BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bij de ploeg die boven Ajax in de CL staat! ;-)
ja hahahah en dan zal hij wel weer komen met statistiekjes welke van de 2 produktiever is geweest in 123 wedstrijden bla ba ba
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja en met hun speelde we gelijk tegen ado en roda thuis.
Met hun konden we niet winnen van utrecht.
Met hun stonden we al 10 punten achter in deze periode.
Dat was nu het geval ook geweest als twente wel alles zou hebben gewonnen.

Dus alderweireld en eriksen hadden we dit ook gehad.

Nu is het de vraag of we ook zonder hun een 2de seizoenshelft kunnen draaien zoals we dat al 4 jaar doen. Ik denk van wel want de potentie is er wel degelijk.
Weet je wat je het meest mist?

Een echte leider in de verdediging. 1 die spelers op hun klote geeft bij een verkeerde pass, 1 die een schouderklop uitdeelt als een spelers een keer een grote kans mist. 1 die de lijnen uitzet en zorgt dat dreiging onderbroken wordt. Maar die hebben we niet. Overigens in heel het elftal niet.
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een echte leider in de verdediging. 1 die spelers op hun klote geeft bij een verkeerde pass, 1 die een schouderklop uitdeelt als een spelers een keer een grote kans mist. 1 die de lijnen uitzet en zorgt dat dreiging onderbroken wordt. Maar die hebben we niet. Overigens in heel het elftal niet.
ok dat mis je als meeste.....maar voor de rest mis ik er nog wel een stuk of drie gap......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ach wat een groot praat toch weer, tering man ben je zielig he.. Zoals ik jouw al vaker heb aangegeven, voeg dan eens de daad bij het woord...

Maar goed zal het je 1 keer in kindertaal uitleggen, misschien dat je het dan eens snapt..

Ik sta voor de volle 100% achter dit beleid.

Maar dat wil niet zeggen dat ze alles goed doen, uiteraard maken zei ook fouten, want het spreekwoord luid niet voor niets "waar gewerkt wordt vallen spaanders". De afgelopen 10 jaar is er geen beleid geweest en deed men maar wat. Nu is er een beleid, en of dat de juist weg is moet de toekomst uitwijzen, maar ik kan me daar in ieder geval in vinden.

En dat er dan eens een jaar tussen zit waarin gebouwd wordt heb ik geen moeite mee, dat wil niet zeggen dat ik niet wil dat Ajax kampioen wordt, dat zijn namelijk echt twee compleet verschillende dingen.

Ik hoop vurig dat Ajax met veel beter voetbal lachend kampioen wordt. Maar dat gaat dit seizoen niet gebeuren, want jaja ook ik vind dat het voetbal erg slecht is op een aantal goede wedstrijden na. Dan kun je twee dingen doen, of het accepteren of je boos maken. Ik kies voor het laatste omdat ik achter het beleid sta. Jij blijkbaar voor het tweede..

Als je namelijk eens een keer heel goed zou gaan lezen, dan verschillen de meningen over het algemeen niet zo heel erg veel hier, iedereen brengt het enkel op zijn eigen manier. Het grote verschil zit hem erin wat men van Ajax accepteert..

Maar zoals ik al eerder zei, als je het er niet mee eens bent moet je een actie op touw zetten en zorgen dat er iets veranderd binnen dit bestuur of ervoor zorgen dat het hele "Cruijff" minded bestuur wordt afgezet en het plan Cruijff stopgezet..
Wat is grootpraat? Een andere mening hebben dan jouw en dat uiten? Ga jij dan eens met je ballen naar een training of wedstrijd om daar Schöne of Poulsen tot de orde te roepen. Want dat is precies hetzelfde. Ik heb het overigens in al mijn reacties totaal niet over het bestuurlijke aspect, wel over hoe Ajax op dit moment voetbalt. En o ja, das gewoon drama.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik irriteer mij? Hahahaha slap gelul. Het enige wat mij irriteert is het dramatische spel van Ajax. En het feit dat ik geen genoegen neem met minder dan het kampioenschap.

