BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pang Pietje....ga ook pitten
Slaap lekker, Nenam. Doe de groeten aan Ria !!
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nou die rente valt vies tegen: 1,8% per jaar, terwijl de inflatie op 2,5% staat. J e reinste geldontwaarding dus. Daarnaast heb ik Cruijff toch echt horen zeggen, dat het kapitaal op het veld behoort te staan en niet op de spaarbank...
heb vanaf het begin mijn twijfels gehad over het nieuwe beleid.
een goede speler zegt niet dat het een goede manager trainer of beleidsbepaler is.
en over dat geld hoor je Cruif nu ook niet meer.
of het zou zo moeten zijn dat ze sparen om van de Beurs tegaan maar dat geloof ik niet.
maar begin nu toch tegeloven dat mijn twijfels waarheid worden.
had liever ongelijk gehad.
nora
 nora - zondag 27 oktober 2013 - 00:11   quote  deeplink  
Het is gewoon dramatisch met alleen de bal rondspelen zonder intentie om naar voren te spelen win je geen wedstrijd als je winnen moet er wel diepgang zijn vanaf minuut 1 en niet vanaf minuut 80,
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:08 schreef tedje339 het volgende:
we gingen toen altijd met een ploegje uit den haag we zaten altijd bij die kroeg in de marnixstraat was heel gezellig altijd piet zo zie je maar er zijn ook veel ajax suporters die uit den haag komen.
Dat weet ik maar al te goed. Ik ken zelfs Rotterdammers, die Ajaxsupporter zijn. Enne... helaas ook Amsterdammers die Feyenoordsupporter zijn... Hoe je het ook wendt of keert, het zijn de grootste clubs van Nederland en hebben supporters uit het gehele land.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:54 schreef bully het volgende:

[..]

het ging om 4,8 miljoen volgens mij.
denk dat je Boerighter nog goed had kunnen gebruiken.
dat meeverdedigen is wat je zo een speler moet bijbrengen.
hij moet juist de ruimte zoeken om de voorzet tegeven dus de kleine ruimte is niet het belangrijkste.
je heb gezien hoe de Sa het deed.
en denk dat Narsing van een beter niveau is als de Sa.
Ja, 4,8 voor psv maar als ajax aan de deur klopt is de prijs 2x zo hoog.
Want ajax heeft het geld. Als ajax de speler echt graag wil dan betalen ze dat ook.

Nee dus..
Van der hoorn koop je voor 3 a 4 miljoen en hij brengt het niet want het moet zijn. oke dan maar goed laten trainen zodat hij later goed is. Met narshigh had dat ook gekund.
Maar tegen ajax gaan de tegenstanders zich ingraven en dan heb je niks aan narschigh op de kleine ruimtes is het ook niet wat het moet zijn. De sa is het ook niet, dat blijkt ook wel omdat andersen hem ook vervangt( de sa is wel geblesseerd)
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:14   quote  deeplink  
zelfs uit antwerpen die elke thuiswedstrijd in de Arena zitten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als je spelers tot hun 25/26 aan je club kan binden.....kan er incidenteels iets moois gebeuren....zo niet dan gaat er nooit meer iets gebeuren

Het is de realiteit.....geld rules.....daar is NL te klein voor
Helemaal mee eens. of je moet een lichting hebben zoals bij Porto in de jaren 0 en ajax in de jaren 90
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:10 schreef bully het volgende:

[..]

een goede speler zegt niet dat het een goede manager trainer of beleidsbepaler is.
of het zou zo moeten zijn dat ze sparen om van de Beurs tegaan maar dat geloof ik niet.
Ik ben het opnieuw helemaal met je eens. Het viel mij ook al een tijdje op, dat Cruijff zo rustig is. Ik vind dat geen goed teken, gezien de prestaties van Ajax op dit moment.
Ook ik ben altijd een fel tegenstander geweest van de beursgang van Ajax. Met aandeelhouders ben je teveel een bedrijf, terwijl wij toch primair een voetbalclub (moeten) zijn. Ik hoop ook, dat Ajax de moed heeft om van de beurs te gaan, maar ik verwacht het niet: te duur, namelijk zo'n slordige 65 miljoen euro...
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:14 schreef bully het volgende:
zelfs uit antwerpen die elke thuiswedstrijd in de Arena zitten.
Zo zie je maar !!
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, 4,8 voor psv maar als ajax aan de deur klopt is de prijs 2x zo hoog.
Want ajax heeft het geld. Als ajax de speler echt graag wil dan betalen ze dat ook.

