|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ja maar ik ben er een beetje klaar mee. Ik heb een hekel buitenspelers die naar binnenkomen. Ook al was het robben die op het wk in de finale scoort zoals hij vaak scoort bij bayern. dan ga ik ook janken. Barca speelt ook zo. maar hun hebben een back met een long inhoud van een onderzeeer die jaar onder water kan. Ajax heeft dat niet. Speel met buitenspeler die een voorzet hebben. Fisher en andersen zijn geen buitenspelers want ze willen kort combineren. Serrero is niet de afmaker. De jong is hopeloos uitvorm. Barca speelt daarmee echt naar gelang de tegenstander. Vaak staat een Pedro of Sánchez strak tegen de krijtlijnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Volgens de woorden van Remco geen probleem. We kunnen best een seizoentje zonder kampioenschapje. Ik zou er geen problemen mee hebben als we een jaar geen kampioen worden nee. Wat zal jij dan diepongelukkig zijn of niet!? Ajax wordt namelijk vaker geen kampioen dan wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tussenjaar? We moeten elk jaar meedoen om het kampioenschap en niet, omdat we 3 jaar kampioen zijn geworden, maar genoegen nemen met minder. En die progressie boeken ze al 12 jaar niet. Natuurlijk moet ajax meedoen om de titel en dat gaan ze ook echt wel doen. Hem ieder jaar winnen is weer heel iets anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Kampioen worden we wel. Maar ik denk dat ik niet kampioen wil worden. Italiaans kampioen worden of op ze duits heb ik geen zin in. Wil met 100 punten en 200 doelpunten kampioen worden anders niet!! Dat moet de maat zijn. dat betekend dat zelfs barca niet goed is. Dat klopt, Barca is afhangelijk van messi. Bayern ook niet Bayern houd het na 2 a 3 doelpunten mee op!! Wat zal jij het zwaar hebben als je dat al niet goed vind. Snap dan ook waarom je altijd klaagt. Het kan gewoon niet hoed genoeg zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijk, er komt altijd wel een keer een jaar dat een andere ploeg beter is. Je hebt altijd wel een keer dat de ploeg elkaar niet weet te vinden of dat de spelers nog niet ver genoeg zijn of omdat er op bepaalde plaatsen gewoon niet voldoende kwaliteit is.
Dat is klote maar zo is het wel. Ik kan me er ook echt wel bij neerleggen als een andere ploeg het eens een keer beter doet, maar ik verwacht wel van Ajax dat het zichzelf niet wedstrijd na wedstrijd blameert. Ik verwacht wel positieve uitzonderingen te zien... en dat is nu niet het geval. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:18 schreef remco k het volgende:[..] Wat zal jij het zwaar hebben als je dat al niet goed vind. Snap dan ook waarom je altijd klaagt. Het kan gewoon niet hoed genoeg zijn. Ik ben fan van FdB maar noem mij eens een speler die onder zijn leiding echt beter is geworden?? Ik heb het idee dat hij het positiespel zo perfectioneren dar er geen ruimte is voor frivoliteiten of dat spelers dat gevoel hebben. Ik zie in Fisher niks anders dan twijfel en angst in zijn spel. Andersen ben ik bang dat dezelfde weg bewandelen. Frank slaat te ver door met zijn positiespel en daar maak ik mij zorgen om!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Positie spel moet een middel zijn en geen doel op zich.
Voor iedereen die overmars wil verdedigen en roepen dat maher en narsingh ook niet geweldig presteren. ..
Dat is pas lekker makkelijk. Ander team, andere club, andere stad en andere cultuur.
Maher heeft zich al jaren bewezen bij az en heeft ook in Internationale wedstrijden gepresteerd. Die ervaring en kwaliteit hadden wij ter aanvulling op het talent nodig!
Gezien het eigen potentieel is de miljoenen aankoop van Van der Hoorn mij niet helemaal duidelijk.
Narsingh had de ideale aanvoer voor het type spits dat Sigthorsson is kunnen betekenen. Ook dat had hij op Niveau al bewezen. Invl. Goede interlands.
Falend inzicht en handelen van de heren. Plus eigenlijk heel onprofessioneel en tegenstrijdige verklaring en....