Maar kom zelf dan eens met argumenten waarom Ajax niet zo slecht is als wij doen vermoeden? Want als je het over het balbezit gaat hebben lust ik er nog wel 10. Want een bal doelloos rondspelen kan elke ploeg, maar het afmaken is maar aan weinigen weggelegd.
Waar zeg ik dat Ajax niet slecht speelt??? Nergens, je moet eens lezen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef joduh het volgende:

[..]

omdat het al jaren kut is!
zo zo?je noemt wel 2 ,5 goeie wedstrijden op?
van de 14 ongeveer?
ajax onwaardig!
geen geld uitgeven betekend niet meetellen........ik ben 100% anti dit beleid....ongeveer 3 jaar nu......
kampioenschappen en mooipraat hebben iedereen verblind!
UH???

Dit is raar.
Frank is kampioen geworden zonder veel geld te hebben uitgeven.
Andere trainers voor hem hebben wel geld uitgegeven?
Zijn hun kampioen geworden? nee
Jij wilt dus dat ajax geld uitgeeft een geen kampioen word??

Of denk je daadwerkelijk dat het uitzonderingen zijn?

Voordat de boer aan de macht kwam werd ajax 7 jaar geen kampioen.
Terwijl we miljoen uitgaven aan spelers.

Nu wil jij terug naar die tijd??
Na jaren van geen kampioenschap.
van jaren dat ajax moet vrezen om geen Cl voetbal te kunnen spelenn??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:04 schreef joduh het volgende:

[..]

ok dat mis je als meeste.....maar voor de rest mis ik er nog wel een stuk of drie gap......
Een duidelijke speelstijl, een goede verdedigende middenvelder, een goedscorende spits en buitenspelers die niet naar binnen trekken, maar een bal voor kunnen zetten. ;-)

Is dat ongeveer je wensenlijstje?
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:51 schreef joduh het volgende:

[..]

eriksen was beter dan de rest bij ons...simpel
Volgens mij heb jij het woordje KUT Eriksen ook wel gebruikt hier..
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:58 schreef joduh het volgende:

[..]

geld bepaalt je plek......
kijk aar vitesse ouwe!
Inderdaad, geld als water en nog geen enkel jaar CL gespeeld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb jij dus flink genoten van Go Ahead thuis??
Ik niet. 1ste helft was drama. 2de helft was ook drama.

GO Ahead was enkel slechter. Hun gaven kansen weg dat zelf een bejaarde team dit met 7-0 had kunnen winnen
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:59 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah waar speelt urby?
In het tweede bij AC Milan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

UH???

Dit is raar.
Frank is kampioen geworden zonder veel geld te hebben uitgeven.
Andere trainers voor hem hebben wel geld uitgegeven?
Zijn hun kampioen geworden? nee
Jij wilt dus dat ajax geld uitgeeft een geen kampioen word??

Of denk je daadwerkelijk dat het uitzonderingen zijn?

Voordat de boer aan de macht kwam werd ajax 7 jaar geen kampioen.
Terwijl we miljoen uitgaven aan spelers.

Nu wil jij terug naar die tijd??
Na jaren van geen kampioenschap.
van jaren dat ajax moet vrezen om geen Cl voetbal te kunnen spelenn??
Je kan inderdaad geen geld uitgeven, maar het soort spelers wat je dan binnenhaalt is 0,0. Voor Moisander, V.d. Hoorn, Duarte, Sigthórsson is namelijk gewoon geld betaald hoor.

