|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:29 schreef Brandje het volgende:[..] Zo goed was Fisher vorig seizoen ook niet en als hij goede wedstrijden speelde. Thuis tegen NEC(wonderschone stift) en f'noord dan kwam juist vanaf het middenveld. Dus frank moet wakker worden. ps Neem niet weg dat ajax nooit 10/12 miljoen voor Tadic moet neertellen maar Fisher is een aanvallende middenvelder die zijn vrijheid moet hebben maar Frank wil hem in het keurslijf van een linksbuiten drukken. De Boer heeft onlangs al aangegeven dat hij Fischer geen middenvelder vindt. Zou hij net vanaf rechts kunnen spelen? Snelheid en passeerbeweging heeft hij wel, voorzet denk ik ook wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Fischer een typische moderne buitenspeler. Zijn manco is dat hij te nadrukkelijk op zoek is naar goals. Hij wil elke wedstrijd scoren. Hij zou eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan Michael Laudrup. Dat was ook een buitenspeler die veel naar binnen trok.
Het verschil is dat bij Michael laudrup de voorzet een kunstvorm was. Laudrup kon ballen zo makkelijk klaar leggen om binnen te schuiven. Tegenstanders hadden vaak geen idee wat er ging komen totdat de bal al in het netje lag. Voor Laudrup was een voorzet mooier dan een goal.
Dat zou het voorbeeld moeten zijn voor Fischer.
Nu had Laudrup al wat clubjes gehad natuurlijk (Lazio, Juve, Barca en Real Madrid) maar toch. Je kan als moderne buitenspeler bijna geen beter voorbeeld hebben. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer je het Ajax van nu vergelijkt met het Ajax van mei dit jaar is het contrast wel heel groot. Wie had gedacht dat we zoveel in kwaliteit en in het aanta kansen creëren achteruit zouden gaan? Dan kun je wel stellen dat het ergens fout is gegaan....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 19:58 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer je het Ajax van nu vergelijkt met het Ajax van mei dit jaar is het contrast wel heel groot. Wie had gedacht dat we zoveel in kwaliteit en kansen creëren achteruit zouden gaan? Dan kun je wel stellen dat het ergens fout is gegaan.... En dan te bedenken dat ook op dit forum sommigen Eriksen maar matig vonden. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu kijk je naar poep, wat een lol! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En met het woordje matig druk jij je nog heel voorzichtig uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: alles heeft tijd nodig, afgelopen seizoen was het ook erg slecht voor de winterstop. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik blijf het een prestatie vinden dat je instaat bent om in een paar maand naar een aanzienlijk lager niveau te gaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zo heel lang constant was Erikssen ook nog niet hoor.. Vorig seizoen werd hij steeds beter en beslissender en nu zie je heel duidelijk wat er ontbreekt aan dit team. Hij liep veel, kon scoren uit elke hoek en zette veel spelers vrij |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Cuenca een half jaartje huren, straks Bojan, Duarte en Moisander weer fit. En de vorm van de rest kan er alleen maar beter op worden. Jammer van de afgelopen maanden, we hadden 10 punten voor kunnen staan, maar terugkijken heeft geen zin. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Tadic voor welke positie dan??? Voor linksbuiten?? Daar speelde Fischer al en daar wordt/werd dit seizoen toch wel het een en ander van verwacht na een goed vorig seizoen.. En is die interesse allemaal door Ajax bevestigd?? Er wordt namelijk vrij veel kul de wereld in geholpen he.. Overigens waren Mertens en Matavsz volgens mij (maar weet het niet helemaal zeker) nog onder Jol zelfs.. Ik ben geen trainer en geen coach man.....je zal me ook nooit namen zien roepen hiero wie wel of niet moet komen..... Je snapt er werkelijk geen ene hol van he? Ik zal het nog 1 x proberen uit te leggen en dan ga ik er ook nie verder over ouwehoeren..... Het