|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sigthórsson: "Het waren kutgoals, zij creëerden niks" (SoccerNews.NL)
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 21:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Klopt! 'Als' telt idd niet, maar dan was deze hele discussie er ook niet geweest! snap je wat ik bedoel? Ja tuluk wel Ron....er is ook niks mis met discusseren..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ...dan denken we daar het zelfde over ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....alleen laat ik het vaak lopen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: heb je al last van incontinentie dan ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lullo....je hebt het wel tegen Rambo de prijsneuker ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, dus je druppelt de boel wel vol...;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoek je ruzie ouwe ;-)..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Man, ik ben al zo lang aan het zoeken, maar kan niets vinden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is de leeftijd ouwe..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: kijk uit he, je kan ook te ver gaan....
hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff we schelen 2 jaar ouwe....o nee 3 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik ben net 1 week 53 jaar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gefeliciteerd nog gap.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
leeftijd it is just a number. 1 van mijn beste vrienden is 70 en heeft nog een fantastisch mooi leven. Heeft een beeldschone vrouw van 44 en is nog sportief ook. 53 waren hebben we het over..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 19:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben gewoon heel benieuwd hoor.. Maar kun je mij wat goals laten zien dan waar hij zelf de bal afpakt een actie maakt en scoort in de kleine ruimte zoals die is bij Ajax.. Ik denk dat ik namelijk wat niet gezien heb.. Ben benieuwd.. Ik betwijfel het ook. Scoort vrijwel alleen 1 op 1 met de keeper en uit een voorzet. Heel, heel af en toe een schot buiten de 16 maar vaak is dat een afgeslagen bal. Kansen zelf creëren doet hij niet. Dat is ook exact het probleem bij Ajax. De aanvoer is ronduit slecht. Fischer is puur op eigen succes uit en is bovendien geen echte vleugel. De backs (met name Ricardo Van Rhijn) geven nauwelijks goede voorzetten dus wordt het voor Sightorsson ook lastig. Ik herinner me Ajax - Feyenoord nog, Ligeon leverde de een na de andere goede voorzet af en dan is Sigthorsson ineens wel echt goed. Kortom Finbogason is een goede spits, maar ik denk dat hij met deze aanvoer er net zo weinig maakt als Sightorsson. Of denk jij van wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 23:35 schreef Bobby1972 het volgende:leeftijd it is just a number. 1 van mijn beste vrienden is 70 en heeft nog een fantastisch mooi leven. Heeft een beeldschone vrouw van 44 en is nog sportief ook. 53 waren hebben we het over..... Je bent nooit te oud om te genieten Bobby |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bovendien heeft Ajax een spits die zonder aanvoer kan scoren, Bojan!!! Nagenoeg iedereen is gruwelijk negatief over hem, maar die komr er wel. Weet iemand wanneer hij terug is? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Over jaartje of 2 onze Zlatan terug halen. Die wil vast wel 90% van zijn salaris inleveren :-) |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Nee, Sigthorson.. Het waren geen kutgoals., wel mazzel van de tweede en de eerste een terechte pingel. Wat kut is, is dat jij erg veel kansen mist voor een nummer 9! Oelewapper! En wat nog meer een schande is is die mafkees uit kabouterland cape Town! Ajax verprutste het (weer) zelf.
Ajax is op dit moment een schip zonder kapitein en zonder stuurman, zelfs de machinist en tweede stuurman ontbreekt. Niemand trekt de kar, we hebben een slechte imitatie van cr7, geen echte rb alhoewel ik smul van Andersen. Siem is geen lijder en hopeloos uit vorm, het middenveld is een gebroken ruit bezet door letterlijk en figuurlijk dwergen. Voorst hebben wij een RB die beter met een blindengeleidehond kan lopen op een loopband, anders loopt ie nog fout. Wat een achteruitgang heeft die geboekt.