Ik had ook goed hoop met Sana. Wordt hem niet.
Ik had ook goede hoop met Schöne. Komt tekort.
Ik had ook goede hoop met Poulsen. Staat er wel, maar leeftijd maakt het moeilijker.
Ik had ook goede hoop met al die andere spelers die transfervrij zijn gehaald, maar geen 1 heeft uiteindelijk geresulteerd tot resultaat.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is grootpraat? Een andere mening hebben dan jouw en dat uiten? Ga jij dan eens met je ballen naar een training of wedstrijd om daar Schöne of Poulsen tot de orde te roepen. Want dat is precies hetzelfde. Ik heb het overigens in al mijn reacties totaal niet over het bestuurlijke aspect, wel over hoe Ajax op dit moment voetbalt. En o ja, das gewoon drama.
Zoals ik al zei accepteer ik dat er fouten worden gemaakt, dat zegt weer niet dat ik me er niet aan irriteer..

En die grootpraat zit hem in je manier van praten, wat je mening is zal me een zalige rotzorg zijn..
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het woordje KUT Eriksen ook wel gebruikt hier..
Yep! Ik moest ook niet huilen toen ie wegging want ik had toen nog de hoop dat Mark een goeie aankoop zou gaan doen......
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

In het tweede bij AC Milan..
En debilimani ?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:57 schreef joduh het volgende:

[..]

waar staat dat ik fan van martin jol ben?ik ben fan van ajax....
Martin Jol wou een zak met geld. Om daarmee kampioen te worden.
Jij wilt precies het zelfde dus vandaar dat je fan van hem bent..
Martin Jol wilt dit namelijk altijd.
Met Hsv ging het toen niet goed en Martin wou als Coach veel geld uitgeven om zijn trainers onkunde te laten verbloemen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei accepteer ik dat er fouten worden gemaakt, dat zegt weer niet dat ik me er niet aan irriteer..

En die grootpraat zit hem in je manier van praten, wat je mening is zal me een zalige rotzorg zijn..
Dus uiteindelijk mag jij wel roeptoeteren, maar als ik het doe moet ik maar naar het stadion gaan om mijn ongenoegen te uiten? Beetje raar ouwe. Overigens ga ik vaak genoeg naar het stadion en laat ik zeker merken als Ajax kut speelt.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:11 schreef joduh het volgende:

[..]

En debilimani ?
Bij Benfica net gehaald..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Martin Jol wou een zak met geld. Om daarmee kampioen te worden.
Jij wilt precies het zelfde dus vandaar dat je fan van hem bent..
Martin Jol wilt dit namelijk altijd.
Met Hsv ging het toen niet goed en Martin wou als Coach veel geld uitgeven om zijn trainers onkunde te laten verbloemen
En die coaches van Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Internationale? Die doen alles zonder geld? Of die coach van Bayern Munchen? Elke trainer wil geld om zijn club te versterken, maar meestal is dat geld er niet. Bij Ajax is dat geld er wel, maar wordt het niet uitgegeven. Wat de reden daarvan is weten we niet, wel weten we dat we zonder geld steeds matigere spelers binnenkrijgen.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk mag jij wel roeptoeteren, maar als ik het doe moet ik maar naar het stadion gaan om mijn ongenoegen te uiten? Beetje raar ouwe. Overigens ga ik vaak genoeg naar het stadion en laat ik zeker merken als Ajax kut speelt.
Boos zijn mag, geirriteerd zijn mag ook.. Ik ben alleen klaar en weer voor rede vatbaar na de wedstrijd, jij bent blijkbaar de hele week zwaar naar de kloten over hoe het er allemaal aan toe gaat en bent daar erg boos over..

Zoals ik al zei accepteer ik het, jij niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:58 schreef joduh het volgende:

[..]

geld bepaalt je plek......
kijk aar vitesse ouwe!
Oh volgens mij bepaald kwaliteit je plek en niet het geld.

