|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Begin me sterk af te vragen of we hier wel gaan winnen, ben er bang voor van niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet bij Ajax.....pffff klinkt raar hoor,ik bedoel hij leeft gelukkig nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Die van Rhijn joh gvd traint iedere dag en kan nog steeds geen fatsoenlijke voorzet geven! Zelfs niet als hij niet onder druk staat man man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie speelt trouwens wel aardig.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind veel spelers zo nonchalant. Het is mede de instelling die Ajax enorm beperkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet de Jong toch allemaal vandaag.. Tering man.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Haal aub siem de jong eruit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Al sinds die klaplong geen schim van zichzelf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voetballen ??....en straks een biertje denk ik ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Gaat hij op bezoek bij theo? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering zet die Andersen toch op links |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Om je diep te schamen dit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, die had ik terug kunnen verwachten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoessen en Klaasen voor Fischer en De Jong? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer zegt na vandaag weer; We hebben geen spelers nodig!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dramatisch dit zeg. Ik zie ze nog niet winnen ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er gaat vandaag niet gewonnen worden door Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een drama wissel.. Gewoon een verdediger eruit halen en hem erbij zetten.. Wat heeft dit voor zin.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
en de betere kansen zijn ook nog voor rkc. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
wat is die blind weer slecht vandaag ,niet normaal. Heb je echt niks aan op die positie, net een kloon van poulsen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 1 of 2 spelers maakt het verschil ook niet als je als elftal zo zwak speelt. Die gasten zijn stuk voor stuk international of jeugdinternational. De meeste als een jaar met CL voetbal in de voeten en hele goede wedstrijden. Talent is het probleem niet. Vorm en vertrouwen wel.
Maar het doet weer pijn aan de ogen zeg. Poehpoeh. |
|
|
|
|
Strijdmakker
|
|
|
Wat een beginnersfouten. En moe zullen ze ook niet worden. Deze competitie nog weinig plezier beleefd. Ik benijd de trouwe seizoenkaarthouders niet. Het kost nogal wat en je krijgt er nog weinig voor terug ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:13 schreef Eide het volgende:[..] 1 of 2 spelers maakt het verschil ook niet als je als elftal zo zwak speelt. Die gasten zijn stuk voor stuk international of jeugdinternational. De meeste als een jaar met CL voetbal in de voeten en hele goede wedstrijden. Talent is het probleem niet. Vorm en vertrouwen wel. Maar het doet weer pijn aan de ogen zeg. Poehpoeh. Sluit me hier helemaal bij aan.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax creëert steeds minder en minder echte kansen. Ook dit zie je steeds verder achteruit gaan. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
KLaassen voor de jong?? of toch serrero? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:11 schreef sebas1 het volgende:wat is die blind weer slecht vandaag ,niet normaal. Heb je echt niks aan op die positie, net een kloon van poulsen zo zie ik er nog wel meer spelen. maar Blind heeft tegenover Poulsen heel wat minder slechte .maar zie hem ook liever linksachter. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:14 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax creëert steeds minder en minder echte kansen. Ook dit zie je steeds verder achteruit gaan. is ook nodig want rkc speelt dan wat meer van het doel |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er toch met Fischer en De Jong aan de hand? Het spel van Ajax is maar een ding, risicoloos!!!
Gewoon pompen met die hap |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:11 schreef sebas1 het volgende:wat is die blind weer slecht vandaag ,niet normaal. Heb je echt niks aan op die positie, net een kloon van poulsen Ik vind Blind vandaag anders een van de minst slechten. Durft in ieder geval ballen naar voren te passen. Dat in tegenstelling tot Poulsen bij wie elk balletje terug of breed gaat. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:14 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax creëert steeds minder en minder echte kansen. Ook dit zie je steeds verder achteruit gaan. Echt drama zo teveel zelfde soort spelers willen alleen maar eindeloos combineren dit team mist een type Suarez! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:13 schreef Eide het volgende:[..] 1 of 2 spelers maakt het verschil ook niet als je als elftal zo zwak speelt. Die gasten zijn stuk voor stuk international of jeugdinternational. De meeste als een jaar met CL voetbal in de voeten en hele goede wedstrijden. Talent is het probleem niet. Vorm en vertrouwen wel. Maar het doet weer pijn aan de ogen zeg. Poehpoeh. Schone is ook international en Poulsen ook dus dat zegt niks. teveel middelmaat en teveel jeugd waar het nog tevroeg voor is. als dan ook nog de Jong de belangrijkste speler momenteel uitvorm is en ook nog Fisher. blijft er weinig over. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:17 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind Blind vandaag anders een van de minst slechten. Durft in ieder geval ballen naar voren te passen. Dat in tegenstelling tot Poulsen bij wie elk balletje terug of breed gaat. Tja als je tegen dit Rkc al achteruit gaat passen dan ben je niet helemaal lekker. Onthutsend om te zien dat je helemaal geen power in dit team hebt fysiek stel je ook niks voor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, het is gewoon helemaal niets. Fischer en Andersen kunnen de cornervlag nog niet omspelen vandaag. De spitsen worden nauwelijks bereikt. Het middenveld creëert niets en achterin zijn de sleutelwoorden traag en behoudend.
Dan kom je ook nergens. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
het lijkt wel of bijna niemand meer een man durft uit te spelen. Ik heb medelijden met de trouwe supporters. Wat een lol om dit live te moeten aanschouwen! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Andersen vind ik ook geen echte vleugelspeler net als Fisher. denk dat ze beide een linie terug beter tot hun recht komen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
niet te geloven. Klaassen wordt duidelijk vast gehouden, in de cl is dit een pingel. in de competitie is er geen?
die comentator zegt dat ajax niet heeft gescoord sinds eriksen weg is,
hoe scoorde denswil dan tegen milan? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:niet te geloven. Klaassen wordt duidelijk vast gehouden, in de cl is dit een pingel. in de competitie is er geen? die comentator zegt dat ajax niet heeft gescoord sinds eriksen weg is, hoe scoorde denswil dan tegen milan? hij zei niet uit een corner gescoort. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit kun je je supporters toch niet iedere week gaan voorschotelen. Waar kijken we naar? Dit is om te huilen zo slecht. Hier kun je toch niet mee door blijven gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat er nog nooit een speler zoveel procentueel balverlies heeft geleden als Fischer vandaag, een nieuw dieptepunt bereikt.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
De Boer zal wel weer vinden dat ajax goed heeft gespeeld, bange coach . Durft zijn beste spelers niet op het middenveld te zetten, Anderson of Fischer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een aanfluiting. Geen woorden voor. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zou me kapot schamen als ik de Boer was. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ik bedoelde sinds dat eriksen weg is. er niet meer gescoord is uit een standaard situatie
dat klopt dus niet..
uit een corner werd er gescoord |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is dat Jong Ajax nog slechter draait, anders zou ik roepen om het mes in de selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, geen woorden voor, geen kans gecreerd door het voetbal dat de Boer wil spelen.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Stelletje amateurs!! Ik boycot de handel!! |
|
|
|