Nee dus..
Van der hoorn koop je voor 3 a 4 miljoen en hij brengt het niet want het moet zijn. oke dan maar goed laten trainen zodat hij later goed is. Met narshigh had dat ook gekund.
Maar tegen ajax gaan de tegenstanders zich ingraven en dan heb je niks aan narschigh op de kleine ruimtes is het ook niet wat het moet zijn. De sa is het ook niet, dat blijkt ook wel omdat andersen hem ook vervangt( de sa is wel geblesseerd)
hier zijn onze meningen dus over verdeelt.
ik denk persoonlijk dat je met Narsingh een goede aankoop had gedaan.
van Der Hoorn is denk ik weer een miskoop.
ik kan het natuurlijk mis hebben.
maar met de spelers die Ajax achterin heeft vond ik zijn aankoop ook nog niet nodig.
met veldman denswil enz heb je daar toch al aardige spelers lopen.
maar op de plekken waar het nodig was hebben ze niks voor gehaald.
oja op laatste moment probeerde ze ineens nog een buitenspeler aan tetrekken terwijl dat allang bekent was.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo zie je maar !!
tja niet ik hoor hahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:10 schreef bully het volgende:

[..]

Cruijff is er niet mee eens hoor dat de club winst maakt.
Voetbal club is geen bedrijf dus is de winst op financieel gebied niet van belang.
Dat moet van de knvb en de politiek.
De belastingbetaler mag er geen geld in stoppen ook al doen we dat via via wel in spanje.

Cruijff wil dat het meeste geld op het veld moet staan en niet op de bank. Of dat naast de boer betekend of op een rekening.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het opnieuw helemaal met je eens. Het viel mij ook al een tijdje op, dat Cruijff zo rustig is. Ik vind dat geen goed teken, gezien de prestaties van Ajax op dit moment.
Ook ik ben altijd een fel tegenstander geweest van de beursgang van Ajax. Met aandeelhouders ben je teveel een bedrijf, terwijl wij toch primair een voetbalclub (moeten) zijn. Ik hoop ook, dat Ajax de moed heeft om van de beurs te gaan, maar ik verwacht het niet: te duur, namelijk zo'n slordige 65 miljoen euro...
Cruijff zou dat ook wel willen maar het is idd heel duur.
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:22 schreef bully het volgende:

[..]

tja niet ik hoor hahaha
Hahaha. Weet ik, want je schreef ooit eens, dat je uit de omgeving van Utrecht komt, net als ik...
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

daarom geloof ik ook niet dat ze dat gaan doen.
al zou ik dat wel een goede zaak vinden.
als je daarbij ook nog de Arena koopt kan je dat in de toekomst veel geld opleveren.
Pietje
 Pietje - zondag 27 oktober 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:26 schreef bully het volgende:

[..]

daarom geloof ik ook niet dat ze dat gaan doen.
al zou ik dat wel een goede zaak vinden.
als je daarbij ook nog de Arena koopt kan je dat in de toekomst veel geld opleveren.
Absoluut waar. Maar nogmaals, ik verwacht (ook) niet dat Ajax dat gaat doen, ook een (eventuele) aankoop van de ArenA niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:22 schreef bully het volgende:

[..]

hier zijn onze meningen dus over verdeelt.
ik denk persoonlijk dat je met Narsingh een goede aankoop had gedaan.
van Der Hoorn is denk ik weer een miskoop.
ik kan het natuurlijk mis hebben.
maar met de spelers die Ajax achterin heeft vond ik zijn aankoop ook nog niet nodig.
met veldman denswil enz heb je daar toch al aardige spelers lopen.
maar op de plekken waar het nodig was hebben ze niks voor gehaald.
oja op laatste moment probeerde ze ineens nog een buitenspeler aan tetrekken terwijl dat allang bekent was.
Ik zie narsigh niet heel goed spelen als de tegenstander een dikke muur optrekt.
Ik kan dat miss hebben maar frank heeft tot nu toe gelijk gehad. Want narsigh heeft alleen goed gespeeld als er veel ruimte was ontstaan. Tegenstander speelt tegen psv heel anders dan tegen ajax en ajax speelt heel anders dan psv.
Ik vond narsigh wel goed spelen bij heerenveen maar dat kwam ook omdat bas dost elke voorzet erin kreeg. Ik denk dat narsigh 2 a 3 jaar nodig heeft om op een echt hoog niveau te komen dat lukt binnen die tijd een andere speler binnen ajax ook dus dan heb je hem niet nodig. denk dat na veltman geen andere alternatief voor handen is. Gezien in jong ajax zijn die verdedigers ook niet echt heel goed.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Cruijff is er niet mee eens hoor dat de club winst maakt.
Voetbal club is geen bedrijf dus is de winst op financieel gebied niet van belang.
Dat moet van de knvb en de politiek.
De belastingbetaler mag er geen geld in stoppen ook al doen we dat via via wel in spanje.