Vittesse heeft meer kwaliteit omdat ze 8 spelers lenen van chelsea.
Daarnaast hebben ze 3 spelers terug gehaald die echt een vitessse hart hebben.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En die coaches van Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Internationale? Die doen alles zonder geld? Of die coach van Bayern Munchen? Elke trainer wil geld om zijn club te versterken, maar meestal is dat geld er niet. Bij Ajax is dat geld er wel, maar wordt het niet uitgegeven. Wat de reden daarvan is weten we niet, wel weten we dat we zonder geld steeds matigere spelers binnenkrijgen.
Dat geld is grotendeels verdient door de CL toch?? EN die CL is weer gehaald telkens zonder al dat geld uit te geven toch??
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:50 schreef joduh het volgende:

[..]

omdat het al jaren kut is!
zo zo?je noemt wel 2 ,5 goeie wedstrijden op?
van de 14 ongeveer?
ajax onwaardig!
geen geld uitgeven betekend niet meetellen........ik ben 100% anti dit beleid....ongeveer 3 jaar nu......
kampioenschappen en mooipraat hebben iedereen verblind!
Joduh joduh, je hebt heeeelemaaal gelijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Boos zijn mag, geirriteerd zijn mag ook.. Ik ben alleen klaar en weer voor rede vatbaar na de wedstrijd, jij bent blijkbaar de hele week zwaar naar de kloten over hoe het er allemaal aan toe gaat en bent daar erg boos over..

Zoals ik al zei accepteer ik het, jij niet.
En zoals ik al zei is dat het verschil in supporteren tussen jouw en mij. Raar overigens dat jij dan alleen tijdens een wedstrijd losgaat op alles wat verkeerd gaat, maar na de wedstrijd de woorden van Frank de Boer accepteert en weer verder gaat alsof er niets is gebeurd.

Ik ben overigens nog steeds zuur van het puntverlies tegen RKC! Notabene de nummer laatst van de competitie. En dat is drama. En zelfs een winst tegen ASWH gaat dat niet vergoeden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 27 oktober 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Ajax moet leren bepaalde mensen te koesteren. Voetballers zijn ook maar mensen, dat vergeten ze maar al te gemakkelijk. Overmars komt op mij te zakelijk over. Dat stukje emotie ontbreekt. Overtuig je spelers om langer te blijven. Net als dat Overmars niet instaat is om verder te kijken op eventuele gebeurtenissen. Wie screent hem en beoordeeld hem op zijn werkzaamheden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld is grotendeels verdient door de CL toch?? EN die CL is weer gehaald telkens zonder al dat geld uit te geven toch??
Echter heeft Frank ook wel een groep spelers tot zijn beschikking gehad die al bij de club speelde toen hij binnen kwam. Dan wel in de jeugd, danwel in het eerste. Nu wordt het tijd dat hij spelers haalt die de Ajax aanzien geven in de CL. En met spelers als Schöne, Poulsen, Van Rhijn, Blind of Sana kom je in de CL niet ver.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zoals ik al zei is dat het verschil in supporteren tussen jouw en mij. Raar overigens dat jij dan alleen tijdens een wedstrijd losgaat op alles wat verkeerd gaat, maar na de wedstrijd de woorden van Frank de Boer accepteert en weer verder gaat alsof er niets is gebeurd.

Ik ben overigens nog steeds zuur van het puntverlies tegen RKC! Notabene de nummer laatst van de competitie. En dat is drama. En zelfs een winst tegen ASWH gaat dat niet vergoeden.
Mag jij raar vinden. Ik vind het raar dat het voetbal effect heeft op het presteren van iemand op het werk, een wedstrijd verloren is niet aanspreekbaar op de maandag and so on.. Gaat overigens niet over jou specifiek.

