|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sigthórsson: "Het waren kutgoals, zij creëerden niks" (SoccerNews.NL)
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 10:52 schreef Eide het volgende:Ach ja, ben eens benieuwd hoe de teneur is als Sigthorsson aan het einde van het seizoen 20 a 25 goals in het netje heeft liggen. ik wil niet zeggen dat dat lukt hoor, maar ben toch benieuwd mocht dat gebeuren. Dat zien we dan wel weer. Het voetbal draait om vandaag, niet om wat er in de toekomst gebeurd. En vandaag de dag is Sigthorsson niet de spits die wij willen zien. En dan is het zaak dat hij niet over een ander praat, maar zijn eigen spel ter discussie stelt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 10:52 schreef Eide het volgende:Ach ja, ben eens benieuwd hoe de teneur is als Sigthorsson aan het einde van het seizoen 20 a 25 goals in het netje heeft liggen. ik wil niet zeggen dat dat lukt hoor, maar ben toch benieuwd mocht dat gebeuren. Overigens geldt jouw reactie in zelfde mate voor Ajax. Nu is het spel van Ajax dramatisch en klagen we, maar als we aan het eind van de rit met de kampioensschaal in de handen staan hoor je niemand klagen en vieren we feest. Spelers moeten wat minder praten en wat meer hun voeten laten spreken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens geldt jouw reactie in zelfde mate voor Ajax. Nu is het spel van Ajax dramatisch en klagen we, maar als we aan het eind van de rit met de kampioensschaal in de handen staan hoor je niemand klagen en vieren we feest. Spelers moeten wat minder praten en wat meer hun voeten laten spreken. En zelfs als we nu boven aan hadden gestaan was het anders geweest. Ik doel een beetje op de scorebord kritiek die hoogtij viert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens geldt jouw reactie in zelfde mate voor Ajax. Nu is het spel van Ajax dramatisch en klagen we, maar als we aan het eind van de rit met de kampioensschaal in de handen staan hoor je niemand klagen en vieren we feest. Spelers moeten wat minder praten en wat meer hun voeten laten spreken. Volgens mij toch heel normaal om een intervieuw te geven?? En hij heeft ook nog gewoon gelijk.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 15:55 schreef Eide het volgende:[..] En zelfs als we nu boven aan hadden gestaan was het anders geweest. Ik doel een beetje op de scorebord kritiek die hoogtij viert. Wedstrijd gezien vanavond? Succes man. Tis gewoon ruk. En we hebben geen spits die uiteindelijk alsnog een bal erin schiet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Scorebord kritiek????? Dat is dom gezwets ouwe .... Hahaha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
kappe nu hij is een top spits. of zijn we tegen 010 vergeten soms,daar teren we aleen nog op |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K