|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben vooral boos over het feit dat er niet op tijd en niet adequaat is gehandeld door Overmars. En de Boer mag het steeds voor de tv weer goed gaan praten. Ook dat vind ik echt triest. En nee dat neem ik hem niet kwalijk, maar wel mensen als Overmars. Ik zie het nog steeds als falen van Overmars. De resultaten zijn slecht, maar het is ook nog eens niet om aan te kijken. De supporters worden dubbel gestraft. Vind dat Ajax wel eens wat meer respect mag gaan tonen voor haar trouwe supporters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:27 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ben fan van de ingezette koers. Echter blijkt de koers zeer tweeslachtig te zijn. Ze prediken de jeugd maar halen overal de net-nietjes vandaan en datis onbegrijoelijk. Ik heb vanaf dag een gezegd dat Poulsen en schone geen ajaxwaardige spelers zijn. Sana en Hoessen zijn het ook niet maar die kon ik nog niet. Hoorn blijkt niet beter te zijn dan veltman en/of denswil. Dus wat heb ik volgens jou anders gepost dan. ik ga het niet nazoeken ouwe.....maar in mijn ogen waren er hier drie 0f 4 postenden die achter elk ding van het huidige beleid stonden.....en daar stond jij in mijn geheugen bij ja..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:29 schreef Brandje het volgende:[..] De helft in in jong ajax zijn 16/17/18 jaar dus je verkoopt die vlieger gaat niet op. Jong ajax is ook echt jong ajax en daar kan je geen titel van verwachten. maw je slaat door. Ik heb het over als ze in het eerste van Ajax komen te spelen. Jong Ajax is door het dramatische gewissel geen kampioenskandidaat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zou Fischer niet op de zijkanten zetten. Zet hem eens achter Sigi. Hij heeft namelijk wel een geweldige steekpass en overzicht in huis. En zet De Jong dan maar in de spits. Die anticipeert daar veel beter op dan Sigi. Vreemd dat iedereen het ziet behalve frank. Hij heeft ook een ja-knikker naast zicht zitten. Janssen speelde bij hem cvm en presteerde noppes. Ging als aanvallende middenveldes spelen en het ging met anita op cvm ineens lopen. Andersen is GEEN rechtsbuiten maar speelt daar wel. Frank moet een oude rot naast zich krijgen en niet een spijkerman die heel blij mag zijn met dit baantje. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:33 schreef Brandje het volgende:[..] Vreemd dat iedereen het ziet behalve frank. Hij heeft ook een ja-knikker naast zicht zitten. Janssen speelde bij hem cvm en presteerde noppes. Ging als aanvallende middenveldes spelen en het ging met anita op cvm ineens lopen. Andersen is GEEN rechtsbuiten maar speelt daar wel. Frank moet een oude rot naast zich krijgen en niet een spijkerman die heel blij mag zijn met dit baantje. Dus je vind hetgeen ik postte een mogelijkheid voor het elftal? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je kan inderdaad geen geld uitgeven, maar het soort spelers wat je dan binnenhaalt is 0,0. Voor Moisander, V.d. Hoorn, Duarte, Sigthórsson is namelijk gewoon geld betaald hoor. Ik had ook goed hoop met Sana. Wordt hem niet. Ik had ook goede hoop met Schöne. Komt tekort. Ik had ook goede hoop met Poulsen. Staat er wel, maar leeftijd maakt het moeilijker. Ik had ook goede hoop met al die andere spelers die transfervrij zijn gehaald, maar geen 1 heeft uiteindelijk geresulteerd tot resultaat. Miljoen uitgeven voor Suarez en hunterlaar dat al samen 17 miljoen euro heeft gekost. Met de potentie dat er wist wordt op gemaakt. Met dat beleid is niks mis mee, Kampioen worden werd je er niet mee. Waar ajax geld voor betaald heeft, heeft die potentie ook. Waar ajax winst op gaat maken. Andere spelers die ajax gehaald heeft waren ook niet de spelers die de potentie hadden om daar veel winst voor te halen. Schone is al 27 en speelt al jaren in de eredivisie. Poulsen is al boven de 30 en zit in zijn herfst van zijn carrière Sana is ook een speler waarvan ajax zegt dat daar veel van verwacht word.