Cruijff wil dat het meeste geld op het veld moet staan en niet op de bank. Of dat naast de boer betekend of op een rekening.
je mag hier in nederland niet in de rode cijfers komen.
er is niemand die zegt dat je 75 miljoen op de bank moet hebben.
en over de oneerlijke concurentie met landen als spanjeis natuurlijk een andere discussie.
Cruif heeft dat wel gezegt maar nu hoor je hem ook niet meer daarover.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zie narsigh niet heel goed spelen als de tegenstander een dikke muur optrekt.
Ik kan dat miss hebben maar frank heeft tot nu toe gelijk gehad. Want narsigh heeft alleen goed gespeeld als er veel ruimte was ontstaan. Tegenstander speelt tegen psv heel anders dan tegen ajax en ajax speelt heel anders dan psv.
Ik vond narsigh wel goed spelen bij heerenveen maar dat kwam ook omdat bas dost elke voorzet erin kreeg. Ik denk dat narsigh 2 a 3 jaar nodig heeft om op een echt hoog niveau te komen dat lukt binnen die tijd een andere speler binnen ajax ook dus dan heb je hem niet nodig. denk dat na veltman geen andere alternatief voor handen is. Gezien in jong ajax zijn die verdedigers ook niet echt heel goed.
Frank wou hem graag hebben.
nadat Narsingh rond was met psv heeft Ajax het ook nog geprobeert.
maar zoals afgelopen transfer periode met een nieuwe vleugelspeler weer telaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar. Maar nogmaals, ik verwacht (ook) niet dat Ajax dat gaat doen, ook een (eventuele) aankoop van de ArenA niet.
Wat gaan ze dan doen met het geld?
Ze gaan geen miljoen uitgeven aan transfersom en ook niet aan het salarishuis.

Daarvoor is de omzet te laag. De club maakt winst omdat het meedoet aan Cl als enige nederlandse club. plus ajax verkoopt spelers. Ajax wil niet afhankelijk zijn van Cl inkomsten en spelers verkoop. Dan kom je rond de 0 euro winst.

Ik denk dat ajax graag een 3de ring op de arena ziet. Dit vergroot de omzet, enkel wel als het meer supporters gaat trekken.
Ik denk dat ajax ook graag van de beurs af wil. Het levert ajax nu niks meer op omdat er amper in gehandeld word. Zelfs de grootste aandeelhouders willen van hun aandeel af maar het lukt geen koper te vinden. Niemand wil een aandeel van ajax. Ajax wil van de beurs af omdat het enkel last heeft van de regels. geen nut en enkel last voor ajax en zijn aandeelhouders
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

haha, ik hoop voor je dat je tonnen krijgt.

maar dit zegt dus al genoeg. Die zijn er niet. ook al zijn die er dan zijn ze of geen toevoeging of ze zijn heel duur.

of wouden jullie een nieuwe sulejmani zien.
lekker 16 miljoen in een buitenspeler investeren en 0 ervoor terug krijgen..
Je snapt mijn cynische reactie geloof ik niet helemaal.

Overmars verdient tonnen in euro's. Aan hem de taak om te zorgen dat er de benodigde kwaliteit wordt aangetrokken..
Dit als antwoord op jou w stomme vraag eerder. !

Het is namelijk niet aan mij om met namen op de proppen te komen, maar aan hem en ze dan ook eens daadwerkelijk binnen te halen mrt zijn poffertjesporum.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:31 schreef bully het volgende:

[..]

je mag hier in nederland niet in de rode cijfers komen.
er is niemand die zegt dat je 75 miljoen op de bank moet hebben.
en over de oneerlijke concurentie met landen als spanjeis natuurlijk een andere discussie.
Cruif heeft dat wel gezegt maar nu hoor je hem ook niet meer daarover.
Dat kan ook niet. Iedereen weet dat hij de baas is van ajax en als hij zegt dat ajax van de beurs af moet dan is dat beurs gevoelige informatie en dat mag niet door hem worden gegeven omdat dat de regels zijn. zijn rol is namelijk veranderd, van Toeschouwer met een mening naar een beleidsbepaler zonder functie. Ik denk dat hij niet zijn mening heeft veranderd maar hij mag niks zeggen omdat het aan regels zijn gebonden.
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 00:47   quote  deeplink  
Mooie praatjes en nu zit hij er .....
En kap nou eens met die achterlijke dooddoeners over Sulemani. ..

Overmars faalt!!!!! En stop nu eens met goedpraten if Sulemani aan te halen@
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 00:48   quote  deeplink  
Bah! Blinde kippen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:35 schreef bully het volgende:

[..]