is de MANIER waarop het gaat bij Ajax momenteel wat mij en geloof me,heel veel suporters dwarszit... De MANIER van handelen..... Ik las ergens dat je zei dat je mij ook wel anders had zien posten en dat is waar ja.... In het begin prachtige verhalen met al die ajacieden aan het roer..... Geweldig vond ik dat man! Theo Janssen er nog bij! Ik was trots ja! Toen werd er gezegd dat doe doelstelling omhoog ging, het oude ajaxspel zou terugkomen , de jeugd moest weer de toekomst worden... Mooie verhalen allemaal waarin ik ook geloofde... Maar hun inkoop bracht me al snel aan het twijfelen....heel snel! De ene ba de andere ketste af..... Geen dubbeltje uitgeven en de enige redelijke voetballers die we hadden werden verkocht, en wat zegt Frankie voor dit seizoen?; de doelstelling moest maar naar beneden worden gehaald...... WTF??? Ik ben een redelijk fanatieke suporter maar daar maak je mij godverdomme heeel fanatiek anti mee...z Wij zijn niet dom ....en geloven zeer zeker niet in Sinterklaas ouwe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ohja? Overwinteren in de cl was ook het doel toch? En weer meetellen in Europa? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:27 schreef joduh het volgende:[..] Ik ben geen trainer en geen coach man.....je zal me ook nooit namen zien roepen hiero wie wel of niet moet komen..... Je snapt er werkelijk geen ene hol van he? Ik zal het nog 1 x proberen uit te leggen en dan ga ik er ook nie verder over ouwehoeren..... Het is de MANIER waarop het gaat bij Ajax momenteel wat mij en geloof me,heel veel suporters dwarszit... De MANIER van handelen..... Ik las ergens dat je zei dat je mij ook wel anders had zien posten en dat is waar ja.... In het begin prachtige verhalen met al die ajacieden aan het roer..... Geweldig vond ik dat man! Theo Janssen er nog bij! Ik was trots ja! Toen werd er gezegd dat doe doelstelling omhoog ging, het oude ajaxspel zou terugkomen , de jeugd moest weer de toekomst worden... Mooie verhalen allemaal waarin ik ook geloofde... Maar hun inkoop bracht me al snel aan het twijfelen....heel snel! De ene ba de andere ketste af..... Geen dubbeltje uitgeven en de enige redelijke voetballers die we hadden werden verkocht, en wat zegt Frankie voor dit seizoen?; de doelstelling moest maar naar beneden worden gehaald...... WTF??? Ik ben een redelijk fanatieke suporter maar daar maak je mij godverdomme heeel fanatiek anti mee...z Wij zijn niet dom ....en geloven zeer zeker niet in Sinterklaas ouwe Tja als je voldoende talenten hebt en genoeg poen op de bank vindt ik ook dat als je een Nederlandse topclup bent je nooit je doelstellingen naar beneden moet bij stellen. Vindt ik ook raar mijn neef niet eend Ajacied was het al opgevallen zodra het seizoen begonnen is en de seizoenskaarten verkocht zijn ook de beste spelers vertrekken. Iedereen dacht toch wordt een mooi seizoen als Erikssen jaartje blijft! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tja als je voldoende talenten hebt en genoeg poen op de bank vindt ik ook dat als je een Nederlandse topclup bent je nooit je doelstellingen naar beneden moet bij stellen. Vindt ik ook raar mijn neef niet eend Ajacied was het al opgevallen zodra het seizoen begonnen is en de seizoenskaarten verkocht zijn ook de beste spelers vertrekken. Iedereen dacht toch wordt een mooi seizoen als Erikssen jaartje blijft! Juist....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:27 schreef joduh het volgende:[..] Ik ben geen trainer en geen coach man.....je zal me ook nooit namen zien roepen hiero wie wel of niet moet komen..... Je snapt er werkelijk geen ene hol van he? Ik zal het nog 1 x proberen uit te leggen en dan ga ik er ook nie verder over ouwehoeren..... Het is de MANIER waarop het gaat bij Ajax momenteel wat mij en geloof me,heel veel suporters dwarszit... De MANIER van handelen..... Ik las ergens dat je zei dat je mij ook wel anders had zien posten en dat is waar ja.... In het begin prachtige verhalen met al die