Ajax heeft in de jeugd geen andere middenvelders. Poulsen was helaas nodig, want na het vertrek van anita was er geen andere die dat gat kon invullen Schone was nodig nadat er een blessure is bij een vaste middenvelder. Sana was er nodig omdat er geen andere buitenspelers was. Die of half of heel zwak was. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:30 schreef joduh het volgende:[..] ik ga het niet nazoeken ouwe.....maar in mijn ogen waren er hier drie 0f 4 postenden die achter elk ding van het huidige beleid stonden.....en daar stond jij in mijn geheugen bij ja..... Maar dat leg ik toch ook uit maar als je dan spelers haalt dan moeten het wel DIRECTE versterkingen zijn. Dat heb ik vanaf dag een gezegd en heb vanaf dag een laten blijken dat schone en poulsen niet goed genoeg zijn. Hoessen en Sana kon ik niet maar blijken ook tekort te komen. Bojan wordt verziekt vanaf rechts want het is een spits |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Helaas is Spijkerman goed in het geen de Boer minder beheerst. Gaat niet gebeuren. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zeker, graag zelfs. Fisher moet met het gezicht naar de goal spelen. Heeft een prima overzicht. Dan kan Andersen naar links, waar hij zelf ook veel lieverd speelt en voor mijn part schone of de Sa vanaf rechts. Bij gebrek aan beter aan zeg ik. Ik weet of een Duarte dat zou kunnen. Verder keihard zijn en afscheid nemen van Poulsen, Hoessen en Sana |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En wat mag dat wel zijn dat hem onmisbaar maakt |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En die coaches van Chelsea, Manchester City, Real Madrid, Internationale? Die doen alles zonder geld? Of die coach van Bayern Munchen? Elke trainer wil geld om zijn club te versterken, maar meestal is dat geld er niet. Bij Ajax is dat geld er wel, maar wordt het niet uitgegeven. Wat de reden daarvan is weten we niet, wel weten we dat we zonder geld steeds matigere spelers binnenkrijgen. Al die grote clubs spelen in grote competities, waar spelers veel meer kan verdienen dan bij ajax. Ook zal je willen dat ajax hun team meteen versterkt. Het is de vraag of een speler bij ajax wil voetballen. Nee is het antwoord. spelers willen liever geld op hun rekening dan wedstrijden bij ajax achter hun naam |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:39 schreef Brandje het volgende:[..] Zeker, graag zelfs. Fisher moet met het gezicht naar de goal spelen. Heeft een prima overzicht. Dan kan Andersen naar links, waar hij zelf ook veel lieverd speelt en voor mijn part schone of de Sa vanaf rechts. Bij gebrek aan beter aan zeg ik. Ik weet of een Duarte dat zou kunnen. Verder keihard zijn en afscheid nemen van Poulsen, Hoessen en Sana Ik zou Sigi wegdoen en Hoessen houden als achterwacht van De Jong, totdat je een betere speler hebt gevonden. Hoessen anticipeert namelijk ook veel beter op steekballen dan Sigi. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja maar ook prutsers kosten geld.
kwaliteit komt niet naar ajax ook al ga je met een zak met geld zwaaien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:36 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo niks terughalen??? Vd Hoorn voor Alder en Duarte voor Eriksen.. En Babel en Boerrigter mis ik persoonlijk als kiespijn. Ga nou niet doen alsof die afgelopen seizoen zo goed waren.. Vd Hoorn voor Alderweireld? Volgens mij speelde Alderweireld basis?? Duarte is redelijk gestart zeg ik niks over mag zich nog bewijzen. Boerrigter mis je niet? Vanaf links had je hem nu goed kunnen gebruiken hoor Een fitte Babel is ook dreigend genoeg dus ja ik mis ze wel |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:23 schreef Stanley het volgende:[..] Waarom pareer jij telkens met extreme tegenstellingen. Zo jan je alle goede argumenten wel om zeep helpen. Speciaal voor jou... Niemand wil een nieuwe sulemani. En niemand wil terug naar Martin Jol. Waar slaat het op. Stel je niet aan. Feitelijke paradepaardjes tijdens de cruijff revolutie. Ajax 1 bestaat uitsluitend uit zelfopgeleide jeugd. Doelstelling is om Europees weer mee te tellen. Wanneer eigen jeugd deze kwaliteit ontbeerd, moet deze positie extern opgevuld worden. Kapitaal moet op het veld ipv op de bank. Ieder jaar DOORSELECTEREN.....!!! In dat kader bezien faalt Overmars. Jol wou een zak met geld. Joduh wou een zak met geld. Precies om de zelfde reden. Namelijk om ajax direct te versterken.
