|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meneertje Joduh is mijn gap ouwe.....dus niet zijn probleem, ook niet van mij....maar van jou Remco....en jij weet hoe ver wij kunnen gaan... Thanks vriend ! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Met het uitstekende stuk van Joduh. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:Ik las ook iets van iemand over de seizoenskaarten. Volgens mij os daar zelfs een wachtlijst voor toch. Als dat zo is zal het wel meevallen met eventueel vertrekkende mensen. Er zijn wachtlijsten voor de echte supportersvakken. De duurdere plekken zijn wel beschikbaar |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En zijn we weer onze beste spelers kwijt als kan ik op dit moment niemand bedenken die een transfer zou kunnen maken en zitten we volgend jaar op dit moment weer met zijn allen te kankeren op het spel |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 20:16 schreef Bobby1972 het volgende:Ik blijf het een prestatie vinden dat je instaat bent om in een paar maand naar een aanzienlijk lager niveau te gaan. Dat geeft weer aan hoe belangrijk Eriksen was en daar had het techn/hart ook op moeten reageren.Hij was het creatieve brein en die missen we nu, ik hoop op Bojan en Duarte anders zie ik het somber in. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tja......
Wat zijn mensen toch hypocriet! Mede ajaccieden proberen voor lul te zetten en waarvoor?
Ajax is gebaat bij oprechte kritiek van haar supporters en dient daar ook naar te luisteren! Pappen en nathouden uit misplaatste loyaliteit is fout voor de lange termijn.
Ook Overmars moet beseffen, dat hoe blij wij ook met hem waren, hij moet presteren! En wanneer dit niet lukt om wat voor reden dan ook, dit moet erkennen. En geen slappe ouwehoer verhalen moet ophangen. Alsof ik/wij achterlijk zijn.
De eredivisie kan geen ijkpunt meer zijn voor ajax. Dat is Europa en was dat ook niet de aanleiding voor het ingrijpen van Cruijff...
Vragen naar namen die wel zouden moeten komen en deze mogelijke namen bij voorbaat al afzeiken. Het Sulemani scenario telkens erbij halen voegt niets toe en slaat bovendien nergens op.
Onze voorhoede is kut! Hier heeft Overmars schuld aan en wie dat niet wil zien of erkennen deugt niet want is niet oprecht in zijn of haar afweging naar een succesvolle oud ajaxspeler. Deze zuinige onervaren bestuurder heeft gegokt met Sana en verloren, want had Narsingh moeten halen of soortgelijke.
Sigthorsson moet vanaf de flanken bediend worden of als te licht worden bestempeld en moet er een alternatief komen!
Fischer moet gebracht worden en niet hopeloos verzuipen zoals dit nu gebeurd. Verkoop van Boerrigter is niet handig geweest in dat kader.
Maher had aangekocht moeten worden en Duarte voor de breedte! En dat Maher nu niet presteerd is logisch gezien de wijze van spelen door psv en de overige basisspelers. O.a. de politieke reden voor Toivonen die verkocht moet worden. Bij ajax zou hij beter tot zijn rechtkomen, lijkt mij. Maar kan ik niet bewijzen, net als andersom. Echter hou ik me hierbij vast aan zijn kwaliteiten die buiten kijf staan en prestaties bij az en NL-elftal.
De huurlingen van barca, of beter gezegd de niet fitte huurlingen van Barcelona zijn ook lekker, maar niet echt natuurlijk!
Wij zijn er niet sterker op geworden en ik irriteer me hier mateloos aan en voel mij in de maling genomen! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Eigenlijk vind ik het niet eens zo heel slecht. Er worden wel kleine stappen gemaakt.
Tot 3 jaar terug was het lange bal naar voren en er het beste van hopen. Ze zijn langzaam aan het balbezit gaan werken en dat is steeds beter gegaan.
Op dit moment beheersen ze dat toch wel heel goed en word er heel geduldig gevoetbald. Nu is het zaak om vandaaruit door te drukken. Dus al het balbezit omzetten in resultaat.