Lang of kort. De feiten kunnen niet genegeerd worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou er geen problemen mee hebben als we een jaar geen kampioen worden nee. Wat zal jij dan diepongelukkig zijn of niet!? Ajax wordt namelijk vaker geen kampioen dan wel. Ik ook niet maar wil wel VOETBAL zien. Als je ziet wat andere teams brengen dat moet je je als Ajax kapot schamen want ze hadden al zo'n punt of zes boven de rest moeten staan. Er is geen beleving. Nooit zie ik iets verassend. Serrero,Hoessen, Sana. Dat zijn toch geen spelers voor ajax man. Daarnaast staat Andersen op totaal de verkeerde plaats. Hoe verneuk je een supertalent. Fisher die zo bang is om fouten te maken. Blind maa maar CVM neerzetten omdat Boilessen ook moet spelen. Wat zijn dat voor halfbakken maatregelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:19 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ook niet maar wil wel VOETBAL zien. Als je ziet wat andere teams brengen dat moet je je als Ajax kapot schamen want ze hadden al zo'n punt of zes boven de rest moeten staan. Er is geen beleving. Nooit zie ik iets verassend. Serrero,Hoessen, Sana. Dat zijn toch geen spelers voor ajax man. Daarnaast staat Andersen op totaal de verkeerde plaats. Hoe verneuk je een supertalent. Fisher die zo bang is om fouten te maken. Blind maa maar CVM neerzetten omdat Boilessen ook moet spelen. Wat zijn dat voor halfbakken maatregelen. De spelers de Boer en een aantal supporters lijken wel Blind te zijn. Overdreven positieve gedoe! Het is gewoon slecht en dat ligt gewoon aan de spelers (inzet) Trainer ( die kiest tactiek en 11 spelers) beleid ( beste spelers laten vertrekken en niks terughalen! Lees alles maar terug ik had dit allang voorzien. Djuricic, Maher moest je niet op voorhand halen was kapitaal vernietiging als Erikssen bleef! Kijk waar je nu staat Sorrero is het nog niet en de Jong uit vorm moet je laten staan want je hebt niks anders! Vooruit zien was regeren! Helaas hebben ze er te makkelijk over gedacht en iedereen maar laten vertrekken! Babel en Boerrigter mis je nu zelfs! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:18 schreef remco k het volgende:[..] Wat zal jij het zwaar hebben als je dat al niet goed vind. Snap dan ook waarom je altijd klaagt. Het kan gewoon niet hoed genoeg zijn. Haha, zo bedoel ik dat niet. Het moet een doel zijn, ik weet dat de kans daarop niehil is. Ik ben blij als ajax met groot gemak van een topclub wint. ik ben tevreden als ajax maar met 1-0 wint. Er is dus een verschil tussen tevreden zijn en blij zijn. Blij ben ik al jaren niet meer geweest. Tevreden ben ik wel |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:15 schreef Stanley het volgende:Positie spel moet een middel zijn en geen doel op zich. Voor iedereen die overmars wil verdedigen en roepen dat maher en narsingh ook niet geweldig presteren. .. Dat is pas lekker makkelijk. Ander team, andere club, andere stad en andere cultuur. Maher heeft zich al jaren bewezen bij az en heeft ook in Internationale wedstrijden gepresteerd. Die ervaring en kwaliteit hadden wij ter aanvulling op het talent nodig! Gezien het eigen potentieel is de miljoenen aankoop van Van der Hoorn mij niet helemaal duidelijk. Narsingh had de ideale aanvoer voor het type spits dat Sigthorsson is kunnen betekenen. Ook dat had hij op Niveau al bewezen. Invl. Goede interlands. Falend inzicht en handelen van de heren. Plus eigenlijk heel onprofessioneel en tegenstrijdige verklaring en.... Lang of kort. De feiten kunnen niet genegeerd worden. Vreemd. Dit zegt jij: Voor iedereen die overmars wil verdedigen en roepen dat maher en narsingh ook niet geweldig presteren. ..
Dat is pas lekker makkelijk. Ander team, andere club, andere stad en andere cultuur.
Vervolgens kom je met argumenten dat ze bij hun vorige club wel goed presteren.
Maher heeft zich al jaren bewezen bij az en heeft ook in Internationale wedstrijden gepresteerd. Die ervaring en kwaliteit hadden wij ter aanvulling op het talent nodig!
Narsingh had de ideale aanvoer voor het type spits dat Sigthorsson is kunnen betekenen. Ook dat had hij op Niveau al bewezen. Invl. Goede interlands.
Je zegt dus eigenlijk dat het niet aan maher en narsigh ligt maar aan psv dat ze niet presteren?
Je grijpt wel naar het verleden om aan te tonen dat je gelijk hebt maar niet naar het heden omdat dat anders is. ander team enz. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] De spelers de Boer en een aantal supporters lijken wel Blind te zijn. Overdreven positieve gedoe! Het is gewoon slecht en dat ligt gewoon aan de spelers (inzet) Trainer ( die kiest tactiek en 11 spelers) beleid ( beste spelers laten vertrekken en niks terughalen! Lees alles maar terug ik had dit allang voorzien. Djuricic, Maher moest je niet op voorhand halen was kapitaal vernietiging als Erikssen bleef! Kijk waar je nu staat Sorrero is het nog niet en de Jong uit vorm moet je laten staan want je hebt niks anders! Vooruit zien was regeren! Helaas hebben ze er te makkelijk over gedacht en iedereen maar laten vertrekken! Babel en Boerrigter mis je nu zelfs! Realist ben je niet echt he;)
Ten 1ste heb je gelijk dat het niet goed is, wat ik gisteren heb gezien. Daar ben ik niet blind voor.
Er zijn een aantal spelers uitvorm. daarnaast zijn er een aantal spelers geblesseerd. Waardoor je een opstelling kreeg die 0.0% leek op de wedstrijd van vorig jaar tegen rkc.
Aankopen zeggen niks, anders bekijk je city van vorig jaar maar terug. Miljoenen uitgegeven maar 1 punt gehaald tegen ajax.