Ajax heeft het streven om met uitsluitend uit zelf opgeleide jeugd te spelen. Daarvoor moet de jeugd er wel zijn. Blijkbaar zijn die er niet, daarvoor ging ajax de markt op.
Dat gat tussen ons en de rest van europa is zo groot en moeilijk te dichten dat je dat niet binnen 3 jaar dat kan. Dat kan niemand he;) tenzij dat de tijd bij hun stil gaat staan.
spelers die gehaald zijn kan je je af vragen waarom die wel en die niet. Tot dus ver zie ik geen miskoop waarvan ajax had verwacht flink een potentie in te zien. Sana Poulsen en schone waren niet de spelers waarvan ajax dacht dat ze de europese top zouden kunnen halen. Ze haalde deze spelers omdat in de jeugd er geen betere waren. Betere spelers kopen dat kan ajax niet omdat die spelers niet naar ajax willen komen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:26 schreef joduh het volgende:[..] maakt ook niet uit,maar weet je man?ajax is drie jaar(met beetje mazzel) kampioen geworden van de mickeu mouse competitie.....weinig aankopen dus met spelers die vorige beleid gehaald hadden..... daarna zijn alle spelers verkocht van vorige beleid en dat geeft dat enorme kassaldo..... wat hebben ze dus gedaan tot nu toe? Veel jeugd spelers gekocht en die veel potentie hebben. Alleen ze staan er niet meteen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zo zo, waarom dat gescheld van je, gewoon normaal doen is je wat te veel gevraagd?? En ik zeg dat het allemaal hosanna is?? Zou niet weten waar, we spelen dit seizoen niet best, maar hebben wel degelijk gewoon goede wedstrijden gespeeld, Milan was gewoon goed Celtic was goed twente tweede helft was goed. En ach ja, geef maar lekker veel geld uit voor de zoveelste miskoop in de Arena, hoe vaak is dat al gebeurt?? En ja ik sta voor de volel 100% achter dit beleid, ook als het wat minder gaat.. En je kan wel roepen jood tot mn dood, maar je doet hier niks anders als zaniken en zeiken op eigenlijk alles wat Ajax is, en dat doe je al jaren hier.. Sorry, Remco, ik ben het soms best wel met je eens, vaak ook niet. Als jij ons vertelt, dat we goede wedstrijden, of delen van wedstrijden hebben gespeeld (AC Milan, FC Twente (deels) en Celtic), maar we zijn min of meer met lege handen blijven staan, dan hebben we dus GEEN goede wedstrijden gespeeld, anders had je die wedstrijden namelijk WEL gewonnen. Wellicht, dat jij bedoelt dat we een optisch overwicht hadden, met name het percentage "balbezit"? Welnu, dat schreef ik gisteren dus, dat ik van al die tikkies breed en tikkies terug, doodziek word. Dat risicoloze en oeverloze en fantasieloze balbezit, maakt je beslist niet sterker dan je tegenstander. In tegendeel, in casu kunnen die zich steeds weer opnieuw instellen op hun eigen positie!! Op dit moment kan Ajax gewoon niet beter: te veel spelers hebben een te laag niveau, te veel spelers zijn volledig uit vorm, de coach, FdB zet te vaak spelers op een verkeerde positie. Dit alles stemt mij en vele anderen niet vrolijk en ik zie voorlopig geen enkele vooruitgang. Dit Ajax gaat nog heel veel punten verspelen en daar heb ik vreselijk de ziekte over in. Geloof me maar, thuis tegen Celtic gaan we opnieuw de boot in op basis van karakter, want daar schort het bij onze club ook aan: geen absolute wil om te winnen, overschatting van hun eigen kwaliteiten, geen gogme/flair een strijdloze selectie zonder een echte leider, een toch echt wat eigenwijze trainer/coach en een directie die consequent de hand op de portemonnee houdt en pas veel te laat, de allerlaatste dag van de transferperiode, tot actie wil overgaan... Een schijnbeweging naar de supporters...!! Dit alles kun je gewoon niet goedpraten: de trainer niet, de directie niet en jij niet. Sorry.