Ook dat zal natuurlijk tijd in beslag gaan nemen en ziet het er niet uit, maar ik zie het wel rooskleurig in. Stap 1 en 2 zijn gezet. (eigen jeugd en balbezit)
stap 3 word nu aan gewerkt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ga toch weg man. Dat hele tikkie terug en tikkie breed is niet te hachelen... Als je 65% balbezit hebt hoor je standaard met 3 doelpunten verschil te winnen. Uitzonderingen daar gelaten. Zolang dit niet gebeurd en zelfs bijna niet voorkomt heb je geen ene moer aan dat hele irritante gecontroleer. De tegenstanders lachen hun ballen uit hun broek. Laat ze maar lekker rondspelen. Wij wachten af counteren en bam doei Ajax. Dan hoor je die achterlijke trainer weer zeggen: ja we hadden moeten winnen, wij hadden balbezit... rot op mafketel... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Nee, het ziet er nu niet uit idd. Maar het is wel een proces. Om vanuit balbezit door te drukken naar doelpunten en totale controle heeft ook tijd nodig. Net zoals het tijd nodig heeft gehad om tot deze mate van balbezit te komen.
Rome is niet in een dag gebouwd..
Slechts mijn mening. Dit is hoe ik ernaar kijk. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het idee erachter snap ik ook wel, maar als je dat wilt uitvoeren moet je wel het team voor hebben. Heb je dat niet dan moet je gaan zorgen dat je die spelers bij elkaar krijgt. Wat we nu hebben lopen gaan we de totale controle nooit krijgen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Met deze opstelling werd in de voorbereiding rkc uit verslagen met 1-5 Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Boilesen; Poulsen, Klaassen, Eriksen; Sana, Hoesen, Boerrigter
op de zelfde dag speelde ajax tegen de graafschap met deze opstelling en het werd 0-3: Cillessen; van Rhijn, Moisander, Veltman, Blind; Schöne, de Jong, Serero; de Sa, Sigthórsson, Fischer
Ai zuur, dat de grootste overwinning enkel denswil en poulsen een basisplaats had |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ben ik het mee eens. Maar ze krijgen van mij iniedergeval voorlopig nog het voordeel van de twijfel, omdat ik denk te zien waar ze mee bezig zijn.
Ik hoop dat ik het goed zie en gelijk heb, want dat zou betekenen dat we met 3 a 4 jaar weer 'gewoon' volledig meedoen voor alle prijzen.
Maar ik kan overigens ook wel heel goed begrijpen dat sommigen het zien als wanbeleid.
1 puntje van kritiek is dat ik liever Hoesen zie dan Sigi. Ik denk dat hij beter past.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 10:17 schreef Jaccio het volgende:Ben ik het mee eens. Maar ze krijgen van mij iniedergeval voorlopig nog het voordeel van de twijfel, omdat ik denk te zien waar ze mee bezig zijn. Ik hoop dat ik het goed zie en gelijk heb, want dat zou betekenen dat we met 3 a 4 jaar weer 'gewoon' volledig meedoen voor alle prijzen. Maar ik kan overigens ook wel heel goed begrijpen dat sommigen het zien als wanbeleid. 1 puntje van kritiek is dat ik liever Hoesen zie dan Sigi. Ik denk dat hij beter past. Hoessen kan eigenlijk ook niet. De Jong maar in de spits als je het mij vraagt. Grote voordeel wat hij tov Hoessen/Siggi is dat hij weet wat er gevraagd wordt namelijk IN spits blijven staan en niet teveel zwerven |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
De Jong is ook een optie idd. Hoesen vind ik dynamischer dan Sigi en heeft een solo actie in huis. Hij oogt ook sneller. Zolang er geen voorzetten van de flanken komen en er niks met de hoekschoppen en standaardsituaties word gedaan heb je bar weinig aan Sigi. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 10:29 schreef Jaccio het volgende:De Jong is ook een optie idd. Hoesen vind ik dynamischer dan Sigi en heeft een solo actie in huis. Hij oogt ook sneller. Zolang er geen voorzetten van de flanken komen en er niks met de hoekschoppen en standaardsituaties word gedaan heb je bar weinig aan Sigi. Dat mensen een speler van het kaliber Hoessen in Ajax 1 willen bij gebrek aan beter zegt eigenlijk genoeg wat voor niveau het eerste op dit moment heeft. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik denk dat iedereen het wel met elkaar eens is dat het niveau op dit moment verre van goed is. Maar het niveau ligt met Hoesen toch wel ietsjes hoger dan met Sigi.