Frank wou hem graag hebben.
nadat Narsingh rond was met psv heeft Ajax het ook nog geprobeert.
maar zoals afgelopen transfer periode met een nieuwe vleugelspeler weer telaat.
Waarom zou ajax nog een poging wagen als het al rond was?
dat gerucht heb ik met een grote korrel zout genomen.
Ajax heeft hem gewogen en vandaar de interesse maar ajax heeft hem te licht bevonden.
Tot nu toe heeft ajax gelijk gehad. ook al komt dat door een blessure.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat gaan ze dan doen met het geld?
Ze gaan geen miljoen uitgeven aan transfersom en ook niet aan het salarishuis.

Daarvoor is de omzet te laag. De club maakt winst omdat het meedoet aan Cl als enige nederlandse club. plus ajax verkoopt spelers. Ajax wil niet afhankelijk zijn van Cl inkomsten en spelers verkoop. Dan kom je rond de 0 euro winst.

Ik denk dat ajax graag een 3de ring op de arena ziet. Dit vergroot de omzet, enkel wel als het meer supporters gaat trekken.
Ik denk dat ajax ook graag van de beurs af wil. Het levert ajax nu niks meer op omdat er amper in gehandeld word. Zelfs de grootste aandeelhouders willen van hun aandeel af maar het lukt geen koper te vinden. Niemand wil een aandeel van ajax. Ajax wil van de beurs af omdat het enkel last heeft van de regels. geen nut en enkel last voor ajax en zijn aandeelhouders
Slop heeft pasgeleden nog gezegt dat Ajax het niet nodig vind om van de beurs tegaan.
toen er sprake was van uitbreiding of groter stadion was ajax daartegen.
omdat ze bang waren dat ze dan het stadion niet meer vol kregen.
en dat ze geen geld willen uitgeven kan op den duur weer tegen je gaan werken.
het salarishuis zal niet meer lager meer worden.
de dure spelers zijn al weg.
als je geen cl meer haalt loop je ook die extra inkomsten mis.
plus dat je eigenspelers ook goedkoper worden verkocht.
en met 75 miljoen op de bank breng je de winst ook niet omhoog.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou ajax nog een poging wagen als het al rond was?
dat gerucht heb ik met een grote korrel zout genomen.
Ajax heeft hem gewogen en vandaar de interesse maar ajax heeft hem te licht bevonden.
Tot nu toe heeft ajax gelijk gehad. ook al komt dat door een blessure.
Heerenveen was mondeling rond en Narsingh moest nog rondkomen met psv.
ook heerenveen heeft dit gerucht volgens jou wel bevestigt.
is toch niet iets om over teliegen lijkt mij.
en achteraf vind Overmars iedereen telicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door bully --
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 00:58   quote  deeplink  
Tsja een wanvertoning en als FdB door blijft gaan met het verzieken van talent dan houdt ik mijn hart vast. Zowel Andersen als Fisher staan op de verkeerde plek en zijn bang om fouten te maken. Iedereen moet in het keurslijf van de boer spelen en zo verziekt hij de boel.Geen enkele speler is in de tijd dat HIJ trainer is echt beter geworden. Hij blijft maar hameren op dat positiespel maar niemand doet/durft wat extra's te doen!
Nu blijkt dat Eriksen heel veel verbloemde!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:44 schreef Stanley het volgende:

[..]

Je snapt mijn cynische reactie geloof ik niet helemaal.

Overmars verdient tonnen in euro's. Aan hem de taak om te zorgen dat er de benodigde kwaliteit wordt aangetrokken..
Dit als antwoord op jou w stomme vraag eerder. !

Het is namelijk niet aan mij om met namen op de proppen te komen, maar aan hem en ze dan ook eens daadwerkelijk binnen te halen mrt zijn poffertjesporum.
Ik snapte jouw reactie wel.
jij beantwoord de vraag niet denk ik omdat je hem stom vind of hem niet kan beantwoorden. Je kan hem waarschijnlijk niet beantwoorden omdat je ook geen speler weet.
Overmars weet waarschijnlijk ook geen spelers die binnnen het salaris huis past en direct een versterking is.

Ajax had waarschijnlijk verwacht dat ola john niet bespreekbaar was voor benfica omdat hij het zo goed deed. Benfica dacht hem niet meer nodig te hebben. besluit een week voor de transfermarkt sluiting hem op de uitleenlijst te zetten. Maar binnen die week krijgen ze veel aanbiedingen maar ook veel blessures waardoor ze genoodzaakt zijn hem er weer vanaf te halen. Vandaar de deal niet doorging. Alle andere zijn in ajax ogen niet goed genoeg.
lat legt ajax vrij hoog voor hun aankopen
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:58 schreef Brandje het volgende:
Tsja een wanvertoning en als FdB door blijft gaan met het verzieken van talent dan houdt ik mijn hart vast. Zowel Andersen als Fisher staan op de verkeerde plek en zijn bang om fouten te maken. Iedereen moet in het keurslijf van de boer spelen en zo verziekt hij de boel.Geen enkele speler is in de tijd dat HIJ trainer is echt beter geworden. Hij blijft maar hameren op dat positiespel maar niemand doet/durft wat extra's te doen!
Nu blijkt dat Eriksen heel veel verbloemde!!
denk niet dat Frank alternatieven heeft voor die posities.
denk dat bijvoorbeeld de Jong Vertongen Eriksen enz wel degelijk zijn gegroeit in zijn tijd.
ook Fisher heeft vorig seisoen een aantal aardige wedstrijden gespeeld.
Frank is ook afhankelijk van de spelers die hij krijgt.
denk juist dat hij temakelijk meegaat in het nieuwe beleid zonder dat hij zich een keertje hard opstelt.
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

