mijn discussie...en wat jij zegt over Celtic van als,als,als....vind ik al helemaal geen discussie.....als telt bij mij niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Geen idee.....is ook niet mijn discussie...en wat jij zegt over Celtic van als,als,als....vind ik al helemaal geen discussie.....als telt bij mij niet Klopt! 'Als' telt idd niet, maar dan was deze hele discussie er ook niet geweest! snap je wat ik bedoel? |
|
|
|