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:27 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ben fan van de ingezette koers. Echter blijkt de koers zeer tweeslachtig te zijn. Ze prediken de jeugd maar halen overal de net-nietjes vandaan en datis onbegrijoelijk. Ik heb vanaf dag een gezegd dat Poulsen en schone geen ajaxwaardige spelers zijn. Sana en Hoessen zijn het ook niet maar die kon ik nog niet. Hoorn blijkt niet beter te zijn dan veltman en/of denswil. Dus wat heb ik volgens jou anders gepost dan. Heeft ajax gezegt dat schone en poulsen grote talenten waren dan? Dat ze verwachten dat hoesen en sana verkocht zien worden aan barca of real? Nee toch. Ze zijn blijkbaar beter dan de spelers in de jeugd en dat zegt dus heel veel dat de jeugd van ajax daarvoor echt niks voorstelde. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 12:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Realist ben je niet echt he;) Ten 1ste heb je gelijk dat het niet goed is, wat ik gisteren heb gezien. Daar ben ik niet blind voor. Er zijn een aantal spelers uitvorm. daarnaast zijn er een aantal spelers geblesseerd. Waardoor je een opstelling kreeg die 0.0% leek op de wedstrijd van vorig jaar tegen rkc. Aankopen zeggen niks, anders bekijk je city van vorig jaar maar terug. Miljoenen uitgegeven maar 1 punt gehaald tegen ajax. Eriksen en alderweireld moet je wel verkopen. Hun willen liever naar het buitenland, geld verdienen of meer succes halen. Alderweireld zit op de bank maar eriksen doet het goed bij de spurs. Daarnaast is maher niet de gewenste versterking voor psv. Maar dan wel voor ajax? Djuricic koos voor benfica en dat hadden we toch allemaal gedaan. Als je bij benfica meer kan verdienen dan bij ajax. Op voorhand kon je niet voorspellen dat spelers uitvorm raken. Met eriksen en alderweireld werd er thuis tegen roda en ado ook niet gewonnen. Toen was het ook al een drama, toen was de wereld ook al zo klein. Toen wouden we ook al dat de koers werd veranderd. Toch werden we kampioen en werd alles vergeten. In mei staan we met die schaal opnieuw. Dat het in het begin niet liep met Alderweireld en Erikssen was omdat ze te druk met hun transfer waren.
City er nu bij halen is iets te makkelijk want je kan dan ook Psg erbij halen daar lukt het al iets beter me een zak geld. Doet er verder ook niks toe
Als je al wist dat Erikssen en Alderweireld weggingen waarom wacht je dan met aantrekken van een betere speler dan duarte? Djuricic wilde wel een stap maken in de eredivisie heeeel veel later kwam Benfica pas. Maher heeft wel de creativiteit die Ajax nu mist en ja hij moet nog wennen bij Psv maar die komt er nog wel! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Heeft ajax gezegt dat schone en poulsen grote talenten waren dan? Dat ze verwachten dat hoesen en sana verkocht zien worden aan barca of real? Nee toch. Ze zijn blijkbaar beter dan de spelers in de jeugd en dat zegt dus heel veel dat de jeugd van ajax daarvoor echt niks voorstelde. Ik weet niet wat jij allemaal brabbelt maar dit gaat nergens over. Poulsen heeft 0,0 toegevoegd. Schone iets meer. Sana helemaal niks en Hoessen een heel klein beetje. Als je spelers van buitenaf haalt dan moeten dat versterkingen zijn! Maar we mogen ons gaan schamen als straks om half 5 FC Pelle boven ons staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat het in het begin niet liep met Alderweireld en Erikssen was omdat ze te druk met hun transfer waren. City er nu bij halen is iets te makkelijk want je kan dan ook Psg erbij halen daar lukt het al iets beter me een zak geld. Doet er verder ook niks toe Als je al wist dat Erikssen en Alderweireld weggingen waarom wacht je dan met aantrekken van een betere speler dan duarte? Djuricic wilde wel een stap maken in de eredivisie heeeel veel later kwam Benfica pas. Maher heeft wel de creativiteit die Ajax nu mist en ja hij moet nog wennen bij Psv maar die komt er nog wel! Ja bij psg lukt het wel, maar ja zij hebben zlatan. Of wou je die terug gaan halen?