Eriksen en alderweireld moet je wel verkopen. Hun willen liever naar het buitenland, geld verdienen of meer succes halen. Alderweireld zit op de bank maar eriksen doet het goed bij de spurs.
Daarnaast is maher niet de gewenste versterking voor psv. Maar dan wel voor ajax? Djuricic koos voor benfica en dat hadden we toch allemaal gedaan. Als je bij benfica meer kan verdienen dan bij ajax.
Op voorhand kon je niet voorspellen dat spelers uitvorm raken. Met eriksen en alderweireld werd er thuis tegen roda en ado ook niet gewonnen.
Toen was het ook al een drama, toen was de wereld ook al zo klein. Toen wouden we ook al dat de koers werd veranderd. Toch werden we kampioen en werd alles vergeten.
In mei staan we met die schaal opnieuw. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:02 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ben fan van FdB maar noem mij eens een speler die onder zijn leiding echt beter is geworden?? Ik heb het idee dat hij het positiespel zo perfectioneren dar er geen ruimte is voor frivoliteiten of dat spelers dat gevoel hebben. Ik zie in Fisher niks anders dan twijfel en angst in zijn spel. Andersen ben ik bang dat dezelfde weg bewandelen. Frank slaat te ver door met zijn positiespel en daar maak ik mij zorgen om!! Blind, Eriksen, de Jong. Vermeer tot dit seizoen. Fischer en Anderen hebben beiden geen diepte en dat is gewoon lastig spelen, uiteraard is dat de verantwoording van de Boer. Maar als het goed gaat, en ik vond Twente uit tweede helft en Celtic uit gewoon goed.
Ik ben het wel eens met wat Perez gister zei dat spelers in het veld en dan met name de Jong ook gewoon beslissingen moeten nemen met het bijvoorbeeld breed houden.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:51 schreef Pietje het volgende:Ik heb vanavond eens heel erg goed op Kolbeinn Sightórsson gelet. Die jongen loopt verkeerd, hij staat verkeerd, hij anticipeert verkeerd, hij heeft een akelig slechte bal-aanname, hij is veel te traag en -toegegeven- hij krijgt ook nauwelijks bruikbare ballen vanuit de flanken. Kortom: waardeloos. Opnieuw miste ik vanavond bij Ajax bezieling, de drive om te willen winnen, opnieuw miste ik felheid in de duels. Bij vele Ajacieden. Opnieuw miste ik bij Ajax echte buitenspelers. Wat een trieste puinhoop... Sorry, maar ik ben zwaar teleurgesteld, ik ben ziedend. Maar gelukkig hebben "we" vele miljoenen op de spaarrekening staan... Met andere woorden, Sightórsson is een KUT-spits! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:15 schreef Stanley het volgende:Positie spel moet een middel zijn en geen doel op zich. Voor iedereen die overmars wil verdedigen en roepen dat maher en narsingh ook niet geweldig presteren. .. Dat is pas lekker makkelijk. Ander team, andere club, andere stad en andere cultuur. Helemaal mee eens, dus ook geen enkele garantie dat ze het bij ons wel even direct zouden trekken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:19 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ook niet maar wil wel VOETBAL zien. Als je ziet wat andere teams brengen dat moet je je als Ajax kapot schamen want ze hadden al zo'n punt of zes boven de rest moeten staan. Er is geen beleving. Nooit zie ik iets verassend. Serrero,Hoessen, Sana. Dat zijn toch geen spelers voor ajax man. Daarnaast staat Andersen op totaal de verkeerde plaats. Hoe verneuk je een supertalent. Fisher die zo bang is om fouten te maken. Blind maa maar CVM neerzetten omdat Boilessen ook moet spelen. Wat zijn dat voor halfbakken maatregelen. Die eerste twee mee eens, de laatste niet, Blind vind ik nu al 3 klasses beter dan wie er dan ook maar heeft gespeeld na Anita.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] De spelers de Boer en een aantal supporters lijken wel Blind te zijn. Overdreven positieve gedoe! Het is gewoon slecht en dat ligt gewoon aan de spelers (inzet) Trainer ( die kiest tactiek en 11 spelers) beleid ( beste spelers laten vertrekken en niks terughalen! Lees alles maar terug ik had dit allang voorzien. Djuricic, Maher moest je niet op voorhand halen was kapitaal vernietiging als Erikssen bleef! Kijk waar je nu staat Sorrero is het nog niet en de Jong uit vorm moet je laten staan want je hebt niks anders! Vooruit zien was regeren! Helaas hebben ze er te makkelijk over gedacht en iedereen maar laten vertrekken! Babel en Boerrigter mis je nu zelfs! Hoezo niks terughalen??? Vd Hoorn voor Alder en Duarte voor Eriksen.. En Babel en Boerrigter mis ik persoonlijk als kiespijn. Ga nou niet doen alsof die afgelopen seizoen zo goed waren.