Voor mij heeft het geen enkel nut om daar boos over te blijven, en zoals ik al zei, ondanks dat er fouten worden gemaakt sta ik voor de volle 100% achter dit beleid.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 27 oktober 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Ik heb na het kampioenschap een stukje geschreven hier dat ik bang was dat Ajax wel eens belangrijke spelers zou gaan verliezen en te weinig ervoor terug ging krijgen. En dat dan van de Boer verwacht wordt om het weer op te lossen. Zeg maar het vuile werk te mogen opknappen. Helaas lijkt het er steeds meer op dat dit ook nog wel eens de waarheid is. En ja dat is best hard!
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo niks terughalen??? Vd Hoorn voor Alder en Duarte voor Eriksen.. En Babel en Boerrigter mis ik persoonlijk als kiespijn. Ga nou niet doen alsof die afgelopen seizoen zo goed waren..
Wat ze hebben gedaan is halen om te halen. het lijkt wel of je neefje van het technisch hart want je gedachte lijkt haast wel "alles wat ze doen is toch wel goed".
Hoorn is twee klasse minder dan Veltman en Denswil. 4 miljoen weg gegooid. Duarte, al ben ik niet eens ontevreden over hem, heeft veel minder talent dan Andersen en Fisher.
Dus 4 milljoen voor Hoorn. Zo'n 3 miljoen voor Duarte. In mijn ogen 7 miljoen onnodig uitgegeven want je geeft veel geld uit voor spelers die GEEN directe versterking zijn.
Of je kiest echt voor de jeugd en je gaat verschrikkelijk op je bek maar WEL met de steun van het publiek maar je gaat buitenstaanders halen zoals Poulsen, Schone,Sana, Hoessen, Bojan, Hoorn en iets mindere mate Moisander en Duarte waar niemand iets mee heeft. Het is een halfslachtig beleid!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:01 schreef joduh het volgende:

[..]

afgelopen week hadden we met die 2 erbij denk ik wel gewonnen in schotland ja.....wat misschien wel zeker de 3e plek had opgeleverd...en weet je wat derde plek betekend? in euros???
Hahah ja ook zonder hun hadden we moeten winnen.

Het gaat erom dat je de kansen afmaakt, die je creëert.
Dat je meer scoort dan de tegenstander.
Ik weet hoeveel dat oplevert.
Miljoen euro voor de winst.
halve miljoen voor een gelijkspel.
verliezer krijgt niks.

Maar ik had ook liever gezien dat eriksen en alderweireld bij ajax bleven.
dat ajax suarez sneijder en van der vaart en hunterlaar en stekelburg en vertoghen niet had hoeven verkopen.

Dan had je ook kans gemaakt zelfs op de Cl.

maar deze spelers blijven niet bij ajax. helaas het is waar. dan kan je wel terug willen naar het verleden maar dit is de toekomst.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echter heeft Frank ook wel een groep spelers tot zijn beschikking gehad die al bij de club speelde toen hij binnen kwam. Dan wel in de jeugd, danwel in het eerste. Nu wordt het tijd dat hij spelers haalt die de Ajax aanzien geven in de CL. En met spelers als Schöne, Poulsen, Van Rhijn, Blind of Sana kom je in de CL niet ver.
Zoals ik al heel vaak heb gezegd, ik denk dat Ajax een andere CVM had moeten halen, Bojan op 9 en de twee vleugels zoals ze nu zijn kan heel goed worden. Wil je een Siggie gebruiken, dan moet je met buitenspelers gaan spelen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb na het kampioenschap een stukje geschreven hier dat ik bang was dat Ajax wel eens belangrijke spelers zou gaan verliezen en te weinig ervoor terug ging krijgen. En dat dan van de Boer verwacht wordt om het weer op te lossen. Zeg maar het vuile werk te mogen opknappen. Helaas lijkt het er steeds meer op dat dit ook nog wel eens de waarheid is. En ja dat is best hard!
Je krijgt niets als je kampioen wordt. Je moet ze kopen. ;-)