Djuricic tekende in maart al een contract bij benfica. Na de onderhandelingen tussen ajax en heerenveen zijn mislukt. Waarschijnlijk wou heerenveen zoveel geld hebben voor een speler met een half jaar contract dat ajax dat niet wou betalen. Heerenveen had liever geen geld dan dat ajax een speler zou hebben die goed is. Maher komt er ook wel, maar is dus geen directe versterking gebleken en Jong ajax spelers komen er ook aan!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Van Rhijn: 'RKC is een stugge ploeg' Ajax had zaterdagavond de mogelijkheid om de koppositie van FC Twente over te nemen, maar het kwam niet verder dan een 0-0 gelijkspel tegen RKC Waalwijk. Volgens invaller Ricardo van Rhijn lag het tempo niet hoog genoeg.
Het had wellicht wel een paar tandjes hoger gekund
"Het is een stugge ploeg, staan erg compact en daardoor creëren we weinig kansen. Het tempo lag te laag. Het had wellicht wel een paar tandjes hoger gekund, dan kunnen we ze kapotspelen. Als Ajax zijnde verwacht je gewoon dat je die wedstrijd wint."
De Amsterdammers hadden nog een Champions League-wedstrijd tegen Celtic in de benen, maar dat was volgens Van Rhijn niet de oorzaak. "We zijn gewend meerdere wedstrijden per week te spelen", aldus de mandekker tegenover AT5
En we spelen elke keer met elf van zulke slappe zakken. Mijn god wat een analyse. Je moet je gvd kapot schamen maar mneertje van Rhijn gaat RKC een compliment geven. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
PSV gaat verliezen........dat een weekend toch ineens nog leuk kan worden :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:08 schreef Brandje het volgende:Van Rhijn: 'RKC is een stugge ploeg' Ajax had zaterdagavond de mogelijkheid om de koppositie van FC Twente over te nemen, maar het kwam niet verder dan een 0-0 gelijkspel tegen RKC Waalwijk. Volgens invaller Ricardo van Rhijn lag het tempo niet hoog genoeg. Het had wellicht wel een paar tandjes hoger gekund "Het is een stugge ploeg, staan erg compact en daardoor creëren we weinig kansen. Het tempo lag te laag. Het had wellicht wel een paar tandjes hoger gekund, dan kunnen we ze kapotspelen. Als Ajax zijnde verwacht je gewoon dat je die wedstrijd wint." De Amsterdammers hadden nog een Champions League-wedstrijd tegen Celtic in de benen, maar dat was volgens Van Rhijn niet de oorzaak. "We zijn gewend meerdere wedstrijden per week te spelen", aldus de mandekker tegenover AT5 En we spelen elke keer met elf van zulke slappe zakken. Mijn god wat een analyse. Je moet je gvd kapot schamen maar mneertje van Rhijn gaat RKC een compliment geven. Je hebt helemaal gelijk, Brandje. Eerder op zaterdag gaf Frank de Boer op voorhand al een waarschuwing voor RKC. Alsof hij zich wilde indekken. Pfff RKC thuis... Echt schandalig, wat een stelletje losers !!! De wedstrijd van gisteren deed zo'n ongelooflijke pijn. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
2-1 Roda nu 010 nog verliezen maakt me weekend toch beetje goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Guyt -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:37 schreef Brandje het volgende:[..] Maar dat leg ik toch ook uit maar als je dan spelers haalt dan moeten het wel DIRECTE versterkingen zijn. Dat heb ik vanaf dag een gezegd en heb vanaf dag een laten blijken dat schone en poulsen niet goed genoeg zijn. Hoessen en Sana kon ik niet maar blijken ook tekort te komen. Bojan wordt verziekt vanaf rechts want het is een spits daar ben ik mee eens......ik vond tadic duidelijk DIRECT een versterking..... maar ik begrijp niet (en dan krijg ik vast wer te horen dat ze het nu ook niet goed doen,maar buiten dat)dat ze interesse toonden in:mertens,matavz.tadic,ginkel,maher,elia,ola john en zal er vast nog en paar vergeten... en bij allemaal ging het niet door....en geeneen speler kostte meer dan ca 8 mijoen........lees goed!!!niet 1tje kwam er........ dit is in 1 woord:FALEN!