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou er geen problemen mee hebben als we een jaar geen kampioen worden nee. Wat zal jij dan diepongelukkig zijn of niet!? Ajax wordt namelijk vaker geen kampioen dan wel. En jij hebt er dan vrede mee. Dat is het verschil in supporteren tussen jouw en mij. Ik zou er inderdaad diepongelukkig van wezen. Je club moet elk seizoen kampioen worden. En als een ander dat wordt heeft onze club het gewoon slecht gedaan. PUNT. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 11:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha, zo bedoel ik dat niet. Het moet een doel zijn, ik weet dat de kans daarop niehil is. Ik ben blij als ajax met groot gemak van een topclub wint. ik ben tevreden als ajax maar met 1-0 wint. Er is dus een verschil tussen tevreden zijn en blij zijn. Blij ben ik al jaren niet meer geweest. Tevreden ben ik wel Je moet een realistisch doel hebben, een doel wat niet te halen is gaat op ten duur tegen je werken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:41 schreef Eide het volgende:Kijk, er komt altijd wel een keer een jaar dat een andere ploeg beter is. Je hebt altijd wel een keer dat de ploeg elkaar niet weet te vinden of dat de spelers nog niet ver genoeg zijn of omdat er op bepaalde plaatsen gewoon niet voldoende kwaliteit is. Dat is klote maar zo is het wel. Ik kan me er ook echt wel bij neerleggen als een andere ploeg het eens een keer beter doet, maar ik verwacht wel van Ajax dat het zichzelf niet wedstrijd na wedstrijd blameert. Ik verwacht wel positieve uitzonderingen te zien... en dat is nu niet het geval. Waarom klagen jullie dan? Blijkbaar is een andere ploeg dus beter op dit moment. Deal with it. Maar er zijn supporters die dit spel en de instelling niet accepteren en zich niet op voorbaat neerleggen bij een jaar zonder kampioenschap. Die worden direct afgezeken als galspugers e.d. Fuck it! Wij willen Ajax in mei met de schaal zien staan. Met minder nemen we geen genoegen. Zelfs niet als een andere ploeg schijnbaar beter bleek te zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En jij hebt er dan vrede mee. Dat is het verschil in supporteren tussen jouw en mij. Ik zou er inderdaad diepongelukkig van wezen. Je club moet elk seizoen kampioen worden. En als een ander dat wordt heeft onze club het gewoon slecht gedaan. PUNT. Je kan altijd wel met PUNT blijven roepen en schreeuwen, maar wat heeft dat voor zin?? Het is jouw waarheid, niet die van iedereen.
Maar om in jouw woorden te blijven. Dan heeft Ajax het dus de afgelopen 3 jaar fantastisch gedaan. PUNT |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:10 schreef remco k het volgende:[..] Andere wedstrijd knul. Volgens mij vind jij het gewoon lekker als ajax ruk is. Kan je lekker klagen en je gelijk halen. Triest. helemaal fout ouwe.....ik ben ziek als ajax verliest! maar ik heb een hekel aan jouw soort wat alles maar goed lult en dom nuilt over hoe goed het allemaal wel niet is.....het vertrouwen in frankie bla bla ....en onder de wedstrijd loop je te klagen mongool!? zoals het nu gaat bij ajax dat zag je al heel erg lang aankomen(jij als een van de weinigen dus niet).... overal wordt nu wel geklaagd over het (aankoop)beleid.....????? beetje laat he? en gelijk halen??dat hoef ik niet.... dit elftal is ruk en zal zonder aankopen misschien iets minder ruk zijn als ze in vorm raken....maar zoals de rest in de competitie allemaal punten laten liggen en wij 1 punt minder laat liggen worden we gewoon kampioen he? ik ben jood tot mijn dood maar ben niet dom................ trek de portemonnaie mark en maak de suporters iets meer tevreden .....dit gaat je seizoenskaarten kosten namelijk.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Waarom klagen jullie dan? Blijkbaar is een andere ploeg dus beter op dit moment. Deal with it. Maar er zijn supporters die dit spel en de instelling niet accepteren en zich niet op voorbaat neerleggen bij een jaar zonder kampioenschap. Die worden direct afgezeken als galspugers e.d. Fuck it! Wij willen Ajax in mei met de schaal zien staan. Met minder nemen we geen genoegen. Zelfs niet als een andere ploeg schijnbaar beter bleek te zijn. Doe er dan eens wat aan in plaats van alleen hier maar een grote bek te hebben.. Ga naar het stadion, ga naar het huis van de Boer.. Doe iets!!!!!!!!!!!
Je kan wel roepen dat je het niet accepteert, maar wat doe je eraan kerel?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Deze wedstrijd is drama. Daar is iedereen over eens. Vorig seizoen had je ook rond deze tijd ook zulke wedstrijden. Roda thuis en ado thuis.
Toen speelde we net zo. Daarna zijn we ook met 8 punten verschil kampioen geworden. Ook zonder aankopen.