Ik vind het erg om te zeggen maar Ajax gaat niet vooruit, staat ook niet eens stil maar rent figuurlijk achteruit. We missen gif, een gifkikker, en een echte 10. Daarbij betalen wij als supporters ons scheel om te komen en dan krijgen we dit steeds te zien. Dit gaat Ajax en de fluwelen revolutie straks opbreken. Waar blijft die parel? Waar is die leider? Wanneer kont die spits? Wees eerlijk, we hebben ze niet ook niet in jong Ajax of daaronder. Misschien willian. Maar daar ook allemaal kabouters. Ik houd mijn hart vast voor RKC. CL is nu al over en zelfs El wordt zeer moeilijk zo niet onhaalbaar bij geen winst op Celtic. Tel uit je winst Ajax. Dit wad niet nodig geweest, twee aankopen hadden veel kunnen ondervangen. Jammer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 21:05 schreef Ronald 1960 het volgende:Ook Finbogasson is GEEN garantie voor veel goals bij ons ajax. Siggie scoorde bij az ook heel veel. Ook denk ik dat hij te duur is voor ons! Scoorde bij az ongeveer hetzelfde gemiddelde als bij ajax |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Mooi gesproken enigma..... De laatste x dat ik echt trots was was toen ze theo Janssen binnen haalden..... Ajax onwaardig wordt er gevoetbald met allemaal net niet voetballers......helaas maar waar.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar toen werd hij wel door iedereen als geweldige spits bestempeld en nu bijna door iedereen verguisd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 10:49 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar toen werd hij wel door iedereen als geweldige spits bestempeld en nu bijna door iedereen verguisd Dat komt Ronald, omdat wij galspugers zijn. ;-) |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Klopt Joduh. Dat was een speler die wel gif had. Maar na hem en jantje is er niks meer overgebleven. Begaafde spelers ja, maar geen wil om te winnen en daar heeft van Hanegem wel een punt.
Ik heb alle vertrouwen in de Boer maar hij kan met de beste wil vd wereld een serero niet 30 cm groter maken, hij kan complimenteren tot hij een ons weegt maar Fischer is een grote ego die nooit een Christiano Ronaldo zal zijn omdat hij simpelweg niet zo goed is. Misschien eens vaker video's of dvd's bekijken van het Ajax van Cruijff of dat van van Gaal, zelfs onder Olsen en Koeman was er meer hiërarchie en discipline. Fischer is blind voor medespelers en we hebben geen goed alternatief. Elia had zeker gepast. Tuurlijk wilde hij wel maar Ajax was niet slagvaardig. Het ergste is dat ik viet seizoenskaarten met liefde besteed aan mijn club maar elke wedstrijd denk dat ik naar een herhaling zit te kijken. Geen verrassing , geen vermaak voor het publiek, geen drive alleen maar fikkie terug en breed. Al dat gelul dat iedereen zich ingraaft is onzin. Als je dat niet kunt bespelen ben je gewoon niet goed genoeg. Klaar. Wees een keer realistisch, maar altijd die excuses worden vervelend. Het is simpelweg gebrek aan kwaliteit. Kijk naar competitie, we hadden allang los moeten zijn vd rest maar door individueel en ook nog collectief falen staan we er zo kut voor. Kut omdat er zoveel is weggegeven, niet vanwege vergelijken met anderen.
Nou ja, weer genoeg gezeikt. Morgen weer met stackerpillen naar arena anders val ik waarschijnlijk in slaap. We staan te lang stil en glijden weer achteruit de helling af.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ajax moet een contructie bedenken zodat talenten op jonge leeftijd (zoals Eriksen) niet bij het eerste de beste bod van een club waar zij graag willen spelen, direct vertrekken (voor het grotere geld). Kortom, ajax moet een constructie bedenken waardoor een team LANGER bij elkaar blijft en nieuwe talenten (en die zij er echt wel) goed ingepast kunnen worden, zodat er niet elk seizoen weer opnieuw gebouwd (geleerd) hoeft te worden. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet durven in de spiegel te kijken en zich bloot durven te geven. Wanneer je niet aan zelfreflectie doet kom je niks verder. Je kunt steeds excuses gaan zoeken maar daar schiet je niks mee op. Ajax heeft een stap achteruit gemaakt en daarom is het nu tijd omdat te tackelen en te veranderen. Hoop niet dat ze zich blind blijven staren, want dan blijf je waar je nu bent! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 11:37 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax moet durven in de spiegel te kijken en zich bloot durven te geven. Wanneer je niet aan zelfreflectie doet kom je niks verder. Je kunt steeds excuses gaan zoeken maar daar schiet je niks mee op. Ajax heeft een stap achteruit gemaakt en daarom is het nu tijd omdat te tackelen en te veranderen. Hoop niet dat ze zich blind blijven staren, want dan blijf je waar je nu bent! En jij denkt dat dit niet gebeurt?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind dat je als Ajax supporter best kritisch mag zijn. Wanneer Ajax niet de beloofde stap voorwaarts heeft gemaakt maar ineens een stap achteruit hoef je dit niet te accepteren. Wat is dat voor waanzin? Ik zie het echt als falen, duidelijk gebrek aan voortschrijdend inzicht. De Boer is in mijn ogen absoluut de juiste man als trainer. Maar wees wel realistisch en open naar het publiek. Ik hoop dat Ajax 3e wordt in de poel van de CL. En dat er een paar versterkingen komen in de winter. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Niet naar buiten, misschien wel binnenskamers. ( mag ik hopen) Wanneer de Boer steeds gaat roepen van we hebben geen spelers nodig. En ook niet toegeeft dat de 1ste helft tegen Twente niet goed gespeeld werd ben je niet meer eerlijk tegen jezelf en naar het publiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook ben ik het met Ronald eens dat Ajax beter instaat moet zijn om bepaalde mensen te behouden. Vaak heb ik het gevoel dat Ajax te zakelijk is en te ver af staat van de persoon en mens die de voetballer ook is. Wanneer je alleen zakelijk kijkt naar je spelers begrijp je te weinig van het leven. Daarmee verlies je altijd mensen die je door persoonlijkere communicatie had kunnen behouden. Ik heb al heel lang het gevoel dat dit een zwak punt is in de organisatie bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste ben ik het mee eens. Je kan als ploeg inspringen op bepaalde situaties. Juist nu het slecht gaat met Fischer hem als blijk van vertrouwen twee jaar laten bijtekenen met een mooie verhoging. Ajax laat zich vaak te makkelijk de goeie spelers afsnoepen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De enige plek waar ik eventueel een aankoop zou willen zien is de cvm plek. Of hij moet daar met Blind blijven spelen. Verder vind ik echt dat we een hele sterke ploeg hebben. Heb alleen af en toe het idee dat ze dat zelf niet beseffen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik denk dat we allemaal het zelfde willen: Ajax moet altijd mee doen om het kampioenschap. Waar sommigen onder ons vinen dat het voetballend nu minder gaat dan de afgelopen seizoenen, kan je dus ook zien als een minder goed jaar waarin wij misschien (helaas dan maar) geen kampioen worden, maar waar in dit seizoen de talenten zich kunnen/moeten ontwikkelen om volgend seizoen fluitend en met 2 vingers in de neus kampioen te worden.
Ik ben van mening dat als je heel erg goed wil worden, eerst wat slechter wordt om daarna 2x zo goed terug te komen.
Ik denk dat dat dus de filosofie van ons ajax is. De weg die we ingeslagen zijn met de fluwelen revolutie' aan de hand van Johan Cruijff.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je kijkt naar de rest van Nederland zou het ronduit slecht zijn dat Ajax niet instaat is om mee te doen om het kampioenschap. Persoonlijk blijf ik achter mijn standpunt dat de leiding heeft gefaald en slecht heeft geanticipeerd op de situatie. Overmars overtuigt gewoon niet, en ik vraag me af of hij de juiste man is op die plaats. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mij overtuigt ie juist wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 12:04 schreef remco k het volgende:De enige plek waar ik eventueel een aankoop zou willen zien is de cvm plek. Of hij moet daar met Blind blijven spelen. Verder vind ik echt dat we een hele sterke ploeg hebben. Heb alleen af en toe het idee dat ze dat zelf niet beseffen. Klopt een CVM maar daarnaast ook een rechtsbuiten mochten we geen andere spits kopen...Andersen en Fisher samen laten uitvechten voor de positie linksbuiten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bojan op 9. Prima voor de rest van het seizoen, Siggie als breekijzer. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik wil meer goals zien en op korte termijn.......en niet van ja maar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ook, ben alleen bang dat jij dat niet doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zou zeggen spreek je uit, wie weet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha......dat zal jij niet willen ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk je dat echt??? Als dat zo is ken je me echt niet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sigthórsson: "Ik creëer niks, zelfs geen k*tgoals " |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach ja, ben eens benieuwd hoe de teneur is als Sigthorsson aan het einde van het seizoen 20 a 25 goals in het netje heeft liggen. ik wil niet zeggen dat dat lukt hoor, maar ben toch benieuwd mocht dat gebeuren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 02:01 schreef Loetje het volgende:[..] Bovendien heeft Ajax een spits die zonder aanvoer kan scoren, Bojan!!! Nagenoeg iedereen is gruwelijk negatief over hem, maar die komr er wel. Weet iemand wanneer hij terug is? Een van de beste voetballers op dit moment bij Ajax maar moet eerst fit worden en dan wedstrijden spelen, en laat hem aub niet weg kwijnen op de buitenkant maar gooi hem achter de spits een de Jong positie dan kunnen wij nog veel plezier aan hem beleven . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 10:49 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar toen werd hij wel door iedereen als geweldige spits bestempeld en nu bijna door iedereen verguisd Nee Ronnieboy er zijn er nog genoeg die vertrouwen in hem hebben, maar hij staat vaak op een eiland qua aansluiting van Ajax als er ruimte komt is dramatisch, en dat heeft ook zijn invloed op het spel van Siggi |
|
|
|