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door joduh -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:03 schreef Brandje het volgende:[..] Ik weet niet wat jij allemaal brabbelt maar dit gaat nergens over. Poulsen heeft 0,0 toegevoegd. Schone iets meer. Sana helemaal niks en Hoessen een heel klein beetje. Als je spelers van buitenaf haalt dan moeten dat versterkingen zijn! Maar we mogen ons gaan schamen als straks om half 5 FC Pelle boven ons staat. Elke club die boven ons staat daar schaam ik mij voor. Niet enkel FC Pelle. Poulsen kan wel niks hebben toegevoegd in jouw ogen. Had die speler die ajax bij jong ajax heeft wel gedaan. Dan zullen jullie vast zeggen ajax moet meer ervaring hebben. zo kan je dus wel even door gaan met zeiken he
Je kan spelers wel willen vervangen maar moet wel ze wel hebben |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 13:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Jol wou een zak met geld. Joduh wou een zak met geld. Precies om de zelfde reden. Namelijk om ajax direct te versterken. Ajax heeft het streven om met uitsluitend uit zelf opgeleide jeugd te spelen. Daarvoor moet de jeugd er wel zijn. Blijkbaar zijn die er niet, daarvoor ging ajax de markt op. Dat gat tussen ons en de rest van europa is zo groot en moeilijk te dichten dat je dat niet binnen 3 jaar dat kan. Dat kan niemand he;) tenzij dat de tijd bij hun stil gaat staan. spelers die gehaald zijn kan je je af vragen waarom die wel en die niet. Tot dus ver zie ik geen miskoop waarvan ajax had verwacht flink een potentie in te zien. Sana Poulsen en schone waren niet de spelers waarvan ajax dacht dat ze de europese top zouden kunnen halen. Ze haalde deze spelers omdat in de jeugd er geen betere waren. Betere spelers kopen dat kan ajax niet omdat die spelers niet naar ajax willen komen. [/quotezak met geld?je moet wel lezen mafkees..... als je 70 miljoen hebt?is het dan naar de suporters toe uit te leggen waarom je geen 8 miljoen voor een speler wilt uitgeven???? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die, f'noord, staat om half vijf bovenaan. We hadden/moeten gewoon bovenaan gestaan. Schandalig!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:12 schreef joduh het volgende:[..] daar ben ik mee eens......ik vond tadic duidelijk DIRECT een versterking..... maar ik begrijp niet (en dan krijg ik vast wer te horen dat ze het nu ook niet goed doen,maar buiten dat)dat ze interesse toonden in:mertens,matavz.tadic,ginkel,maher,elia,ola john en zal er vast nog en paar vergeten... en bij allemaal ging het niet door....en geeneen speler kostte meer dan ca 8 mijoen........lees goed!!!niet 1tje kwam er........ edit is in 1 woord:FALEN! + 33 ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zwolle straks opnieuw de koploper? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: tsja pietje.....net zoals een bedrijf runnen he?hahahahah je kan je voorraad dure produkten allemaal verkopen en de centjes op de bank zetten hahahahah maar volgend jaar meten er ook inkomsten zijn om alles te betalen he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:17 schreef joduh het volgende:[..] tsja pietje.....net zoals een bedrijf runnen he?hahahahah je kan je voorraad dure produkten allemaal verkopen en de centjes op de bank zetten hahahahah maar volgend jaar meten er ook inkomsten zijn om alles te betalen he? Zo is het joduh. Daarmee vragen we geen onoverkomelijke dingen. Alleen maar om de kwaliteit