Hoe bedroevend het niveau ook is, dat zou wel een extra stapje zijn in de goede richting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:40 schreef Robinho het volgende:[..] tering, dat zijn drie slechte reeksen! dacht dat het toen beter was. Maar snap er geen hol meer van waarom het weer niet lukt scherp te beginnen. Mentaliteitskwestie vrees ik toch Iedere keer weer moeten bouwen aan een nieuw elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Meneertje Joduh is mijn gap ouwe.....dus niet zijn probleem, ook niet van mij....maar van jou Remco....en jij weet hoe ver wij kunnen gaan... Ach heb je de lamlul ook weer. En als je gaat dreigen moet je het een keertje waarmaken. Heb ik je al vaker verteld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ow? Dus wanneer hij Poulsen of Schöne opstelt accepteer je dat? Houd dan voortaan ook je mond als deze spelers worden opgestelt. Jij moet echt eens opnieuw gaan leren lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Expliciet roep jij enkel alleen om versterking in de CVM. Daarnaast roep jij dat er interne verschuivingen moeten zijn. Maar met alleen die CVM ga je er niet komen. Verdedigend is het een drama want er is geen leider. Middenveld is een drama, want er is geen balans. Inderdaad met interne verschuivingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 00:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Prachtig verwoord gap. Duidelijk en zo beleeft een heel groot deel van de supporters het. En ook een heel groot deel niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 09:50 schreef Peterhs het volgende:Ga toch weg man. Dat hele tikkie terug en tikkie breed is niet te hachelen... Als je 65% balbezit hebt hoor je standaard met 3 doelpunten verschil te winnen. Uitzonderingen daar gelaten. Zolang dit niet gebeurd en zelfs bijna niet voorkomt heb je geen ene moer aan dat hele irritante gecontroleer. De tegenstanders lachen hun ballen uit hun broek. Laat ze maar lekker rondspelen. Wij wachten af counteren en bam doei Ajax. Dan hoor je die achterlijke trainer weer zeggen: ja we hadden moeten winnen, wij hadden balbezit... rot op mafketel... Dat is precies stap 3 die je beschrijft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 10:24 schreef Brandje het volgende:[..] Hoessen kan eigenlijk ook niet. De Jong maar in de spits als je het mij vraagt. Grote voordeel wat hij tov Hoessen/Siggi is dat hij weet wat er gevraagd wordt namelijk IN spits blijven staan en niet teveel zwerven Wat de k je dan te doen met het middenveld? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Stap 3 die nooit zal gaan gebeuren als er niet snel iets veranderd. Geen gezeik en smoesjes meer van de Boer. Laat het hem nu maar eens waarmaken dat hij deze groep ook aan de praat krijgt alsof het allemaal jodenzonen zijn terwijl de meesten te weinig kwaliteit hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Of jij moet toch echt iets duidelijker omschrijven, want er staat toch letterlijk: "ik accepteer wat de trainer doet, anderen blijkbaar niet". En ja die trainer, inderdaad Frank de Boer, stelt Poulsen en Schöne op. Iets wat jij keer op keer niet begrijpt en duidelijk laat merken. Dus lul nu niet ineens anders, maar blijf staan achter je eerder geschreven woorden. En doe er dan vervolgens wat aan. Want je kan wel elke keer met je grote bek roepen dat iemand die iets roept zijn grote bek dan maar moet waarmaken, maar zelf heb je een nog grotere bek en als je er vervolgens op wordt aangesproken ziet diegene het ineens verkeerd of leest hij het verkeerd? Met andere woorden, je bent een beetje hypocriet bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha waarvan 75% drama is. Je gaat het echt niet verbeteren met enkel een CVM en een paar verschuivingen. Maar dat had ik eerder al gezegd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Of jij moet toch echt iets duidelijker omschrijven, want er staat toch letterlijk: "ik accepteer wat de trainer doet, anderen blijkbaar niet". En ja die trainer, inderdaad Frank de Boer, stelt Poulsen en Schöne op. Iets wat jij keer op keer niet begrijpt en duidelijk laat merken. Dus lul nu niet ineens anders, maar blijf staan achter je eerder geschreven woorden. En doe er dan vervolgens wat aan. Want je kan wel elke keer met je grote bek roepen dat iemand die iets roept zijn grote bek dan maar moet waarmaken, maar zelf heb je een nog grotere bek en als je er vervolgens op wordt aangesproken ziet diegene het ineens verkeerd of leest hij het verkeerd? Met andere woorden, je bent een beetje hypocriet bezig. Ik accepteer wat er gebeurt ja. Uiteindelijk zal je ook wel moeten toch. En je moet eens niet zo schreeuwen man. Ik sta achter wat ik zeg en krabbel op geen enkel vlak terug. Sterker nog. Ik onderbouw mijn mening ook nog eens.