jij beantwoord de vraag niet denk ik omdat je hem stom vind of hem niet kan beantwoorden. Je kan hem waarschijnlijk niet beantwoorden omdat je ook geen speler weet.
Overmars weet waarschijnlijk ook geen spelers die binnnen het salaris huis past en direct een versterking is.

Ajax had waarschijnlijk verwacht dat ola john niet bespreekbaar was voor benfica omdat hij het zo goed deed. Benfica dacht hem niet meer nodig te hebben. besluit een week voor de transfermarkt sluiting hem op de uitleenlijst te zetten. Maar binnen die week krijgen ze veel aanbiedingen maar ook veel blessures waardoor ze genoodzaakt zijn hem er weer vanaf te halen. Vandaar de deal niet doorging. Alle andere zijn in ajax ogen niet goed genoeg.
Sorry maar ik kan hier niet in meegaan. je hebt Veltman en Denswil al rondlopen maar toch halen ze Hoorn. Ik kan je nu al zeggen dat dat dat 4 miljoen weg gegooid is.
Maher belde Overmars af maar haalt wel duarte(wat ik een redelijke aankoop vind)
Maar de lat ligt absoluut niet hoog bij ajax wbt aankopen
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

denk dat je met aankopen zoals Sana van der hoorn Duarte de lat niet echt hoog heb hoor.
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:06 schreef bully het volgende:

[..]

denk niet dat Frank alternatieven heeft voor die posities.
denk dat bijvoorbeeld de Jong Vertongen Eriksen enz wel degelijk zijn gegroeit in zijn tijd.
ook Fisher heeft vorig seisoen een aantal aardige wedstrijden gespeeld.
Frank is ook afhankelijk van de spelers die hij krijgt.
denk juist dat hij temakelijk meegaat in het nieuwe beleid zonder dat hij zich een keertje hard opstelt.
Dat weet ik ook wel maar als je Fisher op het middenveld zet dan had je Duarte niet hoeven halen. Dan had BoerRigter/ Babel gewoon kunnen blijven. Je had had meleg kunnen doorschuiven. Nu heb je een hopeloos uit vorm Fisher. meleg speelt in Jong Ajax en Babel en Derk zijn weg
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:08 schreef bully het volgende:

[..]

denk dat je met aankopen zoals Sana van der hoorn Duarte de lat niet echt hoog heb hoor.
+1
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 00:54 schreef bully het volgende:

[..]

Slop heeft pasgeleden nog gezegt dat Ajax het niet nodig vind om van de beurs tegaan.
toen er sprake was van uitbreiding of groter stadion was ajax daartegen.
omdat ze bang waren dat ze dan het stadion niet meer vol kregen.
en dat ze geen geld willen uitgeven kan op den duur weer tegen je gaan werken.
het salarishuis zal niet meer lager meer worden.
de dure spelers zijn al weg.
als je geen cl meer haalt loop je ook die extra inkomsten mis.
plus dat je eigenspelers ook goedkoper worden verkocht.
en met 75 miljoen op de bank breng je de winst ook niet omhoog.
Tja het eerste woord zegt al genoeg. Slop.
Slop is niet de gene die bepaald wat de koers moet zijn.
Slop heeft de revolutie overleeft omdat cruijff geen financieel voetballer in zijn broekzak had zitten met een ajax verleden.
Cruijff was geen voorstander van het beleid van slop dus denk dat slop weinig te zeggen heeft, enkel of het financieel haalbaar is.
Slop zegt dit omdat dit de prijs drukt.

Cruijff wil van de beurs omdat cruijf vind dat een voetbalclub geen bedrijf is.
dus ajax wacht op het moment dat het financieel haalbaar is en dan zullen het wel doen.