van de selectie op peil te houden, meedoen met je concurrenten, Europees overwinteren (waarmee je ook weer eens extra geld gaat ophalen). |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:20 schreef Pietje het volgende:[..] Zo is het joduh. Daarmee vragen we geen onoverkomelijke dingen. Alleen maar om de kwaliteit van de selectie op peil te houden, meedoen met je concurrenten, Europees overwinteren (waarmee je ook weer eens extra geld gaat ophalen). precies,we vragen niet om alle centjes dom uit te geven toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja bij psg lukt het wel, maar ja zij hebben zlatan. Of wou je die terug gaan halen? Djuricic tekende in maart al een contract bij benfica. Na de onderhandelingen tussen ajax en heerenveen zijn mislukt. Waarschijnlijk wou heerenveen zoveel geld hebben voor een speler met een half jaar contract dat ajax dat niet wou betalen. Heerenveen had liever geen geld dan dat ajax een speler zou hebben die goed is. Maher komt er ook wel, maar is dus geen directe versterking gebleken en Jong ajax spelers komen er ook aan!! Wie zegt dat Maher er niet gelijk gestaan had bij Ajax? Dat blijft gissen want Ajax en Psv zijn hele andere clubs. Ook blijft het gissen waarom Djuricic niet gekomen is meende dat hij de Boer gesproken heeft en het niet zag zitten. Ze waren echt niet onhaalbaar dat is een feit en dat je gewacht hebt tot Erikssen en toen te laat was is ook een feit (want toen waren ze al bij nieuwe club) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee maar je mag helemaal niet vragen om centjes uit te geven past niet in het nieuwe beleid. 1 of 2 versterkingen in de winterstop lijkt me niets vreemds vooral de voorhoede kan een impuls gebruiken |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:12 schreef joduh het volgende:[..] daar ben ik mee eens......ik vond tadic duidelijk DIRECT een versterking..... maar ik begrijp niet (en dan krijg ik vast wer te horen dat ze het nu ook niet goed doen,maar buiten dat)dat ze interesse toonden in:mertens,matavz.tadic,ginkel,maher,elia,ola john en zal er vast nog en paar vergeten... en bij allemaal ging het niet door....en geeneen speler kostte meer dan ca 8 mijoen........lees goed!!!niet 1tje kwam er........ edit is in 1 woord:FALEN! Mertens? wanneer wou je die halen? Toen hij bij utrecht zat? Psv had daar samen met strootman 16 miljoen euro voor over. Munsterman zegt dat hij tadic niet verkoopt aan ajax. Van ginkel bood meer dan chelsea maar Vitesse ging niet akkoord. Maher had je kunnen halen, blijkt bij psv niet direct een versterking te zijn. Had bij ajax gekund maar az wou ook al 7 a 8 miljoen hebben. elia is al blij dat hij een contract heeft. Dat hij spelers ola john gaat niet voor zijn plezier terug naar ajax |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wie zegt dat Maher er niet gelijk gestaan had bij Ajax? Dat blijft gissen want Ajax en Psv zijn hele andere clubs. Ook blijft het gissen waarom Djuricic niet gekomen is meende dat hij de Boer gesproken heeft en het niet zag zitten. Ze waren echt niet onhaalbaar dat is een feit en dat je gewacht hebt tot Erikssen en toen te laat was is ook een feit (want toen waren ze al bij nieuwe club) ehmm psv speelt zonder 10 en ajax ook. az speelde met een 10 dat is een verschil |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Toivonen op doel hahahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ehmm psv speelt zonder 10 en ajax ook. az speelde met een 10 dat is een verschil Ehm Maher kan makkelijk op de plek van Sorrero of vind je die beter? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Mertens? wanneer wou je die halen? Toen hij bij utrecht zat? Psv had daar samen met strootman 16 miljoen euro voor over. Munsterman zegt dat hij tadic niet verkoopt aan ajax. Van ginkel bood meer dan chelsea maar Vitesse ging niet akkoord. Maher had je kunnen halen, blijkt bij psv niet direct een versterking te zijn. Had bij ajax gekund maar az wou ook al 7 a 8 miljoen hebben. elia is al blij dat hij een contract heeft. Dat hij spelers ola john gaat niet voor zijn plezier terug naar ajax Ola als hij daar op de bank zat en toch kans op wk wilde maken had je hem misschien wel kunnen overtuigen. Elia wilde ze al van twente wat niet lukte en 4 maanden geleden kwamen hij en Arnautovic niet meer in de plannen van Werder voor. Van Ginkel klopt en Maher is gissen Mertens en Strootman dus 8 pp geen gek bedrag |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Hij kan idd beter op die plek spelen maar komt het dat omdat sererro zo slecht is of omdat maher zo talent is. Ik zou ook geen 7 miljoen betalen voor een speler die op een positie speelt die bij ajax niet bestaat. ook al is hij een toevoeging omdat sererro niet goed is |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ola als hij daar op de bank zat en toch kans op wk wilde maken had je hem misschien wel kunnen overtuigen. Elia wilde ze al van twente wat niet lukte en 4 maanden geleden kwamen hij en Arnautovic niet meer in de plannen van Werder voor. Van Ginkel klopt en Maher is gissen Mertens en Strootman dus 8 pp geen gek bedrag Ola had misschien wel gewild, maar ik denk dat ajax dacht dat ola niet bespreek baar was omdat ola ook al de finale in amsterdam van EL had gespeeld. Als basisspeler. Hij speelt namelijk niet slecht daar bij benfica. Blijkbaar had ajax er niet op gerekend dat benfica vanwege hun financiele positie hem kwijt wilden. Maar toch houden ze hem omdat er veel blessures ziijn. daar kan je ajax niet verwijten. of ga je ook bij milan en zenit voor de deur wachten tot dat je eindelijk die speler kan halen omdat ze die niet meer willen
Elia en arnautovic komen niet in de plannen voor van werder maar dan wel van ajax? hahha stuk gaan, zulke spelers wil ik niet eens op mijn begrafenis zien.
voor strootman ga je toch geen 8 miljoen betalen terwijl hij maar een half jaar bij utrecht heeft gespeeld. niemand had kunnen vermoeden dat hij jaren later voor 20 miljoen naar roma gaat. jaar daarvoor speelde hij nog bij sparta, iedereen kocht bij sparta in vanwege de talenten maar lieten strootman staan en half jaar later neemt utrecht hem op. Ajax kon er gewoon niet tegen op gaan bieden op enkel mertens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
010 staat achter, dit weekend begint steeds leuker te worden. Te bizarrrr |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
010 staat weer gelijk. Maar nu nog steeds staat twente op kop. na het verlies bij ado. terwijl het verschil echt heel klein was met andere clubs.
Twente verliest psv verliest zwolle staat op verliezen ajax speelt gelijk feyenoord staat gelijk.
De stand was al zo dicht bij elkaar. het word enkel gekker.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Echt te bizar dit dat we dan nog tweede staan, met zoveel puntverlies eigenlijk al. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:010 staat weer gelijk. Maar nu nog steeds staat twente op kop. na het verlies bij ado. terwijl het verschil echt heel klein was met andere clubs. Twente verliest psv verliest zwolle staat op verliezen ajax speelt gelijk feyenoord staat gelijk. De stand was al zo dicht bij elkaar. het word enkel gekker.. Feyenoord achter haha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En Zwolle gaat ook verliezen, dan is het weekend nog niet zo slecht voor Ajax. Dit bedenk je niet! |
|
|
|