Maar dat je accepteert wat er bij Ajax gebeurt wil niet zeggen dat je het overal mee eens bent en je nog aan bepaalde dingen irriteert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 12:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha waarvan 75% drama is. Je gaat het echt niet verbeteren met enkel een CVM en een paar verschuivingen. Maar dat had ik eerder al gezegd. Toen Janssen cvm speelde liep ook het elftal voor geen meter. Pas toen Anita daar kwam te spelen werd het overall beter. En ik ben van mening dat dit ook nu weer kan gebeuren. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dure aankopen moeten we ook niet meer aan beginnen. Binnen Nederland vraagt iedereen de hoofdprijs aan Ajax. Daar moeten we niet meer intrappen.
De eredivisie is gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor spelers uit het buitenland die een directe versterking zouden zijn. Of ze zijn te duur (transfersom en/of salaris)
Wat zouden ze dan anders moeten doen?
Als ik het zo lees lijkt het alsof (bijna) iedereen ieder jaar directe versterkingen wilt hebben. Dat is gewoon onmogelijk.
We moeten het gewoon intern oplossen en dat kan ook gewoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2013 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Bij Ajax voetballen is nog altijd aantrekkelijk voor veel spelers. Je moet ze alleen scouten bij de niet alom bekende locaties en clubs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad. En volgens mij zijn ze daar nu ook mee bezig toch. Dat is tenminste wel wat een overmars aangaf. Niet chadli van Twente kopen maar al bij agovv weghalen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Praatjes vullen geen gaatjes. Dit was Ajax zijn kracht sinds mensenheugenis. Als ze dit dus nu ineens weer moeten gaat uitvinden, dan is het dus simpelweg waar wat sommigen zeggen, dat Ajax geen goede scouting meer heeft. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Daar zijn oa Eriksen, Fischer en Andersen het resultaat van. Toch niet zo verkeerd lijkt me?
oa Lobotka en Meleg komen eraan. Dus scouten doen ze al. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tot nu toe laten Fischer en Andersen anders niet zien dat ze zoveel talent hebben.... Eerstgenoemde is een type Suarez uit zijn begin periode. Niet de kwaliteit maar wel het egoisme. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:21 schreef Peterhs het volgende:Praatjes vullen geen gaatjes. Dit was Ajax zijn kracht sinds mensenheugenis. Als ze dit dus nu ineens weer moeten gaat uitvinden, dan is het dus simpelweg waar wat sommigen zeggen, dat Ajax geen goede scouting meer heeft. Er schijnt helemaal niks gedaan te zijn de laatste jaren met de scouting. Op Scandinavië na dan. En ze zijn een jaar bezig. Denk njet dat je dan mag verwachten dat die scouting ineens weer perfect loopt. Maar je he t wel gelijk dat daar flink wat moet gaan gebeuren. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dat klopt, maar de aankopen waar om geschreeuwd werd (Maher, van Ginkel, Narsingh) laten dat ook niet echt zien. Terwijl we wel allemaal weten dat ze veel talent hebben.