Het stadion is niet van ajax. Dus ajax bepaald niet of en wat er gebeurd met het stadion.
Ajax is enkel aandeelhouder. Arena word vergroot, daar ben ik niet bang voor. omdat namelijk de KNVB wil dat de Arena de stadion word voor het Ek 2020. Voor het ek 2020 moet het stadion voldoen aan 65000 plekken. Daarnaast wil Gemeente amsterdam dat de Arena het stadion word waarin ook een CL finale plaats kan vinden. Daarvoor is het stadion te klein.
Dus het stadion word wel uitgebreid. Ajax moet daar wel geld voor neerleggen omdat het aandeelhouder is van het stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Positieve Arrogantie --
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel maar als je Fisher op het middenveld zet dan had je Duarte niet hoeven halen. Dan had BoerRigter/ Babel gewoon kunnen blijven. Je had had meleg kunnen doorschuiven. Nu heb je een hopeloos uit vorm Fisher. meleg speelt in Jong Ajax en Babel en Derk zijn weg
denk niet dat Meleg nu al klaar is voor het eerste want dan had hij hem allang laten debuteren inplaats van de Sa.
vind Meleg in jong Ajax ook nog heel wisselvallig.
volgens mij wou Babel gewoon weg,kan het mishebben hoor.
en hij was transfer vrij dus kon je niet tegen houden.
Boerighter had ik persoonlijk ook niet laten gaan.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Slop heeft de revolutie overleeft omdat cruijff geen financieel voetballer in zijn broekzak had zitten met een ajax verleden.
Cruijff was geen voorstander van het beleid van slop dus denk dat slop weinig te zeggen heeft, enkel of het financieel haalbaar is.

dus ajax wacht op het moment dat het financieel haalbaar is en dan zullen het wel doen.
slop brengt denk ook naar buiten wat het nieuwe bestuur wil.
anders hadden ze hem wel op de vingers getikt toen hij dat zei.
het zou een mooie droom zijn Ajax van de beurs maar ik geloof het niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan hier niet in meegaan. je hebt Veltman en Denswil al rondlopen maar toch halen ze Hoorn. Ik kan je nu al zeggen dat dat dat 4 miljoen weg gegooid is.
Maher belde Overmars af maar haalt wel duarte(wat ik een redelijke aankoop vind)
Maar de lat ligt absoluut niet hoog bij ajax wbt aankopen
Oke, naast denswil, veltman en moisander hebben wij nog meer rond lopen?
Bazoer een 16 jarige jongen. De rest in jong ajax wat ook ongeveer 18 jaar is, loopt in de verdediging niet bepaald over in kwaliteit. Dus dan haal je maar een talent van utrecht op voor 4 miljoen.
Maher is een ander voorbeeld, denk dat overmars bang was dat maher niet meteen kon aanpinken bij het team. volgens mij speelde az met een 10 en ajax zonder.
Volgens mij speelt psv ook zonder 10 en ik zie hem daar niet in schiteren dus tot dus ver heeft overmars gelijk.
maar ik geef toe ik had hem liever ook gehad dan duarte. maar duarte doet het niet verkeerd en ik heb er nog altijd er vertrouwen in dat dit goed komt en dat ze goed hebben gehandeld.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het stadion is niet van ajax. Dus ajax bepaald niet of en wat er gebeurd met het stadion.
Ajax is enkel aandeelhouder. Arena word vergroot, daar ben ik niet bang voor. omdat namelijk de KNVB wil dat de Arena de stadion word voor het Ek 2020. Voor het ek 2020 moet het stadion voldoen aan 65000 plekken. Daarnaast wil Gemeente amsterdam dat de Arena het stadion word waarin ook een CL finale plaats kan vinden. Daarvoor is het stadion te klein.
Dus het stadion word wel uitgebreid. Ajax moet daar wel geld voor neerleggen omdat het aandeelhouder is van het stadion.

dit waren wel jou woorden in jou eerdere reactie.
nu zeg je het dus heel anders.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oke, naast denswil, veltman en moisander hebben wij nog meer rond lopen?
Bazoer een 16 jarige jongen. De rest in jong ajax wat ook ongeveer 18 jaar is, loopt in de verdediging niet bepaald over in kwaliteit. Dus dan haal je maar een talent van utrecht op voor 4 miljoen.
Maher is een ander voorbeeld, denk dat overmars bang was dat maher niet meteen kon aanpinken bij het team. volgens mij speelde az met een 10 en ajax zonder.
Volgens mij speelt psv ook zonder 10 en ik zie hem daar niet in schiteren dus tot dus ver heeft overmars gelijk.
maar ik geef toe ik had hem liever ook gehad dan duarte. maar duarte doet het niet verkeerd en ik heb er nog altijd er vertrouwen in dat dit goed komt en dat ze goed hebben gehandeld.
ook boilesen en blind kunnen op die posities spelen.
nu haal je een talent die 1 seisoen aardig heeft gespeelt bij utrecht.
daar vond ik hem al tetraag in zijn handelings snelheid.
en bij Ajax moet dat nog eens een versnellingtje hoger.
naar mijn mening hebben ze nog niet een aankoop gedaan waarvan ik zeg nou dat is een hele goede.
alleen moisander kan het niveau aardig aan tot nu toe.
en natuurlijk is hij ook minder dan Vertongen maar dat kan ik nog begrijpen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:18 schreef bully het volgende:

[..]

slop brengt denk ook naar buiten wat het nieuwe bestuur wil.
anders hadden ze hem wel op de vingers getikt toen hij dat zei.
het zou een mooie droom zijn Ajax van de beurs maar ik geloof het niet.
Ja slop brengt ook nieuws naar buiten wat het nieuwe bestuur wil dat hij naar buiten brengt.