Ik ben niet blij hoe het nu gaat bij ajax. Maar dat ben ik al jaren niet. Prijzen vergoede veel maar het doel is nog lang niet gehaald. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Deze wedstrijd is drama. Daar is iedereen over eens. Vorig seizoen had je ook rond deze tijd ook zulke wedstrijden. Roda thuis en ado thuis. Toen speelde we net zo. Daarna zijn we ook met 8 punten verschil kampioen geworden. Ook zonder aankopen. Ik ben niet blij hoe het nu gaat bij ajax. Maar dat ben ik al jaren niet. Prijzen vergoede veel maar het doel is nog lang niet gehaald. toen hadden we alder en eriksen nog...weet je? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Je moet een realistisch doel hebben, een doel wat niet te halen is gaat op ten duur tegen je werken. Je kan ook de lat zo leggen dat zelfs blij bent dat je thuis in de laatste min wint van psv of milan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:39 schreef remco k het volgende:[..] Je kan altijd wel met PUNT blijven roepen en schreeuwen, maar wat heeft dat voor zin?? Het is jouw waarheid, niet die van iedereen. Maar om in jouw woorden te blijven. Dan heeft Ajax het dus de afgelopen 3 jaar fantastisch gedaan. PUNT Uiteindelijk is Ajax 3 jaar kampioen geworden en inderdaad wat de supporter ervan verwacht. Het spel was dramatisch, maar aan het eind waren we de beste en dat telt.
En als we het dan toch over waarheid hebben. Doe nu precies hetzelfde als jouw. Je mening of waarheid bij een ander proberen op te dringen. Kut he? Dus gewoon je mond houden als je het best vind als je een jaartje geen kampioen wordt en genieten van de momenten bij Ajax die een keer wel lukken. Maar niet klagen over spelers, prestaties of andere omstandigheden want blijkbaar zijn we op dit moment niet zo goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:40 schreef joduh het volgende:[..] helemaal fout ouwe.....ik ben ziek als ajax verliest! maar ik heb een hekel aan jouw soort wat alles maar goed lult en dom nuilt over hoe goed het allemaal wel niet is.....het vertrouwen in frankie bla bla ....en onder de wedstrijd loop je te klagen mongool!? zoals het nu gaat bij ajax dat zag je al heel erg lang aankomen(jij als een van de weinigen dus niet).... overal wordt nu wel geklaagd over het (aankoop)beleid.....????? beetje laat he? en gelijk halen??dat hoef ik niet.... dit elftal is ruk en zal zonder aankopen misschien iets minder ruk zijn als ze in vorm raken....maar zoals de rest in de competitie allemaal punten laten liggen en wij 1 punt minder laat liggen worden we gewoon kampioen he? ik ben jood tot mijn dood maar ben niet dom................ trek de portemonnaie mark en maak de suporters iets meer tevreden .....dit gaat je seizoenskaarten kosten namelijk.... Zo zo, waarom dat gescheld van je, gewoon normaal doen is je wat te veel gevraagd??
En ik zeg dat het allemaal hosanna is?? Zou niet weten waar, we spelen dit seizoen niet best, maar hebben wel degelijk gewoon goede wedstrijden gespeeld, Milan was gewoon goed Celtic was goed twente tweede helft was goed.
En ach ja, geef maar lekker veel geld uit voor de zoveelste miskoop in de Arena, hoe vaak is dat al gebeurt??
En ja ik sta voor de volel 100% achter dit beleid, ook als het wat minder gaat..
En je kan wel roepen jood tot mn dood, maar je doet hier niks anders als zaniken en zeiken op eigenlijk alles wat Ajax is, en dat doe je al jaren hier.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:41 schreef remco k het volgende:[..] Doe er dan eens wat aan in plaats van alleen hier maar een grote bek te hebben.. Ga naar het stadion, ga naar het huis van de Boer.. Doe iets!!!!!!!!!!! Je kan wel roepen dat je het niet accepteert, maar wat doe je eraan kerel?? Hahahaha en dat zegt diegene die continu roeptoetert dat Schöne en Poulsen drama zijn, of in jouw woorden zelfs homo en Ajax-onwaardig. Weet je wat Ajax onwaardig is? Supporters die genoegen nemen met minder dan het beste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij werd die laatste hier ook door heel veel mensen verguisd, en nu ineens doen alsof ie zo geweldig was?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zo zo, waarom dat gescheld van je, gewoon normaal doen is je wat te veel gevraagd?? En ik zeg dat het allemaal hosanna is?? Zou niet weten waar, we spelen dit seizoen niet best, maar hebben wel degelijk gewoon goede wedstrijden gespeeld, Milan was gewoon goed Celtic was goed twente tweede helft was goed. En ach ja, geef maar lekker veel geld uit voor de zoveelste miskoop in de Arena, hoe vaak is dat al gebeurt?? En ja ik sta voor de volel 100% achter dit beleid, ook als het wat minder gaat.. En je kan wel roepen jood tot mn dood, maar je doet hier niks anders als zaniken en zeiken op eigenlijk alles wat Ajax is, en dat doe je al jaren hier.. Milan was goed, Celtic was goed, Twente was goed? En wat hebben we eraan overgehouden? Helemaal niks nakkes nada. Als het goed zou zijn had je alle wedstrijden met 3 punten afgesloten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Uiteindelijk is Ajax 3 jaar kampioen geworden en inderdaad wat de supporter ervan verwacht. Het spel was dramatisch, maar aan het eind waren we de beste en dat telt. En als we het dan toch over waarheid hebben. Doe nu precies hetzelfde als jouw. Je mening of waarheid bij een ander proberen op te dringen. Kut he? Dus gewoon je mond houden als je het best vind als je een jaartje geen kampioen wordt en genieten van de momenten bij Ajax die een keer wel lukken. Maar niet klagen over spelers, prestaties of andere omstandigheden want blijkbaar zijn we op dit moment niet zo goed. Ik eindig mijn zinnen en posts niet alsof het de enige waarheid is, blijf enkel mijn mening/waarheid geven, en dat mensen zoals jij mij niet onder de tafel kunnen lullen irriteert je..