Het kan niet allemaal altijd perfect gaan. Met jeugdigheid komen dipjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:22 schreef Peterhs het volgende:Tot nu toe laten Fischer en Andersen anders niet zien dat ze zoveel talent hebben.... Eerstgenoemde is een type Suarez uit zijn begin periode. Niet de kwaliteit maar wel het egoisme. Fischer zit in een mega vormdip. Maar komt denk ik wel goed. En Andersen is wel algemeen van bekend dat het een supertalent is |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik accepteer wat er gebeurt ja. Uiteindelijk zal je ook wel moeten toch. En je moet eens niet zo schreeuwen man. Ik sta achter wat ik zeg en krabbel op geen enkel vlak terug. Sterker nog. Ik onderbouw mijn mening ook nog eens. Maar dat je accepteert wat er bij Ajax gebeurt wil niet zeggen dat je het overal mee eens bent en je nog aan bepaalde dingen irriteert. Tussen accepteren wat een trainer doet en wat er gebeurt zit een groot verschil. In het accepteren wat een trainer doet, accepteer je dus ook elke wedstrijd zijn opstelling. Wat dat is wat een trainer doet. Maar je verdraait wederom je woorden en probeer je jezelf er onderuit te lullen. En stop eens met schrijven dat iemand schreeuwt, want schreeuwen via een forum gaat een beetje lastig. Of worden de teksten die op jouw beeldscherm staan je voorgelezen door zo'n blindendame? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:21 schreef Jaccio het volgende:Daar zijn oa Eriksen, Fischer en Andersen het resultaat van. Toch niet zo verkeerd lijkt me? oa Lobotka en Meleg komen eraan. Dus scouten doen ze al. Lobotka is nog steeds niet van Ajax. Is gehuurd met optie tot koop. Dus is pas van ons als hij een handtekening zet onder een meerjarige verbintenis. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:25 schreef remco k het volgende:[..] Fischer zit in een mega vormdip. Maar komt denk ik wel goed. En Andersen is wel algemeen van bekend dat het een supertalent is Mega vormdip moet betekenen dat je een paar weken de bank moet warmhouden, want ondertussen zit er misschien iemand op de bank of tribune die zich wel kan bewijzen of in vorm is. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ok. Maar het ging erom dat hij wel gescout is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tussen accepteren wat een trainer doet en wat er gebeurt zit een groot verschil. In het accepteren wat een trainer doet, accepteer je dus ook elke wedstrijd zijn opstelling. Wat dat is wat een trainer doet. Maar je verdraait wederom je woorden en probeer je jezelf er onderuit te lullen. En stop eens met schrijven dat iemand schreeuwt, want schreeuwen via een forum gaat een beetje lastig. Of worden de teksten die op jouw beeldscherm staan je voorgelezen door zo'n blindendame? Ik verdraai mijn eigen woorden absoluut niet. Je moet geen dingen van verzinnen die er niet staan. Zo accepteer ik het ook als Ajax geen kampioen zou worden weet je nog. Alleen wil dat niet zeggen dat ik niet mag posten dat ik vond dat ajax altijd om de titel moet strijden. Of dat ik zeg dat ik wil en hoop dat ze kampioen worden.
Zo accepteer ik op het werk ook bepaald verantwoordelijkheden en plichten. Maar ook dat wil niet zeggen dat ik daar niet over discussieer met mijn Leidinggevende. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lobotka is niet gescout, maar aangeboden door Tscheu La Ling. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lobotka is nog steeds niet van Ajax. Is gehuurd met optie tot koop. Dus is pas van ons als hij een handtekening zet onder een meerjarige verbintenis. Maar hoort hij wel bij de gescoute spelers en zo ja. Wie heeft hem dan gescout. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mega vormdip moet betekenen dat je een paar weken de bank moet warmhouden, want ondertussen zit er misschien iemand op de bank of tribune die zich wel kan bewijzen of in vorm is. Alleen als de speler die erachter staat wel op de trainingen en in het tweede laat zien er klaar voor te zijn. En dat is denk ik niet zo. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hij is aangeboden door Tscheu La Ling |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik verdraai mijn eigen woorden absoluut niet. Je moet geen dingen van verzinnen die er niet staan. Zo accepteer ik het ook als Ajax geen kampioen zou worden weet je nog. Alleen wil dat niet zeggen dat ik niet mag posten dat ik vond dat ajax altijd om de titel moet strijden. Of dat ik zeg dat ik wil en hoop dat ze kampioen worden. Zo accepteer ik op het werk ook bepaald verantwoordelijkheden en plichten. Maar ook dat wil niet zeggen dat ik daar niet over discussieer met mijn Leidinggevende. Je verdraait je woorden wel degelijk, maar blijkbaar ben je zo eigenwijs dat dit je zelfs niet opvalt. En ik verzin niets hoor, het zijn precies jouw woorden. Niet die van mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik dacht onderdeel van de samenwerking g toch. Mag toch aannemen dat iemand hem ook daadwerkelijk bekeken heeft?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 13:40 schreef remco k het volgende:[..] Alleen als de speler die erachter staat wel op de trainingen en in het tweede laat zien er klaar voor te zijn. En dat is denk ik niet zo. Een speler die al wekenlang tegen zichzelf vecht op blijven stellen heeft ook geen zin. Voor hemzelf niet, maar zeker voor het team niet. |
|
|
|