BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 oktober 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht onderdeel van de samenwerking g toch. Mag toch aannemen dat iemand hem ook daadwerkelijk bekeken heeft??
Hij is op stage geweest op voorspraak van Tscheu La Ling en daarna is de huurovereenkomst gesloten. Let wel, ik ben fan van Lobotka maar acht hem nu nog niet geschikt voor het eerste. Hoop dat hij de laatste stap kan zetten en dan inderdaad naar het eerste kan worden overgeheveld.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je verdraait je woorden wel degelijk, maar blijkbaar ben je zo eigenwijs dat dit je zelfs niet opvalt. En ik verzin niets hoor, het zijn precies jouw woorden. Niet die van mij.
Volgens mij zeg ik heel simpel dat ik accepteer wat Ajax en dus ook de boer doet. Maar dat het niet zo is dat ze geen fouten maken of dat ik met alles eens ben.

Wat is daar dan aan verdraaid?
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 oktober 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Ok, dat wist ik niet over Lobotka.

Maar volgens mij word er toch wel voldoende gescout.
Volgens mij, als ik me niet vergis, lopen er nu El Ghazi, Leyder, Markus Bay en Karlsson. Ook gescoute spelers.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een speler die al wekenlang tegen zichzelf vecht op blijven stellen heeft ook geen zin. Voor hemzelf niet, maar zeker voor het team niet.
Dat klopt ook. Maar wie dan?? Vaak is het ook zo dat 1 goal of assist zon speler over het dode punt heen kan helpen.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij is op stage geweest op voorspraak van Tscheu La Ling en daarna is de huurovereenkomst gesloten. Let wel, ik ben fan van Lobotka maar acht hem nu nog niet geschikt voor het eerste. Hoop dat hij de laatste stap kan zetten en dan inderdaad naar het eerste kan worden overgeheveld.
Beetje raar dan. Maar verder helemaal mee eens trouwens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 oktober 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Maar wie dan?? Vaak is het ook zo dat 1 goal of assist zon speler over het dode punt heen kan helpen.
Fischer heeft die goal al gemaakt en het heeft hem niet geholpen. Tijd voor de bank. Vervolgens Andersen naar links en De Sa op rechts. Fischer de kans geven zichzelf te herpakken. En dan kan alleen maar door hem in bescherming te nemen, want de druk wordt alleen maar groter zo.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:53   quote  deeplink  
Zou inderdaad een mogelijkheid zijn alleen was de Sa ook niet fit volgens mij.
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 oktober 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Ik ben het daar overig wel mee eens, dat Fischer even moet banken. Alhoewel zo een bekerwedstrijd tegen ASWH ook heel goed kan zijn voor zo een jongen.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Misschien als voorlopige laatste keer. Vind namelijk wel dat ie heel erg geforceerd op zoek is naar zijn vorm.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 oktober 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik heel simpel dat ik accepteer wat Ajax en dus ook de boer doet. Maar dat het niet zo is dat ze geen fouten maken of dat ik met alles eens ben.

Wat is daar dan aan verdraaid?
Waarom in je stuk tekst dan wijzen naar medesupporters die dat niet accepteren en gelijk roepen dat ze er wat aan moeten doen. Heeft dat dan ook niet met je kritiek richting Schöne en Poulsen te maken?
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom in je stuk tekst dan wijzen naar medesupporters die dat niet accepteren en gelijk roepen dat ze er wat aan moeten doen. Heeft dat dan ook niet met je kritiek richting Schöne en Poulsen te maken?
Als je het niet accepteert moet je daar iets me doen. Als je er niets mee doet accepteer je het min of meer toch ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 oktober 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je het niet accepteert moet je daar iets me doen. Als je er niets mee doet accepteer je het min of meer toch ook.
Maar jij accepteert het opstellen van Schöne of Poulsen toch ook niet? Gezien je uitspraken op het forum. En een forum is bedoeld om je mening te uiten. Betekent echt niet dat ik het accepteer.
remco k
 remco k - maandag 28 oktober 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar jij accepteert het opstellen van Schöne of Poulsen toch ook niet? Gezien je uitspraken op het forum. En een forum is bedoeld om je mening te uiten. Betekent echt niet dat ik het accepteer.
Ik ben het niet eens met het opstellen van de twee. En ja ik accepteer het wel. Omdat ik denk dat het nog een paar jaar nodig heeft voordat dit beleid zijn vruchten af gaat werpen. En daar heb ik vrede mee.

En ik heb simpelweg de tijd niet om er iets aan te gaan doen als ik het njet accepteer.
joduh
 joduh - maandag 28 oktober 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 07:13 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Met het uitstekende stuk van Joduh.
Dank dank! Heb nl ook de 70 jaren meegemaakt.....;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 20:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Dank dank! Heb nl ook de 70 jaren meegemaakt.....;-)
Ben je al zoooo oud dan ;-)?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 28 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 22:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ben je al zoooo oud dan ;-)?
Hij is ietsje jonger dan mij....maar de jaren 70 weet ik ook nog heel goed....jij zeker
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 oktober 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Ik stond op de route (op de Ceintuurbaan) na het winnen van de Europa 1. Ze kwamen vanuit Amsterdam-Oost via de Amstelbrug naar de Ceintuurbaan en kon toen de spelers in de auto's aanraken..... Wat een feest was dat man!! En in '95 op het Museumplein toen het vliegtuig over kwam en zwenkte van links naar rechts.....

Man, man, dat waren nog eens tijden.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 28 oktober 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Op 20 maart 1995 overleed mijn vrouw....ik heb Ajax wel meegekregen maar ook weer niet,was niet in de feest stemming, ben ook hele stukken "film"kwijt...beetje dubbel dat jaar
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 oktober 2013 - 23:25   quote  deeplink  
Dat is idd heel dubbel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 28 oktober 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2013 - 23:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dat is idd heel dubbel.
Wat me heel scherp voor de geest staat is Jari....en mijn vrouw was gek op hem ;-)....zij was ook een Ajacied....hehehehehe....18 jaar later woon ik samen met een Feijenoorder....pffff kan raar lopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

0.0163950