Ik wil mijn mening best aanpassen, geen enkel probleem zelfs, maar dan moet je wel met goede argumenten komen, en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat jij hier tot nu toe niet in staat bent geweest, maar ik laat me graag verassen.
En oja, als je denkt mij te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen denk ik echt dat je een hersenschudding hebt opgelopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:40 schreef joduh het volgende:[..] helemaal fout ouwe.....ik ben ziek als ajax verliest! maar ik heb een hekel aan jouw soort wat alles maar goed lult en dom nuilt over hoe goed het allemaal wel niet is.....het vertrouwen in frankie bla bla ....en onder de wedstrijd loop je te klagen mongool!? zoals het nu gaat bij ajax dat zag je al heel erg lang aankomen(jij als een van de weinigen dus niet).... overal wordt nu wel geklaagd over het (aankoop)beleid.....????? beetje laat he? en gelijk halen??dat hoef ik niet.... dit elftal is ruk en zal zonder aankopen misschien iets minder ruk zijn als ze in vorm raken....maar zoals de rest in de competitie allemaal punten laten liggen en wij 1 punt minder laat liggen worden we gewoon kampioen he? ik ben jood tot mijn dood maar ben niet dom................ trek de portemonnaie mark en maak de suporters iets meer tevreden .....dit gaat je seizoenskaarten kosten namelijk.... Zo helemaal mee eens! Roepen dat je het accepteert dat Ajax een jaar geen kampioen wordt om vervolgens in de wedstrijd diverse spelers af te zeiken. Gewoon je bek houden dan en voetbal kijken met een speen in je bek! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zo zo, waarom dat gescheld van je, gewoon normaal doen is je wat te veel gevraagd?? En ik zeg dat het allemaal hosanna is?? Zou niet weten waar, we spelen dit seizoen niet best, maar hebben wel degelijk gewoon goede wedstrijden gespeeld, Milan was gewoon goed Celtic was goed twente tweede helft was goed. En ach ja, geef maar lekker veel geld uit voor de zoveelste miskoop in de Arena, hoe vaak is dat al gebeurt?? En ja ik sta voor de volel 100% achter dit beleid, ook als het wat minder gaat.. En je kan wel roepen jood tot mn dood, maar je doet hier niks anders als zaniken en zeiken op eigenlijk alles wat Ajax is, en dat doe je al jaren hier.. omdat het al jaren kut is! zo zo?je noemt wel 2 ,5 goeie wedstrijden op? van de 14 ongeveer? ajax onwaardig! geen geld uitgeven betekend niet meetellen........ik ben 100% anti dit beleid....ongeveer 3 jaar nu...... kampioenschappen en mooipraat hebben iedereen verblind! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:46 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij werd die laatste hier ook door heel veel mensen verguisd, en nu ineens doen alsof ie zo geweldig was?? eriksen was beter dan de rest bij ons...simpel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha en dat zegt diegene die continu roeptoetert dat Schöne en Poulsen drama zijn, of in jouw woorden zelfs homo en Ajax-onwaardig. Weet je wat Ajax onwaardig is? Supporters die genoegen nemen met minder dan het beste. Fijn dat jij jezelf zo verschrikkelijk tegenspreekt... En ja dat doe je flink in deze twee zinnen..
Maar voor jouw informatie, ik heb liever een talent lopen die fouten maakt, dan een aangetrokken speler op de leeftijd dat ie bepalend moet zijn die wekelijks niks presteert..
Maar jij neemt dus geen genoegen met minder dan het beste?? En dan mij aanspreken over Poulsen of Schone en mijn mening over deze jongens?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Milan was goed, Celtic was goed, Twente was goed? En wat hebben we eraan overgehouden? Helemaal niks nakkes nada. Als het goed zou zijn had je alle wedstrijden met 3 punten afgesloten. Dan heb jij dus flink genoten van Go Ahead thuis?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik eindig mijn zinnen en posts niet alsof het de enige waarheid is, blijf enkel mijn mening/waarheid geven, en dat mensen zoals jij mij niet onder de tafel kunnen lullen irriteert je.. Ik wil mijn mening best aanpassen, geen enkel probleem zelfs, maar dan moet je wel met goede argumenten komen, en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat jij hier tot nu toe niet in staat bent geweest, maar ik laat me graag verassen. En oja, als je denkt mij te kunnen vertellen wat ik wel en niet moet doen denk ik echt dat je een hersenschudding hebt opgelopen. Ik irriteer mij? Hahahaha slap gelul. Het enige wat mij irriteert is het dramatische spel van Ajax. En het feit dat ik geen genoegen neem met minder dan het kampioenschap.