Het nieuwe bestuur wil namelijk volgens cruijff zo goedkoop mogelijk van de beurs.
In het wereldje van handelen gaat namelijk zo dat je niet moet blijken dat je iets wil kopen. Als bijvoorbeeld Mircosoft zegt ik breng een bod uit op google voor 100 euro per aandeel. Aandeel is op dat moment 75 euro waard. Dan stijgt de prijs van de aandeel omdat veel mensen snel een aandeel kopen van google.
Ajax wil zijn aandelen terugkopen maar zegt dat niet omdat ze niet willen dat de prijs daarmee stijgt. ze willen dat de aandeel minder word. zodat het makkelijker en goedkoper is om van de beurs af te komen.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja slop brengt ook nieuws naar buiten wat het nieuwe bestuur wil dat hij naar buiten brengt.

Het nieuwe bestuur wil namelijk volgens cruijff zo goedkoop mogelijk van de beurs.
In het wereldje van handelen gaat namelijk zo dat je niet moet blijken dat je iets wil kopen. Als bijvoorbeeld Mircosoft zegt ik breng een bod uit op google voor 100 euro per aandeel. Aandeel is op dat moment 75 euro waard. Dan stijgt de prijs van de aandeel omdat veel mensen snel een aandeel kopen van google.
Ajax wil zijn aandelen terugkopen maar zegt dat niet omdat ze niet willen dat de prijs daarmee stijgt. ze willen dat de aandeel minder word. zodat het makkelijker en goedkoper is om van de beurs af te komen.
dat denk je.
net als ik denk dat het niet gebeurd.
is voor ons beide alleen maar gissen wat ze gaan doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:28 schreef bully het volgende:

[..]

dit waren wel jou woorden in jou eerdere reactie.
nu zeg je het dus heel anders.
Beide is toch ook waar?

KNVB wil dat er gespeeld word in nederland tijdens het EK 2020.
De nieuwe kuip komt er nog niet dus schuiven ze de arena naar voren.

Gemeente amsterdam wilt graag de CL finale in de arena gespeeld gaat worden.
Het liefst met ajax maar mag ook zonder ajax. Als het maar gebeurd.

Ajax wil weer aansluiten bij de top van Europa.

Daarvoor moet de omzet worden vergroot.
Sponsers zie ik niet meer geld in ajax steken dan nu het geval.
Tv opbrengst zie ik niet groter worden omdat ons land daarvoor echt te klein is.
Dan moet het zijn Nederland net zo veel Cl plaatsen heeft als Engeland dan kan je daar je begroting wel op maken.

Het enige wat dus kan is meer toeschouwers in het stadion weten te krijgen.
Het stadion is met 44000 seizoenskaarten zo goed gevuld(gokje).
Losse verkoop zijn in grote wedstrijden meteen uitverkocht.
Dus ajax kan makkelijk de stadion wel vergroten.
Enkel ajax niet de baas in eigen huis.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:37 schreef bully het volgende:

[..]

ook boilesen en blind kunnen op die posities spelen.
nu haal je een talent die 1 seisoen aardig heeft gespeelt bij utrecht.
daar vond ik hem al tetraag in zijn handelings snelheid.
en bij Ajax moet dat nog eens een versnellingtje hoger.
naar mijn mening hebben ze nog niet een aankoop gedaan waarvan ik zeg nou dat is een hele goede.
alleen moisander kan het niveau aardig aan tot nu toe.
en natuurlijk is hij ook minder dan Vertongen maar dat kan ik nog begrijpen.
Ja klopt. ik kan daar ook spelen op die positie.
dat is iets wat jij niet wil.
ik zie blind en boillisen niet als centrum verdediger en ik denk dat frank dat ook niet ziet. zeker niet als rechts in het centrum, links kan het nog maar rechts dan gaan we een stapje verder.

Frank zette blind ook niet als rechtsback en schone als middenvelder.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:39 schreef bully het volgende:

[..]

dat denk je.
net als ik denk dat het niet gebeurd.
is voor ons beide alleen maar gissen wat ze gaan doen.
klopt. Het is ook een beetje gissen.
Maar cruijff is volgens mij een koppige man, zal niet snel van mening veranderen.
maar het blijft bij gissen.
Wis ik het maar.