Maar ik begrijp je wel hoor.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Is en was toch gewoon een open deur, zo hard vind ik het niet..
AjaxLommel
 AjaxLommel - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Ik denk dat ik me net als velen van jullie afgelopen zaterdag heb zitten ergeren bij ajax-rkc. Bal in te laag tempo, veel balverlies en niet de intentie om echt vooruit te spelen. Bovendien veel spelers die hopeloos uit vorm zijn of te lang beschermd worden terwijl sommigen op een verkeerde positie worden gebruikt. Tijdens ajax-rkc kwam Andersen een keer vanaf links en was meteen dreigend. De dribbel van Fisher waarbij hij continu naar het overvolle centrum dribbelt is inmiddels ook bij alle verdedigers bekend. Probleem is hoe los je dit op met huidige spelersaanbod. Wat denken jullie van de volgende opstelling:
Cilessen
(Ligeon/Van Rhijn)-(Veltman/Moisander)-(Denswill/Moisander)-Blind
(De Jong/Klaassen)-(Boilesen/Duarte)-(serrero/duarte/bojan)
(Fisher/de sa/meleg)-(Sigi/Hoessen)-(Andersen/Fisher/Sana)
Ligeon heeft al laten zien dat hij een goede voorzet heeft en bovendien is Van Rhijn op dit moment verdedigend ook niet al te sterk. Als Moisander terug fit is kunnen Veltman en Denswill gaan uitmaken wie het beste bij Moisander past. Blind op CVM positie is niet slecht maar ik zie daar leiver een speler die wat dynamischer is en ik vermoed dat Boilesen dit op termijn goed kan invullen. Een fitte duarte hoort er ook in omdat dit een van de weinigen die dwingend speelt en ook nog dreigend is. Laat Andersen maar eens zien dat hij vanaf links veel dreigender is. op dit moment laat Fisher daar helemaal niets zien, misschien kan Fisher vanaf rechts wel eens buitenom en een voorzet geven waardoor Sigi ook wat meer kansen krijgt. Alternatieven daar zijn de Sa en Meleg. Als Bojan terug komt zie ik hem het liefste van het middenveld komen omdat hij wat creativiteit toevoegt. Als dit team gaat draaien en spelers in vorm komen denk ik dat we redelijk ver kunnen komen.
remco k
 remco k - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
ik ben trouwens weg, niet omdat ik niet wil reageren, maar heb andere dingen te doen. Leuke discussie in ieder geval..
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh volgens mij bepaald kwaliteit je plek en niet het geld.

Vittesse heeft meer kwaliteit omdat ze 8 spelers lenen van chelsea.
Daarnaast hebben ze 3 spelers terug gehaald die echt een vitessse hart hebben.
kwaliteit kost geld toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ze hebben gedaan is halen om te halen. het lijkt wel of je neefje van het technisch hart want je gedachte lijkt haast wel "alles wat ze doen is toch wel goed".
Hoorn is twee klasse minder dan Veltman en Denswil. 4 miljoen weg gegooid. Duarte, al ben ik niet eens ontevreden over hem, heeft veel minder talent dan Andersen en Fisher.
Dus 4 milljoen voor Hoorn. Zo'n 3 miljoen voor Duarte. In mijn ogen 7 miljoen onnodig uitgegeven want je geeft veel geld uit voor spelers die GEEN directe versterking zijn.
Of je kiest echt voor de jeugd en je gaat verschrikkelijk op je bek maar WEL met de steun van het publiek maar je gaat buitenstaanders halen zoals Poulsen, Schone,Sana, Hoessen, Bojan, Hoorn en iets mindere mate Moisander en Duarte waar niemand iets mee heeft. Het is een halfslachtig beleid!!
Jep, klopt helemaal. Haal spelers die er direct staan en niet een Van der Hoorn die nu nog moet acclimatiseren en moet leren verdedigen.
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:16 schreef Stanley het volgende:

[..]