Maar kom zelf dan eens met argumenten waarom Ajax niet zo slecht is als wij doen vermoeden? Want als je het over het balbezit gaat hebben lust ik er nog wel 10. Want een bal doelloos rondspelen kan elke ploeg, maar het afmaken is maar aan weinigen weggelegd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Fijn dat jij jezelf zo verschrikkelijk tegenspreekt... En ja dat doe je flink in deze twee zinnen.. Maar voor jouw informatie, ik heb liever een talent lopen die fouten maakt, dan een aangetrokken speler op de leeftijd dat ie bepalend moet zijn die wekelijks niks presteert.. Maar jij neemt dus geen genoegen met minder dan het beste?? En dan mij aanspreken over Poulsen of Schone en mijn mening over deze jongens?? Vertel mij dan maar eens waarom je Poulsen zou vervangen voor Bazoer? Het is allebei op dit moment nog niets. En als ik zeg dat ik geen genoegen neem met minder dan het beste bedoel ik het kampioenschap, niet een stel spelers die het moeten doen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo helemaal mee eens! Roepen dat je het accepteert dat Ajax een jaar geen kampioen wordt om vervolgens in de wedstrijd diverse spelers af te zeiken. Gewoon je bek houden dan en voetbal kijken met een speen in je bek! precies ouwe......ik klaag altijd volgens hem....dat doe ik onder de wedstrijd,voor de wedstrijd en na de wedstrijd....hahahahah hij hemelt ajax en beleid op voor de wedstrijd....onder de wedstrijd klaagt hij op alles en iedereen van de spelers en na de wedstrijd roept ij weer hoe goed het beleid bij ajax wel niet is...... erg geloofwaardig |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:40 schreef joduh het volgende:[..] helemaal fout ouwe.....ik ben ziek als ajax verliest! maar ik heb een hekel aan jouw soort wat alles maar goed lult en dom nuilt over hoe goed het allemaal wel niet is.....het vertrouwen in frankie bla bla ....en onder de wedstrijd loop je te klagen mongool!? zoals het nu gaat bij ajax dat zag je al heel erg lang aankomen(jij als een van de weinigen dus niet).... overal wordt nu wel geklaagd over het (aankoop)beleid.....????? beetje laat he? en gelijk halen??dat hoef ik niet.... dit elftal is ruk en zal zonder aankopen misschien iets minder ruk zijn als ze in vorm raken....maar zoals de rest in de competitie allemaal punten laten liggen en wij 1 punt minder laat liggen worden we gewoon kampioen he? ik ben jood tot mijn dood maar ben niet dom................ trek de portemonnaie mark en maak de suporters iets meer tevreden .....dit gaat je seizoenskaarten kosten namelijk.... Je bent dus een voorstander van Martin Jol. Als het even tegen zit de portemonnee meteen trekken. Ik heb mij al jaren zitten verbijten. Toen Ajax in de arena ging spelen. Is het telkens achteruit gegaan. Van een club aan de top van europa naar een club die in de europa league al moeite heeft om een ronde verder te komen. Ook in de jaren daarna heeft ajax miljoen investeert in spelers om op de korte termijn kampioen te worden en het niveau drastisch omhoog te krikken. Nikos machlas, 1ste topscoorder van Vitesse maar bracht niks in een Ajax shirt. Sulejmani bracht niks op. El hamlap. Enkel Suarez en Hunterlaar hebben hun dienst bewezen.
Dus jij wilt naar iets terug grijpen naar iets wat niet zinvol is. Korte termijn daar denk jij dus aan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Uiteindelijk 3 punten, maar het spel was ruk! Kan je over de wedstrijden tegen Twente, Celtic en Milan niet zeggen. Overigens was Twente uit ook gewoon dramatisch de eerste helft en mag je blij zijn dat het vizier daar ook niet op scherp stond bij die Tukkers. Anders had je na 1 helft al met 4-0 achtergestaan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je bent dus een voorstander van Martin Jol. Als het even tegen zit de portemonnee meteen trekken. Ik heb mij al jaren zitten verbijten. Toen Ajax in de arena ging spelen. Is het telkens achteruit gegaan. Van een club aan de top van europa naar een club die in de europa league al moeite heeft om een ronde verder te komen. Ook in de jaren daarna heeft ajax miljoen investeert in spelers om op de korte termijn kampioen te worden en het niveau drastisch omhoog te krikken. Nikos machlas, 1ste topscoorder van Vitesse maar bracht niks in een Ajax shirt. Sulejmani bracht niks op. El hamlap. Enkel Suarez en Hunterlaar hebben hun dienst bewezen. Dus jij wilt naar iets terug grijpen naar iets wat niet zinvol is. Korte termijn daar denk jij dus aan. waar staat dat ik fan van martin jol ben?ik ben fan van ajax.