IK verwacht het wel en ik hoop het ook.
Ik zeg alleen waarom ik denk dat ze het doen. daarvoor heb ik redenen en ik heb ik verteld, of ze waar zijn dat weten ik niet.

Ik hoop het, ik hoop en ik verwacht altijd het goede, anders is er ook geen hoop en geen verwachting.
bully
 bully - zondag 27 oktober 2013 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Beide is toch ook waar?

KNVB wil dat er gespeeld word in nederland tijdens het EK 2020.
De nieuwe kuip komt er nog niet dus schuiven ze de arena naar voren.

Gemeente amsterdam wilt graag de CL finale in de arena gespeeld gaat worden.
Het liefst met ajax maar mag ook zonder ajax. Als het maar gebeurd.

Ajax wil weer aansluiten bij de top van Europa.

Daarvoor moet de omzet worden vergroot.
Sponsers zie ik niet meer geld in ajax steken dan nu het geval.
Tv opbrengst zie ik niet groter worden omdat ons land daarvoor echt te klein is.
Dan moet het zijn Nederland net zo veel Cl plaatsen heeft als Engeland dan kan je daar je begroting wel op maken.

Het enige wat dus kan is meer toeschouwers in het stadion weten te krijgen.
Het stadion is met 44000 seizoenskaarten zo goed gevuld(gokje).
Losse verkoop zijn in grote wedstrijden meteen uitverkocht.
Dus ajax kan makkelijk de stadion wel vergroten.
Enkel ajax niet de baas in eigen huis.
toen de KNVB met die plannen kwamen heeft Ajax gezegt er niets in tezien.
omdat ze dan bang waren dat ze dan in een half gevulde stadion moesten spelen.
denk dat het wel is onderzocht door Ajax hoeveel supporters er naar het stadion zullen komen.
met de grote wedstrijden zullen er wel meer supporters komen.
al denk ik europees moet het wel een heel grote wedstrijd zijn met de prijzen die ze dan vragen.
maar meeste wedstrijden speel je toch tegen kleinere clubs en half gevuld stadion gaat toch ten kosten van de sfeer lijkt mij.
maar wat je eerder zei dat ajax dat wilde is volgens die reactie niet zo.
en ik hoop met je mee maar heb er weinig vertrouwen in.
zal het nog sterker zeggen ik hoop dat je gelijk heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door bully --
donny_black
 donny_black - zondag 27 oktober 2013 - 05:39   quote  deeplink  
Met alle respect, mede ajacieden. Maar Frank verneukt de boel. Als je niet kan zien dat zijn opstellingen de laatste tijd DEBIEL zijn dan ben je blind. Hoezo Schone rechtsachter, en later wisselen voor Van Rhijn. Telkens Sigthorsson Wisselen voor die prutser Hoesen. JAJA, ik zie het niet goed ik weet het. Frank is een TOP trainer.
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 01:08 schreef bully het volgende:

[..]

Exact!
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 07:15   quote  deeplink  
3x kampioen!
Oud spelers van het succesvolle ajax uit 1995. ..

Tja, dan heb je oneindig krediet bij sommigen en ergens ook wel terecht misschien. Of toch niet?

Maar, wat wil ajax? Wat is er naar buiten toe gecommuniceerd?
En wat was het bezwaar en of aanleiding dat Cruijff wilde ingrijpen?

Zijn we Europees meer gaan voorstellen? Of is er zicht dat we dit
volgend seizoen gaan bewerkstelligen?

Staat het kapitaal van de club nu werkelijk op het veld?

Zijn Sana, Poulsen en van der Hoorn die absolute meetwaarden?

Waren wij nu zo goed of de concurrentie zo zwak?

Hebben de nieuwe beleidsbepalers iets laten zien dat die tonnen
aan bonussen rechtvaardigen?

Mijn inziens hanteert fdb een systeem datin onze huidige competitie,
en zwakte van onze concurrenten kampioenschappen kunnen
opleveren.

Europees worden wij nog net zo hard opzij gezet als eerst.

Het kapitaal staat op de bank en niet op het veld.

Ik heb Overmars alleen nog zien falen in zijn pogingen ajax
te versterken! En zijn verhalen erna deugen niet en zijn
tegenstrijdig.

Fdb vind ik wel een goede trainer, maar super eigenwijs en soms
slaat hij door.... Schöne rechtsback?!.

Siggie en Hoessen zijn geen Europese top en gaan het ook niet worden.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:48 schreef joduh het volgende:
En dan zeggen dat Pietje nonsens lult......;-)
Andere wedstrijd knul.

Volgens mij vind jij het gewoon lekker als ajax ruk is. Kan je lekker klagen en je gelijk halen. Triest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

0.0077221