ajacieden aan het roer..... Geweldig vond ik dat man! Theo Janssen er nog bij! Ik was trots ja! Toen werd er gezegd dat doe doelstelling omhoog ging, het oude ajaxspel zou terugkomen , de jeugd moest weer de toekomst worden... Mooie verhalen allemaal waarin ik ook geloofde... Maar hun inkoop bracht me al snel aan het twijfelen....heel snel! De ene ba de andere ketste af..... Geen dubbeltje uitgeven en de enige redelijke voetballers die we hadden werden verkocht, en wat zegt Frankie voor dit seizoen?; de doelstelling moest maar naar beneden worden gehaald...... WTF??? Ik ben een redelijk fanatieke suporter maar daar maak je mij godverdomme heeel fanatiek anti mee...z Wij zijn niet dom ....en geloven zeer zeker niet in Sinterklaas ouwe Volgens mij begrijp ik heel goed wat men zegt en schrijft. Dus ook wat jij post. Heb alleen een andere mening. Wou dus gewoon weten hoe je waarover dacht. Had ik namelijk nog niet veel van gezien. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En het was anders geweest als ze gezegd hadden: beste suporters? We willen het geld wat we krijgen en hebben besteden aan de jeugd, van de beurs af en stadion kopen .... Daarom gaan we geen dure aankopen doen. Over een jaar of 3 komt er genoeg talent aan en kunnen we waarschijnlijk weer mee doen om de landstitel .... Daarna kunnen we oogsten ban de verdere jeugd en hopen Europees weer een beetje mee te tellen..... We doen dit voor de club voor een minimaal salaris.. Hoop op jullie begrip en dat jullie ons niet in de steek laten! Want wij zijn ajax en wij worden weer de beste!!!! Dan had je mij nu niet horen zeuren nee...;-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik las ook iets van iemand over de seizoenskaarten. Volgens mij os daar zelfs een wachtlijst voor toch. Als dat zo is zal het wel meevallen met eventueel vertrekkende mensen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:47 schreef joduh het volgende:En het was anders geweest als ze gezegd hadden: beste suporters? We willen het geld wat we krijgen en hebben besteden aan de jeugd, van de beurs af en stadion kopen .... Daarom gaan we geen dure aankopen doen. Over een jaar of 3 komt er genoeg talent aan en kunnen we waarschijnlijk weer mee doen om de landstitel .... Daarna kunnen we oogsten ban de verdere jeugd en hopen Europees weer een beetje mee te tellen..... We doen dit voor de club voor een minimaal salaris.. Hoop op jullie begrip en dat jullie ons niet in de steek laten! Want wij zijn ajax en wij worden weer de beste!!!! Dan had je mij nu niet horen zeuren nee...;-( De communicatie naar buiten toe is iets waar ik ook wel het een en ander gepost heb hier. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 19:57 schreef Eide het volgende:Ik vind Fischer een typische moderne buitenspeler. Zijn manco is dat hij te nadrukkelijk op zoek is naar goals. Hij wil elke wedstrijd scoren. Hij zou eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan Michael Laudrup. Dat was ook een buitenspeler die veel naar binnen trok. Het verschil is dat bij Michael laudrup de voorzet een kunstvorm was. Laudrup kon ballen zo makkelijk klaar leggen om binnen te schuiven. Tegenstanders hadden vaak geen idee wat er ging komen totdat de bal al in het netje lag. Voor Laudrup was een voorzet mooier dan een goal. Dat zou het voorbeeld moeten zijn voor Fischer. [ filmpje ] Nu had Laudrup al wat clubjes gehad natuurlijk (Lazio, Juve, Barca en Real Madrid) maar toch. Je kan als moderne buitenspeler bijna geen beter voorbeeld hebben. Goed verwoord Eide...zo is het..een beter voorbeeld voor Fisher is er niet.