Joduh joduh, je hebt heeeelemaaal gelijk!
ik weet het man hahahaha ;-)
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij hebt er dan vrede mee. Dat is het verschil in supporteren tussen jouw en mij. Ik zou er inderdaad diepongelukkig van wezen. Je club moet elk seizoen kampioen worden. En als een ander dat wordt heeft onze club het gewoon slecht gedaan. PUNT.
Ik heb er ook vrede mee als ze met eigen jeugd geen kampioen worden maar als ze spelers van buitenaf halen dan verwacht ik wel een titel of in ieder geval beter spel. Ik wil NIET meer naar het gestuntel van poulsen, sana, hoessen, schone en hoorn kijken.
Geen enkele aankoop van Overmars is een directe versterking gebleken. Trieste maar terechte constatering
Stanley
 Stanley - zondag 27 oktober 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 12:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je bent dus een voorstander van Martin Jol.
Als het even tegen zit de portemonnee meteen trekken.
Ik heb mij al jaren zitten verbijten.
Toen Ajax in de arena ging spelen.
Is het telkens achteruit gegaan.
Van een club aan de top van europa naar een club die in de europa league al moeite heeft om een ronde verder te komen.
Ook in de jaren daarna heeft ajax miljoen investeert in spelers om op de korte termijn kampioen te worden en het niveau drastisch omhoog te krikken.
Nikos machlas, 1ste topscoorder van Vitesse maar bracht niks in een Ajax shirt.
Sulejmani bracht niks op.
El hamlap.
Enkel Suarez en Hunterlaar hebben hun dienst bewezen.

Dus jij wilt naar iets terug grijpen naar iets wat niet zinvol is.
Korte termijn daar denk jij dus aan.
Waarom pareer jij telkens met extreme tegenstellingen. Zo jan je alle goede argumenten wel om zeep helpen.

Speciaal voor jou...

Niemand wil een nieuwe sulemani. En niemand wil terug naar Martin Jol.
Waar slaat het op. Stel je niet aan.

Feitelijke paradepaardjes tijdens de cruijff revolutie.

Ajax 1 bestaat uitsluitend uit zelfopgeleide jeugd.
Doelstelling is om Europees weer mee te tellen.
Wanneer eigen jeugd deze kwaliteit ontbeerd, moet deze positie extern opgevuld worden.
Kapitaal moet op het veld ipv op de bank.

Ieder jaar DOORSELECTEREN.....!!!

In dat kader bezien faalt Overmars.
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

helemaal gelijk!!!!maar ook heb ik jou anders zien posten hiero.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 27 oktober 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit mis je niet als er goed gespeeld word en vertrouwen hebt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al heel vaak heb gezegd, ik denk dat Ajax een andere CVM had moeten halen, Bojan op 9 en de twee vleugels zoals ze nu zijn kan heel goed worden. Wil je een Siggie gebruiken, dan moet je met buitenspelers gaan spelen..
Dus jij denkt dat je met een andere CVM de wedstrijden wel wint? Dream on, er is veel meer nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb er ook vrede mee als ze met eigen jeugd geen kampioen worden maar als ze spelers van buitenaf halen dan verwacht ik wel een titel of in ieder geval beter spel. Ik wil NIET meer naar het gestuntel van poulsen, sana, hoessen, schone en hoorn kijken.
Geen enkele aankoop van Overmars is een directe versterking gebleken. Trieste maar terechte constatering
De helft van de jeugdspelers die nu in Jong Ajax spelen zijn ook op hun 16e of 17e gehaald. Sorry, maar zelfs met jeugdspelers eis ik een titel. Zo niet, dan hebben ze het gewoon niet goed gedaan.
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahah ja ook zonder hun hadden we moeten winnen.

Het gaat erom dat je de kansen afmaakt, die je creëert.
Dat je meer scoort dan de tegenstander.
Ik weet hoeveel dat oplevert.
Miljoen euro voor de winst.
halve miljoen voor een gelijkspel.
verliezer krijgt niks.

Maar ik had ook liever gezien dat eriksen en alderweireld bij ajax bleven.
dat ajax suarez sneijder en van der vaart en hunterlaar en stekelburg en vertoghen niet had hoeven verkopen.