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:54 schreef joduh het volgende:[..] precies ouwe......ik klaag altijd volgens hem....dat doe ik onder de wedstrijd,voor de wedstrijd en na de wedstrijd....hahahahah hij hemelt ajax en beleid op voor de wedstrijd....onder de wedstrijd klaagt hij op alles en iedereen van de spelers en na de wedstrijd roept ij weer hoe goed het beleid bij ajax wel niet is...... erg geloofwaardig Ik heb liever iemand die ten alle tijden zijn mening op precies dezelfde manier ventileert, dan iemand die eerst dit roept om tijdens de wedstrijd te veranderen in een titan! Maar geloofwaardig is Remco al jaren niet man. Kan me discussies om Sulejmani en Urby herinneren hier. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je bent dus een voorstander van Martin Jol. Als het even tegen zit de portemonnee meteen trekken. Ik heb mij al jaren zitten verbijten. Toen Ajax in de arena ging spelen. Is het telkens achteruit gegaan. Van een club aan de top van europa naar een club die in de europa league al moeite heeft om een ronde verder te komen. Ook in de jaren daarna heeft ajax miljoen investeert in spelers om op de korte termijn kampioen te worden en het niveau drastisch omhoog te krikken. Nikos machlas, 1ste topscoorder van Vitesse maar bracht niks in een Ajax shirt. Sulejmani bracht niks op. El hamlap. Enkel Suarez en Hunterlaar hebben hun dienst bewezen. Dus jij wilt naar iets terug grijpen naar iets wat niet zinvol is. Korte termijn daar denk jij dus aan. geld bepaalt je plek...... kijk aar vitesse ouwe! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb liever iemand die ten alle tijden zijn mening op precies dezelfde manier ventileert, dan iemand die eerst dit roept om tijdens de wedstrijd te veranderen in een titan! Maar geloofwaardig is Remco al jaren niet man. Kan me discussies om Sulejmani en Urby herinneren hier. ;-) hahahah waar speelt urby? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja en met hun speelde we gelijk tegen ado en roda thuis. Met hun konden we niet winnen van utrecht. Met hun stonden we al 10 punten achter in deze periode. Dat was nu het geval ook geweest als twente wel alles zou hebben gewonnen.
Dus alderweireld en eriksen hadden we dit ook gehad.
Nu is het de vraag of we ook zonder hun een 2de seizoenshelft kunnen draaien zoals we dat al 4 jaar doen. Ik denk van wel want de potentie is er wel degelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bij de ploeg die boven Ajax in de CL staat! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja en met hun speelde we gelijk tegen ado en roda thuis. Met hun konden we niet winnen van utrecht. Met hun stonden we al 10 punten achter in deze periode. Dat was nu het geval ook geweest als twente wel alles zou hebben gewonnen. Dus alderweireld en eriksen hadden we dit ook gehad. Nu is het de vraag of we ook zonder hun een 2de seizoenshelft kunnen draaien zoals we dat al 4 jaar doen. Ik denk van wel want de potentie is er wel degelijk. afgelopen week hadden we met die 2 erbij denk ik wel gewonnen in schotland ja.....wat misschien wel zeker de 3e plek had opgeleverd...en weet je wat derde plek betekend? in euros??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo helemaal mee eens! Roepen dat je het accepteert dat Ajax een jaar geen kampioen wordt om vervolgens in de wedstrijd diverse spelers af te zeiken. Gewoon je bek houden dan en voetbal kijken met een speen in je bek! Ach ach wat een groot praat toch weer, tering man ben je zielig he.. Zoals ik jouw al vaker heb aangegeven, voeg dan eens de daad bij het woord...
Maar goed zal het je 1 keer in kindertaal uitleggen, misschien dat je het dan eens snapt..
Ik sta voor de volle 100% achter dit beleid.
Maar dat wil niet zeggen dat ze alles goed doen, uiteraard maken zei ook fouten, want het spreekwoord luid niet voor niets "waar gewerkt wordt vallen spaanders". De afgelopen 10 jaar is er geen beleid geweest en deed men maar wat. Nu is er een beleid, en of dat de juist weg is moet de toekomst uitwijzen, maar ik kan me daar in ieder geval in vinden.
En dat er dan eens een jaar tussen zit waarin gebouwd wordt heb ik geen moeite mee, dat wil niet zeggen dat ik niet wil dat Ajax kampioen wordt, dat zijn namelijk echt twee compleet verschillende dingen.
Ik hoop vurig dat Ajax met veel beter voetbal lachend kampioen wordt. Maar dat gaat dit seizoen niet gebeuren, want jaja ook ik vind dat het voetbal erg slecht is op een aantal goede wedstrijden na. Dan kun je twee dingen doen, of het accepteren of je boos maken. Ik kies voor het laatste omdat ik achter het beleid sta. Jij blijkbaar voor het tweede..
Als je namelijk eens een keer heel goed zou gaan lezen, dan verschillen de meningen over het algemeen niet zo heel erg veel hier, iedereen brengt het enkel op zijn eigen manier. Het grote verschil zit hem erin wat men van Ajax accepteert..
Maar zoals ik al eerder zei, als je het er niet mee eens bent moet je een actie op touw zetten en zorgen dat er iets veranderd binnen dit bestuur of ervoor zorgen dat het hele "Cruijff" minded bestuur wordt afgezet en het plan Cruijff stopgezet.. |
|
|
|