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] De communicatie naar buiten toe is iets waar ik ook wel het een en ander gepost heb hier. Wat wil je nou zeggen dan? Dat ik daar wel gelijk in heb omdat jij dat ook vind?rot op man... Voor mij ben jij een broekie wat mega irritant aanwezig is met zijn mening over alles.... Of het nou gaat om de lb,rb, cv of keeper of jaarcijfers of aantal minuten speeltijd van suleimani of de kleur van het dak van de arena.... Je moet altijd en overal je neus in drukken man..... Mijn ouwe zei altijd ; je kan beter van iets alles weten dan van alles iets....... Doet me aan jou denken mafkees |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 19:58 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer je het Ajax van nu vergelijkt met het Ajax van mei dit jaar is het contrast wel heel groot. Wie had gedacht dat we zoveel in kwaliteit en in het aanta kansen creëren achteruit zouden gaan? Dan kun je wel stellen dat het ergens fout is gegaan.... Klopt helemaal...ik denk dat als we met Ajax1 in de Jupiler league zouden uitkomen ook daar punten lieten liggen... Wat ik mis is iemand die binnen de lijnen het elftal op sleeptouw neemt of opstookt....Jantje Vertonghen Ajax/Held!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:27 schreef joduh het volgende:[..] Ik ben geen trainer en geen coach man.....je zal me ook nooit namen zien roepen hiero wie wel of niet moet komen..... Je snapt er werkelijk geen ene hol van he? Ik zal het nog 1 x proberen uit te leggen en dan ga ik er ook nie verder over ouwehoeren..... Het is de MANIER waarop het gaat bij Ajax momenteel wat mij en geloof me,heel veel suporters dwarszit... De MANIER van handelen..... Ik las ergens dat je zei dat je mij ook wel anders had zien posten en dat is waar ja.... In het begin prachtige verhalen met al die ajacieden aan het roer..... Geweldig vond ik dat man! Theo Janssen er nog bij! Ik was trots ja! Toen werd er gezegd dat doe doelstelling omhoog ging, het oude ajaxspel zou terugkomen , de jeugd moest weer de toekomst worden... Mooie verhalen allemaal waarin ik ook geloofde... Maar hun inkoop bracht me al snel aan het twijfelen....heel snel! De ene ba de andere ketste af..... Geen dubbeltje uitgeven en de enige redelijke voetballers die we hadden werden verkocht, en wat zegt Frankie voor dit seizoen?; de doelstelling moest maar naar beneden worden gehaald...... WTF??? Ik ben een redelijk fanatieke suporter maar daar maak je mij godverdomme heeel fanatiek anti mee...z Wij zijn niet dom ....en geloven zeer zeker niet in Sinterklaas ouwe Hahahaha +33 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat is zeer duidelijk naar buiten gebracht...daarom snap ik niet waar ze mee bezig zijn... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:47 schreef joduh het volgende:En het was anders geweest als ze gezegd hadden: beste suporters? We willen het geld wat we krijgen en hebben besteden aan de jeugd, van de beurs af en stadion kopen .... Daarom gaan we geen dure aankopen doen. Over een jaar of 3 komt er genoeg talent aan en kunnen we waarschijnlijk weer mee doen om de landstitel .... Daarna kunnen we oogsten ban de verdere jeugd en hopen Europees weer een beetje mee te tellen..... We doen dit voor de club voor een minimaal salaris.. Hoop op jullie begrip en dat jullie ons niet in de steek laten! Want wij zijn ajax en wij worden weer de beste!!!! Dan had je mij nu niet horen zeuren nee...;-( Dat zeer zeker want schept je duidelijkheid naar de supporters toe.... vind overigens Cruyff maar akelig stil nu... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is zeer duidelijk naar buiten gebracht...daarom snap ik niet waar ze mee bezig zijn... Jij bent gewoon een zeikerd en een galspuger haha En daarbij snap je het ook niet....;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Ik begrijp wat joduh bedoelt en ik denk er precies zo over! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 22:02 schreef joduh het volgende:[..] Jij bent gewoon een zeikerd en een galspuger haha En daarbij snap je het ook niet....;-) Haha + 33... ik leg de bal gewoon terug en dat doe jij ook...terecht gap!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
wat een jank zooi hier.....pleur allemaal ff op Ik heb ook een beleid...geen dure cadeau's meer voor mijn dochter....papa heb geen centjes...ze wil graag een Furby...90 euro.