Dan had je ook kans gemaakt zelfs op de Cl.

maar deze spelers blijven niet bij ajax. helaas het is waar. dan kan je wel terug willen naar het verleden maar dit is de toekomst.
maakt ook niet uit,maar weet je man?ajax is drie jaar(met beetje mazzel) kampioen geworden van de mickeu mouse competitie.....weinig aankopen dus met spelers die vorige beleid gehaald hadden.....
daarna zijn alle spelers verkocht van vorige beleid en dat geeft dat enorme kassaldo.....
wat hebben ze dus gedaan tot nu toe?
joduh
 joduh - zondag 27 oktober 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

nou ga naar de training en vertel het frankie dan!
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:23 schreef joduh het volgende:

[..]

helemaal gelijk!!!!maar ook heb ik jou anders zien posten hiero.....
Ik ben fan van de ingezette koers. Echter blijkt de koers zeer tweeslachtig te zijn. Ze prediken de jeugd maar halen overal de net-nietjes vandaan en datis onbegrijoelijk. Ik heb vanaf dag een gezegd dat Poulsen en schone geen ajaxwaardige spelers zijn. Sana en Hoessen zijn het ook niet maar die kon ik nog niet. Hoorn blijkt niet beter te zijn dan veltman en/of denswil.
Dus wat heb ik volgens jou anders gepost dan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:22 schreef AjaxLommel het volgende:
Ik denk dat ik me net als velen van jullie afgelopen zaterdag heb zitten ergeren bij ajax-rkc. Bal in te laag tempo, veel balverlies en niet de intentie om echt vooruit te spelen. Bovendien veel spelers die hopeloos uit vorm zijn of te lang beschermd worden terwijl sommigen op een verkeerde positie worden gebruikt. Tijdens ajax-rkc kwam Andersen een keer vanaf links en was meteen dreigend. De dribbel van Fisher waarbij hij continu naar het overvolle centrum dribbelt is inmiddels ook bij alle verdedigers bekend. Probleem is hoe los je dit op met huidige spelersaanbod. Wat denken jullie van de volgende opstelling:
Cilessen
(Ligeon/Van Rhijn)-(Veltman/Moisander)-(Denswill/Moisander)-Blind
(De Jong/Klaassen)-(Boilesen/Duarte)-(serrero/duarte/bojan)
(Fisher/de sa/meleg)-(Sigi/Hoessen)-(Andersen/Fisher/Sana)
Ligeon heeft al laten zien dat hij een goede voorzet heeft en bovendien is Van Rhijn op dit moment verdedigend ook niet al te sterk. Als Moisander terug fit is kunnen Veltman en Denswill gaan uitmaken wie het beste bij Moisander past. Blind op CVM positie is niet slecht maar ik zie daar leiver een speler die wat dynamischer is en ik vermoed dat Boilesen dit op termijn goed kan invullen. Een fitte duarte hoort er ook in omdat dit een van de weinigen die dwingend speelt en ook nog dreigend is. Laat Andersen maar eens zien dat hij vanaf links veel dreigender is. op dit moment laat Fisher daar helemaal niets zien, misschien kan Fisher vanaf rechts wel eens buitenom en een voorzet geven waardoor Sigi ook wat meer kansen krijgt. Alternatieven daar zijn de Sa en Meleg. Als Bojan terug komt zie ik hem het liefste van het middenveld komen omdat hij wat creativiteit toevoegt. Als dit team gaat draaien en spelers in vorm komen denk ik dat we redelijk ver kunnen komen.
Ik zou Fischer niet op de zijkanten zetten. Zet hem eens achter Sigi. Hij heeft namelijk wel een geweldige steekpass en overzicht in huis. En zet De Jong dan maar in de spits. Die anticipeert daar veel beter op dan Sigi.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 oktober 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:26 schreef joduh het volgende:

[..]

nou ga naar de training en vertel het frankie dan!
Whahahahahahaha +1
Brandje
 Brandje - zondag 27 oktober 2013 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De helft van de jeugdspelers die nu in Jong Ajax spelen zijn ook op hun 16e of 17e gehaald. Sorry, maar zelfs met jeugdspelers eis ik een titel. Zo niet, dan hebben ze het gewoon niet goed gedaan.
De helft in in jong ajax zijn 16/17/18 jaar dus je verkoopt die vlieger gaat niet op. Jong ajax is ook echt jong ajax en daar kan je geen titel van verwachten. maw je slaat door.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - RKC (zaterdag 26 oktober 2013, 20:45): 0 - 0

0.0102732