Was er vandaag....Papa wil je mij Furby zien....hoe kom je eraan ???.....ach zegt ze, heb ik zelf gekocht was goedkoop want ik had 200 in mijn knip |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:wat een jank zooi hier.....pleur allemaal ff op Ik heb ook een beleid...geen dure cadeau's meer voor mijn dochter....papa heb geen centjes...ze wil graag een Furby...90 euro. Was er vandaag....Papa wil je mij Furby zien....hoe kom je eraan ???.....ach zegt ze, heb ik zelf gekocht was goedkoop want ik had 200 in mijn knip maar voor de rest toch wel een fijne dag met haar gehad neem ik aan ;-) Want er gaat NIETS boven onze kinderen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:15 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] maar voor de rest toch wel een fijne dag met haar gehad neem ik aan ;-) Want er gaat NIETS boven onze kinderen! Ja man en mijn kid rules gap.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik heb iets positiefs te melden.
Begin van het seizoen zei de boer, ik wil erna streven om een keer niet van een grote achterstand terug te komen en dan kampioen worden.
Na de moeilijkste maand oktober. Staan we gelijk met de koploper.
Ik weet dat hij bedoelde dat we er dan meer punten gehaald moesten hebben.
Overzicht na 11 duels van de afgelopen 2 jaar. 2011/2012 20 punten 2012/2013 18 punten 2013/2014 19 punten
Het enige verschil is dat we nu mede koploper zijn en dat we geen achterstand hebben. In die seizoenen hebben we ook veel verkocht. Anita vanderwiel Janssen, Vertoghen, Jaar daarvoor stekelenburg. Daarnaast nog veel meer spelers verkocht.
Aan het einde van de rit is Ajax kampioen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:56 schreef joduh het volgende:[..] Wat wil je nou zeggen dan? Dat ik daar wel gelijk in heb omdat jij dat ook vind?rot op man... Voor mij ben jij een broekie wat mega irritant aanwezig is met zijn mening over alles.... Of het nou gaat om de lb,rb, cv of keeper of jaarcijfers of aantal minuten speeltijd van suleimani of de kleur van het dak van de arena.... Je moet altijd en overal je neus in drukken man..... Mijn ouwe zei altijd ; je kan beter van iets alles weten dan van alles iets....... Doet me aan jou denken mafkees Dan reageer je toch niet mafkees. Ik reageer op wat ik wil en als meneertje joduh dat niet wil hebben is dat echt zijn probleem. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik heb iets positiefs te melden. Aan het einde van de rit is Ajax kampioen.. ...en spelen we gewoon weer CL ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien eens een keer inhoudelijk blijven in plaats van het altijd maar weer persoonlijk t maken. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik heb iets positiefs te melden. Begin van het seizoen zei de boer, ik wil erna streven om een keer niet van een grote achterstand terug te komen en dan kampioen worden. Na de moeilijkste maand oktober. Staan we gelijk met de koploper. Ik weet dat hij bedoelde dat we er dan meer punten gehaald moesten hebben. Overzicht na 11 duels van de afgelopen 2 jaar. 2011/2012 20 punten 2012/2013 18 punten 2013/2014 19 punten Het enige verschil is dat we nu mede koploper zijn en dat we geen achterstand hebben. In die seizoenen hebben we ook veel verkocht. Anita vanderwiel Janssen, Vertoghen, Jaar daarvoor stekelenburg. Daarnaast nog veel meer spelers verkocht. Aan het einde van de rit is Ajax kampioen.. in deze rare competitie kan iedereen kampioen worden. maar dat zegt niks over hetgeen we steeds verder afglijden naar een niveau waar je niet blij van word. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik heb iets positiefs te melden. Begin van het seizoen zei de boer, ik wil erna streven om een keer niet van een grote achterstand terug te komen en dan kampioen worden. Na de moeilijkste maand oktober. Staan we gelijk met de koploper. Ik weet dat hij bedoelde dat we er dan meer punten gehaald moesten hebben. Overzicht na 11 duels van de afgelopen 2 jaar. 2011/2012 20 punten 2012/2013 18 punten 2013/2014 19 punten Het enige verschil is dat we nu mede koploper zijn en dat we geen achterstand hebben. In die seizoenen hebben we ook veel verkocht. Anita vanderwiel Janssen, Vertoghen, Jaar daarvoor stekelenburg. Daarnaast nog veel meer spelers verkocht. Aan het einde van de rit is Ajax kampioen.. tering, dat zijn drie slechte reeksen! dacht dat het toen beter was. Maar snap er geen hol meer van waarom het weer niet lukt scherp te beginnen. Mentaliteitskwestie vrees ik toch |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:40 schreef Robinho het volgende:[..] tering, dat zijn drie slechte reeksen! dacht dat het toen beter was. Maar snap er geen hol meer van waarom het weer niet lukt scherp te beginnen. Mentaliteitskwestie vrees ik toch .... en de rest is nu ook al in slaap gesust ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Dan reageer je toch niet mafkees. Ik reageer op wat ik wil en als meneertje joduh dat niet wil hebben is dat echt zijn probleem. Meneertje Joduh is mijn gap ouwe.....dus niet zijn probleem, ook niet van mij....maar van jou Remco....en jij weet hoe ver wij kunnen gaan... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:38 schreef bully het volgende:[..] in deze rare competitie kan iedereen kampioen worden. maar dat zegt niks over hetgeen we steeds verder afglijden naar een niveau waar je niet blij van word. Oh ja, maar dat zagen we toch allang aan komen of niet?
Utrecht dat verliest van een club uit luxemburg. Vitesse dat niet kan of wil winnen Feyenoord dat niet kan of wil winnen.
Als de Europa league al niet goed genoeg is voor nederlanders jah dan vraag ik mij af wat we in gods naam voor voetballen. Europa League is niet finacieel aantrekkelijk Cl is sportief niet aantrekkelijk.
Nederland moet terug naar de basis. 1ste behoefde omdat je voetbal speelt is omdat je er plezier in hebt. Dat je wilt winnen. Hoe dat doet er dan niet toe. 2de is dat je het publiek vermaakt. Je vermaakt het publiek niet met opstootjes en elleboog stoten. Je vermaakt het publiek niet dat rond tikken achterin bij de keeper.
Ajax moet dominant gaan spelen omdat de kracht van ajax is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:40 schreef Robinho het volgende:[..] tering, dat zijn drie slechte reeksen! dacht dat het toen beter was. Maar snap er geen hol meer van waarom het weer niet lukt scherp te beginnen. Mentaliteitskwestie vrees ik toch Nee, denk dat het aan het veranderen van team samenstelling is.
In elke seizoen verkocht ajax meerdere spelers die in de basis stonden. Waardoor ajax weer opnieuw moest opbouwen.
Daarna kwam alles weer op zijn pootjes terecht. En werd alles weer vergeten. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, denk dat het aan het veranderen van team samenstelling is. In elke seizoen verkocht ajax meerdere spelers die in de basis stonden. Waardoor ajax weer opnieuw moest opbouwen. Daarna kwam alles weer op zijn pootjes terecht. En werd alles weer vergeten. Ok, dat snap ik wel de eerste 4 wedstrijden, maar daarna moet het toch beter gaan. Alleen Eriksen is onvervangbaar. Toch zie ik het dit jaar iets somberder in, we scoren te weinig |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:03 schreef Robinho het volgende:[..] Ok, dat snap ik wel de eerste 4 wedstrijden, maar daarna moet het toch beter gaan. Alleen Eriksen is onvervangbaar. Toch zie ik het dit jaar iets somberder in, we scoren te weinig Overzicht op gezocht.. Wikipedia. Vorig seizoen. Na 11 wedstrijden heeft ajax er 25 gescoord en 14 tegen Nu heeft ajax er na 11 wedstrijden er 23 gescoord en er 14 tegen
Vorig seizoen waren in die 2 wedstrijden uitslagen van 6-1 en 5-0 In dit seizoen 1 wedstrijd van 7-0.
Denk niet dat het aan het aantal doelpunten ligt. Denk eerder aan het aantal gecreeerde kansen. Maar volgens waren dat er toen ook niet al veel.
Ik denk dat de frustatie ligt aan het hoeveelheid balbezit die ajax heeft. Voor het gevoel creeeren ze veelste weinig, Vorig seizoen was het balzit wel wat lager waardoor je niet het gevoel had dat ajax duidelijk de betere was. Eind van het seizoen trokken we dat totaal weer bij..
Zal dit seizoen net zo zijn, |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:17 schreef remco k het volgende:[..] Waarom? Ik accepteer wat de trainer doet, anderen blijkbaar niet, en dan moet je er wat aan doen als je het niet kan accepteren.. Zelfs jij moet dat verschil nog wel snappen toch?? Ow? Dus wanneer hij Poulsen of Schöne opstelt accepteer je dat? Houd dan voortaan ook je mond als deze spelers worden opgestelt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Expliciet roep jij enkel alleen om versterking in de CVM. Daarnaast roep jij dat er interne verschuivingen moeten zijn. Maar met alleen die CVM ga je er niet komen. Verdedigend is het een drama want er is geen leider. Middenveld is een drama, want er is geen balans. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal...ik denk dat als we met Ajax1 in de Jupiler league zouden uitkomen ook daar punten lieten liggen... Wat ik mis is iemand die binnen de lijnen het elftal op sleeptouw neemt of opstookt....Jantje Vertonghen Ajax/Held!! Met andere woorden, een echte leider. Zoals ik eerder al riep dus. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hebben ze daar wel een jaartal bij vermeld Joduh? Want anders kan je lang wachten hoor. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:27 schreef joduh het volgende:[..] Ik ben geen trainer en geen coach man.....je zal me ook nooit namen zien roepen hiero wie wel of niet moet komen..... Je snapt er werkelijk geen ene hol van he? Ik zal het nog 1 x proberen uit te leggen en dan ga ik er ook nie verder over ouwehoeren..... Het is de MANIER waarop het gaat bij Ajax momenteel wat mij en geloof me,heel veel suporters dwarszit... De MANIER van handelen..... Ik las ergens dat je zei dat je mij ook wel anders had zien posten en dat is waar ja.... In het begin prachtige verhalen met al die ajacieden aan het roer..... Geweldig vond ik dat man! Theo Janssen er nog bij! Ik was trots ja! Toen werd er gezegd dat doe doelstelling omhoog ging, het oude ajaxspel zou terugkomen , de jeugd moest weer de toekomst worden... Mooie verhalen allemaal waarin ik ook geloofde... Maar hun inkoop bracht me al snel aan het twijfelen....heel snel! De ene ba de andere ketste af..... Geen dubbeltje uitgeven en de enige redelijke voetballers die we hadden werden verkocht, en wat zegt Frankie voor dit seizoen?; de doelstelling moest maar naar beneden worden gehaald...... WTF??? Ik ben een redelijk fanatieke suporter maar daar maak je mij godverdomme heeel fanatiek anti mee...z Wij zijn niet dom ....en geloven zeer zeker niet in Sinterklaas ouwe Prachtig verwoord gap. Duidelijk en zo beleeft een heel groot deel van de supporters het. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Bobby1972 het volgende:En Zwolle gaat ook verliezen, dan is het weekend nog niet zo slecht voor Ajax. Dit bedenk je niet! Wees er trots op. Blijft staan dat we nog steeds tegen de nummer laatste met 0-0 gelijk hebben gespeeld. SCHANDALIG! |
|
|
|